Sari la conținut

Incepator Pe Dnepr


Geesus
 Share

Postări Recomandate

adeziv 8 lei

1m ferodou flexibil 13 lei(iti ajunge pentru toate trei rotile)

nituri 2 lei

 

fericirea de a avea frana pe fata... nepretuita :rusinica: :crack: :crack:

 

on: ar fii totusi mai bine daca ai gasi un sistem de franare cu doua came ca asta

e destul de comun, n-ar fii o problema sa-l gasesti si e mult mai eficace tinand cont ca nipra e o motoreta grea ai nevoie de frana buna

post-13243-1205909089_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 117
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am reusit! am pus ferodo-ul nou pe sabotii vechi :bow:

 

maine o sa am frane pe fatza ;)

 

 

 

mai spuneti-mi o treaba:

 

cum fac un acumulator cumparat in noiembrie anu trecut sa functioneze din nou? l-am lasat o luna fara sa-l foosesc si nici sa-l incarc si cand sa-l bag la redresor m-am trezit ca inauntru e complet (da' complet) uscat.

 

l-am tinut si 2 zile la incarcat da' nimic, ma rog, cred ca se explica...

 

merge sa-i pun acid altul decat ala cu care a venit cand l-am cumparat??

daca da, unde se gaseste???

 

multzam aniticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

din "amintirile" mele de pe cand aveam nipru, acumulatorul moto se descarca repede rau... mai ales daca e rusesc! daca nu aveai de gand sa folosesti motorul mai mult timp trebuia sa golesti COMPLET ACUMULATORUL DE ELECTROLIT, SI SA-L SPELI BINE CU APA DISTILATA SI SA-L "UITI" PE UNDEVA LA CALD CU "FUNDU'N SUS "! iar cand aveai chef de motor , mergeai la un atelier de electrica sau undeva unde se ocupa de baterii si puneai alt electrolit (vezi ca trebuie sa aiba o anumite densitate..parca asa-i spune :bow: )

oricum... daca ai tinut-o la incarcat si nimic...este foarte probabil sa fie sulfatata...adica stricata , pt. ca sulfatarea NU este un proces reversibil....

 

DECI ITI TREBUIE ALT ACUMULATOR , SI DACA TOT IEI ALTUL ITI RECOMAND UNUL CU GEL! ca la niprul meu mi-a f.utut tot in zona bateriei...deh... baterie de la gaspar... nu-i vina lui... asa-s toate bacteriile de la el ;) si daca mai au si acid in ele ... CE SA-I FACI?! dai banii pe una cu gel, fara intretinere si ai acumulator , si vopsea pe motor si crom-nichel pe tobe ... si tot asa....

 

BAFTA! :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... daca vrei sa mai salvezi ceva, atunci pune doar apa distilata in el. Lasa-l cca o ora apoi incarcare cu curent mic - max 10% din capacitatea lui pana incepe sa "fiarba", apoi descarcare cu bec 12V/21W pana filamentul devine galbui nu rosu. Repeti operatia asta de cateva ori, daca ai densimetru masori densitatea dupa fiecare incarcare. Densitatea normala este 1,28. Acest procedeu este o metoda de desulfatare care are doar un efect partial nu total. Sa nu completezi cu acid, mai rau o distrugi! :bow:

Repeti procedeul descris pana nu-ti mai creste densitatea. Succes.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce am facut azi:

 

am dat jos carbul de dacie (de cand tot zic ca o fac insa ba n-am eu timp, ba e tipul la care o am plecat):

 

 

post-11327-1206372508_thumb.jpgpost-11327-1206372604_thumb.jpg

 

pentru cine e interesat sa stiti ca dau mocca chestia de mai sus (ca sa nu o arunc)

 

eh, si acum pregatiti-va sa radeti:

 

 

am pus k68-urile de care vorbeam mai inainte si am ramas un pic perplex. am mai vazut eu carburatoare, da' parca la nimeni nu stau cum stau la mine. in loc sa fie perpendiculare pe pamant sunt tocmai paralele. mie nu mi se pare ca e in regula (va mai spun inca odata ca sunt afon la mecanica - ce e drept, de cand mi-am luat nepra am inceput sa le mai bibilesc cat de cat - si sunt pregatit sa accept orice sfat si totodata sa ma fac de ras :bow: ). uitati-va cum sta un carburator la mine:

 

post-11327-1206372939_thumb.jpgpost-11327-1206373412_thumb.jpgpost-11327-1206373553_thumb.jpgpost-11327-1206373719_thumb.jpg

 

 

tare as vrea ca totul sa fie ok si sa mearga, insa...

 

n-am incercat sa o pornesc pt ca nu am baterie ;) . si oricum cred ca mai bine am facut.

acum apuneti-mi si mie ce si cum e.

 

si in final va mai intreb ceva. furtunul din imagine pentru ce e? si aici trebuie prins???(sunt cu mana pe el in poza)

post-11327-1206374093_thumb.jpg

 

 

acum astept :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca stii ca te-ai facut de cacao ;), chiuloasele tale sint model mai vechi si aveau prevazute carburatoare cu prinderi verticale, carburatoarele tale sint pentru chiuloase tip nou si trebuie sa cumperi 2 flanse de adaptare pe care o sa le gasesti la toata lumea care vinde piese. mult noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bow: poi stiam ca o sa ma fac de ras!

cum am mai spus, mi-am dat eu seama ca e ceva in neregula

oricum, carburatoarele nu au fost puse decat provizoriu, pt ca sunt amadoua de aceeasi parte si tot nu faceam nimic.

tocmai de aia le-am pus ca sa cer pareri ;)

 

 

...si asta e... ce ne-am face daca nu am mai si rade un pic :bow:

 

 

acum stiu ce trebuie sa comand.

 

multzam fain :bow:

 

 

acum mai spuneti-mi o treaba, (ca sa fie kko-ul de care m-am facut cu motz)

merge sa tin carburatoare de aceeasi parte? v-am mai spus ca nu-s simetrice. sa stiu daca cer altele. va rog mult sa-mi spuneti!

Editat de Geesus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bow: poi stiam ca o sa ma fac de ras!

cum am mai spus, mi-am dat eu seama ca e ceva in neregula

oricum, carburatoarele nu au fost puse decat provizoriu, pt ca sunt amadoua de aceeasi parte si tot nu faceam nimic.

tocmai de aia le-am pus ca sa cer pareri ;)

...si asta e... ce ne-am face daca nu am mai si rade un pic :bow:

acum stiu ce trebuie sa comand.

 

multzam fain :bow:

acum mai spuneti-mi o treaba, (ca sa fie kko-ul de care m-am facut cu motz)

merge sa tin carburatoare de aceeasi parte? v-am mai spus ca nu-s simetrice. sa stiu daca cer altele. va rog mult sa-mi spuneti!

Nu-i nici un bai dar sa stea vertical.! UITEpost-33671-1206395853_thumb.jpgpost-33671-1206395942_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

e veche rau poza asta cu niprul chopper! si e de la "mama rusie" de la niste pasionati ;)

cred ca au investit ceva intr-un banal DNEPR ca sa iasa ce a iesit... :bow: da' tot nu-mi place! poate daca-i punea motor de BMW 850 ...DA :bow:

post-2592-1206425709_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am Dnepr.Se trateaza de postura carburatoarelor si intrarea benzinei pe partea stinga.Nu stiu daca pe rusesti exista carburatoare simetrice !

Pai cam exista, dar nu cu intrare de benzina pe partea stanga si dreapta (doar pe stanga) dar asta nu incomodeaza, incomodeaza doar cand faci reglaje cand suruburile de reglaj sint spre motor (mai ales amestecul de aer), cred ca totusi cu o surubelnita scurta ar merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtunul din imagine pentru ce e? si aici trebuie prins???(sunt cu mana pe el in poza)

post-11327-1206374093_thumb.jpg

acum astept :D :lol: :ok: :huh: :D :crack: :lol:

 

furtunul ala este pentru returul gazelor din carter in filtrul de aer NU-L ASTUPA!!!

poti sa-l lasi liber atarnand ca la dacie :)

sau poti sa-l pui unde e locul lui (pe care l-ai ghicit bine) in cotul dreapta de la filtrul de aer

caut o poza si o pun eu p-aici

post-13243-1206701419_thumb.jpg

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza e ca nu era atarnat aiurea cand era carbul de dacie on, ci avea locul lui bine stabilit. (o sa vezi unde era cand o sa-l primesti :ok: )

 

anyway, thanx for the info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza e ca nu era atarnat aiurea cand era carbul de dacie on, ci avea locul lui bine stabilit. (o sa vezi unde era cand o sa-l primesti :crack: )

 

anyway, thanx for the info

 

nu ziceam ca il aveai tu atarnat aiurea inainte (n-aveam eu de unde sa stiu)

ziceam de daciile alea pe care le vezi pe strada cu un matz scos prin fata prin gaurile de la scut :huh:

offf iar sunt offtopic :ok:

 

ti-ai facut flansa de adaptare la carburi? hai ca vine vara peste noi si ne prinde cu porcu' taiat in garaj

nu conteaza daca sunt amandoua carbelitoarele de aceeiasi parte, asa le am si eu si se reglau fara probleme cu o surubelnita scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e comanda data. luni mi se pun la posta

 

ceva noutati?

nu de alta dar chiar sunt curios :(

si acum ca mi-am adus aminte... tu aveai comenzile pe ghidon originale (ma refer la cele de acceleratie) sau trebuie sa le schimbi si p-alea?

daca ai cu un singur cablu de acceleratie si totusi nu vrei sa le schimbi vezi ca poti sa-i pui un splitter si isi face treaba f bine :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...