xt600 Posted November 6, 2019 Share Posted November 6, 2019 Noul Suzuki V-Strom 1050/1050XT. Un DR750/800 Big reloaded: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
botezu' Posted November 6, 2019 Share Posted November 6, 2019 (edited) Io cred ca marea problema cu V-Strom 1050 nu e ca e un V-Strom actualizat ci ca nu e un DR BIG, asa cum au tot lansat teasere in ultima vreme. Lumea se astepta poate la un refresh de V-Strom si la o motocicleta noua de adventure mai capabila de offroad decat stroamele noastre, gen cum au facut cei de la Honda cu AT, cand au lansat un model nou in loc sa tranteasca un facelift la ceva existent (cum ar fi fost sa schimbe CrossRunner-ul un pic si sa spuna ca e AT?). Imi place cum arata (inclusiv farul :P), daca as avea acum 650-ul si as vrea sa-l schimb as lua-o fara sa clipesc, dar sunt de acord ca e o amestecatura ciudata si ca nu e o mobra "demna" de stilul utilitar al DR-urilor. Desi... poate ar fi scos-o la capat si fara sa scoata mobra noua 100% daca i-ar fi pus 21 pe fata si 18 in spate, plus cativa centimetri in plus la garda la sol... Pe de alta, parte, asta e ceea ce face Suzuki, ia motoare/cadre/stiluri deja existente in linia lor si le amesteca pana iese ceva "nou" care sa poata fi vandut. Si primele V-Stroame aveau motor de SV si TL (si cadru cel putin inspirat din mobrele existente), singura diferenta fiind ca atunci le-a mers amestecatura desi toti spuneau ca-s urate cu spume (cum spun si de asta de acuma). Edited November 6, 2019 by xtx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted November 6, 2019 Author Share Posted November 6, 2019 Din punct de vedere al designului, trimiterea la DR Big (Dakar), este evidenta. Mi se pare chiar ciudat ca au ales sa o denumeasca V-Strom si nu DR. Dar ai dreptate, mobra actuala nu mai are legatura cu caracterul utilitar al Big-urilor.. multa electronica si roti 19/17, care o fac mai degraba un touring, decat un adventure. Sa vedem pretul, dar avand in vedere ca DL 1000 se vinde pe la 12000 euro, nu cred sa iasa mai jos de 13-13500. Cu toate astea, cred ca se va vinde bine. https://ultimatemotorcycling.com/2019/11/05/2020-suzuki-v-strom-1050-lineup-first-look-12-fast-facts/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted November 6, 2019 Share Posted November 6, 2019 Motoreta in cauza nu are nici o legatura cu celebrul DR BIG, asa cum nu are nici o legatura cu segmentul adventure. E o chestie mare, grea, fara garda la sol si cu roti nepotrivite pentru ceea ce s-ar vrea. La capitolul electronica nu s-au obosit sa-i puna un abs spate decuplabil aka enduro mode ABS. O balarie de mobra, care probabil va fi cumparata de hipsteri si habarnisti. La plusuri as putea spune ca e mai frumoasa ca modelul anterior, dar primul Vstrom ala de 650 era cel mai reusit dpdv estetic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bozoro Posted November 7, 2019 Share Posted November 7, 2019 (edited) A aparut geniul din lampa! Ca Africana sau geseu la 250+ kg sunt ideale de adventure. Bai prostilor, de ce v-ati luat ma Vstroame de 1000? P.S. @ADMINNu unim si noi topicurile ca se face haos. Tot de Vstrom e vorba si aici ca si in ala principal. Edited November 7, 2019 by bozoro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
botezu' Posted November 7, 2019 Share Posted November 7, 2019 On 06.11.2019 at 11:03, xtx said: Lumea se astepta poate la un refresh de V-Strom si la o motocicleta noua de adventure mai capabila de offroad decat stroamele noastre, gen cum au facut cei de la Honda cu AT, cand au lansat un model nou in loc sa tranteasca un facelift la ceva existent (cum ar fi fost sa schimbe CrossRunner-ul un pic si sa spuna ca e AT?). PLM nu stiu ce bausem cand am scris asta. Voiam sa spun ca "Lumea NU se astepta la un refresh de V-Strom CI la o motocicleta noua de adventure"... @bozoro din cate stiu sunt singurul de pe thread-ul asta cu V-Strom de 1000, explica-mi te rog treaba cu "prostilor". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bozoro Posted November 8, 2019 Share Posted November 8, 2019 (edited) Acum 11 ore, xtx a spus: PLM nu stiu ce bausem cand am scris asta. Voiam sa spun ca "Lumea NU se astepta la un refresh de V-Strom CI la o motocicleta noua de adventure"... @bozoro din cate stiu sunt singurul de pe thread-ul asta cu V-Strom de 1000, explica-mi te rog treaba cu "prostilor". @xtx: La 06.11.2019 la 16:29, ERU a spus: O balarie de mobra, care probabil va fi cumparata de hipsteri si habarnisti. Edited November 8, 2019 by bozoro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted November 9, 2019 Author Share Posted November 9, 2019 (edited) La 07.11.2019 la 9:11, bozoro a spus: P.S. @ADMINNu unim si noi topicurile ca se face haos. Tot de Vstrom e vorba si aici ca si in ala principal. De ce? Pentru ca posesorii ACESTUI model sau potentialii posesori sa citeasca peste 700 de pagini de topic, ca sa poata gasi cateva informatii utile? Edited November 9, 2019 by xt600 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bozoro Posted November 9, 2019 Share Posted November 9, 2019 De ce sa citesti 700 de pagini cand poti sa te uiti la data sa intelegi de unde incepe modelul nou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted November 9, 2019 Author Share Posted November 9, 2019 Sunt modele diferite, cu probleme specifice, astfel ca este firesc sa aibe topic diferit. Este mai usor de urmarit si pentru un user din afara comunitatii, care nu are timp/nu stie data de inceput pentru noul model. Din punctul meu de vedere, asemenea thread-uri, cu sute de pagini, in care se discuta la gramada problemele unui model, eventual amestecate si cu ale altor modele inrudite, sunt un ghiveci, in care foarte greu poate fi gasita informatia care intereseaza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted November 11, 2019 Share Posted November 11, 2019 (edited) V Strom-ul de 1050 are o sa și o poziția la ghidon mai confortabila decât 650 (asta mai era acolo, pentru comparație, 1000-le nu știu cum este). Rezervorul este puțin mai inalt/plat și asta contribuie la senzația de "stat in motocicleta" mai bine decât la fratele mai mic. Bordul TFT (nepornit însă la niciuna dintre motociclete) și farul unic mi-au plăcut mai mult decât la modelul anterior. Este clar ca nu este în liga AT 1100, dar nici nu cred ca își propune și ar trebui sa coste evident mai puțin decat ea. Personal, mi-a plăcut. Mi s-a părut un motor onest, în stilul Suzuki, care cred ca își va face treaba cu brio pentru fisa postului, respectiv costul de achiziție și întreținere. Edited November 11, 2019 by _Raul_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixu. Posted November 22, 2019 Share Posted November 22, 2019 La 11.11.2019 la 4:00, _Raul_ a spus: V Strom-ul de 1050 are o sa și o poziția la ghidon mai confortabila decât 650 (asta mai era acolo, pentru comparație, 1000-le nu știu cum este). Rezervorul este puțin mai inalt/plat și asta contribuie la senzația de "stat in motocicleta" mai bine decât la fratele mai mic. Bordul TFT (nepornit însă la niciuna dintre motociclete) și farul unic mi-au plăcut mai mult decât la modelul anterior. Este clar ca nu este în liga AT 1100, dar nici nu cred ca își propune și ar trebui sa coste evident mai puțin decat ea. Personal, mi-a plăcut. Mi s-a părut un motor onest, în stilul Suzuki, care cred ca își va face treaba cu brio pentru fisa postului, respectiv costul de achiziție și întreținere. Africa 1100 e 13500 pret de lansare. Suzuki nu va fi sub 13000 euro. Unde e avantajul ala? Pentru 500-1000 euro cumperi o gloaba restilizata sau un motor cu adevarat polivalent? Ca fapt divers, un KTM 1290 Adv R e tot 13500...0 km, model 2018. Deci? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovi_ice Posted November 22, 2019 Share Posted November 22, 2019 Preturile in UK sunt 9.999£ pt V-Strom 1050 si 11.300£ pt 1050 XT (asta din urma fiind cat de cat comparabil cu AT). Asta inseamna 11.400€, respectiv 13.150€ la cursul de azi. In general preturile de lista pt Suzuki la noi in Ro erau mai mici ca cele din Germania, nu stiu relativ fata de UK cum era situatia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sergiu_SP Posted November 22, 2019 Share Posted November 22, 2019 1 oră în urmă, Gixu. a spus: Ca fapt divers, un KTM 1290 Adv R e tot 13500...0 km, model 2018. Deci? unde costa un ktm 1290 R 13500?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted November 22, 2019 Share Posted November 22, 2019 (edited) Asa am zis si eu. Pana am deschis mobile. Un Adv S plin de accesorii din catalogul PP este putin peste 20k, dar modele 2018 noi: Edited November 22, 2019 by _Raul_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sergiu_SP Posted November 23, 2019 Share Posted November 23, 2019 Pai mai zice de TVA 19% in anunțurile alea. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixu. Posted November 23, 2019 Share Posted November 23, 2019 Pretul afisat e pretul cerut. Exista varianta sa o cumperi fara TVA daca esti firma. Dealerul local din Fürth, cunoscut pentru suprapreturile practicate, are un R pe stoc la 14500. Sta de ceva timp, asa ca se va da cu 13000-13500. Toata lumea tine banii la saltea pentru noul Africa Twin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted November 23, 2019 Share Posted November 23, 2019 Nu știam să fie AT1100 sub 15000 euro. Văzusem azi prezentarea lui Tibi Troia la MotorTeam și prețurile de la AT rivalizează cu cele de la 1250GS. Bine, AT are cutie automată. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gixu. Posted November 24, 2019 Share Posted November 24, 2019 TT citeste pliante oferite de dealeri. Honda AT e 14500 oficial si au o promotie de iarna/lansare la 13500 2019 e 11000 Varianta ADV cu DCT e 18000 -2020 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Raul_ Posted November 25, 2019 Share Posted November 25, 2019 (edited) La 23.11.2019 la 23:00, Lucian_M a spus: Nu știam să fie AT1100 sub 15000 euro. Văzusem azi prezentarea lui Tibi Troia la MotorTeam și prețurile de la AT rivalizează cu cele de la 1250GS. Bine, AT are cutie automată. Tibi Troia este Gregorianul Bivolar al presei moto romanesti. Pana si Pavel Bulgaru` e mai pertinent decat el. Edited November 25, 2019 by _Raul_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbat Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 (edited) Comparati 1050 XT-ul cu AT Adventure ca varianta standard de la AT e orientata clar catre off-road si are multe neajunsuri fata de varianta XT(roti cu camera, lipsa cric central, protectie motor, parbriz mic, costuri mai mari de adaugat un top case in lipsa rack-ului si a gaurilor de fixare a side case-urilor). Vad oameni care pun la parti negative lipsa decuplarii ABS-ului dar ganditi-va ca sunt atatia care nu sunt interesati de a iesi de pe asfalt, de ce ar vrea sa si-l decupleze?! Unii zic ca ar fi grea (247kg) dar uitati-va la modelele rivale ca tot in 240-250 kg sunt( AT Adventure, Versys 1000, etc). Combinatia de roti 19/17 e mult mai buna pt strada ca 21/18 si asta e 1050-ul, o motocicleta orientata catre strada. Se spune ca motorul e vechi insa sunt de mentionat 2 lucruri importante: 1. are cuplu, putere si consum in trend cu rivalii si 2. este super dovedit ca fiind unul fiabil si rafinat la fiecare schimbare de generatie deci care e problema cu motorul?! XT-ul are toata electronica momentului iar ca dashboard-ul este mai rudimentar cumva fata de rivali nu vad sa fie o problema atat de serioasa in exploatare(sunt singurii care iti pun o bara din fabrica pentru a-ti pune GPS, telefon si o priza USB 2A chiar langa ea). Si unde mai pui ca AT-ul are numai putin de 11 butoane in stanga, daca nu ma insel, sa navighezi prin sistem :). Si toate astea cam la 12.500 euro. Mai e o motocicleta proasta ce o vor cumpara habarnistii ori doar hipsterii(cum zicea cineva mai sus)?! Edited October 1, 2020 by barbat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 Acum 24 minute, barbat a spus: Comparatia cu versys sta in picioare daca analizezi strict din pdv strada. V1000 standard costa 13000. Dar nu are pretentia nici o secunda ca i pt off. E sport tourer. E mai scump, dar e alta mancare de peste, 4 cil, mai multi cai/cuplu, mai spatioasa, mare, comoda, sa , ergonomie, etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbat Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 (edited) Em am cumparat un XT-ul acum o saptamana de la reprezentanta din Romania cu 12.500(tu de unde ai pretul ala, de pe site? Alta e realitatea). Nu am iesit in viata mea in off-road si nici nu intentionez si ca mine sunt majoritatea care cumpara modelul asta. Cu ce e mai bun AT-ul Adventure ca asta, poate doar chestii subiective gen cum arata, dashboard-ul dar am lamurit-o mai sus, zic eu. A propos, am vazut o statistica cu cei care cumpara V-Strom-ul de 1000 si sunt cam intre 40-60 de ani. Eu zic ca ai alte apucaturi pe la 50 de ani, nu? Nu mai porti Klim(poate ai facut-o cand aveai 30), acum porti Revit si esti pragmatic, cu diferenta de 3000 euro pana la AT Adventure vezi de 2 ori Europa. Edited October 1, 2020 by barbat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 Ce spun eu si CE spui tu :))) Eu iti sugerez sa recitesti. AM SPUS CA V1000 , adica VERSYS standard, costa acum pret de lista 13000 euro. Fiindca tu l-ai comparat mai sus, cu vstrom. SI eu ti-am spus ca sunt diferite, si nu se prea compara. alt motor, alt gabarit, alta mancare de peste. Si eu am trecut prin analiza asta, am comparat Vstrom cu Versys. Si la aceeasi bani cu ce ai dat tu, am luat un V1000 standard, pe care am mai pus una alta, si am dat cam cat ai dat si tu. EU am ales diferit de tine, fiindca am stiut ca vreau din start ceva touring, dar cu pozitie adv, ca nu ma intereseaza jantele spitate, si ca nu vreau motor in V, ci 4 cil. In plus, arata ciudatel pentru minte Strom ul nou. Chestiune de gusturi, total subiectiva. Legat de Honda AT, AT ul este mai mult orientat spre off. Stroama e cam ce a fost mereu, o motoreta polivalenta. Nu are pretentii de offroader serios, dar cu care poti face destule, pricepere sa ai. Un fel de SUV al motocicletelor. Cred ca te inseli cand zici ca majoritatea cu stroame sta doar pe asfalt. Ia vezi adunarea Vstromania, sa vezi ce fac cu stroame bajetii in fiecare an :))) SI, un sfat-relax, esti prea incrancenat. Ti-ai luat o, sa te bucuri de ea, bravo! Fa i si un topic de prezentare, poze, etc-ai sectiunea motocicleta mea. Scrie acolo si cum e la drum, etc etc etc. Ca sunt destui interesati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbat Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 (edited) Nici vorba de vreo incrancenare. Imi cer scuze, am crezut ca prin acea abreviere faci referire la V-strom ul de 1000. Pe lista mea scurta a fost AT-ul Adventure si V-Strom si mi-a dat cu minus la Honda. M-am informat cat de mult am putut si am testat atat noua AT cat si vechiul V-strom de 1000 ca asta nou nu exista la test la momentul ala. Da, stiu ca unii folosesc V-Strom-ul in off-road dar din pct meu de vedere are limitari acolo date de garda la sol, greutate si cursa furcii. Problema mea era legata, mai degraba, de ce invoca unii c-ar fi minusuri fara sa fie informati/obiectivi in legatura cu ele. Edited October 1, 2020 by barbat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.