popa84silviu Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 Am schimbat un amortizorul spate si am tinut motorul culcat pe partea dreapta si am batut bolturile cam tare cu cicanu de lemn, pana aici nimic neobisnuit termin treaba surpriza curge benzina pe furtunelul ce pleaca din partea de jos a carburatorului, nu m-a speri ceva obisnuit si cand mai pica se intampala la fel, dar acum nu mai se opreste de loc. Desfac carburatorul totul e ok curat luna cuiul ponton lucreaza, verificat prin presiune de aer dar cand il inclin observ ca, axu' ce tine plutitorul iese din locul sau obisnuit . Oare asta e problema ? Nu mai vreau critica, daca are cineva timp si chef sa explice unui incepator sunt fericit. Multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 era de ajuns de ajuns sa "atingi" carbu cu podul palmei sau cu o coada de surubelnita si rezolvai problema...se mai blocheaza si ele... axu pe care culiseaza plutitorul la unele carburi iese usor la unele nu,de obicei le cele ce iese usor axul este incadrat de paharel si nu mai iese deloc intro parte sau in alta cind este montat carbul. monteaza-l la loc si daca curge loveste-l putin si o sa-si revina sau porneste motrul si de la vibratii se asaza singur. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 ar mai putea fii ceva: din faptul ca a stat culcata sa se fii miscat ceva mizerii care sa se fii blocat pe scaunul cuiului pontou care regleaza nivelul de benzina in carb. Si astfel acesta nu mai inchide benzina. Poti f usor sa desfaci scaunul dc acesta e din alama, dc nu se curata f usor cu un betigas de ureche cu vata. Mie mi s-a intamplat asta de multe ori la mai multe tipuri de mobre. Cat despre axul ce tine plutitorul, cum s-a zis mai inainte, la unele e cu riduri si intra fortat in locasul sau, iar la altele prezinta miscare libera axiala, dar dupa ce se monteaza paharul carburatorului este impiedicat de peretii acestuia sa iasa. Tu te incadrezi cel mai probabil in a 2-a categorie. Daca ai cui pontou cu garnitura de cauciuc, incearca sa o cureti un pic cu o carpa curata de eventualele mizerii ce se mai depun si deformeaza suprafata de etansare. bulta bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat Mai 29, 2007 Autor Share Postat Mai 29, 2007 Multumesc mult si nu stiu daca am timp azi de el ca, am ex da pana la sfarsitu saptamani sper sa il fac. Multam mult!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 Multumesc mult si nu stiu daca am timp azi de el ca, am ex da pana la sfarsitu saptamani sper sa il fac. Multam mult!!! daca tot il desfaci si incerci sa pui totul la loc, inainte de a-l pune la locul lui poti sa probezi daca mai curge sau nu> il tii vertical in pozitia normala si legi numai furtunasul de benzina la rezervor, dai drumu la benzina, astepti sa se umple si vezi daca mai curge sau nu, ii dai bobarnace, il baltacai sa testezi... nu are rost sa il pui la loc si apoi sa vezi ca o sa curga iar... problema e simpla, mai mult dureaza montatul si demontatul...si ai grija sa nu strici filetele suruburilor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 @popa84silviu TU DATOREZI NISTE SCUZE MAI MULTORA DE AICI DE PE FORUM sa-ti aduc aminte? link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.