Soso Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 dupa cum zice si titlul, dinamometrul din mana mea nu a functionat asa ca am reusit sa rup surubul care strange levierul schimbatorului de viteze.teoretic stiu ca trebuie data o gaura in bucata ramasa, cat mai central si cu diametru cat mai mare posibil, dupa care are trebui ca filetul sa iasa mai usor. problema este ca nu prea este accesibila zona respectiva din cauza scaritei si cadrului, si ca sa puna capac, am o banuiala ca surubul respectiv are pe el din fabrica Loctite. daca v-ati lovi pana acum de aceasta problema va rog ajutati-ma cu sfaturi, parca nu as vrea sa demontez jumatate de motoreta ca sa pot rezolva. precizez ca surubul este metric 8 cu 20 cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 pai cam nasol .. ca sa nu bulesti situatia de tot .. mai bine muncesti juma de zi sa demontezi juma de motor ca sa scoti o fata de surub mai merge sa sudezi inca un ciot de surub si apoi sa desfiletezi normal .. sau cu un dorn sau dalta sa il ciocanesti usor sa se desfaca ... daca nu cu bormasina .. da ai grija sa nu strici filetu interior .. daca nu vezi si nu poti sa umbli in voie la surub .. eu zic ca mai bine demontezi motoru decat sa strici cadru Balta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 dai gaura in el si faci filet cu tarod cu flet invers... atunci cand strangi se desace astlant sau dute la un service profi tre sa aibe tarozi de extractie PS nu e musai sa folosesti cheia dinamometrica la orice surub:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 In mod normal ar trebui sa fie prins cu loctite. Insa sunt cazuri in care mai uita si austriecii - al meu nu a fost prins cu loctite si mi s-a desfacut pe muntele mic la cursa de la poiana marului. Poate ai noroc. Eu zic sa-l suni pe Zsolt ... PS: da-mi un mail cu adresa noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 Extractoare suruburi din Practiker! Ti-am dat un pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FilipCB Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 Si eu am avut aceeasi problema, s-a desfacut de mai multe ori. Acum il verific de fiecare data cand ma dau cu moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 Bormasina, punctator, gaura de diametru 3mm, extractor de suruburi. Pot sa-ti imprumut eu tot ce-ti trebuie. Suna-ma la 0722245242 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 Taie schimbatorul si ia altul.Nu se merita atata munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 Dijmarescu si Petrica 100 flotari!!!! ati gandit vreo secunda inainte sa scrieti? stiti cum se prinde schimbatorul si unde vine surubul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 14, 2007 Autor Share Postat Mai 14, 2007 lasa-i ma, ca sunt bine intentionati )) pentru restul, va multumesc f mult pentru sfaturi si pt ajutor, sper sa o rezolv in we fara sa stric altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 lasa-i ma, ca sunt bine intentionati )) un pic de exigenta nu strica dom' moderator. Si nici 100 flotari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 Dijmarescu si Petrica 100 flotari!!!! ati gandit vreo secunda inainte sa scrieti? stiti cum se prinde schimbatorul si unde vine surubul ala? Aha,scuze Ionute ,Acu bagai de seama diferenta.Solutia cu extractoru` se pare ca e singura...Rabdare si tutun.Despre flotari...Nu-s in stare nici de 20. Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LO550 Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 demonteaza schimbatorul sau dute la service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 Iata cum arata si vestitele extractoare: PS. Nu am gasit inca burghiu de 3 mm, dar pana spre weekend il gasesc si pe ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 (editat) Este posibil ca nici de data asta sa nu-ti mearga bine dinamometrica si sa rupi extractorul acolo si sa vezi atunci belea ca nu mai poti nici macar gaura sa dai , cel mai simplu este sa dai gaura cu spiral de 6.2 mm si inserezi un filet de otel tip helicoil , daca nu te descurci suna-ma am trusa speciala de inserat filete de M6.M8 M10 ,M12 etc. 0722659618 Editat Mai 15, 2007 de Dragonu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 mecanicul mi-a desfacut un surub, care dupa parerea mea era imposibil de desfacut cu bormasina si un burghiu de stanga. Cred ca totusi era si altfel ascutit burghiul, sa "muste" mai bine din material. Daca nu te descurci, du-te la el, si te rezolva, nu-ti mai bati capul.. daca vrei iti dau pe pm nr lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Eu am bagat, deja, 100 de flotari !!! Mai esti in viata?sau le-ai facut in doua zile...Eu macar sant oltean si ne ia gura pe din`ainte,Dar tu? Pedeapsa ta trebuia mai mare Numa` bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 21, 2007 Autor Share Postat Mai 21, 2007 ca incheiere, am reusit sa rezolv fara prea mare durere de cap.am dat jos scarita, roata spate, pinionul, cricul si o patina inferioara care sta pe cric.dupa ce am dat gaura in bucata de surub ramasa am folosit un extractor patrat(multumesc dragosKTM).am avut bafta ca am gasit burghiu de 4,6 foarte lung, altfel nu prea aveam cum sa incep gaura pe directie.multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.