Mr_ORL Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 salve,fratilor,am citit post-urile voastre si am avut numai de invatat....cum sta treaba?(in afara de mica,zbarcita si mereu pe stanga),am cumparat 75%dintr-un simson,macar a fost complet pe la motor,cutie si grup,in rest,vai de mama ce m-am chinuit,in fine,e aproape gata,mai am de alergat dupa "detalii",dar e pe roti...acum,dupa ce am citit mai sus,pot sa zic ca-mi va fi mai usor....tenx,brothers of metal ratuieste-l sau, vopseste-l frumos...si eu caut simson de ceva vreme, un awo touren, si, daca imi intra unu pe mana, il fac la cel mai mic detaliu ca originalul, fie ca as alerga dupa iese 20 de ani daca tot se discuta aici despre dastea, intreb si eu...cum naiba se descurca paco cel carburator de minsk pe simson?eu am vazut, si nu prea mi-a placut cum alimenteaza...mi s-a parut ca nu ii da cata trebuie, fiind prea mic...nu m-am uitat la avansuri, reglaje, cuiu pontou si altele ca nu era timp de asa ceva...doar l-am alergat, si faza cu benzina insuficienta am sesizat-o la inceput, la pornire...e bun carbu de minsk pe simson?tre modificat sa mearga brici? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 (editat) ratuieste-l sau, vopseste-l frumos...si eu caut simson de ceva vreme, un awo touren, si, daca imi intra unu pe mana, il fac la cel mai mic detaliu ca originalul, fie ca as alerga dupa iese 20 de ani daca tot se discuta aici despre dastea, intreb si eu...cum naiba se descurca paco cel carburator de minsk pe simson?eu am vazut, si nu prea mi-a placut cum alimenteaza...mi s-a parut ca nu ii da cata trebuie, fiind prea mic...nu m-am uitat la avansuri, reglaje, cuiu pontou si altele ca nu era timp de asa ceva...doar l-am alergat, si faza cu benzina insuficienta am sesizat-o la inceput, la pornire...e bun carbu de minsk pe simson?tre modificat sa mearga brici? bafta eu am avut un pe simson un pekar....tot de minsk...de mers merge si asa cum este facut el..dar ca sa mearga si mai bine fa urmatoarele lucruri: cuiul de dozaj fa-l exact, identic si la fel ca cel original de simson.. ma refer la lungimea si conicitatea lui... mareste jigloru principal la 1 mm si putin...si slabeste aeru la maxim..eu la al meu am scos de tot surubul de la aer ...si va garantez ca mere ff bine.... cat despre aprinderea de minsk...nu prea as recomanda-o pt simson.... cum spunea si stresu se renunta la avansul centrifugal care este ff important pt motorul de simson.. eu la al meu am pastrat ruptoru original (am facut rost de tot ansamblu de avans nou noutz : cama, greutati, arcuri..toate noi noutze), am pus bobina de inductie racita pe ulei.... cel mai multumit am fost de bujia ngk bp6hs...e super buna pt simson...pana sa pun bujia aia am avut numai probleme..pornea greu...nu se tura bine..se afuma...dupa ce am pus bujia asta chiar mergea ff frumos spor la treaba...sunt dispus sa mai spun din "secretele" simsonului Editat Mai 22, 2007 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 pekar este carburatorul mai nou ce se foloseste pe minsk. este mai bun decat k-ul original. paco nu este original de minsk, este doar folosit in moldova in special pt. ca vine bine pe minsk dar nu la fel de bine ca si carbul original. este si mai ieftin. el este de fapt carb de motocositoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 Salut... io am avut si am carb de minsk pe samsonul meu... si aceleasi probleme, imi afuma bujia darasta dupa ce iam schimbat chiuluasa , inainte aveam una de awo (T) acu i-am pus una de sport si simtome...afuma bujia - motorul nu trage cand este bagat in sarcina adik se opreste cand il bag in viteza si vreau sa plec cu el de pe loc! ... care stie de la ce este??? salve!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 Salut... io am avut si am carb de minsk pe samsonul meu... si aceleasi probleme, imi afuma bujia darasta dupa ce iam schimbat chiuluasa , inainte aveam una de awo (T) acu i-am pus una de sport si simtome...afuma bujia - motorul nu trage cand este bagat in sarcina adik se opreste cand il bag in viteza si vreau sa plec cu el de pe loc! ... care stie de la ce este??? salve!!! salut pai daca afuma bujia, este de la amestecul aer-benzina(sugur nu e omogen).... inainte cu chiulasa aia veke facea destea,???? daca nu sigur baiul e de la supapa de admisie...... poatwe fii si de la aprinere...avansu mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 salut pai daca afuma bujia, este de la amestecul aer-benzina(sugur nu e omogen).... inainte cu chiulasa aia veke facea destea,???? daca nu sigur baiul e de la supapa de admisie...... poatwe fii si de la aprinere...avansu mare inainte nu nu faecea dastea!! acum dupa ce i-am pus chiuluasa noua face .... se poate totusi sa fie de la reglarea cul;butorilor.... mai trebe sa desfac o data sa pun lera pe ie... asa sa ma linistesc.. daca nu este de acolo... incercam sa mai reglam o data carburiciul!!! merci!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 inainte nu nu faecea dastea!! acum dupa ce i-am pus chiuluasa noua face .... se poate totusi sa fie de la reglarea cul;butorilor.... mai trebe sa desfac o data sa pun lera pe ie... asa sa ma linistesc.. daca nu este de acolo... incercam sa mai reglam o data carburiciul!!! merci!!! Caile de ungere la Touren si la Sport nu sunt identice. Daca ai corcite carterul, cilindrul si chiuloasa, s-ar putea sa nu iti ajunga ulei sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 Caile de ungere la Touren si la Sport nu sunt identice. Daca ai corcite carterul, cilindrul si chiuloasa, s-ar putea sa nu iti ajunga ulei sus. ->chiar dc nu ajunge ulei sus nu ar conta ....nu are treaba cu bujia si ca nu ii pleaca lui de pe loc si ca mere naspa.. ->da chiulasa aia jos si verifica cat de bine etanseaza supapele....verifica cu benzina sau diluant ->verifica si avansul...... dc vrei ca avansu sa fie reglat corect foloseste un bec.....sau dc ai aprindere electronica uitete la led.... pune volanta la semn |ZP|..si fa reglaju cu becu...e cel mai sigur...eu asa l-am reglat la mine prima oara cand am facut motoru si de atunci nu mai umblat la avans...doar dupa vro 2500km am mai pus o picatura de ulei pe pasla de la cama... spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 (editat) Io ziceam ca fapt divers... Si important pedeasupra. Editat Mai 25, 2007 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Mai 25, 2007 Autor Share Postat Mai 25, 2007 WHITE RAVEN sa ti cont si de ce benzina folosesti si de uleiu 2t pe care il folosesti (daca folosesti ziceam si eu...) si de uzura carburatorului, si incearca o bujie 14 np 18. La mine merge de minune de acea ma bag in seama sperind sa te ajut. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockbikecz Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 eu am avut un pe simson un pekar....tot de minsk...de mers merge si asa cum este facut el..dar ca sa mearga si mai bine fa urmatoarele lucruri: cuiul de dozaj fa-l exact, identic si la fel ca cel original de simson.. ma refer la lungimea si conicitatea lui... mareste jigloru principal la 1 mm si putin...si slabeste aeru la maxim..eu la al meu am scos de tot surubul de la aer ...si va garantez ca mere ff bine.... cat despre aprinderea de minsk...nu prea as recomanda-o pt simson.... cum spunea si stresu se renunta la avansul centrifugal care este ff important pt motorul de simson.. eu la al meu am pastrat ruptoru original (am facut rost de tot ansamblu de avans nou noutz : cama, greutati, arcuri..toate noi noutze), am pus bobina de inductie racita pe ulei.... cel mai multumit am fost de bujia ngk bp6hs...e super buna pt simson...pana sa pun bujia aia am avut numai probleme..pornea greu...nu se tura bine..se afuma...dupa ce am pus bujia asta chiar mergea ff frumos spor la treaba...sunt dispus sa mai spun din "secretele" simsonului fratilor,un amic de-al meu,un simsonist,are carb.de minsk pe-a lui si mere excelent.....dak vrei un magnetou de simson,eu mai am unul de rezerva,dar cat sunt de rezistente,nu cred k o sa am nevoie prea curand de el...carburatorul nu-l am,asa k tre` sa-i adaptez altceva,dar cum m-am descurcat cu celelalte probleme,o sa improvizez si de data asta ceva...cred k un carb.de tula este suficient,mai ales k este f usor de reglat,partea naspa e ca nu se potriveste la flansa...o sa vdm.si la simsonul meu mai am o gramada le lucru,mai ales de fabricat piese,k la ce modificari i-am facut,nu prea se mai protivesc multe pe ea...bafta,brothers of metal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 pekar este carburatorul mai nou ce se foloseste pe minsk. este mai bun decat k-ul original. paco nu este original de minsk, este doar folosit in moldova in special pt. ca vine bine pe minsk dar nu la fel de bine ca si carbul original. este si mai ieftin. el este de fapt carb de motocositoare. pfoaileu acu aflu....multam, si multam si tie lebadake eu ma gandeam daca merge sa schimb jigloru ala principal si cuiu cu unele originale de simson...intra jigloru? daca nu, largesc... acum, ca suntem la capitolul asta, am gasit prin arhiva manualau ala de simson, si, iata ce zice cartea "Ungerea prin amestec: Prin aceasta se intelege o ungere aditionala, de felul celora utilizate la motoarele in doi timpi.Ea difera insa de acestea deoarece cantitatea de ulei adaugata in combustibil este mai mica si nu se pot utiliza decat anumite uleiuri de ungere prin amestec care rezista la temperaturi inalte, si chiar la fenomenul propriu zis al arderii.Daca aceste premise sunt realizabile, atunci o ungere aditionala prin amestec ar fi avantajoasa mai ales in timpul rodajului.Uleiul amestecat in combustibil asigura o ungere aditionala a portiunii cilindrului de deasupra pistonului si a tijelor supapelor.In afara de aceasta, uleiul protejeaza metalul in contra atacului chimic al produselor de ardere si impiedica detasarea peliculei de ulei, in particular la motorul rece" deci se pare ca neamtu stie de ce tre bagat ulei in benzina, si constructia motorului 425 o cam cere, deci, cred ca e indicat....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 (editat) pfoaileu acu aflu....multam, si multam si tie lebadake eu ma gandeam daca merge sa schimb jigloru ala principal si cuiu cu unele originale de simson...intra jigloru? daca nu, largesc... acum, ca suntem la capitolul asta, am gasit prin arhiva manualau ala de simson, si, iata ce zice cartea "Ungerea prin amestec: Prin aceasta se intelege o ungere aditionala, de felul celora utilizate la motoarele in doi timpi.Ea difera insa de acestea deoarece cantitatea de ulei adaugata in combustibil este mai mica si nu se pot utiliza decat anumite uleiuri de ungere prin amestec care rezista la temperaturi inalte, si chiar la fenomenul propriu zis al arderii.Daca aceste premise sunt realizabile, atunci o ungere aditionala prin amestec ar fi avantajoasa mai ales in timpul rodajului.Uleiul amestecat in combustibil asigura o ungere aditionala a portiunii cilindrului de deasupra pistonului si a tijelor supapelor.In afara de aceasta, uleiul protejeaza metalul in contra atacului chimic al produselor de ardere si impiedica detasarea peliculei de ulei, in particular la motorul rece" deci se pare ca neamtu stie de ce tre bagat ulei in benzina, si constructia motorului 425 o cam cere, deci, cred ca e indicat....bafta jigloru de simson nu mere pe carburatoru de minsk (pekar in cazu de fata)..daca faci ce ti-am zis eu acolo nu vei avea probleme cu carburatia Editat Mai 27, 2007 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Mai 28, 2007 Autor Share Postat Mai 28, 2007 Am gasit un ulei 2t super laudat "XCEL" FABRICAT IN U.S.A pentru toate motoarele 2t (motociclete, scutere, drujbe, snowmobile, skyjet, generatoare, hidrofoare) cred k e ceva universal. Pina acum am incercat si ulei Shtil, tot imi inegreste bujia dupa 100Km cu raportul de 100:1 Am sa va spun peste citeva zile cum se comporta. MR_ORL iti multumesc k ai publicat cea ce scrie in manualul de utilizare a simsonului despre ungerea prin amestec. inca tot interpretez cea ce vrea sa spuna mesaju paragrafului si caut un ulei care sa indeplineasca conditiile respective DAR SA NU SE DEPUNA SI PE BUJIE! Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Am gasit un ulei 2t super laudat "XCEL" FABRICAT IN U.S.A pentru toate motoarele 2t (motociclete, scutere, drujbe, snowmobile, skyjet, generatoare, hidrofoare) cred k e ceva universal. Pina acum am incercat si ulei Shtil, tot imi inegreste bujia dupa 100Km cu raportul de 100:1 Am sa va spun peste citeva zile cum se comporta. MR_ORL iti multumesc k ai publicat cea ce scrie in manualul de utilizare a simsonului despre ungerea prin amestec. inca tot interpretez cea ce vrea sa spuna mesaju paragrafului si caut un ulei care sa indeplineasca conditiile respective DAR SA NU SE DEPUNA SI PE BUJIE! Respect Amice eu folosesc orice ulei 2t si nusedepune nimic pe bujie probabil ai schinteie slaba s-au avansul nu este corect reglat. ungerea aditionala face f.bine le motor insa este f importanta la ungerea supapei de admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Mai 31, 2007 Autor Share Postat Mai 31, 2007 Atunci cum se regleaza aprinderea??? Si de ce porneste usor cind bujia nu e afumata??? Aprinderea e bine si avansu e 2mm sub semn Toate sunt bune pina cind adaug ulei 2T. Deci concluzia finala .... ULEIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iunie 12, 2007 Autor Share Postat Iunie 12, 2007 Mare surpriza am avut cind am desfacut chiuloasa si am gasit garnitura de chiuloasa piscata in 2 locuri la prezoane cele din dreapta, pe partea cu bujia. nici cilindru nu arata prea bine desi e nou nu si-a facut rodaju dine adica am bulit un set motor de cota 0!!! Compresia are buna si trage destul de bine, porneste la prima pedala dar bujia e tot afumata si deasupra pistonului se formeaza o pelicula de ulei ce nu ar trebui sa fie asa de consistenta. Nu stiu ce sa ma fac dar dupa ce vin de la timisoara il desfac bucati si ori il fac ori ma las de mecanica. Apropo niste Clincherit grafitat de 1,5 stie cineva de unde fac rost ?? [pentru garnitura de chiuloasa] Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Wolf Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 Va salut pe toti EU sunt nou pe aici dar am o multime de intrebati. Cum e cu ulei 2T in Simson (care are motor 4t!) In cartea lui tehnica spune k e indicat sa ii bagi in proportie de 20...40ml la 1l combustibil, nu stiu ce ulei sa folosesc si daca are elect. Pina acum (motorul fiind distrus) nu foloseam, isi lua din baie, acum motorul e nou si in rodaj consumaind in loc de 100ml/100Km(cum scrie in carte) - 50, 70ml/100K. Folosesc ulei 2T de la Stihl Imi afima bujia uneori, Benzina OMV100 (se simte diferenta) Frumoasa jucarica imi place culoarea.Eh uite o chestie noua pe care nu o stiam.Ulei de amestec.Ar trebui sa ii dau tatalui meu acest sfat deoarece cand era in rodaj is aproape sigur k nu a folosit.Ms de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Aleko, cu ungerea supapelor ai dreptate, desi in mod normal acestea (scaunele) nu au nevoie de ungere, ci doar ghidajele Ori in ghidaje trebuie sa vina uleiul de sus de la rampa culbutoarelor Iar ungerea prin amestec este utila in partea de deasupra pistonului si nu necesita un procent prea mare de ulei Una peste alta, si eu sunt de parere ca un pic de ulei de amestec, de calitate, spezial pentru 2 timpi nu are cum sa strice Mr_ORL, nu e nevoie de un amestec mai bogat in ulei decat la motoarele in 2 timpi obisniute, ci chiar mai putin 1:50 e foaaaarte suficient La ghidaje daca iti intra ulei ai consum de ulei ca la tanc si fum din belsug. Gidajele sunt cu autoungere la masini mai au si semeringuri ca sa nu patrunda uleiul la ghidaje. Bujia se inegreste nu din cauza uleiului de amestec ( la motoarele 2T de ce nu se inegresc bujiile?) ci din cauza amestecului carburant care este prea bogat. Deschide aerul s-au scade nivelul benzinei pana bujia va avea culoarea caramizie si va fi OK lucreaza eventual la jiglere.Ai grija motorul nu are randament maxim numai cu amestecul reglat corect altfel putere scazuta motor supraincalzit. Bafta. --- Mesaj completat în 12 Aug 2007 16:47 ------------- salutre prietene Deci daca e motorul din poza, iti zic sa nu mai bagi ulei in amestec ca e belea..... unde ai vazut sa pui la motor in 4t ulei de amnestec......de era asa nu il faceas in 4t....ce rol mai are uleiul din baie? ganditi-va.......poate k simsonu e mai special...dar nu cred....inseamna k la cbr trebuie ulei de amenstec iar benzia, nu mai baga carera100, k e cifra octanica prea mare, si o sa-ti arda toate garniturile.... salutari!!!! PS: BALUBA E BAIAT ............ :D De ce esti tu mai destept ca fabricantul care a stiut face un motor f. bun daca scrie in cartea tehnica ca se recomanda de te trezesti tu sa spui ca nu trebe. Un lucru sa stii la toate motoarele este sfanta cartea tehnica . --- Mesaj completat în 12 Aug 2007 17:16 ------------- Salut... io am avut si am carb de minsk pe samsonul meu... si aceleasi probleme, imi afuma bujia darasta dupa ce iam schimbat chiuluasa , inainte aveam una de awo (T) acu i-am pus una de sport si simtome...afuma bujia - motorul nu trage cand este bagat in sarcina adik se opreste cand il bag in viteza si vreau sa plec cu el de pe loc! ... care stie de la ce este??? salve!!! Ai putere scazuta carburator aprindere mecanica. Schimbatul chiulasei nu are nimic cu afumarea bujiei Cu carb de Minsk am avut aceleasi simptome dar am reusit sa-l reglez si merge bine incearca sa pui cuiul la crestatura a 4a de sus si inchide aerul pana ce merge bine. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.