morarugeorge Postat Septembrie 2, 2004 Share Postat Septembrie 2, 2004 Care trebuie sa fie distanta la platina la o jawa cz de 125 si la ce distanta de rpm tre sa fie pus avansu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 2, 2004 Share Postat Septembrie 2, 2004 distanta intre platini in PMS (nu RPM ) -->@ 0,3 mm, avansul-->scanteia cu 2,5-3 mm inainte de PMS , unde PMS este punctul maxim superior al pistonului. Daca nu intri in plaja de reglaj a platoului, poti schimba distanta intre platini (de ex merge si cu 0,2 - 0,4) , asta iti va plimba corespunzator punctul de avans, o zecime in distanta la platini poate insemna 1-2 mm in cursa pistonului.E foarte important sa determini corect punctul scanteii, cu un multimetru sau un bec pe platini si un comparator/tija gradata proptita in piston... si sa iei in calcul si erorile care apar la strangerea suruburilor + jocurile etc... Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Septembrie 2, 2004 Share Postat Septembrie 2, 2004 ACEEASI INTREBARE DAR PENTRU O JAWA DE 350... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Postat Septembrie 10, 2004 Share Postat Septembrie 10, 2004 la jawa 350 ai urmatoarepe trebuiri , distantza la platini de 0.4 si avansul 2.8mm ca la carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Septembrie 22, 2004 Share Postat Septembrie 22, 2004 Cind conduceam Jawa 350 reglam avansul mereu la 2mm inainte de PMS daca reglam un avans mai mare cistigam ceva putere dar nu fugea asa de bina ca la un avans de 2mm. Cu avansul "ca la carte" nu mergea asa bine. Reglam avansul cu o bujie prin care am dat o gaura si am introdus prin ea o tija gradata. Trebuie avut grija ca amindoua pistoanele sa aiaba acelasi avans. Asta era cel mai de K Kt lucru la Jawa . Aprinderea aia era naspa. Mereu se deregla avansul la unul dintre pistoane. In rest motor de nota 10 40 mii am bagat cu el . Vezi poate au facut la modelele noi aprindere electronica bagi una daia si adio reglari de avans. Daca faci avansul cu o tija in capul pistonului vezi sa nu fie calamina pe capul pistonului si nici tija sa nu fie prea ascutzita si foloseste un bec ca indicator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.