Vizitator ulise Postat Octombrie 4, 2004 Share Postat Octombrie 4, 2004 Am o Tula si acum nu mai vrea sa porneasca, asa...din senin.Pornea si inainte greu dar ieri nu a vrut sa porneasca nici moarta.Ma gandesc ca poate nu mai etanseaza segmentii cum trebuie si pierde din compresie dar inainte de a ma apuca sa-i desfac motorul vreau sa va intreb daca ar putea fii altceva,ce ar mai trebui sa verific...,ce ar mai putea sa nu functioneze cum trebuie?A,si inca ceva...suspectez si carburatorul ca face figuri(o ineaca).Daca stie cineva cum se regleaza un carburator K65,va multumesc anticipat.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Octombrie 4, 2004 Share Postat Octombrie 4, 2004 Am vazut si eu ca in ambele dati ai plecat destul de greu de la Etrusco! Prima data ne-ai cam obosit si pe noi... Ceva ceva se intampla de mult, si s-ar putea sa fie din alimentare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 4, 2004 Share Postat Octombrie 4, 2004 1 - scoti bujia, o lasi in fisa, o sprijini de motor si dai la pedala sa vezi daca da scanteie buna. (cu contactul pus ) 2 - daca nu e prima scoti carburatorul si il cureti. la fel si cu decantorul de la robinet daca ai. Eu am avut jiglerele oxidate pana la obturare la un k65. daca o inneaca tre sa te uiti sa nu iti lipseasca garnitura de pe varful cuiului pontou (e o chestie mica din plastic transparent, cam 3mm diametru care trebuie sa fie acolo si sa fie in stare buna) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ulise Postat Octombrie 4, 2004 Share Postat Octombrie 4, 2004 1 - scoti bujia, o lasi in fisa, o sprijini de motor si dai la pedala sa vezi daca da scanteie buna. (cu contactul pus )2 - daca nu e prima scoti carburatorul si il cureti. la fel si cu decantorul de la robinet daca ai. Eu am avut jiglerele oxidate pana la obturare la un k65. daca o inneaca tre sa te uiti sa nu iti lipseasca garnitura de pe varful cuiului pontou (e o chestie mica din plastic transparent, cam 3mm diametru care trebuie sa fie acolo si sa fie in stare buna) De dat da scanteie,deci nu asta e problema.Ca sa fiu sigur am curatat si platina.Tot nimic!Nesimtita.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Octombrie 4, 2004 Share Postat Octombrie 4, 2004 Cum e bujia cand o scotzi ? Daca este uscata, inseamna ca nu ajunge benzinica deloc acolo (ai uitat sa tragi socul..?) Daca este uda, inseamna ca scanteia nu este data cand trebuie si de-asta nu arde benzina, desi cand o scotzi afara se vede ca da scanteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Leoncio Postat Octombrie 4, 2004 Share Postat Octombrie 4, 2004 Primul meu motor a fost tot TMZ si am ajuns la concluzia ca motoarele rusesti sunt facute nu tehnic ci prin practici voodoo (poate sa benzineasca, poate sa scanteiasca, dar daca nu cunosti formula magica nu va porni) asa ca probabl asta e problema si la motoru' tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ulise Postat Octombrie 5, 2004 Share Postat Octombrie 5, 2004 Primul meu motor a fost tot TMZ si am ajuns la concluzia ca motoarele rusesti sunt facute nu tehnic ci prin practici voodoo (poate sa benzineasca, poate sa scanteiasca, dar daca nu cunosti formula magica nu va porni) asa ca probabl asta e problema si la motoru' tau. multumesc de incurajare Am sa incerc si asta.Trebuie sa o pun in mijlocul unui cerc de foc? Acum vorbind serios,ma induce in eroare faptul ca pana acum o porneam greu dar odata pornita,nu mai aveam probleme cu ea.Trebuia sa fiu atent sa nu stationez mai mult de o ora caci incepea din nou circul cu pornirea. Am sa incerc sa-i dau carburatorul jos astazi sa vad daca-i gasesc buba.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ulise Postat Octombrie 5, 2004 Share Postat Octombrie 5, 2004 Am vazut si eu ca in ambele dati ai plecat destul de greu de la Etrusco! Prima data ne-ai cam obosit si pe noi... Ceva ceva se intampla de mult, si s-ar putea sa fie din alimentare... Imi pare rau!S-a simtit neglijata si a vrut sa ma faca de ras Bujia este umeda cand o scot(le-am tot schimbat ).M-am gandit ca avansul este bun daca atunci cand merge nu se ineaca si nici nu da rateuri in toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 5, 2004 Share Postat Octombrie 5, 2004 Imi pare rau!S-a simtit neglijata si a vrut sa ma faca de ras Bujia este umeda cand o scot(le-am tot schimbat ).M-am gandit ca avansul este bun daca atunci cand merge nu se ineaca si nici nu da rateuri in toba. nu e chiar asa ... daca mergi in ture multe nu se supara motorul ca ai avansul mare dar la rece nu porneste neam. incearca totusi sa vezi si starea pistonului si a segmentilor ... daca se inneaca ar fi trebuit totusi sa iti dea niste rateuri cand o impingi .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ulise Postat Octombrie 7, 2004 Share Postat Octombrie 7, 2004 Am rezolvat partial problema in sensul ca acum porneste(era dereglat avansul probabil din cauza trepidatiilor).A mai ramas de demontat carburatorul sa vad de ce consuma atat de mult(imi arunca benzina inapoi in carburator).Multumesc pentru sugestii! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Leoncio Postat Octombrie 7, 2004 Share Postat Octombrie 7, 2004 Cu placere! Sunt convins ca sfatul meu referitor la practicile voodoo te-a ajutat cel mai mult. Ai folosit formula magica "Voodoo-te-n gura de motor sovietic!"? La Shakira mea functioneaza super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.