flusturel Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Salutare, Eu as vrea sa plec din Buc spre Brasov Vineri in jur de 17-1730. Deoarece merg extrem de incet, iar trafic va fi eu estimez sa fac pina acolo cam 3-3.5 ore, ma rog 90km/h Daca mai sunt amatori sa ridice minuta si sa ne organizam deoarece imi este tirsa sa ma duc singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Vineri...pe la 6 plec din Bucuresti! Pana la iesire din bucuresti/Otopeni....80-90-100! In rest...viteza de croaziera...140-150! Escala in Breaza de 15 minute sa ma alimentez cu niste tuica de prune! deci...2 ore - 2 ore si 30 de minute! GO!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flusturel Postat Iunie 21, 2007 Autor Share Postat Iunie 21, 2007 Vineri...pe la 6 plec din Bucuresti! Pana la iesire din bucuresti/Otopeni....80-90-100! In rest...viteza de croaziera...140-150! Escala in Breaza de 15 minute sa ma alimentez cu niste tuica de prune! deci...2 ore - 2 ore si 30 de minute! GO!!!!!!!!!!!! pastreaza si tu din tuica aia pt initiatorul de topic. Ingeru meu zboara cu 100 asa ca nu vreau sa imi fortez norocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UciUci Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Vin si eu, dar dupa 6 si la mine viteza de croaziera nu va depasi vitaza maxima admisa pe drumul respectiv, adica 100 - 110 km/h cu 70 prin sate. Oprire la Mac-u din ploiesti si ... unde incepe sa ma doara din nou fundu (cel mai probabil prin Predeal) Estimez ca o sa ajung in cam 3 ore, 3 ore juma. Daca vrea cineva sa ma insoteasca, e invitat... PS: Am in coada si o masina in care o sa fie bagajele mele, asa ca eu o sa stau dupa ea la iesire din buc unde stim cu totii ca e cam chin pentru cei cu 4 roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...