Dobrescu Postat Septembrie 9, 2004 Share Postat Septembrie 9, 2004 BMW's new K1200S could outgun the likes of the Hayabusa thanks to a peak power of 167bhp and less weight than the outrageous Suzuki. It will be BMW's most powerful road bike so far by almost 40bhp. Its peak torque of 96ftlb is a match for Suzuki's hypersports bike too. BMW claims 70 per cent of its pulling power is available from 3000rpm through to its 11,000rpm redline. Its wet weight is a claimed 248kg. BMW's wet-weight claims include all fluids and a tank of petrol. Measure a Hayabusa by the same rules and it comes out at 252kg. With an estimated price of ÂŁ9900 it should be a genuine rival for the likes of Honda's Super Blackbird and Kawasaki's ZX-12R, too. Technical highlights include a new double-wishbone front suspension system which the firm is calling 'Duolever'. The bike has a race-style cassette gearbox and an option of electronically adjustable suspension, too. The engine is an 1157cc in-line four mounted across the frame - a first for BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Septembrie 9, 2004 Share Postat Septembrie 9, 2004 Desi compatriotii lor de la Motorrad / Univers Moto sunt in delir, am gasit si review-uri mult mai putin entuziaste... http://www.telegraph.co.uk/motoring/main.j...23/emfbmw24.xml Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Octombrie 9, 2004 Share Postat Octombrie 9, 2004 Se pare ca motocicleta asta sufera de grave boli ale copilariei (ca si 1200GS): http://www2.i-bmw.com/ubbthreads/showflat....sb=5&o=0&fpart= Sunt curios sa vad daca revistele de specialitate (mai ales Motorrad/Univers Moto) vor acorda atentia si spatiul necesare acestor lucruri. Cand a fost vorba de laude, au umplut mai multe numere. Si cand a aparut 1200GS a fost prezentat extrem de laudativ, dar nu s-a spus nimic ulterior de problemele cu transmisia finala (s-au umplut multe forumuri cu chestia asta). Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biker Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 (editat) BMW's new K1200S could outgun the likes of the Hayabusa thanks to a peak power of 167bhp and less weight than the outrageous Suzuki.Its wet weight is a claimed 248kg. BMW's wet-weight claims include all fluids and a tank of petrol. Measure a Hayabusa by the same rules and it comes out at 252kg. With an estimated price of ÂŁ9900 it should be a genuine rival for the likes of Honda's Super Blackbird and Kawasaki's ZX-12R, too. Din cate am citit eu, tot Hayabusa e mai tare. Astea sunt datele pe care le-am gasit eu: --de la www.motorcycle.com Model: Suzuki GSX-1300R Price: $10,499 (USD) Fuel Capacity: 5.8 gal (22 L) Oil Capacity; 3.7 qt (3.5 L) Claimed Peak Horspower: 172.6 hp @ 9800 rpm Measured Peak Horsepower: 152.2 hp @ 9400 rpm Claimed Peak Torque 102 ft-lbs @ 7000 rpm Claimed Dry Weight: 474 lbs (215 kg) Measured Wet Weight: 540 lbs (245 kg) --de la http://www.bmw-motorrad.com Model: BMW K1200S Price: $18500 USD Fuel Capacity: 5 gal (19 L) Oil Capacity; 3.7 qt (3.5 L) Claimed Peak Horspower: 167 hp @ 10250 rpm Measured Peak Horsepower: *** Claimed Peak Torque 96 ft-lbs @ 8250 rpm Claimed Dry Weight: 226.5 kg Measured Wet Weight: 248 kg Editat Octombrie 11, 2004 de Biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 unde pui ca pentru ghemveu n-am vazut kit turbo pe piatza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v-twin Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 unde pui ca pentru ghemveu n-am vazut kit turbo pe piatza... N-are nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
U R S U Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 NICIODATA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biker Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 N-are nevoie Ba poate ar avea nevoie, daca e bike-ul unuia care stie sa mearga cum trebuie, dar e inca prea devreme ca sa aiba prea multe componente "aftermarket" disponibile. Oricum, e mai mult touring decat sport bike. Inca n-am vazut sport bike adevarat cu shaft drive, frane servo, ABS si suspensie reglabila electronic, printr-o simpla apasare de buton, pt. diferite tipuri de drum. Pt. un sport bike adevarat toate astea sunt in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 Nu numai ca-s in plus, dar sint in minus: fura putere sau adauga greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Decembrie 19, 2004 Share Postat Decembrie 19, 2004 Tocmai am citit in Superbike Magazine ca se amina livrarea din cauza unor probleme la axa cu came. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 19, 2004 Share Postat Decembrie 19, 2004 BMW , ca de obicei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toni Postat Decembrie 20, 2004 Share Postat Decembrie 20, 2004 In septembrie am fost la salon la Intermot special pentru aceasta motocicleta. Ma batea gandul sa-mi vand fazerul 1000 si sa-mi iau k1200s. Deocamdata am ajuns la concluzia ca am un motor foarte bun care nu merita schimbat. k1200s este clar un sport touring, nicidecum super sport. Pentru ca la expozitie nu aveau un motor de ride test nu pot sa va spun decat faptul ca pozitia pe acest motor e foarte comoda deci se pot face foarte multi km intr-o etapa fara a simti oboseala dar asta evident dupa ce vor rezolva problemele tehnice aparute inainte de lansarea in vanzare. Un inconvenient major si deloc de neglijat la acest motor este pretul care incepe de la 14.800 euro fara optionale incluse si fara taxe (tva). De banii astia sau chiar mai putini poti sa-ti iei orice motor japonez din clasa asta cu tot cu taxe si la fel de performant sau chiar mai mult. Deci cum va ziceam: fazerul 1000 este un motor extraordinar pentru clasa lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Decembrie 28, 2004 Share Postat Decembrie 28, 2004 TOT HAYABUSA RULEZ........... HAI BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanelu Postat Decembrie 28, 2004 Share Postat Decembrie 28, 2004 TOT HAYABUSA RULEZ........... HAI BAFTA! prietene, esti minim idiot daca cineva are ceva impotriva la ce am spus il rog sa faca apel sa ma dea afara de pe site Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bolidul Postat Decembrie 28, 2004 Share Postat Decembrie 28, 2004 Oricum, cei de la Univers Moto au spus ca fiecare dintre cele 2 motociclete are avantaje si dezavantaje. Avantajele Hayabusei: motorul (se pare ca nimeni nu poate construi ceva mai bun), stabilitatea extraordinara la orice viteza si consumul mic de carburant. Avantajele BMW-ului: confort deosebit, frane si tren de rulare foarte bune. Dezavantaje Hayabusa: frane foarte proaste (se pare ca este de dorit schimbarea lor la cumpararea motocicletei), protectie deficitara la intemperii si suspensia cam dura pentru o motocicleta touring. Dezavantaje BMW: nu este prea sportiv, consuma cam mult si este foarte scump. Daca ar fi sa raportam cele doua motoare la clasa din care fac parte (sport-touring), atunci Hayabusa reprezinta segmentul sport, iar BMW-ul segmentul touring al acestui concept. Numai bine. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Decembrie 30, 2004 Share Postat Decembrie 30, 2004 Avantajele Hayabusei: motorul (se pare ca nimeni nu poate construi ceva mai bun) Asta e vrajeala 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Ianuarie 2, 2005 Share Postat Ianuarie 2, 2005 DA COXANE MERCY DE APRECIERE ... BINE CA ESTI TU DESTEPT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanelu Postat Ianuarie 2, 2005 Share Postat Ianuarie 2, 2005 MERCY DE APRECIERE vai ce stilat esti preaumblatule , sint curios de ce venerezi asa mult hayabusa....ai complexe down there?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogg Postat Ianuarie 3, 2005 Share Postat Ianuarie 3, 2005 muhahhaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Ianuarie 3, 2005 Share Postat Ianuarie 3, 2005 muhahhaha Poate vrei să zici: busahhaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Ianuarie 20, 2005 Share Postat Ianuarie 20, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
U R S U Postat Ianuarie 21, 2005 Share Postat Ianuarie 21, 2005 BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! BMW NU are ce discuta cu Hayabusa sau ZX-12R (pe care le consider NET superioare)!!!! Alte intrebari?! ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biker Postat Ianuarie 21, 2005 Share Postat Ianuarie 21, 2005 Ursule nu fi asa suparat ca face rau la inima. :-) Cine pricepe diferentele dintre cele 3 motociclete le pricepe fara prea multe explicatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Ianuarie 23, 2005 Share Postat Ianuarie 23, 2005 CA BINE ZICI ''BIKER''! eu am impresia ca forumu' asta a devenit un ''loc'' unde te contrazici ca pe vremea cand aveam 5ani (e asa , BA NU, E ASA.... SI din cand in cand mai vine si unu MAAAAI destept si iti spune ca esti ''minim idiot'' , sau ca ''ai probleme down there'' Chestii foarte interesante ... EU PROPUN SI UN PSIHOLOG PE LANGA MODERATORI , CA POATE CINE STIE , MAI TREBUIE DUSI LA SPITALU' NR. 9 UNII DE PE FORUM............ special pt coxanelu: (cuvant urat) (pacat de kawasaki-ul ala ca duce retarzi ca tine............) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Mai 11, 2005 Share Postat Mai 11, 2005 Revenind la subiect (vezi poza),am vazut si eu BMW-ul asta la salon . M-am suit pe el si mi-a placut pozitia . Sint convins ca suspensia si motorul sint de mare exceptie. Daca vrei un turing rapid cred ca ar fi o alegere buna. La fel de convins sint ca pe autostrada pe distante scurte nu tine pasul cu zx12 sau busa dar nici departe nu e. Sint curios daca nu cumva e limitata electronic pe la 250 ...nu m-ar mira. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.