madalin74 Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 (editat) Breaza nu-i departe , o sa ma gandesc si te anunt, sanse mici dar mai stii . Referitor la viteza de rulare. Persoana de la care am luat motorul a spus ca facea A2 cu 140-160 km/h, si nu-l pot contrazice. Eu din scurta experienta pe care o am cu motorul asta pot spune urmatoarele: 1. NU este un motor de 160 km/h , am mers si eu pret de un minut (sau poate mai putin) doar sa vad daca prinde, si nu era instabil , dar .... restul stiti voi 2. viteza cu care rulez eu este de 110-120 maxim (puteti sa radeti) 3. peste 130 km/h disconfortul este destul de mare (vant-vibrati) si eu sunt scund am doar 1,70 m, poate cu un parbriz mai inalt o fi altceva 4. consum bun, autonomie destul de buna, dar normal pentru clasa ei Numai bine Editat August 13, 2008 de madalin74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Am rezolvat-o cu parbrizul vibrator Aseara m-am intors plin de vibratii in cap de la slanic prahova si m-am apucat sa il dau jos. de desfacut e usor stiti voi vorba aia. Bineinteles ca unul din cauciucurile alea de la parbriz mi-a cazut pe jos si cum afara era bezna a trebuit sa imi aduc toata instalatia de lumini din casa ca lanterna nu ma indeletnicesc sa imi iau. Dupa ce l-am dat jos am luat un purfix cu un profil bun (il aveam deja in casa) si l-am pus pe toata marginea de contact a parbrizului cu carcasa. m-am chinuit apoi ceva la montatul lui inapoi dar intr-un final am reusit. si l-am si scos o tura Si i-am dat pana cand intr-un giratoriu am intrat cu frana de spate blocata si fundul un pic plecat. nu mi-a placut dar era sub control. Am mai observat ca este destul de zgomotoasa la schimbarea treptelor din 1st gear in 2nd gear caraie un pic, apoi cand o bag la stop in 1st gear tot asa face un pic clonc si apoi cand vin din viteza superioara si cobor in inferioare adica din 5 in 2 parca pedala are un pic de rezistenta. o sa vad (la cbr-ul meu vechi nu facea asa). Despre bec alexxx la mine se schimba fara sa dai carena jos si chiar usor. bagi mana (sa nu fie una de halterist) si hop scoti protectia dai jos becul si il schimbi. Maine vreau sa ma duc pana la bardaci ca stiu ca baietii sunt tatici la ascultat motorul. Ma duc sa o asculte si ei. Voi folositi amortizoare de ghidon (pentru voblaj)? ieri faceam asa scurt stanga dreapta din ghidon si intra in fibrilatii ha ha. se simtea de parca eram cu dacia si fugea fundul. tare senzatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 15, 2008 Autor Share Postat August 15, 2008 Well done, eu nu-l mai scot pana nu-l schimb (parbrizul). De cutia de viteze pot sa-ti spun ca mi-a luat putin pana m-am obisnuit, e mai rough asa ... dar functioneaza bine ...de fapt trebuie sa te obisnuiesti cu tipul de cutie de monocilindru. E putin zgomotoasa si uneori necesita miscari mai ferme, dar per total merge bine, pe mine ma distreaza. Amortizor de ghidon pentru asta ... e o discutie interesanta dar nu stiu ce sa zic, nu am auzit pe nimeni sa-si pus pe asa ceva (ma refer la genul asta de motor). Daca tragi brusc de ghidon stanga dreapta nu stiu de ce ti-ar pleca spatele ... stiu ca asa faci couter steering. Dar e fun sa mai blochezi spatele din cand in cand, pana acum nu mi-a dat niciodata emotii. E distractiv pe serpentine cand schimb doua in jos si intra singura in viraj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 hai ca am auzit-o si pe asta..... freewind cu amortizor de ghidon.... voi va cam plictisiti asa putin....de ce nu mergeti voi pe drumuri forestiere? de ce nu va org asa ceva www.enisalamotoadventure.ro .??? ptr asa ceva sunt motocicletele voastre nu ptr 160-200 km/h cu amortizor de ghidon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 15, 2008 Autor Share Postat August 15, 2008 (editat) hai ca am auzit-o si pe asta..... freewind cu amortizor de ghidon.... voi va cam plictisiti asa putin....de ce nu mergeti voi pe drumuri forestiere? de ce nu va org asa ceva www.enisalamotoadventure.ro .??? ptr asa ceva sunt motocicletele voastre nu ptr 160-200 km/h cu amortizor de ghidon... Pe forestiere ??? Sa ne spargem carenele ??? Fii domnule serios ... se pare ca ai pierderi de memorie ... da rewind acum un an ... Eu am vrut sa merg la enisala dar NU AM AVUT BANI .. de parca nu stii ... si oricum la cat m-am rugat de tine sa mergem pe Transalpina nu vreau sa-mi amintesc ... ca doar ti-ai luat R 1200 GS sa te duci cu el la Brno si pe Amckart ... PS - faina poza Editat August 15, 2008 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 (editat) sti bine ca la destinatii mai poti adauga si altele pe langa brno si amckart si am spus sa va organizati ceva similar .... Editat August 15, 2008 de stilgar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 (editat) Suki a mea e zdrente. S-a facut cioburi. De fapt nu stiu exact. Am sa ma duc sa o inspectez. Un prieten drag mie si plin de voiosie s-a suit pe ea si curand a si coborat de pe ea. el cu barba un pic julita motorul....ce sa mai zic a patit ceva la fata caci roata abia se invarte. de nervi nici nu am vrut sa ma uit la ea. in sfarsit suki a murit traiasca suki. omul a dat banu pe loc si iaca in curand o sa vina noul suki. din cel vechi o sa dau spre vanzare toate piesele care sunt bune. nu va pot spune acum ce anume. o sa vad (am vazut ca mi s-a spart termometrul care era cel mai important ha ha si oglinda dreapta). Va tin la curent si o sa ii fac si poze. Despre vecinul nostru cu 1200cc ce sa mai zic....jos palaria coane fanica...dar se poate si mai bine cu noul ducati hyeprmotorad. Este de vis. Despre circuit si eu plec pe 25 la brno sa ma dixtrez un pic pe acolo dar nu cu moto ci cu avioane. Editat August 15, 2008 de butrosica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 15, 2008 Autor Share Postat August 15, 2008 pffff ... nu pot sa cred ...abia ai luat-o ... eh, cine stie .. poate urmatoarea va fi chiar mai misto ... cauta sa aiba mai multe optionale pe ea .. imi pare rau omule ... eu nu prea dau motorul, adica nu l-am dat decat lu conu de mai sus la schimb cu dihania de 1200 dar asta se intampla de mult ... intr-un alt film ... bafta in gasirea unui motor cat mai bun si cat mai curand !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin74 Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Trist , nu-mi vine sa cred. Imi pare rau. Asta cu datul motorului la prieteni e poveste lunga si naste diverse polemici, asa ca nu are rost. Mi-am luat inima in dinti si am iesit pe macadam, 5 km de piatra, doar e campanie nationala de pietruire a drumurilor de pamant. Ce sa zic, sincer mi-au cam tremurat chi...i de cateva ori, cand a plecat si fata si spatele. La un anume moment dat am vrut sa renunt si sa ma intorc ... dar mi-am luat inima in dinti !!! Toata stima pentru baietii care baga enduro, nu-i de gluma frate cu asta ... Sincer mi-a placut , dar cand ma uitam in urma si vedeam cardu' de iepuri Si acum sa va zic ce am patit. Normal dupa chinul de pe macadam, era vai de ea. Am fost azi la spalatorie si a dat cu solutie de curatat motorul pe jenti si ici colo. Tipul care a spalat motorul este patronul spalatoriei si un bun prieten, nu a fost rea intentie. Are si el motor, a folosit solutia asta si la el. Cand la clatit am vazut ca a ramas patat, aparatoarea de la toba , capacul de la ambreiaj, scutul etc , se vad ca dracu. Imi vine sa turbez , nu am ce sa-i mai fac, am incercat cu benzina, etc nu se mai ia. S-a impregnat in vopsea. Sper sa-mi treaca ca acum sunt tare mahnit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 15, 2008 Autor Share Postat August 15, 2008 Pfoaaa ... ce zi ... cu ce putea sa dea oare sa se impregneze in vopsea ? ca toba nu e vopsita ... eu o spal la serviciu, doar cu apa ... si mai mult de noroi ca in rest dupa ce se usuca arata oribil dar pt mine important e ca merge bine ... imi pare rau, poate totusi se rezolva cumva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 (editat) chestia cu spalatul e cunoscuta. sunt doua variante: ori era detergent neeco (cu tot felul de cationi si bla bla) si atunci e grav ca nu mai ai nici o sansa fiindca a atacat plasticul si a corodat partile metalice ori cu detergent eco si atunci petele se vor duce in timp desi vb lui alexxxx toba nu e vopsita dar aparatoarea are un coating care se putea altera. parerea mea este ca apa simpla e cea mai buna. nu se foloseste presiune decat la jante cam atat ca in rest poti afecta multe chestii care sunt cat de cat la vedere. gen: partea din fata mufele de la faruri bordul si contactul plus toate butoanele de pe ghidoane, pe partea stanga sunt bujiile deci sunt niste zone de evitat. una e cand ploua alta e cand e presiune de apa de 2bari daca nu si mai mult. NU MAI INCERCA cu BENZINA. Benzina e solvent si poate ataca iremediabil suprafete din plastic. Iti recomand fara a face reclama o substanta facuta de RAVENOL. mi se pare ca au si site aici in romania si vand online. Unele produse sunt super. despre suki a mea am fost pe la ea acum sa ii vad ranile. La prima vedere e ok. ce am vazut bulit: oglinda termometrul pedala de frana torsionata complet. julita carena fata, aparatoare toba si toba (amandoua pe colt in partea din spate). capacul de la filtru de ulei e zgariat, aparatoarea dintre carena si toba nu e la locul ei si nu stiu ce e sub ea, am vazut niste picaturi pe jos dar nu cred ca sunt de la moto ca am pipait-o peste tot si nu e nimic umed. mi-am contorsionat degetele sub scut si tot nimic. furca fata nu am vazut nimic in neregula sa speram ca e dreapta si fara probleme. nu am vazut ulei nimic. nici janta nu are urme de impact. am mai vazut ca tubul ala din plastic (chestia aia gen bullbar) se cam misca cred ca s-a rupt maine ma duc cu un papuc sa o iau. voi ce ziceti sa o vand ca piese sau sa o dau asa cum e la un pret mic si sa o ia cine vrea sa se ocupe de ea sau sa pastrez piesele pt mine? despre imprumutat fratilor nu stiu ce sa zic. eu nu prea aveam cum. omul mi-a dat un s-klasse pe mana deci nu puteam sa il refuz. dar in viata e bine sa mai zici si nu. parerea mea.O seara frumoasa va doresc si sper ca in curand sa revin printre voi. L-am ales deja pe urmatorul sper ca next vineri sa il am. si eu il vreau cu cat mai multe dar .... Editat August 15, 2008 de butrosica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maz55 Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 pffff ... nu pot sa cred ...abia ai luat-o ... eh, cine stie .. poate urmatoarea va fi chiar mai misto ... cauta sa aiba mai multe optionale pe ea .. imi pare rau omule ... eu nu prea dau motorul, adica nu l-am dat decat lu conu de mai sus la schimb cu dihania de 1200 dar asta se intampla de mult ... intr-un alt film ... bafta in gasirea unui motor cat mai bun si cat mai curand !!! si mie mi l-ai dat ... la schimb e drept.. cand te vede omul prin Timisoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin74 Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 (editat) Nu stiu ce contine acea solutie si daca este ecologica sau nu, pot sa zic ca se foloseste doar la jenti (mai ales la cea spate care este mai expusa de la lant) din cate stiu eu. Nu a patat plasticul ci capacul de protectie de la esapament si cel de la ambreiaj, si unele portiuni din scut. Fac o prostie daca incerc sa le vopsesc??? Si mai exact cum? La pistol sau la spray? E clar ca nu o sa mai merg cu ea la spalatorie, si asta la indemnul fostului proprietar care o spala destul de des la spalatorie. Ce sa mai, am avut ghinion, sau poate asa a fost sa fie. Asta sa fie problema ei, ca bine spune Alex, sa mearga ca restul tine de estetica . Asta ca sa ma incurajez. Referitor la vandut pe bucati sau cu totul. Pe scurt, ce am patit eu. Am luat o Aprilia Pegaso , a vazut ca se invarte roata si gata am zis ca-i OK. Avea probleme mari la aprindere etc. Nopti nedormite, bani aruncati, s-a rupt ambreiajul la 90 km/h risc de accident, nu tragea, consuma 8 la suta etc etc . Ce am facut cu ea???? Am vandut motorul asa cum era (a stat la UnitedMotors 3 luni dar fara succes, neseriosi din cale afara) la jumatate de pret la un samsar, eu am investit banii si bine mi-a fost. Am suferit enorm, a fost primul meu motor, am mers cu ea 800 km, da am scris bine !!!! Nu-l urasc pe tipul din Bucuresti de la care am luat motorul, si-a batut joc de mine ca eram incepator ! Nu-i prost cine cere !!! Ce zic eu! Vinde cum crezi ca-ti este mai bine!!! La tine e alta situatie deja ai pe drum motorul nou! Si pentru piese sa o pastrezi, e cam aiurea, ce ai enumerat aici sunt doar defecte optice, nu si mecanice asa ca la forestiere cu ea !!! Si cea noua ramane de oras!!!! Cumparam eu protectia de la esapament dar e zgariata ai spus !!! Editat August 16, 2008 de madalin74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 16, 2008 Autor Share Postat August 16, 2008 Aveti grija ce cumparati ... eu am mers pe incredere, nici nu vazusem motoru, a ales altcineva pentru mine si a facut-o mult mai bine decat as fi facut-o eu ... dar am avut noroc ... Asa ... azi am poluat putin padurile din rromania ... bucuresti - valea doftanei - ... paduri ... - (adevarul e ca habar nu am pe unde am mers, ne-am invartit pe niste forestiere pana am nimerit urcarea spre Predelut) - Cheia - Slanic - bucuresti Deci: vreti cauciuc de off-road pentru vacute ? Metzeler Enduro 3 Sahara ! Clar ... am zburat azi, la propriu si la figurat cel mai bine se preteaza la drum de piatra dar si prin ceva noroi s-a simtit clar diferenta (inainte aveam Tourance). Era sa cad de 3-4 ori nasol de tot (partea proasta e ca m-am simtit putin cam prea bazat si am fortat) dar am ramas in sha Chestia cu vibratul se pare ca se mai datoreaza unei descentrari a rotii spate, pe care sper sa o rezolv cat mai curand ... deci .. STIE CINEVA UNDE POT CENTRA O ROATA CU SPITZE ? ? ? multumesc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 alexxx am vazut undeva tot aici pe forum o discutie despre centrat cauta si gasesti sigur. eu am dat intamplator peste ea. despre motorul meu am fost azi sa il iau si ia ghici a mers pe roti. ceea ce curgea nu era de la mine. nivelul lichidelor era perfect la toate. am observat un lucru mai important la toata cazatura. s-a intamplat ceva cu roata si cu ghidonul (doar coarnele). cand merg tin ghidonul nu sta drept. am zis ca e furca de vina insa dupa o analiza atenta am vazut ca furca este perfect dreapta. problema cred ca este in axul rotii pentruca roata freaca un pic de aripa care nu are nimic.La coarne partea dreapta a ghidonului (unde a cazut) este stramba.I-am dat jos protectia de vant care se strambase si apasa pe maneta de frana. am mers perfect motorul nu are nimic. am dus-o intr-un garaj unde va sta pana voi gasi un service bun. o sa ma pun pe cautat. apoi am doua variante. ori o pastrez pentru mine si o dau pe enduro pe carari (o duc la mine la munte) ori o vand. Dar o sa o vand nevopsita ca sa nu zica omul ca am facut manarii. nu o mai vand ca piese pentru ca sunt putini oameni cu xf in rom. Nu am apucat sa ii fac poze dar promit sa o fac. exact cum spuneai si tu alex e bine sa te uiti cand cumperi un motor. eu am trimis pe cineva , aceeasi persoana ca si la primul xf. sa speram ca va fi ok. motorul asta are 6000km si apartine tot unui privat. am sunat am vorbit cu omul si se pare ca totul e ok. o sa va anunt cand vine in tara. daca nu o fi sa fie (adica sa imi spuna asta ca e prost motorul) atunci cred ca imi voi indrepta privirea catre un kawa klv. o sa va tin la curent. pana atunci poteci frumoasa si aer curat va doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 18, 2008 Autor Share Postat August 18, 2008 Gata, am vorbit cu Rabinu, diseara ma duc sa vad ce si cum ... Cosmin, bafta ! Nu-i rea ideea sa o tii pe prima pentru enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin74 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Vad ca nu vine nimeni cu idei sa facem o tura! Incerc eu! Pe 30-31 august sa mergem in m-tii Piatra Craiului (situat intre depresiunea Tara Barsei si culoarul Rucar-Bran), sa inoptam la Plaiu Foii la cort. A doua zi ne intoarcem pe vestitul Transfagarasan(stiu ca sunteti plictisiti de el). Sau poate veniti voi cu alte idei. Daca nu sunt doritori o sa merg si singur , vine iarna si nu am reusit sa fac o tura la cort ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Am dus-o pe suki la reparat. MI s-a spus ca e lejer. Partea din fata a zis ca a fugit din surubul de la jug si maine e gata. Urmeaza 2 semnale noi (cele vechi sunt usor crapate) oglinzi noi (ca daca iau drepta iau si stanga) ghidonul (coarnele, )pedala de frana indreptata, carena voppsita (la cererea mea ambele parti si voi pierde partile de colant), restul a zis ca nu au cum sa le repare si nu merita (zgarietura de pe toba de pe aparatoare de pe capacul de ulei si de pe furca fata). Vopsitul cu manopera este 100 de euro restul nu am aflat. NU stiu cu cat sa o vand cand va fi gata. Voi ce parere aveti? Cealalta este in vama azi am vorbit. 6000km din 2002 cu aceleasi dotari fara termometru. apropo alexxx ai idee ce termometru (codul de la louis) sa ii iau? madalin tu vrei sa te duci cumva aici? vezi poze! si eu as veni dar nu stiu daca ajunge motorul pana atunci si apuc sa il inmatriculez Despre zona in care vrei sa te duci....raiul pe pamant. Iti recomand acolo 2 trasee (el le-am facut cu bikeu) : plaiul foii rudarita si retur si doi zarnesti-fantana lui botorog-prapastiile zarnestilor-curmatura si intoarcere prin prapastiile zarnestilor satul magura si cobori in moeciu. Peisaje deosebite. daca vrei detalii suna-ma la 0766663837 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 20, 2008 Autor Share Postat August 20, 2008 Pai ii poti lua: 1. 10034321 - 29,95 E sau 2. 10034155 - 59,95 E Nu stiu daca neaparat al doilea e mult mai bun, eu il am pe primu si l-am luat cand era la reducere (15 E - cam atat face, parerea mea ..) Am reusit sa descentrez rotile (nu e grav, cica sunt in limite normale) dar nu ma las de off-road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin74 Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Da asta e zona, am fost acolo de nenumarate ori si la cort si la cabana dar nu cu motorul. Imi place zona tare mult, e super. Prima data am fost acolo in 1988!!! Eu zic ca-i altceva cu motoru. Nu ma gandesc la trasee prin forestier, doar la zona in sine. Si as incerca sa stau la cort, imi este dor sa dorm la cort, anul asta nu am avut ocazia. Nu stiu cum se anunta vremea in perioada aia. Alex vad ca nu zici nimic, esti ocupat in weekend-ul ala? Eu am "corupt" un amic cu un DL. Va tin la curent. In weekend ne auzim la un telefon, eu o sa fiu cu familia in Fagaras, sa vad cum se prezinta traseul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 21, 2008 Autor Share Postat August 21, 2008 Intr-un final glorios plec in concediu: o saptamana la Timisoara (sa-mi vad verii) si o saptamana la mare. La intoarcerea de la TM o iau pe Transalpina. Asta inseamna ca probabil vineri 29 august voi fi la Sugag si incep sa "cobor" spre Obarsie si apoi Ranca. Madalin, te sun in functie de timp sa vad poate ne intersectam pe undeva. Sambata asta plec la TM, daca mai are cineva drum voi merge pe traseul: Bucuresti - Pitesti - Craiova - Drobeta - Orsova - Oravita - Deta - Timisoara (unde ma vad cu un Freewindist, tot Alex si el, cu care sper sa fac Transalpina la intoarcere) Va salut si sa auzim de bine ! sau poate vreti sa veniti pe Transalpina, dati-mi un semn si vedem cum facem .. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pHa_King Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 (editat) mno ca mi-o venit marauderul... asa ca Freewind-ul e chiar la modul cel mai serios de vanzare: pt cunoscatori, il dau la 2500 (ultimul pret) - acuma are deja 35k km . dotari: top-case, parbriz inalt, cric central, aparatoare pe roata, kit lant nou, etc... actele 100% in regula plus dau si o casca Airoh S4 cu el, cumparat in ianuarie. daca stiti doritori, va rog sa ma anuntzati... ms, si asfalt uscat... Editat August 22, 2008 de pHa_King Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 30, 2008 Autor Share Postat August 30, 2008 (editat) Sa stapanesti sanatos cioperu si sa dai repede Freewindu ! Eu va salut din Timisoara ... unde am ajuns dupa 10 ore si ceva .. Impresii despre drum: 1. Bucuresti - Pitesti - Craiova - Drobeta Tr Severin (350 km) in 5 ore (drum perfect si liber) 2. Turnu Severin - Orsova (20 km) - peisaj superb dar drumul e valurit si sunt cateva semafaore 3. Orsova - Moldova Noua (105 km) - peisaj MIROBOLANT dar jumatate din drum este in lucru (criblura, gropi, denivelari, praf ...) am pierdut foarte mult timp, cam 2 ore 45 minute ... 4. Moldova Noua - Moravita - asa si asa .. peisaj nexam insa 5. Moravita - Timisoara - drum super bun, super liber, vitezaaaaaa .... atentie la radare, cica, eu nu am vazut nimic Ma intorc pe Traaaaansaaaaalpiiiinaaaaa !!! Ma intorc pe Traaaaansaaaaalpiiiinaaaaa !!! Mda, m-am intors azi. Nu ca ar interesa pe cineva ... Deci, am venit asa: Timisoara - Buzias - Lugoj - Caransebes - Hateg - Petrosani - Obarsia Lotrului - Voineasa - Brezoi - Valcea - Pitesti - Bucuresti (530 km !!!) in 10 ore jumate ... de ce ? pentru ca am plecat cu 8 grade dimineata si tot drumu a fost frig, vant, fara soare ... ORIBIL !!! m-a obosit groaznic .. si desi statea sa ploua am intrat de la Petrosani spre Obarsie sa vad cum e .. Ceva poze de pe drum (si de la dus si de la intors) Caransebes - Hateg - Petrosani este un drum de vis, pacat ca nu l-am putut aprecia asa cum se cuvine datorita faptului ca inghetasem de frig ... Ah, si Suzy a functionat perfect. Si cu un consum de 4 - 4.3 % Editat August 30, 2008 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maz55 Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Ne intereseaza ca ai ajuns cu bine...daca nu persoana ta macar motorul sa fie intreg ) . Inca odata iti zic ca imi pare rau ca nu am reusit sa facem o intalnire si cu motoarele...poate next time. La Szeged a fost ok. Am mancat o paprika pe cinste . Si inca odata Happy Anniversary! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 Ne intereseaza ca ai ajuns cu bine...daca nu persoana ta macar motorul sa fie intreg ) . Inca odata iti zic ca imi pare rau ca nu am reusit sa facem o intalnire si cu motoarele...poate next time. La Szeged a fost ok. Am mancat o paprika pe cinste . Si inca odata Happy Anniversary! Cine stie, Timisoara imi poate deveni casa in scurt timp .. si putem face multe plimbari .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.