bubaq Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 mie-mi pare buna, e adevarat ca la cat am muncit la ea ar fi trebuit sa fie impecabila si nu e. iar ca motocicleta e la limita utilizabila din cauza vitezei maxime la care ajunge, a mea si la 80/ora o gasesc a fi prea turata. pe camp merge de nu are aere, e buna la tara unde nu sint sosele prea rapide, eu acum stau la tara, pacat ca ma inspaimanta sensul invers de circulatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 Salut.. sti ca nu-mi functiona km-ajul si am alergat-o pe autostrada cu un amic cu un Logan ca sa vad cat fuge si la 140 m-am oprit, credeam ca-i sar pistoanele. Poate ca mai mergea dar mi-a fost mila de motor. Am rezolvat si problema cu arcurile de supapa. Cand am fugit i-am ridicat acele de la subar la penultima linie. Demareaza mai bine, fuge mai tare, dar consuma mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 Si dupa ce o sa se futa o sa strigi in gura mare ca niprul e motor de cacao. De ce nu vor unii sa inteleaga ca vehiculele de teren nu sunt facute pt viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 ..stai linistit ca nu merg asa, am incercat doar ce poate... si poate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 BUBAG , iti sta turata pt. ca raportul in treapta a-4-a este de 1,3.... e de urcat, nu sa ai o viteza mai mare si motor neturat de sa-i sara motorul de pe cadru... cand altu e la relanti langa tine... (cu JAPONEZA ...OFFCOURSE...) se poate modifica raportul la viteza a-4a , eu vroiam sa-i fac asta , dar mai intai a picat alternatorul... dupa am gasit si chiulasa futilizata... pe scurt: MI-A PIERIT ELANUL.... cu toate ca am luat pinioanele... acum parca nu m-as mai baga asa de usor la demontat... cu toate ca nu ar fi asa de greu... uite aici(la un ural... practic aceeasi treaba si pentru nipru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 Am inteles ca s-ar putea pune si pinion de a 5-a in locul marsarierului.Eu am schimbat sincroanele si furcile la cutie si n-am mai pus marsarierul.Am obturat gaura pe unde iesea maneta si gata. Am gasit mult shpan in cutie.Nu am reusit niciodata sa cuplez marsarierul fara sa caraie.Caraitul inseamna polizat, respectiv shpan respectiv uzuri.Nu spun ca tot spanul provine de la marsarier dar e si de acolo suficient.Presupun ca inlocuitul marsarierului cu a 5-a implica aceiasi chestie.Span la cuplarea treptei a 5-a.Marsarierul totusi se cupleaza ocazional pe cand a 5-a foarte des. Modificarea raportului la a 4-a nu ar insemna un salt mare intre a treia si a patra? adica turezi tare intr-a treia si apoi trece intr-a patra subturata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 ce spui tu cu inlocuitul marsarierului cu a 5-a viteza... E VECHE RAU TREABA... si chiar inutila si periculoasa... AM MERS PE UN NIPRU CU A-5A IN LOC DE MARSARIER SI NU AS VREA SA MAI REPET EXPERIENTZA ASTA.... practic , te intinzi sa bagi a -5a... asta pe la vreo 100km/h.... mai bine merg dreaqului cu 250km/h pe o japoneza decat sa fac manevra asta... asta e parerea mea... asa este , este diferentza intre a-3-a si noul raport pt. a-4-a , DAR eu as face asta fara sa ma gandesc de doua ori! raportul la a-3-a este 1,7 iar raportul pt. pinioanele pe care le-am luat eu , si pe care aveam de gand sa le montez este de 1,13 si nu 1,19 cum credeam eu.... mai demult...PANA SA PUN MANA PE PINIOANE , EFECTIV , si sa numar eu dintii pinioanelor! daca e sa o luam asa pe calcule , si intre treptele alea originale din cutia de nipru ESTE DIFERENTZA! oricum , pe sosea ai sa "stai"NUMAI in a-4-a te asigur... si viteza o sa fie de vreo 100km/h fara motor turat+consum rezonabil... ...NU MAI STAU ACUM SA CAUT FOAIA CU rapoarte ca e "cam" tarziu si maine ma trezesc dimineata... plus ca ma doare capu TARE DE TOT... ca m-a "ramat" undeva sa merg la pescuit... si m-a batut soarele in cap... vantul in urechi ... un amic la cap cu diverse metode de dat la nada...etc etc ... al dreaqu... si pt. 15 pesti... "ma uimesc" singur pe zi ce trece... PE SCURT : ESTE O MODIFICARE UTILA DACA MERGI MAI MULT PE SOSEA LA SOLO DECAT PE DRUMURI NEASFALTATE SI COCLAURI CU ATAS! Este alegerea fiecaruia , ce face la motorul lui! EU VREAU SA-I PUN MOTOR DE TRANSALP sau orice japoneza in 2 cilindrii sau unul(DR-650) +omologare la R.A.R. sa nu mai aud de piese rusesti sau motor de nipru NU VREAU ALTA MOTOCICLETA NOAPTE BUNA, DRAGI MOTOCICLISTI-FORUMISTI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 Modalitatea cuplajului e o chestie minora.Indoi putin maneta si cuplezi cu piciorul.Chestia naspa e ce se intampla prin cutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 eu stiu ce o sa-i fac, m-am gandit sa-i pun pinionul de a 4-a cu raport mai bun, e o solutie buna si cred ca singura care poate face motocicleta utilizabila pe strada, solutia mea este sa-mi iau alta motocicleta pt strada si asta sa o tin pentru mers off-road si pe la tara si asta nu ar insemna putin ca ar fi ceva de mers pe aici. Niprul e de placere, asta e clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 am eu pinioane noi-noute la 40 RON ... si MOTOCICLETA DACA VREI ...20 mil. lei vechi ...uite aici o poza-doua... mai vechi... eu nu mai merg cu asa ceva... MI S-A ACRIT... uite si nr. meu de tel: 0768799337-gabriel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Modalitatea cuplajului e o chestie minora.Indoi putin maneta si cuplezi cu piciorul.Chestia naspa e ce se intampla prin cutie... In cutie e ok la mine, eu am desfacut-o si dupa aia caraia cand cuplam mersul inapoi dar a durat cateva zile, si la celelalte viteze a facut cateva figuri, dupa aia si-a dat drumul, deci nu e o chestie generala sa caraie. Totusi cred ca e greu sa cuplezi a 5-a de la maneta aia, chiar foarte periculos, motocicleta trebuie sa fie motocicleta nu vehicul improvizat ca in mad max. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 ce panarame de oameni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 ce panarame de oameni SA MORI TU , KLAUS? CUM AI TRAS CONCLUZIA ASTA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 pai uni ati avut ghinion cu niprele luate altii ati avut noroc, io is ala cu noroc si ma distreaza faptul cand un alt consatean de-al meu nu a avut noroc in Ro cu nipra. oricum stiind cei poate pielea la o ni[ra de la preteni ma abtin sa laud nipra. Eu doar ma consider norocos ca nam patit nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 ce panarame de oameni remarca ramane enervanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 mah KLAUS.... "consatean"?! esti de beeeeelea! bine ca a ta nu si-a dat duhul ! INCA doar ne "invartim" in "chestii" ucrainiene-spre rusesti... cu toate ca rusestile sunt mai fiabile... CRED Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Deci: -ele sant facute cum sant facute, majoritatea avem ciorsuri din 92' care a fost un an prost si pentru vin... Cei care au modele mai vechi , de prin 87, 82 , au tras de ele pana s-au plictisit si le-au dat si la altii sa le rupa, si tot au ramas in stare de functionare... -nu exista nici un furnizor oficial de piese de schimb , de origine , in Romania!Nici pentru Dnepr , nici pentru Ural 650cmc....Prin 90' 91' se mai gaseau piese la Auto Moto Velo, si imi amintesc , chiar si niprele expuse la magazinul Central in Cluj, cu culorile lor triste(albastru indigo , si visiniu..).Nu stiu ce piata ar fi in Romania, dar macar o camera de 2x2m undeva in tara asta unde sa poti comanda telefonic un reper pe care sa-l primesti dupa 3 saptamani , la un pret si calitate rezonabila, ar fi o chestie de bun simt... -majoritatea moto-cilcistilor isi fac ucenicia in ala mecanicii pe genul asta de masini, asa ca la ce va asteptati? Eu sant al patrulea proprietar...ceilalti trei (!)au fost maghiari, ultimul doctor veterinar(in devenire...)complet pe dinafara cu tot ce insemna mecanica! (l-am vazut recent in cluj pe un F 650 la care tot visa el cand i-am cumparat ciorsul, ....si F-ul era pulbere ...) Treptat , treptat , a trebuit sa inlocuiesc si sa reuzinez aprpoate tot in motor/cutie/transmisie...a fost un dezastru...Ultima chestie care a cedat definitiv , de la fostii proprietari a fost alternatorul( cu axul rupt si sudat stramb, cu izolatia la stator/rotor refacua de mine, ...) Asa ca nu va mai lamentati!Faceti-le sa mearga , dar faceti-le asa cum trebuie, sau puneti la ciorap si cumparati o senzatie japoneza la pachet, si dupa aia postati la "service"...ca si forumul ala e gras de tot..... Am zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 TRUE TRUE DROBULE... DACA NU-I NOUA MOTOCICLETA ...N-AI FACUT NIMIC... ERA O VB... "ORICE MASINA ISI ARE PROSTUL EI..." SAU " CEA MAI BUNA MASINA , E AIA NOUA SAU AIA PE CARE O AI" DA' MIE TOT NU-MI PLACE NIPRUL.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 Ural 650 este aprovizionat cu piese originale de dealerul Ural, Ural Moto . Iei catalogul de pe net, si comanzi piesa si in cateva saptamani iti vine. Multe piese se potrivesc pe Niprul de 650. Vrei alternator Denso sa pui pe Nipru? Sau preferi scula de la Gaspar pentru 2,2 milioane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 pune denso, vrei poze cu al meu care merge ca sa te convingi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 ori decare! Deocamdata nu am pinion...este in lucru pe undeva prin Lugoj... "scula" lui gaspar am testat-o si merge fain... la cea veche a cedat si excitatia, pentru ca alternatorul nou chiar 'lumineaza' ca Moscova.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 Un fel de "Far calauzitor" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 ...dap.. sper , spre noi "succese" ..deocamdata mi-e asa de lehamite sa-l mai deham a nu stiu cata oara, ca , prefer sa umblu ca 'animalu' pe jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 dupa cum spun altii mai priceputi si mai vechi dintre alternatoarele 12V 14Ah, 150 W model 424, cele care se gaseau pe Uralele 650 erau mai proaste decat cele de pe Nipru 650. De altfel care ai Ural 650 si pleci urechea spre botu' motorului ai sa asculti simfonie de distributie, pe cand la Nipru mult mai putin, si asta nu doar din conceptia motorului ci si din calitatea alternatorului. Alternatoarele rusesti de acum sunt de 300W, la noroc, mai proaste decat cele vechi. Astfel ca in lipsa celor 300 si mai bine de Euro pentru Denso, ramane alternatorul ucrainian 424. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 dupa cum spun altii mai priceputi si mai vechi dintre alternatoarele 12V 14Ah, 150 W model 424, cele care se gaseau pe Uralele 650 erau mai proaste decat cele de pe Nipru 650. De altfel care ai Ural 650 si pleci urechea spre botu' motorului ai sa asculti simfonie de distributie, pe cand la Nipru mult mai putin, si asta nu doar din conceptia motorului ci si din calitatea alternatorului. Alternatoarele rusesti de acum sunt de 300W, la noroc, mai proaste decat cele vechi. Astfel ca in lipsa celor 300 si mai bine de Euro pentru Denso, ramane alternatorul ucrainian 424. Aleku, da-mi voie sa te contrazic ...un pic... Uralul pe care am reusit sa-l punem p-olalta , si sa-l pornim , si sa ne dam un pic cu el( ca n-are numere...) este cel mai silentios ciors care mi-a fost dat sa-l aud! Nu se aude nimic din motorul ala! ....abia dupa ce se infoaca si se subtiaza uleiul , incepe sa se auda fluieratul piniomul de alternator, dar foarte decent...si asta numai cu el turat... In niprogena mea , umbla piticii si ciocanesc si indreapta pe acolo de numa ,numa.... ...si la alte vreo 2-3 nipre din zona dej-gherla aceiasi muzica... Le auzi de departe cand vin! Trenul de angrenare este acelasi si la Ural(lipseste pinionul de la pompa de ulei care are alta angrenare) dar sant mult mai bine facute rotile..Tachetii de ural merg in ghidurile lor fain(nu sapa in bloc ca si la nipru!) Joc de flanc variabil la distributia de Nipru, din cauza ca nu reusesc sa faca rotile centrate! Si daca tot vorbim de alternatoare , incerca sa scoti excitatia in timp ce merge motorul la relanti, si ai sa ia surpriza sa auzi cum iti suna de fapt distributia(avansul!), si ce insemna frana electrodinamica pentru jocurile care la ai la angrenare.... Este un simtom foarte interesant care apare cand cedeaza excitatia(incarcarea)!Se aud chestii neregulate dinspre angrenare(daca esti pe faza cand se intampla!)(le-am auzit si eu vreo trei zile la rand cand parcam ciorsul seara, si ma tot gandeam ca oarece se mai gata acuma! aprinderea din nou?!...nu ! excitatia..) --- Mesaj completat în 03 Oct 2007 02:21 -------------300W(500W) s-ar putea sa fie cam mult ca si frana pentru pinioanele alea de mamaliga! si asa este o multiplicare de turatie acolo ... o cuplare cu curea sau direct pe arbore ar fi mult mai sanatoasa(japo, BMW...)parerea nostra(care umblam pe jos momentan.. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.