Dark- Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 (editat) Am o Aprilia rs125 model 2005 si am o problema cu ea: cand o pornesc se aude super grosss..si turatia cand e la 2000 cand e la 1000 si bag in viteza vreau sa plec de pe loc si se opreste...cand incerc sa il pornesc din nou porneste foarte foarte greu..de obicei tre sa il las vreo 5 minute. bateria scimbata, bujie schimbata, sigurantze schimbate...... NU STIU CE SA MAI FAC...... cine ma ajuta??? P.S: Sunt incepator deci orice sfat e foarte bine venit... aaa si inca ceva: cum drq vad eu cata benzina mai am?? ca nu am niciun beculetz pe bord, nici nicaieri!! ma iau dp kilometri ? Editat Iunie 20, 2007 de Dark- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 (editat) Ai carburatorul deranjat,draga!Nivelul,mizerie(apa,carabushi etc).Curata-l si va fi bine! Daca nu cumva e pe injectie.... Editat Iunie 20, 2007 de costingr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 Ai carburatorul deranjat,draga!Nivelul,mizerie(apa,carabushi etc).Curata-l si va fi bine! Daca nu cumva e pe injectie.... Nu e pe injectie,da asa zic si eu ca e carburatorul,ori e infundat,ori din reglajul de la aer,sau cel mai nasol sa iti traga aer fals pe undeva,verifica garnitura dintre motor si carburator sa nu aibe vreo fisura desi nu prea cred.Du-te la cineva care se pricepe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark- Postat Iunie 21, 2007 Autor Share Postat Iunie 21, 2007 (editat) Dar de la filtrul de aer nu poate fi ??? ca ,, carburatorul nu pare sa aiba nimic...... acu mai nou nici cu coke-eul la maxim nu sta aprins...tot scade turatia si daca nu il accelerez se opreste X(X(X( Editat Iunie 21, 2007 de Dark- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 cel mai probabil carburatorul....du-l la cineva care sa pricepe sa ti-l sincronizeze(asta dak ii vine prea multa benzina si se ineaca) sau sa ii regleze aerul....poa sa mai traga si aer fals....cu benzina e mai aiurea...cand ramai fara benzina treci robinetul pe rezerva...si cand te duci la peco sa alimentezi muti robinetul pe ON..tine minte sa nu uiti...dak bagi benzina cu robinetul pe rezerva data viitoare cand ramai fara benzina nu o sa mai ai rezerva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark- Postat Iunie 21, 2007 Autor Share Postat Iunie 21, 2007 Ok...o sa tin minte ....mersi mult preteni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Iunie 23, 2007 Share Postat Iunie 23, 2007 eu stiu ca la carburator sunt 2 suruburi: unul pentru benzina, unul pentru aer! si mai stiu ca reglajul corect este : aerul deschis 2,5 ture, iar benzina dupa ralanti... nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 Dark vezi ca mi s a intamplat si mie o porneam o lasam umpic si dupa aia bagam intr a-1a si se oprea pt ca aveam cricu pus..pe mine m a surprins...poate nu e asta dar nu se stie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutz26 Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 E de la carburator trebuie reglat putzin du-l la un service ceva sa ti-l regleze. Asa am patit si eu la scuter nu statea la relanti decat turat . Bafta la reparatii. Asfalt uscat . ca la mine ploua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Iulie 28, 2007 Share Postat Iulie 28, 2007 cred ca turatia normala la tine ar fi undeva pe la 1500 (sau poate ma insel ) daca ea se tureaza singura inseamna ca e carburatorul dereglat , io in primii 500 de km reglam carburatorul odata la doua zile daca ai curajul sa iti bagi nasul ai sa inveti (cauta mecanica animata la motoare in 4 timpi si ai sa intelegi ce se intampla acolo) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Iulie 28, 2007 Share Postat Iulie 28, 2007 relantiu trebuie sa stea la 1250 rpm la aprilia rs 125....yo inkognito ce sa sincronizeze?.....wtf? frate rs 125..1 carburator...cum sa il sincronizeze cu ce? trebuie doar reglat app cu benzina vezi ca in partae stanga a rezervorului ai un robinet negru si pe rezervor scrie OFF ON RES Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.