DonHacker Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 As dori sa imi achizitionez cat mai curand una bucata Suzuki DR 250 S, 4 timpi ... Eu sunt incepator,deh,mai am un SendaR de 50 dar nu il putem numi motor de teren . E bun ? L-am ales mai ales pentru ca e 4T,si nu e asa brutal cu un incepator ... P.S.Cine are DR 250S de vanzare sa ma anunte pls ( inafara de achile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 As dori sa imi achizitionez cat mai curand una bucata Suzuki DR 250 S, 4 timpi ... Eu sunt incepator,deh,mai am un SendaR de 50 dar nu il putem numi motor de teren . E bun ? L-am ales mai ales pentru ca e 4T,si nu e asa brutal cu un incepator ... P.S.Cine are DR 250S de vanzare sa ma anunte pls ( inafara de achile ) e bun....eu am inceput pe DR 250. La inceput a fo cam greu cu piesele, pana mi-a picat fisa ca se potrivesc de la 350 . E docil si iti iarta multe. Pt o persoana mai mica de statura si mai subtirica poate fi relativ greu, dar tu n-ai problem cu asta . Motorul te duce unde vrei. Numai sa nu te astepti sa t poti baga la hard enduro intensiv. E un motor care poate multe daca poti si tu si stii ce sa faci cu el. Momentan am 13 dinti pe fata si 49 pe spate si e un compromis destul de bun pentru cuplu si viteza. P.S: e de vanzareeeeeeeeeeeeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Iti recomand modelul de 350. 250 am impresia ca e model japonez, s-ar putea sa fie problema cu piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 (editat) P.S.Cine are DR 250S de vanzare sa ma anunte pls ( inafara de achile ) eu am un dr250s cu care am mers de un an incoace si pe care s-ar putea sa-l vand. inca nu sunt hotarat. pot sa-ti spun ca este un motor foarte fiabil cu care am facut ceva drumuri, unele chiar dificile. eu in perioada asta nu am avut nevoie sa fac interventii la motor in afara de consumabile si ici colo o intretinere. Iti recomand modelul de 350. 250 am impresia ca e model japonez, s-ar putea sa fie problema cu piesele. eu stiu ca se potrivesc piesele de la cel de 350,dar intreba cunoscatorii(exp: gizmo ) uite aici o prezentare a motorului si compara-l tu cu cel de 350cmc. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suz...dr250s%2090.htm nu uita sa iei in calcul diferenta de greutate dintre cele doua motoare, care este destul de importanta. bafta Editat Mai 22, 2007 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Razvane, eu am spus ca s-ar putea sa aibe probleme cu piesele nu era o certitudine. Este foarte probabil sa mearga cele de 350, asa ar fi si normal de fapt. Cat priveste performantele, merge super si e foarte usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Razvane, eu am spus ca s-ar putea sa aibe probleme cu piesele nu era o certitudine. Este foarte probabil sa mearga cele de 350, asa ar fi si normal de fapt. Cat priveste performantele, merge super si e foarte usoara. lasa omu sa studieze problema. la multe intrebari nici eu nu am raspuns din simplul motiv ca nu m-am lovit de ele:cheers: nu este usoara(s-ar fi putut mai bine) este mai usoara decat modelul de 350 cu aprox 12kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 in prezentarea aia spune ca dr-ul are 5 trepte de viteza....al meu dc are 6? e cam gresita prezentarea. Intr-un an cu dr-ul am avut 3 probleme 1 Craburatzia- a trebuit sa schimb cuiul pantou, scaunul, o-ringurile si plutitorul(am schimbat si membrana de vacum)si imi porneste foarte usor si la rece si la cald. Tre sa ii scot bujia daca o las mai mult de o saptamana nepornita 2 Pinionul de atac, treaba recenta. Nu stiu e s-a intamplat, dar s-au ras canelurile din interior si se rotea axul in el. Axul nu avea semne de uzura 3 Mi s-a rupt un fir la iesire din aprindere, probabil ca a fost o creanga sau ceva de genu Am mers intensiv cu el si nu m-a dezamagit. Chestia cu piesele e asa...daca iti comanzi piese de dr 250 s NU o sa gasesti. Trebuie sa comanzi aceeasi piesa, dar de la un dr 350 s din orice an. Cu consumabilele e aceeasi poveste. Piese de DR se gasesc rapid la Miercurea Ciuc, la Fazi sau la Atacs in Gheorgheni. Nu tre sa astepti prea mult si sunt preturi bune Am 2 prieteni cu 350-uri care au avut probleme cu lubrifierea in capacul de la chiuloasa si au schimbat axa cu came si culbutorii. Eu nu am avut nici o problema. Mai e o chestie...dr-urile de 250-350 au un sunet caracteristic. Daca ii dai un relantiu foarte mic o sa auzi un bocanit(nu pot sa descriu sunetul, posesorii il cunosc), dar e ok. Nu am gasit DR la care nu se aude Bafta mare! hi-hi...am uitat de consum. Te plictisesti cu un plin de benzina. Ca sa iti faci o idee, dupace am reparat carbelitorul am mers pana la targoviste si mi-a luat 3,2 litri cu totul(110 km de serpentine, drumuri jegoase si sate, asta de la sinaia la targoviste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 (editat) in prezentarea aia spune ca dr-ul are 5 trepte de viteza....al meu dc are 6? e cam gresita prezentarea. Intr-un an cu dr-ul am avut 3 probleme 1 Craburatzia- a trebuit sa schimb cuiul pantou, scaunul, o-ringurile si plutitorul(am schimbat si membrana de vacum)si imi porneste foarte usor si la rece si la cald. Tre sa ii scot bujia daca o las mai mult de o saptamana nepornita 2 Pinionul de atac, treaba recenta. Nu stiu e s-a intamplat, dar s-au ras canelurile din interior si se rotea axul in el. Axul nu avea semne de uzura 3 Mi s-a rupt un fir la iesire din aprindere, probabil ca a fost o creanga sau ceva de genu Am mers intensiv cu el si nu m-a dezamagit. Chestia cu piesele e asa...daca iti comanzi piese de dr 250 s NU o sa gasesti. Trebuie sa comanzi aceeasi piesa, dar de la un dr 350 s din orice an. Cu consumabilele e aceeasi poveste. Piese de DR se gasesc rapid la Miercurea Ciuc, la Fazi sau la Atacs in Gheorgheni. Nu tre sa astepti prea mult si sunt preturi bune Am 2 prieteni cu 350-uri care au avut probleme cu lubrifierea in capacul de la chiuloasa si au schimbat axa cu came si culbutorii. Eu nu am avut nici o problema. Mai e o chestie...dr-urile de 250-350 au un sunet caracteristic. Daca ii dai un relantiu foarte mic o sa auzi un boncanit(nu pot sa descriu sunetul, posesorii il cunosc), dar e ok. Nu am gasit DR la care nu se aude Bafta mare! hi-hi...am uitat de consum. Te plictisesti cu un plin de benzina. Ca sa iti faci o idee, dupace am reparat carbelitorul am mers pana la targoviste si mi-a luat 3,2 litri cu totul(110 km de serpentine, drumuri jegoase si sate, asta de la sinaia la targoviste) cand vorbim de batranele ca astea, te poti astepta la multe. conteaza foarte mult cum au fost exploatate si intretinerea acordata. repet. nu stiu ce-i aia problema mecanica in conditiile in care am folosit-o numai off-road. cu siguranta sunt cu mult depasite de modelele noi de enduro(motorizare, centru de greutate si multe altele), dar fac inca fata cu fruntea sus. in concluzie eu zic ca a fost un motor reusit la vremea lui, de care te poti bucura si astazi. Editat Mai 22, 2007 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 confirm si eu faza cu bocanitul la ralanti mic. am avut dr 350S un sezon si in afara de benzina, placutze si ulei(ca papa saracu' de ziceai ca e 2T) n-am schimbat altceva. este fiabil si ideal pt. incepator si nu numai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Mai 24, 2007 Autor Share Postat Mai 24, 2007 Eu zic sa-l vezi pe cel al lui Achile, are multe ,,chestii" aftermarket, montate pe el ! Inclusiv furca inversata, care este un aspect de luat in seama si nu cere multi bani pe el ! Zii sa-ti trimeata niste poze sau vorbeste cu el ! In 30 de minute pornesc spre Targoviste sa vad motorul lui Achile si sa-l cumpar , daca imi va placea . Va salut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 ii perfect pentru un incepator...numa ai grija la el...ca daca nu ori te arunca pe spate ori te smuceste de numa numa...sa iti vedem motoru cand il iei... numa bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smile Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 si uite asa s`ar putea sa ramana achile fara mobra....ps bocanitul se aude si la 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 achile a ramas fara mobra. Achile e pietont si conservar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smile Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 achile devine vacar pazea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Mai 26, 2007 Autor Share Postat Mai 26, 2007 Acuma am venit de la o mica tura cu ea. Merge f bine . Mai greu a fost cu pornitul pentru ca s-au 'jucat' baietii de la Cargus cu ea.Cand am ajuns sa o ridic,erau 2 pe motor si inca vreo 4 piscaleau la ea,futa-i becu .Dar s-a rezolvat. Sper sa nu am probleme cu ea Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 Felicitari, s-o stapinesti sanatos si bucura-te de coclauri . Sa-mi zici si mie cum e ca ma tenteaza tot mai mult sa-mi iau si eu inca o mobra (pt offroad). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Mai 26, 2007 Autor Share Postat Mai 26, 2007 E ff ok.Senzatia offroad e incomparabil mai placuta ca si senzatia de pe sosea,nu trebuie sa ai grija de toti idiotii,de fiecare groapa etc . Acuma o imbarchez in duba si merg sa o testez azi si maine prin padurile Bihorului . Va zic impresiile & pozele maine seara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Mai 28, 2007 Autor Share Postat Mai 28, 2007 A fost un weekend misto M-a prins furtuna de sambata spre duminica in cort Motorul e f ok. E o diferenta enorma de la 'albinutza' de 50 si DR . Am mers pe tot felul de terenuri:cu noroi,pietris,baltzi.I-am dat putin si pe asfalt Si ... inca nu am cazut . Trebuie neaparat sa imi iau echipament,voi da o fuga saptamana asta pana in Debrecen,trebuie neaparat. Sambata care vine voi face un traseu ceva mai lung : Stana de Vale-Cascada Iadului-Coada Lacului-Barajul Les-Bulz-Remeti , si dupa aceea urc inapoi in Bulz pe munte vreo 15 km. Abia astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Mai 28, 2007 Autor Share Postat Mai 28, 2007 (editat) Peste 1 luna voi avea carnet. Dar A1,nu voi putea conduce DR-ul. Oricum motorul l-am luat doar pentru offroad,nu merg cu el pe asfalt,nu vreau sa imi fac necazuri. Pentru sosea,am un Typhoon dar deja m-am plictisit de el si imi voi lua alt motor peste 1 luna ( posibil CBR din cauza motorului in 4T ). Editat Mai 28, 2007 de DonHacker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 scoate-i semnalele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Mai 31, 2007 Autor Share Postat Mai 31, 2007 scoate-i semnalele De ce ? Mai degraba le-as inlocui,pt ca una e rupta ("Expeditorul stie") ,asa mi-au scris astia de la Cargus pe ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smile Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 corect zice achile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 scoate-i bordul si semnalele, trust me eh, asta e...am rupt si io un semnal. Spor la rupt restul!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Iunie 4, 2007 Autor Share Postat Iunie 4, 2007 Vad ca DR250S nu mai gasesc nici unde . Cine ma poate ajuta cu un DR350S ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Iulie 12, 2007 Autor Share Postat Iulie 12, 2007 Spor la rupt restul!! Eh,nu l-am rupt (inca) .Hai ca sunt grijuliu Dar acuma ... caut amortizor spate si parca as schimba gumele. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.