Sari la conținut

Yamaha Fan Club


alby
 Share

Postări Recomandate

nu puteam sa modific deloc....suportul are doua gauri rotunde,nu sunt gauri ovalizate care sa te lase sa te joci putin cu avansul....m-am gandit ca ei (fabricantii) au suporti facuti pentru diverse aplicatii (de ex la motor de 49 cc pun suport cu gauri pt avans de 13 grade,pentru alt tip de motor un alt suport cu gauri in functie de ce avans are nevoie acolo...)..asta pentru a nu fi loc de greseala si pentru ca reglajele ,mari consumatoare de timp,sa nu mai existe....m-am uitat la alternatoare facute de firme de tuning (Mallossi de ex.) si au gauri ovalizate care te lasa sa te joci cu avansul intro anumita plaja si sa poti trage si ultima picatura de putere din motor....

:( :( :) ...nu stiu ce scuter ai tu :eek: :D ...ca eu pe acolo bagam surubelnitza si gaseam surubul de la avans... :ok: ...nu stiu ce sa zic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 451
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:( :( :) ...nu stiu ce scuter ai tu :eek: :D ...ca eu pe acolo bagam surubelnitza si gaseam surubul de la avans... :ok: ...nu stiu ce sa zic :)

 

nu ai citit posturile anterioare....este o mare diferenta intre "avansul la aprindere" si surubul de la carburator de care vorbesti tu...ca sa intelegi ce inseamna un avans la aprindere trebuie sa cunosti in amanunt functionarea unui motor....

p.s. - ca sa nu ma repet /index.php?...st&p=903565

Editat de dezkreator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai citit posturile anterioare....este o mare diferenta intre "avansul la aprindere" si surubul de la carburator de care vorbesti tu...ca sa intelegi ce inseamna un avans la aprindere trebuie sa cunosti in amanunt functionarea unui motor....

p.s. - ca sa nu ma repet /index.php?...st&p=903565

la aprindere chiar nu am umblat... :eek: :D scuze daca v-am incurcat :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explicati-mi si mie va rog , cum pot sa desfac bujia. Am cumparat cheie pt bujii , dar nu ajung cu ea la bujie... Pe sub scuter nu merge , pe langa bidonul de ulei nu merge . In manualul de aerox nu zice nimic la "disassembly" . Multumesc

 

numai cu cheie speciala o sa reusesti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fie serios ma... cum sa dai cilindru jos doar ca sa poti desface bujia ? :ok:

 

daca nu o poti rasuci, ar fi bine sa te uiti ce nu te lasa sa o rasucesti :eek:... sau sa cauti o cheie de bujii cu cardan :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tevile de la cadru nu ma lasa. O sa fac maine o poza daca nu ploua ;)

 

Eu am reusit sa desfac bujia ajungand la ea chiar pe sub scuter. Nu-mi amintesc daca am dat jos masca de sub scuter sau nu. E posibil sa o fi dat jos. In plus, n-am folosit o cheie de bujii pentru ca spatiul nu-mi permitea sa o rotesc asa ca am folosit o cheie normala fixa.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

the doctor dc ai zis ca strica stickerele cu EU si Ro ? ;)

 

(vad ca topicu ala s-a inchis)

nu stiu...pur si simplu nu-mi plac :pow:

iar la alea cu MBK BOOSTER pune si tu un font ceva mai rotund :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explicati-mi si mie va rog , cum pot sa desfac bujia. Am cumparat cheie pt bujii , dar nu ajung cu ea la bujie... Pe sub scuter nu merge , pe langa bidonul de ulei nu merge . In manualul de aerox nu zice nimic la "disassembly" . Multumesc

Cum naiba nu poti sa desfaci bujia :) Dai filtru de aer jos si desfaci cu orice cheie care se potriveste sa desfaci bujia :moto: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti , al meu nu mai porneste la buton :burnout: . La pedala o ia din prima. Am curatat bujia , carburatorul si filtrul de aer , fara rezultat. Parca merge greu demarorul , il incetineste ceva. Bateria e buna, aproape noua , mi-a testat-o un vecin cu aparat de masurat ( nu stiu cum ii zice). Ii bag benzina de la petrom , ulei semi-sintetic motul,deci pot sa zic ca il intretin bine. Ce poate sa aiba ? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti , al meu nu mai porneste la buton :burnout: . La pedala o ia din prima. Am curatat bujia , carburatorul si filtrul de aer , fara rezultat. Parca merge greu demarorul , il incetineste ceva. Bateria e buna, aproape noua , mi-a testat-o un vecin cu aparat de masurat ( nu stiu cum ii zice). Ii bag benzina de la petrom , ulei semi-sintetic motul,deci pot sa zic ca il intretin bine. Ce poate sa aiba ? :cheers:

Ios de parere cai bateria :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ios de parere cai bateria :cheers:

 

Posibil, cind e mai frig afara nici a mea nu mai pornea la buton. Prima data cind mi s-a intimplat am crezut ca s-a dus pornirea la buton. N-am avut timp sa vad ce are asa ca am pornit doar la pedala. Dupa citeva zile am incercat din nou si am vazut ca merge din nou.

In general, prima pornire din zi o fac la pedala, urmatoarele la buton ... cind merge :burnout:.

 

Totusi, daca ar fi de la baterie si acesta nu-i moarta de tot, macar ar trebui sa invirta usor, sa se chinuie. Dupa ce mergi ea se mai incarca si daca incerci iarasi o pornire la buton ar trebui sa porneasca, sau macar sa observi o imbuntatire. La mine ... nu misca deloc .. chiar si dupa ce mergea un timp. Intr-o alta zi mi-a pornit la buton ... ca prin minune.

 

Teoretic, circuitul electric pentru pornire la buton ar trebui sa fie simplu, deci si usor de diagnosticat. Buton pornire inseriat cu bateria si cu electomotorul (eventual si cu cheia de contact). Pe circuitul asta pot fi verificate contactele la fiecare din elementele enumerate mai inainte.

Editat de vapi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil, cind e mai frig afara nici a mea nu mai pornea la buton. Prima data cind mi s-a intimplat am crezut ca s-a dus pornirea la buton. N-am avut timp sa vad ce are asa ca am pornit doar la pedala. Dupa citeva zile am incercat din nou si am vazut ca merge din nou.

In general, prima pornire din zi o fac la pedala, urmatoarele la buton ... cind merge :cheers:.

 

Totusi, daca ar fi de la baterie si acesta nu-i moarta de tot, macar ar trebui sa invirta usor, sa se chinuie. Dupa ce mergi ea se mai incarca si daca incerci iarasi o pornire la buton ar trebui sa porneasca, sau macar sa observi o imbuntatire. La mine ... nu misca deloc .. chiar si dupa ce mergea un timp. Intr-o alta zi mi-a pornit la buton ... ca prin minune.

 

Teoretic, circuitul electric pentru pornire la buton ar trebui sa fie simplu, deci si usor de diagnosticat. Buton pornire inseriat cu bateria si cu electomotorul (eventual si cu cheia de contact). Pe circuitul asta pot fi verificate contactele la fiecare din elementele enumerate mai inainte.

Vapi tie cat iti mere aeroxul?? :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci se invarte,se aude un tzac ,apoi parca il opreste ceva sa se invarta vreo 2 sec apoi iar tzac. Cand e rece , daca il tin apasat vreo 20-30 sec porneste pana la urma. Cand e cald tot asa greu porneste sa zic vreo 10 sec. Am observat o chestie...Daca dau la pedala , incet, incat sa nu porneasca, si duc pedala pana jos , apoi dau la buton , porneste instantaneu!intr-o secunda, nici atat cred. O sa incerc maine cu alta baterie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci se invarte,se aude un tzac ,apoi parca il opreste ceva sa se invarta vreo 2 sec apoi iar tzac. Cand e rece , daca il tin apasat vreo 20-30 sec porneste pana la urma. Cand e cald tot asa greu porneste sa zic vreo 10 sec. Am observat o chestie...Daca dau la pedala , incet, incat sa nu porneasca, si duc pedala pana jos , apoi dau la buton , porneste instantaneu!intr-o secunda, nici atat cred. O sa incerc maine cu alta baterie

 

poate sa mai fie si circiutul de la butonul de pornire...poate e iesit vreun fir:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vapi tie cat iti mere aeroxul?? :cheers:

 

Din pacate, nu atit cit as vrea :lol:. Pe drum drept 60 iar la vale am mers pina aproape de 80. Eu am o problema cu acceleratia, pe ghidon. La variator e delimitata, am verificat. Dar cred ca mai am limitare in toba si in carburator.

La anul am sa-i fac o reparatie capitala si am sa incerc sa scot maxim din cei 50 cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...