Sari la conținut

Postări Recomandate

man, discul de frana ramane de vazut , da spitzele nu pot sa le ignor...

ma enerveaza

macar daca erau toate maro

o sa le iau bine la smirgler intr-o zi, si le dau eu cu ceva, gasesc.

oricum, mersi de raspuns, m-am mai linistit

si toba e maronie pe la iesirea din cilindru, da la aia nu ma bag ca frige...

La orice masina, motocicleta.. discurile de frana ruginesc daca stau prea mult, nu e nici un motiv de ingrijorare. Nu ai cum sa ai disc de inox, si nici suprafara acoperita cu ceva inoxidabil pentru ca ele sunt "polizate" mereu de placute.

 

mai nou...da...sau asa-i doar la bacau?! :lol:

Eu n-am pomenit asa ceva de cand sunt. Da cine e ala sa se plimbe cu motocicleta mea?? Dar cand te duci cu masina se plimba cineva cu ea? Eu nu cred asa ceva probabil e doar un zvon. Am facut ITP la moto la Galati, la Braila si la Brno. Nu s-a urcat nimeni pe motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nou...da...sau asa-i doar la bacau?! :lol:

Nu se plimba nimeni cu moto la ITP, sa stii

Eventual iti poate cere voie sa se plimbe

Pe mine m-a pus sa plec si sa franez, dar NU s-a suit pe moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se plimba nimeni cu moto la ITP, sa stii

Eventual iti poate cere voie sa se plimbe

Pe mine m-a pus sa plec si sa franez, dar NU s-a suit pe moto

 

 

facem un pariu? :laugh:

 

mie asa mi-a facut...omul a venit echipat cu casca speciala...cred ca scria RAR pe ea, nu stiu sigur!

bine...ca nu s-a plimbat cu ea pe afara, doar acolo cat sa o bage la verficat, dar s-a suit pe ea, a bagat in viteza si...vrrrr :laugh: si mai era un scuterist...asa i-a facut si lui!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

facem un pariu? :laugh:

 

mie asa mi-a facut...omul a venit echipat cu casca speciala...cred ca scria RAR pe ea, nu stiu sigur!

bine...ca nu s-a plimbat cu ea pe afara, doar acolo cat sa o bage la verficat, dar s-a suit pe ea, a bagat in viteza si...vrrrr :laugh: si mai era un scuterist...asa i-a facut si lui!

 

stiam că s-au lăsat de sportul ăsta, după ce s-au tavălit cu mobrele oamenilor. dar probabil că depinde de oraÂş...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da man, se mai urca........ si la mine s-a urcat dar fara sa plece de pe loc, a vrut el sa dea de toate butoanele sa vada daca functioneaza totul si a coborat cand a fost a fost apostrofat de colegul lui "DA-TE DREACU JOS DE ACOLO SA NU IESI PRIN PERETELE ALA CU MOTOCICLETA OMULUI" si asta a fost.......... dar tot a durat cam 30 de min !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, sa presupunem ca insista sa mearga sa vada daca totul e ok...daca o tavaleste, care sunt pasii de urmat?ca io-s in stare sa il dau si in judecata pentru mobra mea ! :laugh:

 

PAI TOCMAI. NU IL LASI SA SE PLIMBE CU MOTOCICLETA! NU ORICINE POATE SA MEARGA CU O VACA, FIE EL SI MOTOCICLIST!

 

Ii explici dinainte ca daca o tavaleste plateste si il dai si in judecata, si cred ca se calmeaza.

 

DE urcat se pate urca sa franeze pe loc, dar de plimbat nu cred ca are vreun drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite ce iti propun: iti dau un link cu planul de operatii legate de ITP

 

il citesti, si dupa aceea daca ai nelamuriri , mai vorbim

 

 

nu luam in discutie aspectele morale si subiective ci doar baza legala

 

http://www.rarom.ro/cs-uploads/rntr1_nou.pdf

 

si ca sa nu innebunesti cautand, studiaza paginile 19.....37

 

uite cateva extrase:

 

 

(sistem franare)

 

Performanță (+E) Inspecție prin probe funcționale în parcurs.Se acționează frâna gradual până la obtinerea efortului maxim

Eficacitate (+E) Încercare prin probe în parcurs folosind un decelerometru cu înregistrare Âşi compensare

Până la 1 ianuarie 2010 verificarea se efectuează prin probe funcționale în parcurs

Editat de MihaiM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Performanță (+E) Inspecție prin probe funcționale în parcurs.Se acționează frâna gradual până la obtinerea efortului maxim

Eficacitate (+E) Încercare prin probe în parcurs folosind un decelerometru cu înregistrare Âşi compensare

Până la 1 ianuarie 2010 verificarea se efectuează prin probe funcționale în parcurs

Din moment ce ti-ai pus la titlu "ITP man" e de inteles ardoarea cu care iti aperi punctul de vedere

Dar ITP-istul la care m-am dus eu avea cca 1,65 m si nu prea se incumeta la altceva decat la choppere

Si tot el mi-a zis ca nu are nevoie sa urce pe o motocicleta ca sa-si dea seama daca e OK, motocicletele au mult mai putine defecte ascunse decat turismele

 

Pe de alta parte, daca tot esti ITP man, tu ai in dotare acel "decelerometru cu înregistrare Âşi compensare"?

Eu, de 27 ani de cand sunt pe motociclete, nu am vazut la nimeni asaceva

 

Bafta maksima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu apar nimic, eu doar am prezentat ce zic legile in vigoare, care prevad testarea prin probe in parcurs

 

 

referitor la decelerometru, ala se va aplica din 2010 la ATV-uri si trike-uri, iar motocicletele vor fi testate pe stand de frane special

 

asa cum mie nu-mi place sa se suie cineva (sa mearga) pe motorul meu ,eu nu ma sui sa merg pe motorul altcuiva ( poate au fost 2 situatii ,dar motor de aceeasi categorie cu ce conduc eu , si doar prin curtea service-ului,nicidecum sa ies la sosea)

 

oricum, o motocicleta ingrijita se cunoaste clar si de la distanta,dar au fost si situatii cand au venit baietii cu motocicleta iesi din reparatie de la gigel sau costel si curgea lichid de frana pe la un furtun lasat mai slab sau juca rulmentul ca nu era stransa o piulita,sau a pus ulei mai mult in amortizor si curge pe discul de frana.... crezi ca-ti fac vreun bine sa nu iti zic ? sau sa ma fac ca nu vad?

 

 

 

cei care au fost si si-au facut ITP-ul la mine pot confirma si in plus n-am respins niciodata vreo motocicleta la inspectie,iar daca trebuia ceva reparat si m-am priceput ,n-a plecat cu mobra nereparata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum, o motocicleta ingrijita se cunoaste clar si de la distanta,dar au fost si situatii cand au venit baietii cu motocicleta iesi din reparatie de la gigel sau costel si curgea lichid de frana pe la un furtun lasat mai slab sau juca rulmentul ca nu era stransa o piulita,sau a pus ulei mai mult in amortizor si curge pe discul de frana.... crezi ca-ti fac vreun bine sa nu iti zic ? sau sa ma fac ca nu vad?

Ma bucur sa constat ca avem doar moduri de exprimare diferite, ideile sunt in general aceleasi

Nu se pune problema de a lasa sa "treaca" o motocicleta cu probleme evidente, cu atat mai putin de a calca in picioare cele mai elementare prevederi legale in domeniu

Problema ITP-ului si respectiv a statilor ITP s-a discutat si pe sectiunea locala (Arad) si s-a ajuns cam la aceleasi concluzii:

daca omul e nesimtit si se prezinta la ITP cu un jaf, evident ca il respingi

In schimb, acelasi ITP-ist din Arad (pentru care am numai cuvinte de lauda) mi-a povestit de un eveniment nefericit provocat de un coleg de breasla, cazand in curtea service-ului cu un GS 1200 Adventure

ASTA e deja o problema

 

Bafta ekstrema!

 

L.E. Abia acum imi dau seama cu cine discut, Mihai :laugh:

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L.E. Abia acum imi dau seama cu cine discut, Mihai :laugh:

:laugh: lol eu v-am citit chiar daca nu v-ați dat seama cine cu cine vorbiți. dar tare mi-e dor de o bere rece.

 

p.s. mihai, faceți un drum pana în bikers, joi? după tricouri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut ITP la vacutza, cu 20 de lei. :rock: aproape moca as spune...si sa traiasca nea' ingineru care mi-a inteles graba si m-a bagat in fatza...toate cele bune :lol:

il alta ordine de idei...am 3 chestii de lamurit cu voi...

unu...are cineva un proiect de feronerie pentru TA model 97? :moto: crash bar si suport lateral...crashbarul m-ar interesa sa fie si la motor, si la carena...am gasit ceva, da e in germana...ma intereseaza in romana, sa se dea explicatii cum se indoaie tzeava...

doi...daca are cineva owners manual tot pentru vaci de varsta mai sus mentionata...nuj, ori din cauza netului, ori din alta, ce-am dat jos de pe site-ul transalp.ro nu il pot deschide...daca puteti sa verificati...as aprecia

si o a treia chestie...ideea apartine fostuli proprietar...are cineva vreo idee cum se poate face ca atunci cand folosesti faza lunga, sa ramana si faza scurta aprinsa? fostul proprietar spunea ca ar ajuta mult la curbe...sa vezi si mai aproape, si ma gandesc ca are dreptate...

Astept raspunsuri, si sper sa va ajute si pe voi discutia asta :bounce:

Editat de vlady_phx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si o a treia chestie...ideea apartine fostuli proprietar...are cineva vreo idee cum se poate face ca atunci cand folosesti faza lunga, sa ramana si faza scurta aprinsa? fostul proprietar spunea ca ar ajuta mult la curbe...sa vezi si mai aproape, si ma gandesc ca are dreptate...

Astept raspunsuri, si sper sa va ajute si pe voi discutia asta :bounce:

Asa ca o parere personala de a mea : Eu zic sa nu umbli la aia , nu cred ca i-ar face bine la baterie si incarcare sa iti mearga ambele faze de`odata !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca o parere personala de a mea : Eu zic sa nu umbli la aia , nu cred ca i-ar face bine la baterie si incarcare sa iti mearga ambele faze de`odata !

 

trebuie masurat daca le suporta pe ambele de'odata... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie masurat daca le suporta pe ambele de'odata... :bounce:

Suportă, dar nu pentru multă vreme

Mai bine îți instalezi un mic proiector de 35 W pe telescopul față dreapta

ÂŞi schimbă becul (dacă incă nu ai făcut-o) din far cu Motovision-ul de la Philips

Eu am din acela Âşi crede-mă că nu e nevoie de altceva

 

doi...daca are cineva owners manual tot pentru vaci de varsta mai sus mentionata...nuj, ori din cauza netului, ori din alta, ce-am dat jos de pe site-ul transalp.ro nu il pot deschide...daca puteti sa verificati...as aprecia

Eu nu Âştiu ce ai descărcat tu de pe site-ul nostru, dar alea sunt cam toate în clasicele formate JPEG sau PDF, deci nu ar trebui sa ai probleme

A, dar vezi că unele sunt comprimate, poți descărca Âşi folosi gratuit un program de dezarhivare de AICI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arhivele cu poze imi merg, nu imi merg PDFurile...imi zice ca sunt damaged... :bounce: o sa incerc sa le mai dau jos odata...

o sa tin cont de sfatul cu becul, cand o sa am bani. prioritar e crashbarul...

de feronerie nu imi puteti spune nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alta chestie, am nivelul la lichidul de racire aproape de low, si vreau sa competez. conteaza ce lichid pun peste ala vechi, sau trebuie sa ma interesez de care e , si sa cumpar acelasi gen??

cam cat e un bidonas? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alta chestie, am nivelul la lichidul de racire aproape de low, si vreau sa competez. conteaza ce lichid pun peste ala vechi, sau trebuie sa ma interesez de care e , si sa cumpar acelasi gen??

cam cat e un bidonas? :bounce:

Pune apa distilată

Asta până schimbi tot lichidul, ceea ce efoarte recomandat dacă nu cunoÂşti istoricul motocicletei

Pe langă nivelul din vasul de expansiune verifică Âşi nivelul din radiator, ca să nu ai surprize

Neplăcute

 

o sa tin cont de sfatul cu becul, cand o sa am bani. prioritar e crashbarul...

de feronerie nu imi puteti spune nimic?

De ce e prioritar crash-bar-ul? EÂşti hotărât să o trânteÂşti? :rock:

Feroneria ți-o poți face singur, din țeavă de 12 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unu:unde naiba verific nivelul din radiator, cum trebe sa fie, si cu ce completez?

si doi, nu am de gand sa o trantesc, am doar de gand sa o protejez cat mai bine...si stiu ca o pot face singur sin teava de 12, cred ca ma si poate ajuta cineva, da am nevoie de un plan...

astept ajutor :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unu:unde naiba verific nivelul din radiator, cum trebe sa fie, si cu ce completez?

si doi, nu am de gand sa o trantesc, am doar de gand sa o protejez cat mai bine...si stiu ca o pot face singur sin teava de 12, cred ca ma si poate ajuta cineva, da am nevoie de un plan...

astept ajutor :bounce:

unu punct unu: radiatorul e în față, deci Âşi buÂşonul radiatorului e tot în față, trebuie sa dai jos semicarena dreaptă

unu punct doi: am scris mai sus: cu apa distilata

 

La punctul doi nu te pot ajuta. OcheÂşte Âşi tu un TA cu suporți Âşi/sau creaÂşbar Âşi copiază inclusiv tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi schimbă becul (dacă incă nu ai făcut-o) din far cu Motovision-ul de la Philips

Eu am din acela Âşi crede-mă că nu e nevoie de altceva

De unde se poate lua becul respectiv si cu cat ?

 

 

Apropo , am schimbat si eu rulmentii de la jug. Azi mi-au ajuns , 40 euro perechea cu simeringuri pentru ele.

De la ora 20:00 pana la 2 noaptea am tot muncit la motor cu ajutor a catziva prieteni.

 

Nu a fost simplu de scos rulmentii , dar pana la urma a meritat efortul ca am bagat acuma o tura pana la fornetti , si nici numai agata la mijloc si nici numai bate pe drum rau ! Deci SUPERR ! :bounce:

 

cateva poze:

 

post-26086-1247786174_thumb.jpg post-26086-1247786187_thumb.jpg

 

post-26086-1247786202_thumb.jpg post-26086-1247786213_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebari si problemute:

se aude la motor un ticait fiiin si subtire. e normal? sau nu ar trebui sa se auda nimic? de notat ca are vre 56000 km

si mai nou, cred ca din cauza bateriei, cand dau la buton, nu mai vrea sa porneasca, ori caraie, si nu invarte nimic, ori invarte de cateva ori in cilindru acolo da moare repede. trebe sa trag socul peste jumatate, sa sa o ajut neaparat o secunda cu gaz...

cred ca e si bateria de vina, ca imi palpaie becul de neutru cand stau pe loc si semnaizez intr-o parte...dar ciudat e ca atunci cand semnalizez, si accelerez, tot palpaie becul, ceea ce ma duce cu gandul la alternator... :bounce:

va rog sa nu imi dati vesti naspa, ci solutii simple :rock:

cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...