Jump to content

Rouleur

Membru
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

About Rouleur

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Motocicleta
    ER5, T800
  • Numar Moto
    CJ

Recent Profile Visitors

242 profile views
  1. E bun drumul şi pe aici, fiind şi mai scurt decât ruta sugerată de mine!
  2. Ultima dată am fost pe acest traseu acum un (chiar) an, venind din sens opus (Albac - ) până la Dealu Negru, apoi am luat-o către Râşca şi Agârbiciu. Ce nu cunosc, e porţiunea Huedin - Dealu Negru, iar în vară lui 2020 au fost ceva alunecări de teren prin zona Călăţele. Oricum, Huedin - Beliş nu a fost un drum foarte bun niciodată, dar se putea merge (tare). Albac-Beliş e un drumul bun şi se poate parcurge cu orice tip de motoretă, fiind integral asfaltat (cred că din 2019). Evident, după iarnă vor fi şi porţiuni cu gropi. [Bologa-Scrind-Călata ar fi şi altă variantă, dacă vii dinsp
  3. Te descurci pe oricare motoretă indicată mai sus, fără probleme! Sunt destul de diferite motoretele amintite, deşi fac parte din aceeaşi clasă; în plus, modelele diferă şi după anii de fabricaţie. De pildă, ER6 de la începuturi (2005) vibra enervant, parcă mai rău decât neputincioasa sa bunică (ER5). Kawa e sigur cea mai uşoară şi mai slabă, cu o poziţie mai adunată şi nu neapărat relaxată. Z650 a moştenit-o... FZ6 e chiar bine de adus în discuţie, poate alături de GSR 600, ca să le poţi compara cu Hornetul. Toate sunt modele care nu se mai fabrică, dar au succesori (mai mari)...
  4. https://moto-station.com/moto-revue/actu/la-future-aprilia-tuareg-660-se-devoile-un-peu-plus/496611 aici ar fi și ceva poze "spion"..., cât de reale sunt, nu ştiu. Sunt curios dacă preţul va fi sub cel cerut pt un Tiger 850.
  5. @bursyllac Jar, nu jir, ați mâncat voi! Bravo!
  6. Rouleur

    India 2021

    Pentru organizare, se poate apela la diverse firme, care asigură servicii loco. Transport cu avionul până în India, apoi o firma ce închiriază moto, propune trasee plus alte servicii, la pachet. Avantajul: mi s-a părut destul de ieftin şi fără stres, raportat la a organiza totul tu; timpul câştigat; asistenţă tehnică etc. Dezavantaj: libertate de mişcare limitată şi program impus; excursia se organizează doar dacă se formează grupul de doritori etc. De pildă: https://www.vintagerides.com/ Evident, sunt şi alte agenţii specializate! Succes!
  7. Kawa er5 şi succesoarele sale (er6 sau Z650) sunt prea mici, adunate, înghesuite, pt o persoană solidă. Suzi SV 650, la fel prea adunată, chiar dacă e mai puternică decât er-urile Kawa. Deci, trebuie încercată motoreta înainte de toate... Depinde de tipul de moto şi carburaţie/injecţie. Nu cred că se poate răspunde simplu cu uşor sau greu
  8. Sunt curios cum va fi cu CF Moto model 700 clx şi dacă ar fi o variantă la scramblerul de 800 Ducati (foarte scump). (https://bikereview.com.au/new-models-2020-cfmoto-700cl-x-sport-heritage-adventure-eicma/) Am impresia că odată cu modelul 700 clx, se intenţionează ca totul dă fie chinez pe motocicletă (mai puţin ABSul). Oricum, joint venture existent deja între KTM şi CF Moto nu cred că schimbă datele despre calitate şi fiabilitate. În fine, seria actuală CF Moto - aflată la vânzare şi în România, am văzut-o şi m-a surprins plăcut, exclusiv vizual şi static, că nu am dat o
  9. Bună ziua, M-ar interesa motoreta selectată! Aţi putea să-mi daţi ceva detalii şi poze, eventual pe mail [vpaul18@gmail.com]? Merci!
  10. Genial! Râd de juma de oră... singur!
  11. Merci şi bravo! Când ai făcut excursia şi cât de greu e să te orientezi? Marcajele lipsesc în off, nu?!
  12. Da, e normal. În general, cu cât nr de cilindri e mai mic, cu atât frâna de motor e mai violentă. Atenţie, se poate bloca roata spate, se pierde aderenţa şi controlul. Pt a se atenua efectul, se dă un pic de gaz după retrogradare şi înainte de ambreiere (pt a cupla treapta inferioară). În plus, atenţie şi la frâna de pe spate, care se blochează foarte repede, iar derapajul e inevitabil. Frâna spate e foarte puţin eficientă de la anumite viteze, iar din cauza asta există tendinţa să se frâneze mai apăsat, efectul e blocarea roţii spate. Deşi se spune că orice Kawa are un suflet de cur
  13. Excluzi de principiu Tigerul? Cel mic se poate înscrie, dacă e SH, în furculiţa de preţ indicată. Dacă nu mă înşel, dl Biriş chiar aveau unul mare (1200) de vânzare, nu de mult... Triumph Tiger Explorer (1200) e greu, dar îi face concurenţă directă GS-ului de 1200 (1250). Tiger 800 e net peste V-Strom 650 (inclusiv la preţ), dar poate fi o variantă; motoreta ajungând la a treia generaţie, iar din 2020, se pare că iese un nou model.
×
×
  • Create New...