Sari la conținut

Postări Recomandate

Am fost astazi si am schimbat anvelopa fata, ocazie cu care am verificat si melcul. Era curatel, vaselina curata si destula. Dintii se prezinta foarte bine. Ramane o singura varianta, ar trebui verificat si uns cablul in intregime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ungi cablul este mai usor decat pare. Iti trebuie un ulei mai gros, gen ulei de cutie de viteze (80w90) sau similar. Desfaci cablul acolo unde intra in carcasa melcului (la roata), scoti afara cablul metalic din camasa, il stergi bine de tot, il scufunzi in ulei, sau aplici pe el ulei cum crezi tu de cuvinta si apoi il introduci la loc...

Evident trebuie avut in vedere ca e o treaba destul de murdara cand il introduci la loc pt. ca va curge excesul... dar macar asa nu ai de desfacut decat un surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei de cutie am, folosesc la Scottoiler.

Dar m-ai pierdut putin. De defacut din melc am inteles si facut asta, dar de scos din camasa, aici ma pierd. Sus nu e prins in nimic? Adica trag pur si simplu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cel putin la mine asa este. Sus cablul este presat si are sectiunea patrata. Acel patrat intra in carcasa vitezometrului. Tu trebuie sa scoti doar cablul interior, camasa ramane la loc fiind prinsa cu o piulita de vitezometru.

Nu trage cu forta. Ar trebui sa iasa destul de usor. Daca nu vrea sa iasa usor ori este deja tarziu sa il mai ungi - adica este foarte uzat si agata undeva, ori - mai putin probabil - ai alt tip de cablu.

 

Cand il introduci la loc si ajunge spre capat trebuie rotit usor pana intra in locasul lui, numai dupa aia il conectezi inapoi la carcasa melcului. La fel la carcasa melcului trebuie avut grija sa se alinieze limba metalica in locasul ei de pe cablu.

 

E mai usor de facut decat de explicat :P

 

Hmm.. la Scootoiler nu trebuie folosit ceva ulei special? Eu am Loobman si folosesc cu succes ulei de motor.

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut ieri si am scos cablul, l-am curatat si uns, aseara nu am observat daca oscileaza.

De dimineata am constatat cu bucurie ca nu oscileaza. Ai avut dreptate, a iesit foarte usor, introducerea la fel.

 

Multumesc!

 

Legat de ungator, am cautat pe net si sunt multi care folosesc varianta uleiului 80W90 in locul celui dedicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut ieri si am scos cablul, l-am curatat si uns, aseara nu am observat daca oscileaza.

De dimineata am constatat cu bucurie ca nu oscileaza. Ai avut dreptate, a iesit foarte usor, introducerea la fel.

 

Multumesc!

 

Legat de ungator, am cautat pe net si sunt multi care folosesc varianta uleiului 80W90 in locul celui dedicat.

Incearca si cu ulei de lant de drujba (gasesti in statiile de benzina)

 

Ideal uleiul original - nu este un capat de tara 1l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca s-a rezolvat. Cu uleiul asa este. Manualul recomanda ulei de CV. Am incercat in Loobman dar curge mult prea greu. Asadar volosesc ulei de motor si periodic mai ung lantul "manual" cu ulei de CV.

Uleiul pt. lant de drujba mi se pare prea subtire...cel putin din ce imi amintesc. Pe de alta parte de multe ori mi-au cerut diverse persoane uleiul uzat de la motor sa il foloseasca la lantul de la drujba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ulei de cutie, e mai gros ca cel de motor.

 

Dar e ceva in neregula si trebuie sa inspectez.

 

L-am umplut si era reglat la jumatate, in 200 km nu a consumat nimic. Dau la maxim, in 100 km e gol. Reumplu, jonglez in toate felurile cu cantitatea care sa curga, nu curge. In schimb se intoarce pe tubul pe care il atasez dupa umplere. Am incercat la 25%, 50% din potentialul curgerii. Nimic.

 

Am de verificat procedura de amrsare ca e ceva in neregula acolo, grosimea uleiului, desi pare asemanatoare cu cea de la Scottoiler, cel putin zilele astea si daca nu cumva e ceva infundat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi, de aia n-am nicio problema cu ungatorul manual. In baza alauia automat, schimbi lantul prematur. Sau dansezi fara voie.

Sa nu exageram...

 

Mai bine dai cu spray de lant ca atunci vezi sigur daca si cat ai aplicat.

» Post actualizat in 12 Jun 2018 04:21

E ulei de cutie, e mai gros ca cel de motor.

 

Dar e ceva in neregula si trebuie sa inspectez.

 

L-am umplut si era reglat la jumatate, in 200 km nu a consumat nimic. Dau la maxim, in 100 km e gol. Reumplu, jonglez in toate felurile cu cantitatea care sa curga, nu curge. In schimb se intoarce pe tubul pe care il atasez dupa umplere. Am incercat la 25%, 50% din potentialul curgerii. Nimic.

 

Am de verificat procedura de amrsare ca e ceva in neregula acolo, grosimea uleiului, desi pare asemanatoare cu cea de la Scottoiler, cel putin zilele astea si daca nu cumva e ceva infundat.

Goleste tot sistemul de ulei de CV si inlocuieste cu Scottoil albastru sau portocaliu (putin mai vascos).

 

Amorseaza circuitul pana nu mai ai bule pe traseu dupa care il pui pe pozitia 1 picatura la 30 secunde (ar fi putin peste jumatatea cursei reglajului)

 

De infundat nu se infunda ca nu este luat de le jos uleiul ala... pot fi probleme de vascozitate si capilaritate.

 

Scottoil-il este ceva sintetic din cate stiu eu si utilizarea celui mineral nu este recomandata la acest sistem.

Editat de 1xu1xf1xu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce te bazezi cand spui asta?

 

Este ok sa avem opinii diferite, dar totusi merita impartasite si fara sa avem polemici.

 

Cea mai lenta curgere la Scottoiler-ul vacuumatic (cu toate elementele originale) este de 1 picatura la ~80 secunde, iar cea mai rapida curgere este aproape 1 picatura pe secunda (in pozitia de amorsare).

 

Daca folosesti solutia cu un singur injector/picurator, trebuie sa dozezi suficient pentru ca uleiul sa poata ajunge pe toate elementele sale.

In cazul in care folosesti un injector/picurator dual, este suficienta o picurare la 60 secunde (care de fapt pune acesiasi cantitate in doua locuri distincte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am setat o picătură la 1 minut și ceva. Uleiul s-a subțiat de la căldură și a curs la greu. Era toată roata udă. Noroc că aveam pasager și drumul a fost fără curbe. 40 km am mers așa, după care am anulat automatizarea.

Mă opresc aici, că se poate interpreta că îmi fac reclamă la ungătoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca si la Scottoiler iti faci reglaje de curgere in functie de uleiul folosit (albastru sau portocaliu) si conditiile de temperatura.

 

Adica nu poti merge in iulie cu reglajele din martie, dar nici nu stai sa il reglezi in fiecare zi. (Eu ajustam lunar).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca si la Scottoiler iti faci reglaje de curgere in functie de uleiul folosit (albastru sau portocaliu) si conditiile de temperatura.

 

Adica nu poti merge in iulie cu reglajele din martie, dar nici nu stai sa il reglezi in fiecare zi. (Eu ajustam lunar).

Eu folosesc unul rosu de pe louise si nu am avut nici o problema de genul mentionate de tine, reglarea este 2 picaturi stanga - dreapta la oringurile lantului la aprox 5 km, am senzor pe rotatia, am 20k km cu lantul si inca nu l-am ajustat, eu zic ca meriata toti banii un sistem automat de ungere, acum depinde si cati km faci cu moto, eu i-am facut in 2 ani deja

Editat de danytm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc unul rosu de pe louise si nu am avut nici o problema de genul mentionate de tine, reglarea este 2 picaturi stanga - dreapta la oringurile lantului la aprox 5 km, am senzor pe rotatia, am 20k km cu lantul si inca nu l-am ajustat, eu zic ca meriata toti banii un sistem automat de ungere, acum depinde si cati km faci cu moto, eu i-am facut in 2 ani deja

daca verifici si postarile anterioare, o sa vezi ca asta spuneam si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e o varianta de reglaj: te enervezi cateva zeci de km dar reglezi debitul pana cand lantul e umed si roata relativ curata. Tii minte pozitia si gata. La mine e suficient sa variez fin (cam 1 mm) in jurul acesteia ca sa adaptez sistemul la temperatura de afara, dar fac asta de doua ori pe an fara a avea disfunctionalitati. Tot ce ramane e sa nu las sa se consume tot uleiul (de cutie, ca in carte) ca sa nu fie nevoie sa amorsez. Daca se intampla totusi, las pentru niste km debitul putin mai mare si se rezolva de la sine. Am intins lantul foarte putin la 10.000km.

 

Insa eu am sistemul montat pe bascula, deci are cadere suficienta.

E cineva care il are montat orizontal si functioneaza fara probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...