Jump to content

neaorin

Membru
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

About neaorin

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Kawasaki Z1000SX, Yamaha FZS600
  1. Moto Suzuki SV1000S gri, DJ-13-KAY vs. Logan de taxi S-a intamplat azi dimineata la intersectia Dorobanti cu strada Teheran, chiar in fata sediului TVR. Loganul venise pe Dorobanti dinspre Charles de Gaulle si oprise in acel scuar, sa faca stanga pe Teheran Masinile care veneau pe Dorobanti din celalalt sens au oprit ca sa ii faca loc - treaba asta se intampla des, pentru ca un pic mai incolo incepe coloana la semafor. Eu eram cu moto intre banda 1 si a 2-a, si am oprit si eu. Colegul cu SV a venit doua secunde mai tarziu printre banda 1 si trotuar, nu l-a vazut pe taximetrist (nici acesta din urma pe el), si... poc. Riderul avea o rana destul de superficiala la picior. Am chemat politia si ambulanta, riderul nu a vrut sa mearga la spital (asta a fost decizia lui) Motoreta are furca indoita si ceva carene sparte Atat am de zis, deocamdata. plus faptul ca intersectia aia ar trebui dirijata cu giratoriu sau semafor
  2. in cazul acesta nu ar trebui sa existe niste efecte vizibile, audibile, ... mirosibile? de genul, idle aiurea, raspuns ezitant la acceleratie, pocnituri multe pe decelerare, miros de combustibil nears, depuneri pe bujii etc.? ma apropii de 1000 km cu motoreta si inca n-am observat nimic de genul acesta. ar trebui sa mai fiu atent si la altceva? tobele sunt slip-on (restul evacuarii e originala) iar filtrul de aer e Champion - nu-i vreun "high flow" sau mai stiu eu ce
  3. Multumesc frumos tuturor pentru raspunsuri! @Cap0ne: ai dreptate, partial - daca desfac prinderea de la scarita, toba poate "aluneca" 2-3 mm in jos, ceea ce ar duce si varful 4-5 mm mai jos. insa nu suficient ca si gaura de prindere de pe toba sa coboare complet fata de gaura de la scarita, in asa fel incat sa pot pune o placuta de metal care sa le uneasca. eventual as putea largi un pic gaura din prinderea de pe toba, in partea de sus, dar atunci trebuie sa fiu atent sa nu aiba joc @textex: tobele nu sunt foarte zgomotoase, daca n-o turezi in draci iar la drum lung eu merg cu dopuri de urechi - oricum vantul face cel putin tot atata zarva ca si motorul. @cozmino: poza pusa de tine este de la un model 2014+, cand au schimbat designul case-urilor, precum si mecanismul de prindere. Eu am un 2011.
  4. Salutare, De curand am achizitionat un Kawasaki Z1000SX echipat printre altele si cu tobe aftermarket Hurric Pro 2. Toate bune si frumoase, pana cand am montat hard case-urile originale pe ea. Tobele se termina la vreo 2mm de coltul case-urilor. Dupa un drum de vreo 30 de minute, coltul case-ului se incinsese bine - nu atat cat sa nu pot pune mana pe el, dar oricum. Intrebarea mea este: am ce sa-i fac, astfel incat la un drum lung sa nu risc sa se topeasca (sau mai rau)? N-as vrea sa pun toba stock... e mare, grea si nu se aude la fel de frumos. Multzam
  5. Mult mai multi sunt aia care fac stanga peste linie dubla continua ca sa intre direct la spitalul Colentina, decat aia care intorc in intersectie. taximetristii sunt principalii vinovati de faza asta, dar nu numai ei Si sunt mai multe locuri pe acea artera unde se intampla acelasi lucru. la clubul / stadionul Dinamo la iesirea din pasajul Obor aproape de Lizeanu (unde sunt garduri acum) daca mergem mai departe pe Mihai Bravu avem iesirea cealalta a pasajului Obor, unde se face stanga la greu catre si dinspre stradutele care duc in sos Pantelimon la intalnirea cu Maior Coravu, o strada care nu taie bulevardul (si unde a fost si un accident cu moto acum vreo 2 ani...) etc etc. eu zic ca mai bine eliminam un pericol real, chiar daca ramane sa fim cu ochii in patru in intersectii... iar ambulanta in misiune ar trebui sa mearga numai pe linia de tramvai
  6. pe Stefan cel Mare se intoarce anapoda de mult, dar nicaieri problema nu-i la fel de acuta ca in dreptul spitalului Colentina. Din fericire se pare ca autoritatile au inceput sa ia ceva masuri. Au inceput sa monteze garduri de fier, plecand de la Obor spre Victoriei. Deja doua sectiuni (Obor - Lizeanu - Dr. Grozovici) au garduri pe ambele sensuri: In prima poza, punctul galben indica locul accidentului. Gardurile au aparut saptamana asta (cred), si chiar daca nu ar fi prevenit accidentul asta, tot sunt binevenite. Bonus, toti aia care depaseau coloana pe linia de tramvai (includ aici si destui colegi motociclisti) vor trebui sa faca cumva sa se trezeasca mai devreme ca sa plece la munca.
  7. FZ6 Fazer albastru, B-324-RAO vs. Mercedes negru (un ochios). S-a intamplat azi dimineata la intersectia bd Stefan cel Mare cu dr. Grozovici, chiar langa spitalul Colentina. Cand am ajuns eu riderul era deja la spital, inteleg ca se plangea de dureri la sold. Politia era la fata locului si facea poze si constatari. Din ce se pare, soferul merțului venea dinspre Victoriei si ar fi vrut sa intoarca chiar in intersectie. Ceva clasic pentru zona aia, as putea spune. Motoreta a lovit masina cu partea stanga fata si apoi a cazut pe stanga. Cand am plecat eu prietenii riderului asteptau platforma. Sanatate maxima si refacere rapida.
  8. mda, e unul din motivele pentru care voiam sa evit DN11, dar din pacate nu vad vreo alternativa buna de 2-3 ore pentru acea sectiune... mersi
  9. Salutare, stie cineva care mai e starea DN13E, Intorsura Buzaului - Tg Secuiesc? Mai ales bucata neasfaltata dintre Barcani si Zagon, aparent erau ceva zvonuri de reasfaltare pentru anul asta. Daca situatia e aceeasi, aveti o sugestie mai buna pentru sectiunea Brasov - Tg Secuiesc, care sa ia maxim 2-3 ore cu un motor de strada? Si inca o intrebare: pentru Focsani - Braila, exista o varianta mai interesanta decat drumul direct DN23? Asfalt uscat si mersi frumos
  10. Multumesc pentru raspunsuri! Mai am o intrebare: presupunand ca pun mana si curat bine pistonasele, e ok sa schimb doar garnitura dusa, sau ar trebui schimbate cu pistonas cu tot?
  11. Salutare, Am un FZS 600 din 2002 cu care-am fost recent pentru o revizie la un service din Bucuresti (nu conteaza care). Mi-au schimbat placutele fata + spate si mi-au inlocuit lichidul de frana, printre altele. Cateva zile si 400 de km mai tarziu m-am trezit ca am ramas fara frana spate, si tot lichidul mi s-a scurs pe la etrier. O verificare facuta la alt service a relevat problema: garnitura pistonasului de la etrierul spate lasa lichidul sa se scurga pe langa ea. Acuma, cei de la primul service mi-au zis ca nu e vina lor, ca ei n-au umblat la piston ci doar au inlocuit placutele si lichidul. Si ca faptul ca mi s-a dus garnitura atat de repede dupa vizita in service e doar o coincidenta. Ca uneori garniturile pur si simplu se duc, mai ales daca sunt mai vechi. Acea garnitura e acolo cel putin de cand am cumparat eu motorul in 2010. Ce nelamuriri am eu: 1) acea garnitura este ceva ce in mod normal trebuie verificat la o revizie (nu ITP)? 2) daca nu este, exista posibilitatea sa fie afectata de o simpla schimbare a placutelor si lichidului? 3) ar trebui sa verific urgent si garniturile pe frana fata? Nu de alta dar a fost destul de neplacut sa raman fara frana spate pe serpentine, cu pasager si bagaje; nu vreau sa-mi imaginez cum ar fi fost sa o patesc cu frana fata. Multumesc, Sorin
  12. Sunt din Bucuresti (pta Muncii)... si m-ar interesa sa auda si altcineva motorul si sa spuna daca i se pare ok sau daca ar fi nevoie de o sincronizare de carburi sau de altceva. Maine pe la 11 am sa fiu la SMAEB cu utilajul. Lasati un PM cu nr de tel daca sunteti in zona si aveti un pic de timp. Daca nu, poate cu alta ocazie, cine stie. Multzam.
  13. Cine imi poate recomanda un service de incredere pentru un FZS600 din 2002? Nu am probleme deosebite (cred ) , vreau doar o revizie generala. Si sa mai intreb una-alta cu agregatul de fata. Multzam.
  14. Salutare fazeristi, Are cineva din intamplare in plus o oglinda dreapta de FZS600 din 2002-03? Sau stiti unde merita sa incerc o intrebare? O pot lua de pe Louis insa aveam planificata o iesire weekendul asta si... n-as fi vrut sa o ratez. Probabil ca va fi ratata totusi
×
×
  • Create New...