Jump to content

RKDragos

Membru
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

About RKDragos

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    Honda CB450S

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra 50S din 1980: 1991-2016

Recent Profile Visitors

150 profile views
  1. Nu i-as cataloga asa ci cu foarte multi bani
  2. Sincer, am fost tentat sa iau si un loganel nou, dar mi-a trecut cind am mers cu unul (tot nou, ca sa ii facem rodajul) pina la Ploiesti si inapoi (din Arad). E o masina buna pentru oras si deplasari de 2-300km, din al meu punct de vedere. Daca sapi un pic prin SSP-urile alea gasesti si alte informatii interesante Spor la lecturat
  3. Da, intr-un numar mult mai mic fata de cele fara; la Golfurile astea cind zici 1,9 e ori BXE ori BKC si daca e 2.0 e BKD. Culmea e ca din diverse ratiuni, pot sa aiba DPF si alea care sint fara.... Sper sa iti fie de folos: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_336.pdf
  4. Daca mie mi te-ai adresat, te rog sa imi pui o poza cu ce crezi tu ca e DPF pe 1,9. Multumesc
  5. Nici nu cred ca ti-o da la banii astia Mi se pare absolut normal sa nu ai probleme atita timp cit 1.9 nu are asa ceva .....
  6. Sint la a doua masina cu DSG, ambele SH. Revizia la cutie sa fie facuta la timp, desi am citit pe briskoda ca au fost si cu 200k km si nu a umblat nimeni in ele pt asa ceva, pentru ca si aia au dealeri ignoranti care nu au stiut, nu le-au zis.
  7. Pe vcds apare daca e defect PTC-ul (ca asa ii zice). Oricum, exista niste dracii facute de baieti inteligenti, care suplinesc incalzirea rapida, aia de care ziceam ca o aveam pe Golf4: https://www.olx.ro/oferta/incalzitor-de-antigel-cu-4-bujii-incalzire-rapida-motor-si-habitaclu-IDafgDp.html#0451154c25
  8. 2007 are rezistenta aia de care ziceam mai sus.
  9. Astea mai noi au o rezistenta electrica si sufla aer cald in secunda doi. Nu vb de cele cu webasto din fabrica Alea mai vechi, cum era ALH-ul meu avea un divais pe chiulasa cu trei bujii infipte in el si alea incalzeau apa repede pe circuitul scurt. Asa ca un termoplonjon, dar cu 3 faze. Evident ca se decupla instalatia daca ii dadeai cox din prima. Dar trebuia ca si termostatul sa functioneze corect, ca sa se incalzeasca repede. Multe cacaturi carora nu le dai importanta, iti fac viata grea. Pina si termostatul cind l-am inlocuit am zis sa fiu destept si sa iau de la un producator de calitate. Ciuciu... Am luat pina la urma OEM, diferenta mica de bani dar isi face treaba. Evident dupa ce m-am convins cu masuratorile facute live , pe aceleasi distante, la aceeasi aglomeratie si aceeasi temperatura exterioara si evident cu temperatura motorului pe obd.
  10. Asta e bine pina o incalzesti, dupa aia nu mai e asa de bine...
  11. Codul de motor este BXE. Am avut si eu si a fost ok, chiar daca imi ziceau ca boala lor este scosul unei biele prin blocul motor. Axa cu came, era ok, avea masina doar 140k km. Actualul BMP are la o cama uzura, dar la 250k nu o fi fata mare. Puteti citi pe toate forumurile, ca vorba unui prieten, acolo sint doar alea cu probleme. Alea care merg bine mersi, nu le face nimeni de ris :D. Colegul cu motorul polonez cred ca a avut belele cu motorul nu din cauza provenientei ci a exploatarii, ma gindesc. De altfel si actuala mea masina a beneficiat de inlocuirea garniturii de chiulasa ciupita din cauza incingerii DPF (buba comuna...), chiar daca cel de la care am luat-o a fost primul proprietar si a avut grija de ea ca de ochii din cap, facindu-i lucrari inainte de termen (oras mic, toti se stiu cu toti..) Si nu in ultimul rind, conteaza mecanicul care iti umbla in motor. Toti ziceau ca la dacie, de rectificare chiulasa, etc... Oha, luat garnitura de aceeasi grosime cu originala, prezoane noi si gata treaba. Si am facut la pachet cu distributia, cu oringuri noi la injectoare, ca sa stiu o treaba. Evident, daca voiam sa vind masina rapid la pret competitiv, o faceam in alt mod, dar asa.... Uzurile se accentueaza si de la mecanicii astia care iti spun ca la 150k km sa nu mai pui 5w40 ca il maninca si tu ca nepriceput ajungi sa bagi si 20w40. Apoi zici ca e masina proasta. Ca s-a amintit de celebrul ALH, masina a ajuns in familie, merge struna si acum, tot cu 5w40 si a trecut de 300k km fara interventii la motor.Dar mandea a curatat de vreo 2 ori EGR, o data turbina... Nu maninca ulei in mod excesiv nici acum. Cind faceam drumuri Buc-Arad schimbam la 15000 km si nu consuma mai nimic, in schimb la un drum in Germania si tinut la 170-180 a papat ceva, incit de la maxim a ajuns in zona hasurata a jojei, tradus in litri, cam 0.5. Iar faza cu mincatul de ulei, e de la motor la motor, in manual scrie ca poate minca pina la... Tu stii dotarile exacte, tu poti cauta pe mobile.de ca sa te orientezi de pret. De aici nimeni nu poate zice exact ce si cum.
  12. Daca mai mult a stat, iar nu este bine Daca o iei sub pretul pietii, faci o afacere buna. Cind o sa vrei sa o vinzi or sa vina tot felul de habauci sa te certe ca nu are senzori presiune, navi, trapa si mai stiu eu ce... La anii astia numarul de kilometri zic ca este irelevant. Cel de la care am luat o masina inca nu a trecut de 100k cu masina an 2005 iar eu sint la a3a pe care intentionez sa o dau
  13. "Deși sunt cunoscuți ca rebeli ai șoselelor, fiind primii acuzați în cazul producerii accidentelor, în cazul de astăzi, motociclistul se pare că a fost victima altor participanți neatenți în trafic. " "Liliana Maxim Minculescu, jurnalist „de modă veche“, și-a început activitatea în 2004..." Mai era un baiat care voia zilele trecute sa lase un mos fara permis ca si-a bulit oglinda de duba lui, desi daca nu mergea cu 90 in oras nu exista contactul respectiv. Chiar sint curios de ce pe forum nu a postat...
  14. Salut te mai intereseaza? era unul la Timisoara. Detalii dau dupa daca te mai intereseaza
×
×
  • Create New...