Sari la conținut

Kawa Cu Rateuri


Postări Recomandate

Salutare,

 

Am un kawasaki zx 600 (GPX) an fab. 86 si imi face probleme, in mers, chiar si pe loc, imi da rateuri , dar nu mereu cateodata isi revine si atunci trage de rupe.

Sunt cam incepator si nu prea stiu ce sa-i fac :(

Abia ce am luat-o si sunt cam panicat..... Mi-a egalizat un tip vacum`u si deci nu-i de akolo....

Poate imi spune si mie cineva cate ceva folositor....

 

Cu respect :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am un kawasaki zx 600 (GPX) an fab. 86 si imi face probleme, in mers, chiar si pe loc, imi da rateuri , dar nu mereu cateodata isi revine si atunci trage de rupe.

Sunt cam incepator si nu prea stiu ce sa-i fac :(

Abia ce am luat-o si sunt cam panicat..... Mi-a egalizat un tip vacum`u si deci nu-i de akolo....

Poate imi spune si mie cineva cate ceva folositor....

 

Cu respect :P

Ar fi mai corect sa apelezi la un service

reglat jocuri supape,verif compresie, bobine inductie , aer fals pe galerii, apoi curatat si reglat carburatoare

 

In ce priveste nivelul mai bine il lasi cel prescris de fabricant : 17 mm fara comprimare iar nivelul carburant in zona garniturii

paharului +- 1mm

la reglaj amestec relanti s-ar putea sa fie problema dar e mai bine sa apelezi la cineva priceput pt aceasta

Editat de AlexM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi chestie o am si eu, cred eu de la bujii si de la carburatie. Benzina nearsa pe evacuare, bum bum bum in decelerare. Eu o sa iau niste bujii noi ( oricum si astea care le am sunt cat de cat noi, dar sa nu se fi dus ceva )...o carburatie curatata si apoi reglat inclusiv amestecul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

M-as duce vajaind la un service de specialitate, da in Tirgu Jiu....... :rusinica: , lipsa.....

Maine imi vin bujiile, mi-am luat fise noi, sa vad care-i treaba cu ele ...

Merci mult

Toata stima

sal eu am cumparat kawasaki ala de la tine stii ce o avut????????nu tei exprimat corect dadea rateuri doar cand era foarte incins si nu ai precizat ca fierbea motoru,,asa ca sa stie si alcineva care o patzeste era arsa garnitura de kiuloasa si cand se incalzea scapa compresie de aceea dadea rateuri si nu se tura mai mult de 3000 de tura dar lam reparat nici o problema.NUMA BINE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...