ridersowg Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 va salut vin si eu cu o intreabare..stie cineva de ce atunci cand pornesc sv-ul(sv 650 s 06),trebuie sa il tin putin din acceleratie(cateva secunde) ca altfel moare motorul? nu stiu daca etse normal sa se intample asa,poate fi din cauza ca motorul este nou(are doar 400 km)?sau probabil de la faptul ca in rezervor are mereu aprox 1 l de benizna si nu mai mult,si ma gandesc ca atunci cand sta aplecat pe cric poate nu ajunge benzina....!?(deoarece pana imi iau permisul intr-o luna..ma mai dau cu el intr-o paracare privata si astfel bag doar benizna cu sticla.. ) sa auzim numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dami3n Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 Sa iti ridice cineva relanti-ul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 17, 2007 Autor Share Postat Iunie 17, 2007 nu stiu daca e problema relantiului ...e pe undeva la 1300 rpm...singura problema e ca la prima pornire are un moment de cateva secunde cand scade brusc turatia si trebuie s-o tin putin din acceleratie pt a nu se opri.....si daac ar fi relantiul..cum se regleaza motorul fiind pe injectie?!.. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 nu stiu daca e problema relantiului ...e pe undeva la 1300 rpm...singura problema e ca la prima pornire are un moment de cateva secunde cand scade brusc turatia si trebuie s-o tin putin din acceleratie pt a nu se opri.....si daac ar fi relantiul..cum se regleaza motorul fiind pe injectie?!.. va multumesc Asa mi se intampla si mie daca nu folosesc socul. Desi nu cred sa fie asta problema la tine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 daca e de 2006 e pe injectie si nu prea stiu ce ai de reglat okiometric...injectia nu isi ia relantiu singura?adica ala din soft? ai zis k bagi benzina cu sticla?....buna treaba!macar baga cu aceeasi sticla mereu sa nu bagi cu apa. o plimbare cu ea la drum mai lung si in ture mai ridicate din cind in cind nu strica ..ai tu un prieten mai de incredere asa...cu permis .in parcare,subturat si numai in trepte de viteza mici o cam chinui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 Dai cu shock .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 17, 2007 Autor Share Postat Iunie 17, 2007 pai treaba e ca are socul automat fiind modelul pe injectie...asta face doar la priam pornire apoi nu mai are nici o problema...sau am gandesc ca poate nu o pornesc eu bine...cine stie....eu eliberez mai tarziu ambreiajul dupa ce dau al buton..sa fie asta problema?sau se porneste si fara ambreiaj?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 Fara ambreiaj nu o poti porni... Si nu are nici o legatura faptul ca tii ambreiajul tras mai mult.. Ca sa iti explic si ce e cu ambreiajul ala care trebui tras chiar si cand e la neutral pt a porni motorul, are de fapt un switch (un intrerupator) pe el care iti deschide circuitul electric.. La fel ca si senzorul de cric, care daca esti in viteza si ai cricul lasat, nu va porni..... Asta e tot! E foarte posibil ca socul, fiind automat, sa nu intre destul de repede si atunci, deschizand un pic gazul il ajuti, pana cand porneste soft-ul minune.. Iar cu benzina, pune si tu mai multa, nu lasa rezervorul ala asa gol... De preferabil sa ai macar 5-6 litrii acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 Oarecum o problema similara am si eu, insa cred ca se trage de la carburatoare la mine. Adica... cred ca ar trebui curatate, dupa o atat de lunga perioada de repaus (peste 5 luni, inainte sa o cumpar). Dupa ce o pornesc trebuie ori sa tin socul tras vreo 2 minute, ori sa o ridic peste 2000/2500 de ture din acceleratie ca sa nu se innece. Dupa ce se incalzeste, problema dispare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 Oarecum o problema similara am si eu, insa cred ca se trage de la carburatoare la mine. Adica... cred ca ar trebui curatate, dupa o atat de lunga perioada de repaus (peste 5 luni, inainte sa o cumpar). Dupa ce o pornesc trebuie ori sa tin socul tras vreo 2 minute, ori sa o ridic peste 2000/2500 de ture din acceleratie ca sa nu se innece. Dupa ce se incalzeste, problema dispare Tu sa te iei de mana cu mine Ia-i bujii noi si fa-i o curatare si o sincronizare de carburi... dar daca ii schimbi toba, sfatul meu e sa faci miscarea asta dupa ce ai toba noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 pune mai multa benzina de 99 si laso sa mearga la relanti sau plimbate in parcare vo 20 min ... daca si dupaia face la fel ... mergi la susuki la garantie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 fiind si pe injectie si daca o sa o tii mereu pe rosu o sa o dai in fericire pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 18, 2007 Autor Share Postat Iunie 18, 2007 nu vad ce legatura ar efaptul ac are in rezervor 2-3 litri sau 10...becul se aprinde caNd sunt usb 4,5 litri si licare cand sunt sub 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Tu sa te iei de mana cu mine Ia-i bujii noi si fa-i o curatare si o sincronizare de carburi... dar daca ii schimbi toba, sfatul meu e sa faci miscarea asta dupa ce ai toba noua Bujiile sunt noi, schimbate inainte sa fie pusa la iernat. NGK Iridium. Sa contribuie oare si ele la problema mea? Cat despre carburatoare, cred ca saptamana viitoare e primul lucru pe care o sa-l fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Bujiile sunt noi, schimbate inainte sa fie pusa la iernat. NGK Iridium. Sa contribuie oare si ele la problema mea? Cat despre carburatoare, cred ca saptamana viitoare e primul lucru pe care o sa-l fac. Daca sunt noi e ok.. Daca erau vechi (cum sunt ale mele) da... aveau un cuvant de spus... Fa sincronizarea aia odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 eu cred ca nu are nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 (editat) eu cred ca nu are nimic. Are si n-are Sint 2 cauze: 1. Motoru-i subturat cit te invirti un pic cu el prin parcare si bujiile se cam ancraseaza, chiar daca-i pe injectie. 2. Nou fiind, motoru-i si "strins" deocamdata (frecari interne mai mari) si d-aia tre'sa-l ajuti un pic la pornire cu gazul. Din motivul nr.2 o sa-ti si consume ceva mai mult (6-9 l/100 km) in primele mii de km "de rodaj" si un pic dupa, pe urma revine la normal (5-7 l/100 km). Abia pe la 7-8.000 km isi da drumul complet! Succes, e o motoreta excelenta, s-o porti sanatos! Editat Iunie 21, 2007 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.