ge0rge Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 (editat) Momentat sunt proprietar de RS 125 dar ma cam bate gandul sa trec pe mito :-s pana la ora actuala nu am avut ocazia de a testa un mito... deoarece in oradea nu este nici unu :| asa ca.. am nevoie de niste sfaturi si parerii!! As vrea sa imi raspundeti la urmatoarele intrebarii: Mito este mai fiabil decat Rs ? mai puternic ? top speed ? cat consuma la 100km ? piesele pt mito sunt mai scumpe decat pt rs ? Editat Iunie 28, 2007 de ge0rge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demo Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 Mito e cam la fel de fiabil ca si rsul . desi nu stiu prea multe amanunte. nu este mai puternic . din contra e putin mai slabut pentru ca lau conceput sa fie mai rezistent motoru ( durabil ) . top speed in jur de 130-140 . consumul nu il stiu . cat si pretul pieselor la fel ... mito seamana cu ducati 999 ( parca ) . in schimb nimic deosebit fata de rs . poate doar etrierele brembo ar cam fi avantajul .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 Mito e cam la fel de fiabil ca si rsul . desi nu stiu prea multe amanunte. nu este mai puternic . din contra e putin mai slabut pentru ca lau conceput sa fie mai rezistent motoru ( durabil ) . top speed in jur de 130-140 . consumul nu il stiu . cat si pretul pieselor la fel ... mito seamana cu ducati 999 ( parca ) . in schimb nimic deosebit fata de rs . poate doar etrierele brembo ar cam fi avantajul .... NU stii nimic!! Mito seamana cu 748, 998, vit este ca la rs....in principu este acelasi moto (aspect diferit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 Ce de cunoscatori pe aici...mito este cu totul alt motor fata de rs la motor in sine ma refer...singura asemanare ca sunt 2t...consum cam la fel...vit maxima cam la fel in jur de 170...la design...depinde de gusturi.....io zic sa ramai la rs si cand faci 18 ani sa iti iei alta mai mare...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Iunie 28, 2007 Share Postat Iunie 28, 2007 Ce de cunoscatori pe aici...mito este cu totul alt motor fata de rs la motor in sine ma refer...singura asemanare ca sunt 2t...consum cam la fel...vit maxima cam la fel in jur de 170...la design...depinde de gusturi.....io zic sa ramai la rs si cand faci 18 ani sa iti iei alta mai mare...bafta Cand am spus in principiu este la fel. m-am referit la vit max, consum, putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Iunie 29, 2007 Autor Share Postat Iunie 29, 2007 din cate am auzit eu.. Mito este mai fiabil decat RS .. top speed undeva pe la 180km/h si ca urca mai greu in turatii decat rs :-s ! dar as dorii in special parerile unor proprietari de Mito sau a unora care le`au testat pe amandoua! multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 Ramai pe Rs125(parerea mea)..acum si a luat un prieten mito125 Evo cu 1500euro..iar piesele cred ca sunt mai ieftine...vit max 170 si ce are mai special are 7 trepte(viteze)..bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat Iunie 29, 2007 Share Postat Iunie 29, 2007 (editat) Eu le-am testat pe amandoua...Mito trage mult mai bine din ture mici decat rs-u....la aprilia pana nu intra power valve te face si un scuter....cu 170 am mers cu amandoua...mito are suspensiile mult mai dure...sunetul este diferit...pozitia este mai "in maini" , cam atat am de zis...si modele 2005 amandoua... Editat Iunie 29, 2007 de adrian91089 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Iunie 29, 2007 Autor Share Postat Iunie 29, 2007 (editat) ms! inca o intrebare.. mito are ciclistica mai buna? sta mai bine in curbe decat rs?? ms inca o data si mai astept pareri si din partea altora!! Editat Iunie 29, 2007 de ge0rge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iunie 30, 2007 Share Postat Iunie 30, 2007 ms! inca o intrebare.. mito are ciclistica mai buna? sta mai bine in curbe decat rs?? ms inca o data si mai astept pareri si din partea altora!! la ce te ajuta pe tine?daca ne uitam la cauciucurile tale ajungem la celebra conlcuzie...esti pilot de autostrada =)) uite ma ca esti baiat bun tu asa,iti recomand mito ...ca la rs`uri numa chistoace ai avut,macar de-un mito bun sa dai si tu ...Mito are si amortizor de ghidon dar nu e reglabil si sta cam "soft" , nu prea simti mare smekerie...iar cei care o simt ... aia sa zicem ca au trecut de etapa de pubertate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demo Postat Iunie 30, 2007 Share Postat Iunie 30, 2007 (editat) @Costy_Clipcea : dute la reprezentata si intreaba de top speed la mito si vei afla singur cat are top speed . la mito mai ai avantaujul unui amortizor de ghidon si atunci cand iei virajele mai din scurt nu te lasa sa virezi imediat . Editat Iunie 30, 2007 de demo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 la mito mai ai avantaujul unui amortizor de ghidon si atunci cand iei virajele mai din scurt nu te lasa sa virezi imediat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_crazy_biker Postat Iulie 1, 2007 Share Postat Iulie 1, 2007 Parerea mea.... CAGIVA MITO... Am mers pe amandoua,si mi se pare ca MIto merge mai frumos,si parca trage si mai tare,plus ca aspectul este SUPEER. Multa bafta in alegerea ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Iulie 2, 2007 Autor Share Postat Iulie 2, 2007 multumesc de raspunsuri!! dar as mai dori si de la proprietari de mito niste pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 multumesc de raspunsuri!! dar as mai dori si de la proprietari de mito niste pareri hai ca oricum ti-ai luat mito , model dala cu buletin acuma poti sa-ti bagi tu parerile tale avizate , sa "citeste" viitori propietari de mito ... sa fie si ei culti domne` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Iulie 3, 2007 Autor Share Postat Iulie 3, 2007 deci dupa cum zicea mosu Reverse .. voi fi proprietar de mito abia astept sa vad cum se comporta fatza de RS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 sa o stapanesti sanatos si asteptam si niste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_e38 Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Momentat sunt proprietar de RS 125 dar ma cam bate gandul sa trec pe mito :-s pana la ora actuala nu am avut ocazia de a testa un mito... deoarece in oradea nu este nici unu :| asa ca.. am nevoie de niste sfaturi si parerii!! As vrea sa imi raspundeti la urmatoarele intrebarii: Mito este mai fiabil decat Rs ? mai puternic ? top speed ? cat consuma la 100km ? piesele pt mito sunt mai scumpe decat pt rs ? sal... am avut mito, nu se compara cu rs dak vrei sa vbim raspunde pe topic si iti dau id de mess... deci de mers merge 180 cel putin, si asta cu toba stock si filtru stock, are telescop de voblaj, frane brembo, modelu pana in 2000 are 7 trepte, toba de carbon, ambreiaju la ele e CRC care e folosit pe modele de top de la mv agusta adik f4 si altele. dak vrei sa da aici un rasp cu idu tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Iulie 8, 2007 Autor Share Postat Iulie 8, 2007 dami id`u de mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 da 180 cel putin in urcare...pfff 210 cam asa ia , cu 2 persoane 200 sigur mai ales ca are toba de carbon ... telescop sa cauti luna pe cer , ambreiaj CRC care inseamna cagiva research center , adica ambreiaj stock si ptr ca fac parte din acelasi grup normal si mv are tot crc,dar nu compari una cu alta ...cum nu compari nici franele brembo de pe mv cu cele de pe cagiva ... si cam atata...important e ca ia cel putin 180 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Iulie 9, 2007 Autor Share Postat Iulie 9, 2007 =)))) reverseeeee =))) nem normal =)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 =)))) reverseeeee =))) nem normal =)))) igen igen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 si defapt sunt doar etrierele brembo oricum dak ar fii sa aleg intre rs si mito cred ca as alege mito cu toate ca nu m-am dat niciodata pe unu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Iulie 9, 2007 Autor Share Postat Iulie 9, 2007 am uitat sa zic.. m`am dat ieri cu un mito evo 2 din 2000 cu 7 trepte(carb de 38mm) si pot sa zic ca ii o diferenta destul de mare fatza de rs!! abia astept sa ajunga si a meu acasa :X hai bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 am uitat sa zic.. m`am dat ieri cu un mito evo 2 din 2000 cu 7 trepte(carb de 38mm) si pot sa zic ca ii o diferenta destul de mare fatza de rs!! abia astept sa ajunga si a meu acasa :X hai bafta si asfalt uscat pai rs`u tau era limitat la 80 ...normal ca e diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.