Salutare,
Am avut modelul 1050XT și, dacă ar fi să cumpăr din nou, l-aș alege fără ezitare în locul variantei standard.
Câteva aspecte de precizat:
1. Echipare și Tehnologie
V-Strom 1050 (standard):
• Are un sistem de control al tracțiunii cu mai multe niveluri, moduri de pilotare și ABS.
V-Strom 1050XT:
• Cruise control – menține viteza fără apăsarea accelerației.
• Hill Hold Control – asistență la pornirea din pantă.
• Slope Dependent Control – ajustează frânarea pe suprafețe înclinate.
• Load Dependent Control – ajustează automat frânarea în funcție de încărcătura motocicletei.
• Handguards (apărători pentru mâini) și crash bars incluse.
• Priză USB și 12V pentru accesorii.
2. Suspensie și Șasiu
V-Strom 1050:
• Suspensii standard ajustabile manual.
• Jante din aliaj (mai ușoare, dar mai fragile pentru off-road)
V-Strom 1050XT:
• Suspensii mai avansate, ajustabile pe compresie, extensie și preload.
• Jante cu spițe, mai rezistente pentru teren accidentat. Le recomand, drumurile noastre nu sunt cele mai bune, se comportă foarte bine. Nu au cameră!
3. Design și Ergonomie
V-Strom 1050:
• Design mai simplu, fără protecții suplimentare.
V-Strom 1050XT:
• Crash bars standard.
• Parbriz ajustabil pe înălțime cu mai multe poziții.
• Scărițe mai late cu un cauciuc anti-vibrație
• Cric central
4. Greutate
• V-Strom 1050: Aproximativ 247 kg (echipată pentru drum).
• V-Strom 1050XT: Aproximativ 251 kg datorită echipamentelor suplimentare. Dar nesemnificativ dacă mă întrebați pe mine
Noroc,
Cătă