dOctOr Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 nu puteam sa modific deloc....suportul are doua gauri rotunde,nu sunt gauri ovalizate care sa te lase sa te joci putin cu avansul....m-am gandit ca ei (fabricantii) au suporti facuti pentru diverse aplicatii (de ex la motor de 49 cc pun suport cu gauri pt avans de 13 grade,pentru alt tip de motor un alt suport cu gauri in functie de ce avans are nevoie acolo...)..asta pentru a nu fi loc de greseala si pentru ca reglajele ,mari consumatoare de timp,sa nu mai existe....m-am uitat la alternatoare facute de firme de tuning (Mallossi de ex.) si au gauri ovalizate care te lasa sa te joci cu avansul intro anumita plaja si sa poti trage si ultima picatura de putere din motor.... ...nu stiu ce scuter ai tu ...ca eu pe acolo bagam surubelnitza si gaseam surubul de la avans... ...nu stiu ce sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 (editat) ...nu stiu ce scuter ai tu ...ca eu pe acolo bagam surubelnitza si gaseam surubul de la avans... ...nu stiu ce sa zic nu ai citit posturile anterioare....este o mare diferenta intre "avansul la aprindere" si surubul de la carburator de care vorbesti tu...ca sa intelegi ce inseamna un avans la aprindere trebuie sa cunosti in amanunt functionarea unui motor.... p.s. - ca sa nu ma repet /index.php?...st&p=903565 Editat Octombrie 20, 2007 de dezkreator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 nu ai citit posturile anterioare....este o mare diferenta intre "avansul la aprindere" si surubul de la carburator de care vorbesti tu...ca sa intelegi ce inseamna un avans la aprindere trebuie sa cunosti in amanunt functionarea unui motor.... p.s. - ca sa nu ma repet /index.php?...st&p=903565 la aprindere chiar nu am umblat... scuze daca v-am incurcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan2k4 Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 Explicati-mi si mie va rog , cum pot sa desfac bujia. Am cumparat cheie pt bujii , dar nu ajung cu ea la bujie... Pe sub scuter nu merge , pe langa bidonul de ulei nu merge . In manualul de aerox nu zice nimic la "disassembly" . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 la aprindere chiar nu am umblat... scuze daca v-am incurcat n.p. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 Explicati-mi si mie va rog , cum pot sa desfac bujia. Am cumparat cheie pt bujii , dar nu ajung cu ea la bujie... Pe sub scuter nu merge , pe langa bidonul de ulei nu merge . In manualul de aerox nu zice nimic la "disassembly" . Multumesc numai cu cheie speciala o sa reusesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan2k4 Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 numai cu cheie speciala o sa reusesti... Si anume ? Daca scria pe ambalaj "spark plug wrench" ... Deci se potriveste cheia acolo , dar nu am spatiu pt a o rasuci . Vreau sa stiu ce trebuie dat jos... In afara de cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 fie serios ma... cum sa dai cilindru jos doar ca sa poti desface bujia ? daca nu o poti rasuci, ar fi bine sa te uiti ce nu te lasa sa o rasucesti ... sau sa cauti o cheie de bujii cu cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan2k4 Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 Tevile de la cadru nu ma lasa. O sa fac maine o poza daca nu ploua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 Tevile de la cadru nu ma lasa. O sa fac maine o poza daca nu ploua Eu am reusit sa desfac bujia ajungand la ea chiar pe sub scuter. Nu-mi amintesc daca am dat jos masca de sub scuter sau nu. E posibil sa o fi dat jos. In plus, n-am folosit o cheie de bujii pentru ca spatiul nu-mi permitea sa o rotesc asa ca am folosit o cheie normala fixa. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 the doctor dc ai zis ca strica stickerele cu EU si Ro ? (vad ca topicu ala s-a inchis) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 the doctor dc ai zis ca strica stickerele cu EU si Ro ? (vad ca topicu ala s-a inchis) nu stiu...pur si simplu nu-mi plac iar la alea cu MBK BOOSTER pune si tu un font ceva mai rotund Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 Noua achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 s-o stapanesti sanatos ... fara incidente .... by the way ... cat prinde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 s-o stapanesti sanatos ... fara incidente .... by the way ... cat prinde? Nam cablu de kilometraj ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 Vad ca multa lume nu mai are aripa spate de la Aerox. Probabil a dat-o jos sa arate mai sport. Eu vreau sa cumpar una. Are cineva de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 Explicati-mi si mie va rog , cum pot sa desfac bujia. Am cumparat cheie pt bujii , dar nu ajung cu ea la bujie... Pe sub scuter nu merge , pe langa bidonul de ulei nu merge . In manualul de aerox nu zice nimic la "disassembly" . Multumesc Cum naiba nu poti sa desfaci bujia Dai filtru de aer jos si desfaci cu orice cheie care se potriveste sa desfaci bujia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan2k4 Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Baieti , al meu nu mai porneste la buton . La pedala o ia din prima. Am curatat bujia , carburatorul si filtrul de aer , fara rezultat. Parca merge greu demarorul , il incetineste ceva. Bateria e buna, aproape noua , mi-a testat-o un vecin cu aparat de masurat ( nu stiu cum ii zice). Ii bag benzina de la petrom , ulei semi-sintetic motul,deci pot sa zic ca il intretin bine. Ce poate sa aiba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Baieti , al meu nu mai porneste la buton . La pedala o ia din prima. Am curatat bujia , carburatorul si filtrul de aer , fara rezultat. Parca merge greu demarorul , il incetineste ceva. Bateria e buna, aproape noua , mi-a testat-o un vecin cu aparat de masurat ( nu stiu cum ii zice). Ii bag benzina de la petrom , ulei semi-sintetic motul,deci pot sa zic ca il intretin bine. Ce poate sa aiba ? Ios de parere cai bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 (editat) Ios de parere cai bateria Posibil, cind e mai frig afara nici a mea nu mai pornea la buton. Prima data cind mi s-a intimplat am crezut ca s-a dus pornirea la buton. N-am avut timp sa vad ce are asa ca am pornit doar la pedala. Dupa citeva zile am incercat din nou si am vazut ca merge din nou. In general, prima pornire din zi o fac la pedala, urmatoarele la buton ... cind merge . Totusi, daca ar fi de la baterie si acesta nu-i moarta de tot, macar ar trebui sa invirta usor, sa se chinuie. Dupa ce mergi ea se mai incarca si daca incerci iarasi o pornire la buton ar trebui sa porneasca, sau macar sa observi o imbuntatire. La mine ... nu misca deloc .. chiar si dupa ce mergea un timp. Intr-o alta zi mi-a pornit la buton ... ca prin minune. Teoretic, circuitul electric pentru pornire la buton ar trebui sa fie simplu, deci si usor de diagnosticat. Buton pornire inseriat cu bateria si cu electomotorul (eventual si cu cheia de contact). Pe circuitul asta pot fi verificate contactele la fiecare din elementele enumerate mai inainte. Editat Noiembrie 8, 2007 de vapi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Posibil, cind e mai frig afara nici a mea nu mai pornea la buton. Prima data cind mi s-a intimplat am crezut ca s-a dus pornirea la buton. N-am avut timp sa vad ce are asa ca am pornit doar la pedala. Dupa citeva zile am incercat din nou si am vazut ca merge din nou. In general, prima pornire din zi o fac la pedala, urmatoarele la buton ... cind merge . Totusi, daca ar fi de la baterie si acesta nu-i moarta de tot, macar ar trebui sa invirta usor, sa se chinuie. Dupa ce mergi ea se mai incarca si daca incerci iarasi o pornire la buton ar trebui sa porneasca, sau macar sa observi o imbuntatire. La mine ... nu misca deloc .. chiar si dupa ce mergea un timp. Intr-o alta zi mi-a pornit la buton ... ca prin minune. Teoretic, circuitul electric pentru pornire la buton ar trebui sa fie simplu, deci si usor de diagnosticat. Buton pornire inseriat cu bateria si cu electomotorul (eventual si cu cheia de contact). Pe circuitul asta pot fi verificate contactele la fiecare din elementele enumerate mai inainte. Vapi tie cat iti mere aeroxul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan2k4 Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Deci se invarte,se aude un tzac ,apoi parca il opreste ceva sa se invarta vreo 2 sec apoi iar tzac. Cand e rece , daca il tin apasat vreo 20-30 sec porneste pana la urma. Cand e cald tot asa greu porneste sa zic vreo 10 sec. Am observat o chestie...Daca dau la pedala , incet, incat sa nu porneasca, si duc pedala pana jos , apoi dau la buton , porneste instantaneu!intr-o secunda, nici atat cred. O sa incerc maine cu alta baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 Deci se invarte,se aude un tzac ,apoi parca il opreste ceva sa se invarta vreo 2 sec apoi iar tzac. Cand e rece , daca il tin apasat vreo 20-30 sec porneste pana la urma. Cand e cald tot asa greu porneste sa zic vreo 10 sec. Am observat o chestie...Daca dau la pedala , incet, incat sa nu porneasca, si duc pedala pana jos , apoi dau la buton , porneste instantaneu!intr-o secunda, nici atat cred. O sa incerc maine cu alta baterie poate sa mai fie si circiutul de la butonul de pornire...poate e iesit vreun fir:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Vapi tie cat iti mere aeroxul?? Din pacate, nu atit cit as vrea . Pe drum drept 60 iar la vale am mers pina aproape de 80. Eu am o problema cu acceleratia, pe ghidon. La variator e delimitata, am verificat. Dar cred ca mai am limitare in toba si in carburator. La anul am sa-i fac o reparatie capitala si am sa incerc sa scot maxim din cei 50 cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
russu Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 Sal , recent mi`am cumparat un Aerox, are un set motor nou, pe cilindru scrie "RP" stie cineva mai multe despre aceasta firma???multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.