Sari la conținut

Cauciuc Spate Enduro


Postări Recomandate

si eu foloseam 120 dar am trecut pe 110, senzatia pe care o am este de aderenta mai buna, in special pe teren moale.pe drum forestier, de obicei nu ma rup in doua sa am nevoie de slick. totusi, mai important decat atimea este profilul, unele gume de 140 sunt mai inguste decat 110, din cauza dispunerii crampoanelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca si raspuns la intrebarea ta, nu, nu trece la 120 deocamdata,uzeaza 140 cu care a venit moto, mai importanta este presiunea in pneu decat latimea, dar mai ales mana de pe gaz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca si raspuns la intrebarea ta, nu, nu trece la 120 deocamdata,uzeaza 140 cu care a venit moto, mai importanta este presiunea in pneu decat latimea, dar mai ales mana de pe gaz.

Ok...cu ce presiune e indicat?(pana invat abc-ul la enduro am sa merg cu 140, nu cred ca are rost sa-l schimb la experienta mea aproape de 0 la enduro) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mergi pe zone cu piatra m ai multa, 1,3 atm cred ca e optim.pentru pamant moale si noroaie, 0,9-1,1 pt spate si 1,1 fata dar cu atentie mai mare pe zonele cu pietre sa nu faci pana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti incepator eu zic ca merge 140 la inceput. Mai subtirel trebuie atunci cand te bagi la noroaie grave, taie mai bine terenul.

 

Ai grija daca desumfli roata spate sub 1 atm. In conditiile in care mergi pe teren tare exista riscul sa se rupa valva la camera daca nu ai o dracovenie - o gheara speciala care tine camera sa nu se deplaseze in interiorul pneului. Eu am patit-o si nu e foarte placut, am avut noroc ca eram la vreo 3 km de oras, dar gandeste-te ca daca o patesti in varf de munte nu e chiar placut.

 

Mai sunt si moose-urile care se introduc direct intre janta si pneu si asa reolvi problema cu presiunea si nu mai ai grija camerei, iar aderenta este de top.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu foloseam 120 dar am trecut pe 110, senzatia pe care o am este de aderenta mai buna, in special pe teren moale.pe drum forestier, de obicei nu ma rup in doua sa am nevoie de slick. totusi, mai important decat atimea este profilul, unele gume de 140 sunt mai inguste decat 110, din cauza dispunerii crampoanelor.

 

De acord cu tine. :moto:

Totul se rezuma la presiune pe cm patrat. Un 120 calca pe 10cm patrati(aproximativ) iar un 140 calca pe 11-12cm patrati (aproximativ). Rapoartele presiune/suprafata dintre cele doua cauciucuri sunt neglijabile.

Desenul cauciucului face diferenta.

Sfatul meu este sa dispui in permanenta de trei cauciucuri: unul de enduro, unul de cross, si unul de asfalt daca vrei sa mergi pe asfalt. Schimba-le in functie de traseul pe care sti ca ai sa il parcurgi, umfla-le adecvat si ai sa fi foarte multumit. Altfel nu exista un cauciuc bun la toate indiferent de latime, producator sau presiunea folosita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg numai cu 140.

Cred ca cel mai important este sa schimbi cauciucul cand se rotunjesc crampoanele. Restul e poezie - cu un 140 nou si cu crampoane mici (de enduro) poti sa te duci mai bine prin cel mai al draq noroi decat unul cu 120 de cross cu crampoane mari dar uzate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...