Jump to content

PnkPanther

Membru
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    Yamaha Mt-03
  • Club
    Nu

Recent Profile Visitors

271 profile views

PnkPanther's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Guys, Ms fain pentru parerile voastre. O sa masor si acea adancime a profilului sa ma asigur ca se incadreaza. Conluzia e ca o sa le tin si anul asta. Vedem cum se comporta pe parcurs, sper doar la vreme buna si timp pentru km cat mai multi.
  2. Salutare oameni buni, Sunt intr-o mica dilema. Detin o Yamaha Mt-03 din 2008 achizitionata anul trecut. Gumele cu care am luat-o sunt cele din poze. Fata: DOT 1516 - Conti Sport Attack 2 Spate: DOT 1716 - Conti Sport Attack 2 Rotile sunt cam prafuite, inca nu am miscat motorul anul asta. In realitate arata mai bine de cat in poze. Anul trecut cand am luat-o gumele aratau ca noi iar de facut cu ele nu am apucat de cat vre-o 3000 de km, din pacate nu am avut timp de mai mult. Intrebarea e daca voi le-ati schimba sau nu? Probleme de aderenta sau la franare nu am obs, mi se par niste gume chiar faine, as merge linistit pe acelasi model daca ar fi sa le schimb MS fain!
  3. Salutare! Detin o Yamaha Mt-03, model 2008. Vreau sa-i schimb gumele. Ce-mi recomandati? Si inca o intrebare, poate s-a discutat deja fiind un topic vechi insa nu am stat sa iau la rand fiecare pagina. Cam care e limita de vechime (DOT) peste care nu ati trece chiar daca gumele sunt noi. Ms fain!
  4. Salut, Ceva protectie coloana de la Dainese, ai?
  5. Aha, deci G2 merge doar de la o marime in sus. Credeam ca pentru orice marime exista varianta scurta/G1 si cea lunga/G2 si ca e doar o chestie de preferinta. Deci logic si frumos ar fi sa merg tot pe ceva de la Dainese. Buun. Ms fain!
  6. Salut! Am achizitionat prin iarna o geaca Dainese Rainsun cu protectii coate si umeri incluse, mai putin protectia spate/coloana insa cu buzunar special pentru asta. Cum sezonul cald se apropie, doresc sa achizitionez o protectie spate care sa o adaug la geaca. Geaca e compatibila cu protectie spate G1 si G2. Ceva recomandari? Ms fain!
  7. De Suzuki GSR600 e vorba, intr-adevar. Atatea modele sunt ca deja incep sa le confund. De asta ma tem si eu la MT-03, avand in vedere ca cel mai probabil o sa folosesc motorul mai mult inafara orasului, s-ar putea sa nu fie atat de potrivita. Am tras cu ochiul un pic la modelul pe care-l ai tu, Xj6, frumoasa motocicleta. Poti sa-mi dai mai multe detalii, e prima ta motocicleta? Esti multumit? Legat de V-Strom 650, sa stii ca l-am luat in considerare acolo in categoria lui GS650 atat ca am mai auzit si de la altii cum ca la multe modele din categoria asta de touring s-ar umbla la kilometraje. Altfel nu stiu prea multe legat de motocicleta asta, m-am mai uitat la Honda Transalp in schimb, destul de masiva si aia.
  8. Salut si ms de informatii. Asa ma gandeam si eu, ceva cu ABS neaparat, e un ajutor care te poate salva. Am gasit si eu site-ul care-ti simuleaza pozitia pe motor intr-un alt topic aici pe forum. Ar parea ca mi se potrivesc toate, ajung cu picioarele jos fara probleme, poate un pic mt-03 sa-mi fie mica. Pana la urma e un simulator, ai dreptate, ideal ar fi sa le probez pe toate.
  9. Salutare, dragi impatimiti ai motoarelor, De curand mi-am luat si eu permisul cat. A. Mentionez ca nu am nici un fel de experienta pe 2 roti motorizat in schimb abuzez de bicicleta de cand ma stiu indiferent de contidiile meteo. Am permis cat. B si conduc de vre-o 10 ani zi de zi. Vesnica intrebare., ca sa revin la ce ma framanata in ultima vreme, evident, care sa fie prima mea motocicleta? Mentionez ca nu ma atrag sportivele de nici un fel, in prima faza vreau un motor care sa ma ajute sa invat, sa ma simt bine pe el sa pot savura o plimbare de cateva ore in weekend sau ori de cat ori imi permite timpul si vremea. Visul meu e un GS mare sau un Ducati Multistrada , cu care sa cutreier in drumetii de zile, relaxat. Dar mai este mult pana departe. O sa enumar aici cele 4 modele care le am eu in vedere, si o scurta parere asupra fiecareia. Orice alte sugestii asupra altor modele sunt binevenite. Suzuki GSR650 Scoala am facut-o pe 2 motoare, am alternat in functie de care era libera. 70% din timp am mers pe un Suzuki GSR650 (2006-2008 anul, nu mai stiu exact) iar in restul timpului o Honda Hornet 600, tot de prin 2000 si ceva. Cei mai multi cursanti de pe-acolo preferau Hornet-ul, mie mi-a placut GSR-ul foarte mult, cu ea am facut si iesirile in oras (6 la numar) si a fost foarte ok. Cu tot cu instructor in spate (omul are aproape 1.90, noroc ca nu e masiv insa tot se simte in spate) si abia o tineam la limita legala, urca acul foarte repede si nu simteam efort prea mare din partea motorului. Nici la demarari nu parea sa aiba nici un fel de problema cu amandoi pe motor. Cel mai mult am ajuns pe la 70-80 km/h undeva inafara orasului si pentru vre-o cateva zeci de secunde ca atat tinea linea dreapta inaintea intrarii in vecinatatea poligonului. Simteam bine de tot ca motorul are resurse serioase sub mine. Desi mi-a placut foarte mult motocicleta, cat am putut sa inteleg eu dupa orele de la scoala (pozitie, manevrabilitate, putere, etc.), am simtit totusi ca puterea ar putea sa ma copleseasca un pic, cred totusi ca e cam mult pentru inceput, vrei nu vrei la un moment dat toti avem scapari de supraincredere si s-ar putea intr-un exces de genul sa nu fiu pregatit pentru ce poate ea, nu as vrea sa se intample asta. In consecinta, e ultima din lista mea, am mentionat-o doar pentru ca pe ea mi-am luat permisul si mi-a venit ca o manusa ca sa zic asa, de altfel motocicleta era destul de grea ca sa fiu sincer. Yamaha Mt-03 Mi-a recomandat-o un coleg de munca care se da pe motoare de vre-o 15 ani, pana acum 2 ani le schimba la an, s-a dat cam pe toate categoriile, s-a oprit la un Z1000 (superba motocicleta!) de care zice ca s-a indragostit si ca nu se gandeste sa o schimbe, a si customizat-o un pic cu una alta. El mi-a recomdat-o cu toata increderea, desi e monocilindru, cel mai probabil o sa tremure bine, sau cel putin asa am inteles ca e cu monocilindrele astea. Nu dezvolt aici asupra tipului de motor, nu am cunostiinte inca, ma tot documentez si pe partea asta cum e mai bine, mono, bi, 2 timpi, 4 timpi, etc. Momentan doar termeni, trebuie sa le pun cap la cap si eu. Legat de motorul asta, sincer sa fiu mai mult de bine am am auzit de cat de rau. S-ar preta la un incepator, merge si al drumetii de cateva ore, nu stiu exact cum e cu om in spate, desi nu cred ca o sa fie probleme mai ales ca, repet, vreau sa ma bucur de drumetie si de senzatia de libetate ce ti-o da motorul mai mult de cat de a merge tare si la limita. Kawasaki er-6n Din nou, lucruri bune pe care le-am auzit si despre motocicleta asta. M-am uitat la varianta din 2009, cu ABS. E diferita fata de mt-03 din multe puncte de vedere, motorul diferit, puterea mai mare insa ce m-a interesat in mod special si ce am urmarit ca si la restul e manevrabilitate si fiabilitatea, daca se preteaza sau nu la un incepator. Sunt si nemultumiti (mai mult la modelele mai vechi de 2009) dar in mare destul de laudata si accesibila si ca pret. Poate un pic cam mare la putere pentru inceput, nu stiu, poate ma mai lamuriti si voi. Bmw GS6500 Are un prieten cu care intentionez sa-mi petrec iesirile pe viitor. O are de anul trecut, incepator si el desi cu permis de 10 ani insa fara motor pana l-a luat pe asta. E foarte aproape de ce vreau eu pe viitor (BMW GS 1250 sau Ducati Multistrada), mi se pare si potrivit pentru drumurile din Romania. M-am invartit cu el de 2-3 ori, asa de curiozitate cat mi-a permis proprietarul, e foarte confortabil,suspensii moi, nu deranjeaza la denivelari sau gropi, iti da o oarecare incredere, pana la urma pentru asta e facut, sa mergi la drum cu el. Ca si puncte contra, un pic ma sperie dimensiunile si greutatea, e destul de mare, mi ca s-ar putea sa fie cam greoi pentru inceput. E foarte aspectuos insa, cel putin mie imi place mult cum arata. Nu stiu ce zic la capitolul intretinere cum sta, e totusi BMW, s-ar putea sa te usuce de bani in caz de ceva mai nasol. Destul de mult plastic pe el, poate o fi de calitate, nu-mi dau seama, cu niste crash-baruri probabil sau de fapt sigur mai reduci din pagube in caz de doamne feri. Mentionez ca bugetul meu e undeva la 3000-3500 euro, fara echipament. Mi se pare suficient cat sa pot sa iau ceva pentru inceput si sa nu trebuiasca sa bag prea multi bani in el. Undeva pe sfarsitul iernii as vrea sa-l iau, cand incepe sezonul de anul viitor sa am deja motorul sa-l pot folosii (sa nu uit ce am invatat). Inaltimea e 1.82, 75 kg, ca sa va faceti o idee asupra pozitie pe motor raportal la inaltime. Nu am prea multi prieteni motociclisti, as putea sa-i numar pe degetele de la o mana, orice sfat e binevenit. Desi am intrat pe n forumuri si n topicuri pe subiectul asta, parerile sunt foarte foarte impartite, unii zic ca n-ai ce cauta pe motoare asa mari la inceput, tre sa o iei de la 125cc si sa urci treptat, altii zic ca sunt numa bune astea de 500, 600, ca te inveti repede si ca lipsa de putere o sa te deranjeze. Nu m-am lamurit cum e mai bine, probabil pana la urma e tot la latitudinea mea. Excelent ar fi sa aud parerea celor care au sau au avut unul din motoarele astea ca prim motor si nu numai. Atfel orice sfat e mai mult de cat binevenit. Ms si drumuri bune!
×
×
  • Create New...