Jump to content

BACDAVA

Membru
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About BACDAVA

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.rocgarage.ro
  • Yahoo
    bacdava419

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Ural, bmw
  • Numar Moto
    B

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    cz,mobra,mz,hoinar,ural,bmw

Recent Profile Visitors

97 profile views
  1. Multumesc mult pentru contributia dvs. inestimabila si va felicit pentru reusita alcatuirii unei fraze relativ coeerente si total irelevanta. Va recomand postul de prim-ministru, aveti calitatile necesare.
  2. De vanzare sidecase-uri si suporti BMW. Provin de pe seria K dar pot fi montate destul de usor pe orice motocicleta (eu le-am avut pe un r100gs) 500lei Bucuresti-Pantelimon 0771171009
  3. De vanzare carenaj complet bmw r100-R80 RT, far, kilometraj. Toate sunt folosite si necesita (in functie de pretentii) mici reparatii (chituire) si vopsire. Pretul pentru fiecare element in parte este 90% din pretul unui articol similar de pe Ebay. Locatie- Bucuresti-Pantelimon 0771171009
  4. KS-ul 750 de la muzeul militar a fost reconditionat si in prezent este functional. Este expus in pavilionul Trasuri , in spatele parcului de artilerie.
  5. Exista pe net poze cu R80RT de culoare inchisa in coloana lui Ceausescu, deci ar fi posibil sa le fi avut in dotare Securitatea sau Militia si inainte de '89. Politia a avut doar R850RT si acum R1200RT, prima si ultima varianta si cateva Fjr-uri 1300 pe la autostrazi. In tara se mai foloseste inca R80-ul. R1100RT a avut SPP inainte de Paneuropeane.
  6. Din cat am prins eu din anii trecuti singura conditie a fost bunul-simt si respectul fata de ceilalti. In rest a venit care cu ce-a avut si cu ce-a putut. Locatia e exceptionala, la fel si drumul pana acolo.
  7. De mult nu m-am simtit asa de bine si chiar aveam nevoie. Multumesc!
  8. Imi pare rau ca am deschis topicul. Nu am vrut sa va dau motive in plus sa va mancatii ficatii unii altora si nici sa va stric afacerile. Nu am nimic de castigat material din postul asta. E doar solutia pe care am folosit-o eu la GS si care a tinut foarte bine, cine vrea sa auda bine, cine nu treaba lui. Imi e total indiferent. Postul a fost pus pentru cei care poate au fost in situatia mea sa n-aiba cu ce merge si sa le fluiere vantul in buzunar. Atat. Mesaj completat pentru ca am promis poze cine e interesat are aici coliviile originale( alea care nu se sparg niciodata) sparte , negre, precum si cele din duramid, albe, un set cu locasurile de role frezate si oun set inaintea frezarii. Pentru rolele facute nu am poze pentru ca am facut un singur set care e acum pe motor
  9. ti-am spus acele se gasesc la magazine de rulmenti (eu le-am luat de la badi de pe laminorului) dar trebuie taiate lungime
  10. Una din problemele pe care le-ati putea avea la BMW seriile K (exceptanad K1200) si R(exceptand R1200) este cauzata de defectarea rulmentilor articulatiei grupului conic (nr 4 in desen, desenul este al basculei pt r80gs /1991 dar este acelasi rulment pentru toate motocicletele de mai sus). Este vorba despre cei doi rulmenti conici cu role dim 10X32X17 cu indicativ 10-6465A produsi exclusiv de FAG pentru BMW, din cate stiu fiind folositi doar la acesta articulatie. Singura problema pe care am intalnit-o la acesti rulmenti este cauzata de ruperea coliviei din plastic. Inlocuirea lor cu rulmenti noi fiind destul de costisitoare avem la dispozitie 2 variante de remediere. Prima ar fi inlocuirea acestor rulmenti cu bucsi conice. Cea de-a doua, pe care am preferat-o personal este aceea de a inlocui colivia sparta cu o colivie noua facuta 'artizanal' . Prin artizanal vreau sa spun prelucrata (strunjire si frezare)dintr-un material mai bun calitativ decat plasticul utilizat original - respectiv DURAMID(folosit de mine) sau metal. In plus pentru a conferi o rezistenta mai mare coliviei se vor face mai putine locasuri pentru role. Micsorand nr de role portiunea de colivie dintre role devine mai groasa, deci mai rezistenta. Am preferat aceasta solutie din mai multe motive. Primul ar fi ca daca BMW a gandit articulatia cu rulment conic asta ar trebui sa fie cea mai buna solutie constructiva. Al doilea motiv ar fi ca rulmentul in sine nu se uzeaza(se pot observa urmele de uzura de pe camasi si masura rolele) problema fiind cauzata de ruperea coliviei. In aceste conditii se pot folosi camasile originale si daca se vrea neaparat se pot inlocui rolele(se gasesc role noi de acceasi grosime la magazinele de rulmenti, dar acestea vor trebui taiate la lungime, asa ca verificati atent daca trebuie schimbate sau nu). Numarul de role poate fi micsorat fara probleme deoarece acesti rulmenti nu oscileaza decat aprox 30 grade (+-15). PS zilele urmatoare am sa pun si poze. Pt detalii va stau la dispozitie pe yahoo messenger
  11. Bah eu unu as pleca de miercuri sa dau o raita prin zona vama-2 mai, eventual sa ma bag nitelus pe dealurile si carierele din zona Limanu. Mai e careva interesat? Cred ca o sa plec miercuri pe langa pranz
  12. ma simt magulit de faptul ca un supermembru cu 1456 de postari s-a obosit, de curiozitate, sa verifice nevolnicele mele cuvinte. iarta-ma , sunt un umil 'incepator' care nu a scis mare lucru pe-aici (nu de alta da ma plimbam cu uralul ala cu aprinderea reglata dupa reteta aia "depoulea"). PS raptorule ne vb la telefon
  13. 2 amanunte 1) e ural nu nipru 2)are un singur semn pe volanta si acolo se regleaza avansul minim.mai departe se ocupa centrifugalul Cat despre 'doarele erecte ale producatorului' la cacalitatea materialelor si executiei nu dau 2 bani pe ele
  14. Sal Daca mai ai probleme cu avansul la aprindere procedaza in felul urmator: pui o bujie buna pe una din fise si o lasi sprijinita de cilindru undeva spre fata ai sa poti sa o vezi cand umblii la platoul de aprindere pui volanta la semn, pui contact rotesti platoul la max spre stg apoi inapoi spre dreapta f usor pana vezi(si auzi) scanteia la bujie. Unde auzi scanteia la bujie strangi suruburile platoului. Ca sa verifici daca a iesit traba bine dupa ce ai strans suruburile platoului dai usor la pedala (cel mai simplu ar fi cu ambele bujii scoase ca sa mearga usor) si in dreptul semnului ar trebui sa dea scanteie( vezi ca la turatia asta f mica cu care il invarti tu nu da scanteie intotdeauna asa ca mai rotesti motorul inca o tura) e ca mai simpla metoda si la mine merge f bine la ambele motoare verifica si daca centrifugalul merge bine
  15. Bai ce naiba sunteti asa de rautaciosi? Oamenii si-au gasit perechea.Bucurati-va pentru ei. Eu ma bucur. In plus mi se par un cuplu reprezentativ pentru 'American Dream'. Ganditi-va ca mai mult de jumatate din populatia pamantului ar vrea sa traiasca in america(... deci sa arate si ei asa). Au ce invidia. In plus pozele pot fi folosite ca mijloc de propaganda. "Beware of U.S. Army" .Se caca pe ei toata Al Quaida, Iranul ,Siria si totii ceilati amici ai lor. Dati linkul mai departe sa vada tot poporu' P.S. Apropo, ea e de fapt un el. SE VEDE CLAR IN POZA DIN MASINA CA E BARBIERIT BAFTA
×
×
  • Create New...