M!ha!
Membru-
Număr conținut
272 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
plastic
-
Motocicleta
Africa Twin XRV650 RD03
-
Numar Moto
neindoit
Informații profil
-
Motociclete detinute
Yamaha Xmas 250 , Honda CB500
Vizitatori Recenți Profil
1.470 citiri profil
M!ha!'s Achievements
Apprentice (3/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Astazi au fost gata rotile. Cercurile originale erau oxidate in interior si nu au putut fi salvate. In ciuda faptului ca exista păreri despre reconditionare, dpmv totul pana la siguranța. Am păstrat butucul si axul si o bucsa. Toate reperele au fost înlocuite. - Cercuri Excel. Producător Japonez care echipeaza KTM. - Spițe de inox - Nipluri zincate - Anvelope Continental TrailATTACK 3 - Rulmenti si garnituri OEM Honda - Discuri frana TRW. - Pinion PBR.
-
Restaurarea RD03-ului continua. Astazi am luat de la vopsit carenele si rezervorul. Piticu' meu de pe creier nu a vrut stickere. Toate înscrisurile sunt vopsea. Aerografiate. Nu pot ajuta cu codurile de culoare. Le-am cautat si eu mult timp. In afara codurilor Honda, nu se găsește altceva. Am decis sa il las pe artist sa le reproduca. VID-20240828-WA0013_001.mp4
-
Sunt jante Excel. Din ce am văzut producătorul este japonez. Sunt fabricanti moto, precum KTM, care isi echipeaza motocicletele cu ele. Cele originale nu se mai fabrica, iar majoritatea celor sh sunt coapte. Exista păreri despre reconditionare insa din punctul meu de vedere, totul pana la siguranța.
-
Am dus cadrul la sablat si vopsit electrostatic. Pentru ca este o munca foarte mare, ca sa ma asigur ca nu rămâne nici cel mai mic punct de rugina i-am rugat pe cei de la atelier sa vad cadrul înainte de vopsire. Am nevoie de sfaturi cu ce sa protejez anticoroziv in interior, in tubulara. O anumita vaselina, ceara de cavitati? Ma pot folosi de găurirle tehnologice existente.
-
EMC Shocks - rog pareri
topic a răspuns lui M!ha! în M!ha!ul Accesorii after-market pentru motociclete
Salut. Ai folosit personal? Restaurez o Africa Twin RD03 din 1988 si sunt in dubiu. Amortizorul stock oficial nu se serviseaza, neoficial se poate servisa insa nu sunt convins ca rezultatele vor fi durabile. Ar mai fi dorința de pastra totul cat mai original. De aici dilema. Ce ar fi mai intelept de ales in acelasi buget? EMC cu preload hidraulic sau Ohlins fara preload? -
A folosit cineva amortizoare spate de la EMC Shocks? Am nevoie de un review de la cei care au sau au avut.
-
Before and after pentru scutul si bascula din aluminiu dupa ce m-am plimbat 1300km cu ele in portbabaj pentru curațare si eloxare. Atentie.Nici una din proceduri nu sterge si nu acopera zgârieturile. Toate imperfectiunile au ramas. Scopul nu a fost cosmetizarea ci sa ma asigur ca nu vor mai oxida. Curățare cu apa sub presiune si sticla pisata am facut in Craiova la vaporblast.ro . Am spus curatare si nu sablare pentru ca la final nu raman piesele matuite, ci asa cum au fost facute. Anodizare (eloxare) am făcut la Anorom Hunedoara. Deh, in București nu mai munceste nimeni. S-a facut deanodizare pentru îndepărtarea stratului vechi si apoi reanodizare pentru urmatorii 35 ani. Din pacate se pot anodiza numai piesele fara bucse si alte inserții. Scărițele au ramas doar curățare. Imi era imposibil sa scot bucsele fara sa le distruc si sunt parte integranta din scarite, nu au part number separat. O sa le tratez la fiecare 6 luni cu un spray special impotriva coroziunii aluminiul.
-
Multumesc pentru link . ce foloseam eu nu avea si carburatorul explodat. Electrostatic ar fi mai durabil dar in acelasi timp am aflat ca daca vositorul nu face ce trebuie iese naspa. Bunătăți. A venit mos Crăciun cu o parte din piesele necesare restaurării. Rulmenti, bucșe, simeringuri, garnituri. Cele din poza cu ochelarii si portbagajul sunt custom facute de Martin Šmida (MDM Special). Cea mai buna sursa pentru piese originale Honda am găsit pe PartsRepublik (EU) si WeBike (Japan).
-
Ieri am aflat de la cineva care se pricepe ca jiglerele mari si acele de dozaj nu au aceleasi dimensiuni in ambele carburatoare (mda, incredibil). La prima vedere par identice insa nu sunt. Au inscripționate coduri difererite si conteaza in care din carburatoare sunt puse. De perdele nu am incercat sa ma apropii.