Sari la conținut

M!ha!

Membru
  • Număr conținut

    272
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    plastic
  • Motocicleta
    Africa Twin XRV650 RD03
  • Numar Moto
    neindoit

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha Xmas 250 , Honda CB500

Vizitatori Recenți Profil

1.472 citiri profil

M!ha!'s Achievements

  1. Astazi au fost gata rotile. Cercurile originale erau oxidate in interior si nu au putut fi salvate. In ciuda faptului ca exista păreri despre reconditionare, dpmv totul pana la siguranța. Am păstrat butucul si axul si o bucsa. Toate reperele au fost înlocuite. - Cercuri Excel. Producător Japonez care echipeaza KTM. - Spițe de inox - Nipluri zincate - Anvelope Continental TrailATTACK 3 - Rulmenti si garnituri OEM Honda - Discuri frana TRW. - Pinion PBR.
  2. Restaurarea RD03-ului continua. Astazi am luat de la vopsit carenele si rezervorul. Piticu' meu de pe creier nu a vrut stickere. Toate înscrisurile sunt vopsea. Aerografiate. Nu pot ajuta cu codurile de culoare. Le-am cautat si eu mult timp. In afara codurilor Honda, nu se găsește altceva. Am decis sa il las pe artist sa le reproduca. VID-20240828-WA0013_001.mp4
  3. Între timp, am strâns foarte multe piese. 650 piese originale Honda pregătite in 35 pungi grupate pe categorii. Nu mai e mult pana departe. 20240803_170140.mp4
  4. Sunt jante Excel. Din ce am văzut producătorul este japonez. Sunt fabricanti moto, precum KTM, care isi echipeaza motocicletele cu ele. Cele originale nu se mai fabrica, iar majoritatea celor sh sunt coapte. Exista păreri despre reconditionare insa din punctul meu de vedere, totul pana la siguranța.
  5. Nu înțeleg întrebarea. Intrebi daca jantele sunt chinezești? Mulțumesc frumos
  6. Adun piese. Dureaza pentru ca am de strans f multe ( suruburi, saibe, simeringuri) si le comand in calupuri mici ca sa evit anumit taxe ale comisionarilor vamali. Imi e greu de explicat in postare. Am cumpărat cercuri noi, spițe de inox si nipluri zincate.
  7. Am dus cadrul la sablat si vopsit electrostatic. Pentru ca este o munca foarte mare, ca sa ma asigur ca nu rămâne nici cel mai mic punct de rugina i-am rugat pe cei de la atelier sa vad cadrul înainte de vopsire. Am nevoie de sfaturi cu ce sa protejez anticoroziv in interior, in tubulara. O anumita vaselina, ceara de cavitati? Ma pot folosi de găurirle tehnologice existente.
  8. Am curățat carburatoarele folosind o cuva cu ultrasunete. Cam acesta este rezultatul. Nu este perfect dar diferența este notabila. Am pus in cuva apa chioara. Probabil cu solutii speciale de curatare, se obtine mai mult. O sa mai insist in anumite locuri cu alcool izopropilic.
  9. Salut. Ai folosit personal? Restaurez o Africa Twin RD03 din 1988 si sunt in dubiu. Amortizorul stock oficial nu se serviseaza, neoficial se poate servisa insa nu sunt convins ca rezultatele vor fi durabile. Ar mai fi dorința de pastra totul cat mai original. De aici dilema. Ce ar fi mai intelept de ales in acelasi buget? EMC cu preload hidraulic sau Ohlins fara preload?
  10. A folosit cineva amortizoare spate de la EMC Shocks? Am nevoie de un review de la cei care au sau au avut.
  11. Asta cu respectatul culorilor va fi o alta provocare foarte mare. Nu se găsesc nicăieri codurile de culoare. Codurile de culoare RAL, nu cele Honda. Am înțeles ca mai nou ar fi posibil scanarea culorii originale, dar nu am apucat inca sa cercetez mai mult. ACF 50 se numește.
  12. Before and after pentru scutul si bascula din aluminiu dupa ce m-am plimbat 1300km cu ele in portbabaj pentru curațare si eloxare. Atentie.Nici una din proceduri nu sterge si nu acopera zgârieturile. Toate imperfectiunile au ramas. Scopul nu a fost cosmetizarea ci sa ma asigur ca nu vor mai oxida. Curățare cu apa sub presiune si sticla pisata am facut in Craiova la vaporblast.ro . Am spus curatare si nu sablare pentru ca la final nu raman piesele matuite, ci asa cum au fost facute. Anodizare (eloxare) am făcut la Anorom Hunedoara. Deh, in București nu mai munceste nimeni. S-a facut deanodizare pentru îndepărtarea stratului vechi si apoi reanodizare pentru urmatorii 35 ani. Din pacate se pot anodiza numai piesele fara bucse si alte inserții. Scărițele au ramas doar curățare. Imi era imposibil sa scot bucsele fara sa le distruc si sunt parte integranta din scarite, nu au part number separat. O sa le tratez la fiecare 6 luni cu un spray special impotriva coroziunii aluminiul.
  13. Multumesc pentru link . ce foloseam eu nu avea si carburatorul explodat. Electrostatic ar fi mai durabil dar in acelasi timp am aflat ca daca vositorul nu face ce trebuie iese naspa. Bunătăți. A venit mos Crăciun cu o parte din piesele necesare restaurării. Rulmenti, bucșe, simeringuri, garnituri. Cele din poza cu ochelarii si portbagajul sunt custom facute de Martin Šmida (MDM Special). Cea mai buna sursa pentru piese originale Honda am găsit pe PartsRepublik (EU) si WeBike (Japan).
  14. Ieri am aflat de la cineva care se pricepe ca jiglerele mari si acele de dozaj nu au aceleasi dimensiuni in ambele carburatoare (mda, incredibil). La prima vedere par identice insa nu sunt. Au inscripționate coduri difererite si conteaza in care din carburatoare sunt puse. De perdele nu am incercat sa ma apropii.
  15. Test de casnicie. Atunci când in garaj e frig de inebunești adu carburatoarele in casa si desfa-le in sufragerie.
×
×
  • Creează nouă...