B.B. Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 man, discul de frana ramane de vazut , da spitzele nu pot sa le ignor...ma enerveaza macar daca erau toate maro o sa le iau bine la smirgler intr-o zi, si le dau eu cu ceva, gasesc. oricum, mersi de raspuns, m-am mai linistit si toba e maronie pe la iesirea din cilindru, da la aia nu ma bag ca frige... La orice masina, motocicleta.. discurile de frana ruginesc daca stau prea mult, nu e nici un motiv de ingrijorare. Nu ai cum sa ai disc de inox, si nici suprafara acoperita cu ceva inoxidabil pentru ca ele sunt "polizate" mereu de placute. mai nou...da...sau asa-i doar la bacau?! Eu n-am pomenit asa ceva de cand sunt. Da cine e ala sa se plimbe cu motocicleta mea?? Dar cand te duci cu masina se plimba cineva cu ea? Eu nu cred asa ceva probabil e doar un zvon. Am facut ITP la moto la Galati, la Braila si la Brno. Nu s-a urcat nimeni pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 mai nou...da...sau asa-i doar la bacau?! Nu se plimba nimeni cu moto la ITP, sa stii Eventual iti poate cere voie sa se plimbe Pe mine m-a pus sa plec si sa franez, dar NU s-a suit pe moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Nu se plimba nimeni cu moto la ITP, sa stiiEventual iti poate cere voie sa se plimbe Pe mine m-a pus sa plec si sa franez, dar NU s-a suit pe moto facem un pariu? mie asa mi-a facut...omul a venit echipat cu casca speciala...cred ca scria RAR pe ea, nu stiu sigur! bine...ca nu s-a plimbat cu ea pe afara, doar acolo cat sa o bage la verficat, dar s-a suit pe ea, a bagat in viteza si...vrrrr si mai era un scuterist...asa i-a facut si lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 facem un pariu? mie asa mi-a facut...omul a venit echipat cu casca speciala...cred ca scria RAR pe ea, nu stiu sigur! bine...ca nu s-a plimbat cu ea pe afara, doar acolo cat sa o bage la verficat, dar s-a suit pe ea, a bagat in viteza si...vrrrr si mai era un scuterist...asa i-a facut si lui! stiam că s-au lăsat de sportul ăsta, după ce s-au tavălit cu mobrele oamenilor. dar probabil că depinde de oraÂş... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulise-gold Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 da man, se mai urca........ si la mine s-a urcat dar fara sa plece de pe loc, a vrut el sa dea de toate butoanele sa vada daca functioneaza totul si a coborat cand a fost a fost apostrofat de colegul lui "DA-TE DREACU JOS DE ACOLO SA NU IESI PRIN PERETELE ALA CU MOTOCICLETA OMULUI" si asta a fost.......... dar tot a durat cam 30 de min ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_phx Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 bun, sa presupunem ca insista sa mearga sa vada daca totul e ok...daca o tavaleste, care sunt pasii de urmat?ca io-s in stare sa il dau si in judecata pentru mobra mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 bun, sa presupunem ca insista sa mearga sa vada daca totul e ok...daca o tavaleste, care sunt pasii de urmat?ca io-s in stare sa il dau si in judecata pentru mobra mea ! PAI TOCMAI. NU IL LASI SA SE PLIMBE CU MOTOCICLETA! NU ORICINE POATE SA MEARGA CU O VACA, FIE EL SI MOTOCICLIST! Ii explici dinainte ca daca o tavaleste plateste si il dai si in judecata, si cred ca se calmeaza. DE urcat se pate urca sa franeze pe loc, dar de plimbat nu cred ca are vreun drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_phx Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 mda, asta m-am gandit si eu, sa ii explic, frumos in prima aza, ca nu are de ce, si daca zice ca nu imi da adeverintza aia sau ce-o fi, sun la OPC... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiM Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 (editat) uite ce iti propun: iti dau un link cu planul de operatii legate de ITP il citesti, si dupa aceea daca ai nelamuriri , mai vorbim nu luam in discutie aspectele morale si subiective ci doar baza legala http://www.rarom.ro/cs-uploads/rntr1_nou.pdf si ca sa nu innebunesti cautand, studiaza paginile 19.....37 uite cateva extrase: (sistem franare) Performanță (+E) Inspecție prin probe funcționale în parcurs.Se acționează frâna gradual până la obtinerea efortului maxim Eficacitate (+E) Încercare prin probe în parcurs folosind un decelerometru cu înregistrare Âşi compensare Până la 1 ianuarie 2010 verificarea se efectuează prin probe funcționale în parcurs Editat Iulie 14, 2009 de MihaiM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Performanță (+E) Inspecție prin probe funcționale în parcurs.Se acționează frâna gradual până la obtinerea efortului maximEficacitate (+E) Încercare prin probe în parcurs folosind un decelerometru cu înregistrare Âşi compensare Până la 1 ianuarie 2010 verificarea se efectuează prin probe funcționale în parcurs Din moment ce ti-ai pus la titlu "ITP man" e de inteles ardoarea cu care iti aperi punctul de vedere Dar ITP-istul la care m-am dus eu avea cca 1,65 m si nu prea se incumeta la altceva decat la choppere Si tot el mi-a zis ca nu are nevoie sa urce pe o motocicleta ca sa-si dea seama daca e OK, motocicletele au mult mai putine defecte ascunse decat turismele Pe de alta parte, daca tot esti ITP man, tu ai in dotare acel "decelerometru cu înregistrare Âşi compensare"? Eu, de 27 ani de cand sunt pe motociclete, nu am vazut la nimeni asaceva Bafta maksima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiM Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 nu apar nimic, eu doar am prezentat ce zic legile in vigoare, care prevad testarea prin probe in parcurs referitor la decelerometru, ala se va aplica din 2010 la ATV-uri si trike-uri, iar motocicletele vor fi testate pe stand de frane special asa cum mie nu-mi place sa se suie cineva (sa mearga) pe motorul meu ,eu nu ma sui sa merg pe motorul altcuiva ( poate au fost 2 situatii ,dar motor de aceeasi categorie cu ce conduc eu , si doar prin curtea service-ului,nicidecum sa ies la sosea) oricum, o motocicleta ingrijita se cunoaste clar si de la distanta,dar au fost si situatii cand au venit baietii cu motocicleta iesi din reparatie de la gigel sau costel si curgea lichid de frana pe la un furtun lasat mai slab sau juca rulmentul ca nu era stransa o piulita,sau a pus ulei mai mult in amortizor si curge pe discul de frana.... crezi ca-ti fac vreun bine sa nu iti zic ? sau sa ma fac ca nu vad? cei care au fost si si-au facut ITP-ul la mine pot confirma si in plus n-am respins niciodata vreo motocicleta la inspectie,iar daca trebuia ceva reparat si m-am priceput ,n-a plecat cu mobra nereparata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 (editat) oricum, o motocicleta ingrijita se cunoaste clar si de la distanta,dar au fost si situatii cand au venit baietii cu motocicleta iesi din reparatie de la gigel sau costel si curgea lichid de frana pe la un furtun lasat mai slab sau juca rulmentul ca nu era stransa o piulita,sau a pus ulei mai mult in amortizor si curge pe discul de frana.... crezi ca-ti fac vreun bine sa nu iti zic ? sau sa ma fac ca nu vad? Ma bucur sa constat ca avem doar moduri de exprimare diferite, ideile sunt in general aceleasi Nu se pune problema de a lasa sa "treaca" o motocicleta cu probleme evidente, cu atat mai putin de a calca in picioare cele mai elementare prevederi legale in domeniu Problema ITP-ului si respectiv a statilor ITP s-a discutat si pe sectiunea locala (Arad) si s-a ajuns cam la aceleasi concluzii: daca omul e nesimtit si se prezinta la ITP cu un jaf, evident ca il respingi In schimb, acelasi ITP-ist din Arad (pentru care am numai cuvinte de lauda) mi-a povestit de un eveniment nefericit provocat de un coleg de breasla, cazand in curtea service-ului cu un GS 1200 Adventure ASTA e deja o problema Bafta ekstrema! L.E. Abia acum imi dau seama cu cine discut, Mihai Editat Iulie 14, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 L.E. Abia acum imi dau seama cu cine discut, Mihai lol eu v-am citit chiar daca nu v-ați dat seama cine cu cine vorbiți. dar tare mi-e dor de o bere rece. p.s. mihai, faceți un drum pana în bikers, joi? după tricouri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_phx Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 (editat) Azi am facut ITP la vacutza, cu 20 de lei. aproape moca as spune...si sa traiasca nea' ingineru care mi-a inteles graba si m-a bagat in fatza...toate cele bune il alta ordine de idei...am 3 chestii de lamurit cu voi... unu...are cineva un proiect de feronerie pentru TA model 97? crash bar si suport lateral...crashbarul m-ar interesa sa fie si la motor, si la carena...am gasit ceva, da e in germana...ma intereseaza in romana, sa se dea explicatii cum se indoaie tzeava... doi...daca are cineva owners manual tot pentru vaci de varsta mai sus mentionata...nuj, ori din cauza netului, ori din alta, ce-am dat jos de pe site-ul transalp.ro nu il pot deschide...daca puteti sa verificati...as aprecia si o a treia chestie...ideea apartine fostuli proprietar...are cineva vreo idee cum se poate face ca atunci cand folosesti faza lunga, sa ramana si faza scurta aprinsa? fostul proprietar spunea ca ar ajuta mult la curbe...sa vezi si mai aproape, si ma gandesc ca are dreptate... Astept raspunsuri, si sper sa va ajute si pe voi discutia asta Editat Iulie 15, 2009 de vlady_phx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 si o a treia chestie...ideea apartine fostuli proprietar...are cineva vreo idee cum se poate face ca atunci cand folosesti faza lunga, sa ramana si faza scurta aprinsa? fostul proprietar spunea ca ar ajuta mult la curbe...sa vezi si mai aproape, si ma gandesc ca are dreptate...Astept raspunsuri, si sper sa va ajute si pe voi discutia asta Asa ca o parere personala de a mea : Eu zic sa nu umbli la aia , nu cred ca i-ar face bine la baterie si incarcare sa iti mearga ambele faze de`odata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_phx Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Asa ca o parere personala de a mea : Eu zic sa nu umbli la aia , nu cred ca i-ar face bine la baterie si incarcare sa iti mearga ambele faze de`odata ! trebuie masurat daca le suporta pe ambele de'odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 trebuie masurat daca le suporta pe ambele de'odata... Suportă, dar nu pentru multă vreme Mai bine îți instalezi un mic proiector de 35 W pe telescopul față dreapta ÂŞi schimbă becul (dacă incă nu ai făcut-o) din far cu Motovision-ul de la Philips Eu am din acela Âşi crede-mă că nu e nevoie de altceva doi...daca are cineva owners manual tot pentru vaci de varsta mai sus mentionata...nuj, ori din cauza netului, ori din alta, ce-am dat jos de pe site-ul transalp.ro nu il pot deschide...daca puteti sa verificati...as aprecia Eu nu Âştiu ce ai descărcat tu de pe site-ul nostru, dar alea sunt cam toate în clasicele formate JPEG sau PDF, deci nu ar trebui sa ai probleme A, dar vezi că unele sunt comprimate, poți descărca Âşi folosi gratuit un program de dezarhivare de AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_phx Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 arhivele cu poze imi merg, nu imi merg PDFurile...imi zice ca sunt damaged... o sa incerc sa le mai dau jos odata... o sa tin cont de sfatul cu becul, cand o sa am bani. prioritar e crashbarul... de feronerie nu imi puteti spune nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_phx Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 alta chestie, am nivelul la lichidul de racire aproape de low, si vreau sa competez. conteaza ce lichid pun peste ala vechi, sau trebuie sa ma interesez de care e , si sa cumpar acelasi gen?? cam cat e un bidonas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 alta chestie, am nivelul la lichidul de racire aproape de low, si vreau sa competez. conteaza ce lichid pun peste ala vechi, sau trebuie sa ma interesez de care e , si sa cumpar acelasi gen??cam cat e un bidonas? Pune apa distilată Asta până schimbi tot lichidul, ceea ce efoarte recomandat dacă nu cunoÂşti istoricul motocicletei Pe langă nivelul din vasul de expansiune verifică Âşi nivelul din radiator, ca să nu ai surprize Neplăcute o sa tin cont de sfatul cu becul, cand o sa am bani. prioritar e crashbarul...de feronerie nu imi puteti spune nimic? De ce e prioritar crash-bar-ul? EÂşti hotărât să o trânteÂşti? Feroneria ți-o poți face singur, din țeavă de 12 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_phx Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 unu:unde naiba verific nivelul din radiator, cum trebe sa fie, si cu ce completez? si doi, nu am de gand sa o trantesc, am doar de gand sa o protejez cat mai bine...si stiu ca o pot face singur sin teava de 12, cred ca ma si poate ajuta cineva, da am nevoie de un plan... astept ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 unu:unde naiba verific nivelul din radiator, cum trebe sa fie, si cu ce completez?si doi, nu am de gand sa o trantesc, am doar de gand sa o protejez cat mai bine...si stiu ca o pot face singur sin teava de 12, cred ca ma si poate ajuta cineva, da am nevoie de un plan... astept ajutor unu punct unu: radiatorul e în față, deci Âşi buÂşonul radiatorului e tot în față, trebuie sa dai jos semicarena dreaptă unu punct doi: am scris mai sus: cu apa distilata La punctul doi nu te pot ajuta. OcheÂşte Âşi tu un TA cu suporți Âşi/sau creaÂşbar Âşi copiază inclusiv tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 ÂŞi schimbă becul (dacă incă nu ai făcut-o) din far cu Motovision-ul de la PhilipsEu am din acela Âşi crede-mă că nu e nevoie de altceva De unde se poate lua becul respectiv si cu cat ? Apropo , am schimbat si eu rulmentii de la jug. Azi mi-au ajuns , 40 euro perechea cu simeringuri pentru ele. De la ora 20:00 pana la 2 noaptea am tot muncit la motor cu ajutor a catziva prieteni. Nu a fost simplu de scos rulmentii , dar pana la urma a meritat efortul ca am bagat acuma o tura pana la fornetti , si nici numai agata la mijloc si nici numai bate pe drum rau ! Deci SUPERR ! cateva poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 De unde se poate lua becul respectiv si cu cat ? Ultima oara s-a gasit la Praktiker cu 55 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_phx Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 intrebari si problemute: se aude la motor un ticait fiiin si subtire. e normal? sau nu ar trebui sa se auda nimic? de notat ca are vre 56000 km si mai nou, cred ca din cauza bateriei, cand dau la buton, nu mai vrea sa porneasca, ori caraie, si nu invarte nimic, ori invarte de cateva ori in cilindru acolo da moare repede. trebe sa trag socul peste jumatate, sa sa o ajut neaparat o secunda cu gaz... cred ca e si bateria de vina, ca imi palpaie becul de neutru cand stau pe loc si semnaizez intr-o parte...dar ciudat e ca atunci cand semnalizez, si accelerez, tot palpaie becul, ceea ce ma duce cu gandul la alternator... va rog sa nu imi dati vesti naspa, ci solutii simple cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.