cosminake Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 iei 50 lejer.....esti tare!...si eu iau 90 si ceva lejer vai tu ce tare esti, nebunule presupun ca la femei to 90 ti, de minute bineanteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 (editat) Bravo ma laudativa k aveti scootere d firma si stiti cva topic deskis pt utilizatori nu pt alti Nu mi-o lua in nume de rau... ca nu o spunem cu rautate sau asa sau ca sa defaimam o firma. Sa o luam asa: daca ai avea bani sa iti iei un bmw sau mercedes? Prin absurd sa zicem ca ar fi 20.000€ nou noutz. Te-ai duce de banii aia sa iti iei un Logan de la Dacia? Cam asa e problema aici. Nu e vorba de o firma sau de alta, ci e vorba de calitate si mai bine zis: raportul pret/calitate. Tha's the point. Nu fii suparat pe noi, ceilalti care sa zicem ca avem ceva "de firma", nu asta conteaza. Nu fa categorii.. nu e bine. Noi dezbatem aici probleme si idei, si daca cuiva nu ii convine e ok. NU atacam omul, atacam problema. De aceea e forumul. Numai asa poate fi ceva constructiv aici. Iar daca tu ai un FB, spune-ti parerea. Incearca si alte scutere de la prieteni sau asa si apoi spune o parere obiectiva. Editat Iulie 8, 2007 de N3cks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 9, 2007 Autor Share Postat Iulie 9, 2007 Scooteru mi l-a luat tata,e primu.Asa k mai bine cu el decat fara el,knd s strica il repar si dak e o sa-mi iau la 16 ani alta d 125.....Da mai e pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Scooteru mi l-a luat tata,e primu.Asa k mai bine cu el decat fara el,knd s strica il repar si dak e o sa-mi iau la 16 ani alta d 125.....Da mai e pana atunci Poi asfalt uscat iti doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 (editat) iei 50 lejer.....esti tare!...si eu iau 90 si ceva lejer Doctore, nu te supara, dar te iei degeaba de baiat... Mai mult, astfel de comparatii (ca tu iei 90 ) ma fac sa ma gandesc la copiii de gradinitza care se intrec in vorbe ca daca e sa fie bataie, unul vine cu fratele care e boxeur, celalalt vine cu tat-su si cu armata, ca e militar, altul vine cu toata flota de portavioane ca are unchi amiral etc. Daca vrei sa te dai mare cu cat prinzi tu, ia-ti frate motor de motor si o sa prinzi 300 !!! Baiatul are un scooter FB si si-a spus parerea! Daca merge bine, daca nu consuma mult, daca nu are probleme cu el, ce sa spuna, ca e prost ???? Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu sunt avocatul lui FB, dimpotriva, mi se pare ca raportul pret/calitate este slab. Pentru kinezariile lor au preturi exorbitant de mari. Tot kinezism este si scooterul vandut la Carrefour, dar frate... e la jumatate de pret !!!!! Eu zic sa comentam cu argumente, nu cu mishtocareala ieftina. Sincer sa fiu nu inteleg pe cineva care-si ia scooter ca sa-l tuneze sa mearga cu peste 100... Frate, dak vrei viteza, ia-ti motor si stai in fata! Pt mine, scooter = mod de deplasare ieftin si posibilitate de strecurare prin traficul supraaglomerat. Scooter-ul tunat, dupa mine, este ca si cum ai tuna un Logan: iese un rahat cu motz! Fie iti iei BMW si cnd il tunezi chiar faci lumea sa se uite dupa tine, fie, daca ai Logan, mergi cu el cum l-a lasat Dumnezeu pana iti permiti ceva mai de soi! Editat Iulie 11, 2007 de Marinaru68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Doctore, nu te supara, dar te iei degeaba de baiat... Mai mult, astfel de comparatii (ca tu iei 90 ) ma fac sa ma gandesc la copiii de gradinitza care se intrec in vorbe ca daca e sa fie bataie, unul vine cu fratele care e boxeur, celalalt vine cu tat-su si cu armata, ca e militar, altul vine cu toata flota de portavioane ca are unchi amiral etc. Daca vrei sa te dai mare cu cat prinzi tu, ia-ti frate motor de motor si o sa prinzi 300 !!! Baiatul are un scooter FB si si-a spus parerea! Daca merge bine, daca nu consuma mult, daca nu are probleme cu el, ce sa spuna, ca e prost ???? Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu sunt avocatul lui FB, dimpotriva, mi se pare ca raportul pret/calitate este slab. Pentru kinezariile lor au preturi exorbitant de mari. Tot kinezism este si scooterul vandut la Carrefour, dar frate... e la jumatate de pret !!!!! Eu zic sa comentam cu argumente, nu cu mishtocareala ieftina. Sincer sa fiu nu inteleg pe cineva care-si ia scooter ca sa-l tuneze sa mearga cu peste 100... Frate, dak vrei viteza, ia-ti motor si stai in fata! Pt mine, scooter = mod de deplasare ieftin si posibilitate de strecurare prin traficul supraaglomerat. Scooter-ul tunat, dupa mine, este ca si cum ai tuna un Logan: iese un rahat cu motz! Fie iti iei BMW si cnd il tunezi chiar faci lumea sa se uite dupa tine, fie, daca ai Logan, mergi cu el cum l-a lasat Dumnezeu pana iti permiti ceva mai de soi! Corect. Asa este. Desi cateodata mi-as dori sa prinda al meu mai mult... dar nu pt viteza si pt a ma deplasa mai repede cand sunt pe cate un drum liber , liber.. sau in spatele unei masini de scoala de soferi, care merge un pic mai incet de cat merg eu si totusi nu pot sa o depasesc ca e prea aproape de 45 si imi trebuie 100 e de m de trec de ea, in rest imi ajung cei 45 kmh si aproape 5 PS la care e limitat scuterul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 11, 2007 Autor Share Postat Iulie 11, 2007 (editat) Corect. Asa este. Desi cateodata mi-as dori sa prinda al meu mai mult... dar nu pt viteza si pt a ma deplasa mai repede cand sunt pe cate un drum liber , liber.. sau in spatele unei masini de scoala de soferi, care merge un pic mai incet de cat merg eu si totusi nu pot sa o depasesc ca e prea aproape de 45 si imi trebuie 100 e de m de trec de ea, in rest imi ajung cei 45 kmh si aproape 5 PS la care e limitat scuterul meu. Al meu i-a 50 limitat,mii-a umblat tata la carburator azi si s infige mai tare,am depasit azi un camion si un autobuz Editat Iulie 11, 2007 de adysme55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Al meu i-a 50 limitat,mii-a umblat tata la carburator azi si s infige mai tare,am depasit azi un camion si un autobuz Superb... eu mai am garantie si nu as vrea sa o pierd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pizzahunter Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 Va salut scureristilor si eu spun sa nu va luati nici FB nici alte minuni care s-au asamblat din tot felul de piese necunscute in primul rind unde se vind nu au piese de schimb inainte de a lua uitativ-a pe rafturi nu au numai oglinzi,ochelari,si alte balarii cand ai probleme cu ea nu te ajuta nimeni degeaba ai "garantie". Au aparut si in occident multe din astea la pret foarte mic dar acolo isi iau cei care stiu ca merg un sezon si le arunca,sau ii schimba motorul in garantie pt.ca acolo vinzatorul mai are niste obligatii. Uitati-va la calitatea pieselor multe dintre cele care au apucat sa traiasca 2 ani sint legate cu sirma,scot sunete ciudate,nu se pot repara,nu se pot vinde desi arata frumos. sper ca n-am suparat pe nimeni,nu asta era intentia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 (editat) Va salut scureristilor si eu spun sa nu va luati nici FB nici alte minuni care s-au asamblat din tot felul de piese necunscute in primul rind unde se vind nu au piese de schimb inainte de a lua uitativ-a pe rafturi nu au numai oglinzi,ochelari,si alte balarii cand ai probleme cu ea nu te ajuta nimeni degeaba ai "garantie". Au aparut si in occident multe din astea la pret foarte mic dar acolo isi iau cei care stiu ca merg un sezon si le arunca,sau ii schimba motorul in garantie pt.ca acolo vinzatorul mai are niste obligatii. Uitati-va la calitatea pieselor multe dintre cele care au apucat sa traiasca 2 ani sint legate cu sirma,scot sunete ciudate,nu se pot repara,nu se pot vinde desi arata frumos. sper ca n-am suparat pe nimeni,nu asta era intentia Pizza, ai facut ff bine ca ai postat, nici vorba sa ne suparam. Eu as vrea sa-mi iau o kinezarie ieftina din Carrefour (2399RON) ca am garantie si ma gandesc ca 2 ani mi se falfaie! Dupa aceea, oi gasi eu un mosh sa i-o marit de fata mare si sa iau macar jumate din pretz. Dar m-ai cam pus pe ganduri cu "cand ai probleme cu ea nu te ajuta nimeni degeaba ai "garantie". Pai cum asha?? Daca e in garantie nu trebe s-o repare?? Yo o leg de poarta la ei si daca nu mi-o fac in termenu specificat, fie imi dau alta, fie imi dau banii. Si la noi legile sunt destul de clare acum (trebuie doar sa le folosesti) iar Prot consum nu se joaca... in general fac treaba buna. Deci... cum e treaba cu garantia ?? Editat Iulie 13, 2007 de Marinaru68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 (editat) Toti utilizatori de scutere First Bike sa posteze aici,problemele care le aveti cu ele,performante,poze....etc Am un First Bike " Tiger", 150 CMC nou-nout, imi place cum merge si astept actele s-o pot transcrie. Inca nu m-am obisnuit cu scuterul, (pina acuma am avut numai motociclete cu viteze,"comuniste" obosite care mi-au dat mult de furca), inca nu-l simt in viraje, va trebui sa ma "antrenez" undeva. Motorul inca stringe si nu stiu la ce sa ma astept de la transmisia automata. Am ales scuterul "Tiger " din 2 " finalisti": Formula 200 cmc, ( frumoasa de altfel, si la o diferenta minima de pret) si " scuter-ul " tiger"dar am " descalificat-o"pe F 200 din urmatoarele considerente: Rotile sint cu camera chiar daca sint turnate, ambreiajul este actionat cu cablu (Ca la batrina mea mobra, ca la stramosescul meu Simson!!!!!!) care are prostul obicei de a se rupe chiar pe capat, linga butoias. Pe furca- alt " arhaism" - burdufuri de guma, care dupa o vreme se fac ferfenita, devenind si inestetice si nefunctionale, necesitind demontarea telescoapelor din jug si toate hangaralele cu rabdare de chinez batrin ca sa pui alte burdufuri, asta daca gasesti. Rezervorul- subtire ca un staniol. Pe drum- trebuie sa ai o basca de scule: pe linga bujie si chei invelite in laveta, mai trebuie: zale lant, presa de lant, 1 camera schimb, petice, lipici tip prenadez, ( macar de spite am scapat...) leviere scurte pentru demontat anvelopa, 1/2 l apa plata, sapun, 1-2 cabluri de rezerva, etc. De ce am ales scuter " tiger": sa incerc si scuter, frina fata/spate disc, roti tubelles ( deci...daca iei o pana o poti "rezolva" cu spray-ul de roti!!!) are montata alarma si se preteaza excelent la mediul urban, motorul si alte anexe nefiind expuse ca la motociclete. Si nu in ultimul rind- mi s-a parut un scuter " simpatic". Mai putin " simpatic mi se pare faptul ca astept de-o groaza de timp dupa acte si ele nu mai vin, iar mie-mi crapa buza sa merg cu motoru'...in "lume", adica in oras si imprejurimi. O sa trimit si o poza. http://www.firstbike.ro/Motociclete/tiger.php Editat Iulie 13, 2007 de vetruvius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 13, 2007 Autor Share Postat Iulie 13, 2007 Am un First Bike " Tiger", 150 CMC nou-nout, imi place cum merge si astept actele s-o pot transcrie. Inca nu m-am obisnuit cu scuterul, (pina acuma am avut numai motociclete cu viteze,"comuniste" obosite care mi-au dat mult de furca), inca nu-l simt in viraje, va trebui sa ma "antrenez" undeva. Motorul inca stringe si nu stiu la ce sa ma astept de la transmisia automata. Am ales scuterul "Tiger " din 2 " finalisti": Formula 200 cmc, ( frumoasa de altfel, si la o diferenta minima de pret) si " scuter-ul " tiger"dar am " descalificat-o"pe F 200 din urmatoarele considerente: Rotile sint cu camera chiar daca sint turnate, ambreiajul este actionat cu cablu (Ca la batrina mea mobra, ca la stramosescul meu Simson!!!!!!) care are prostul obicei de a se rupe chiar pe capat, linga butoias. Pe furca- alt " arhaism" - burdufuri de guma, care dupa o vreme se fac ferfenita, devenind si inestetice si nefunctionale, necesitind demontarea telescoapelor din jug si toate hangaralele cu rabdare de chinez batrin ca sa pui alte burdufuri, asta daca gasesti. Rezervorul- subtire ca un staniol. Pe drum- trebuie sa ai o basca de scule: pe linga bujie si chei invelite in laveta, mai trebuie: zale lant, presa de lant, 1 camera schimb, petice, lipici tip prenadez, ( macar de spite am scapat...) leviere scurte pentru demontat anvelopa, 1/2 l apa plata, sapun, 1-2 cabluri de rezerva, etc. De ce am ales scuter " tiger": sa incerc si scuter, frina fata/spate disc, roti tubelles ( deci...daca iei o pana o poti "rezolva" cu spray-ul de roti!!!) are montata alarma si se preteaza excelent la mediul urban, motorul si alte anexe nefiind expuse ca la motociclete. Si nu in ultimul rind- mi s-a parut un scuter " simpatic". Mai putin " simpatic mi se pare faptul ca astept de-o groaza de timp dupa acte si ele nu mai vin, iar mie-mi crapa buza sa merg cu motoru'...in "lume", adica in oras si imprejurimi. O sa trimit si o poza. http://www.firstbike.ro/Motociclete/tiger.php Sa ne auzim d bine,tot FB am si eu si sunt deocamdata multumit,mie knd l-am cumparat mi-au zis k au fost probleme cu scootere da cu sprinter modelele astea noi cik nu ar fi avut reclamati d la clienti si sper k asa sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 Pizza, ai facut ff bine ca ai postat, nici vorba sa ne suparam. Eu as vrea sa-mi iau o kinezarie ieftina din Carrefour (2399RON) ca am garantie si ma gandesc ca 2 ani mi se falfaie! Dupa aceea, oi gasi eu un mosh sa i-o marit de fata mare si sa iau macar jumate din pretz. Dar m-ai cam pus pe ganduri cu "cand ai probleme cu ea nu te ajuta nimeni degeaba ai "garantie". Pai cum asha?? Daca e in garantie nu trebe s-o repare?? Yo o leg de poarta la ei si daca nu mi-o fac in termenu specificat, fie imi dau alta, fie imi dau banii. Si la noi legile sunt destul de clare acum (trebuie doar sa le folosesti) iar Prot consum nu se joaca... in general fac treaba buna. Deci... cum e treaba cu garantia ?? Poi situatia e cam asa... iti spune pe scurt : "ai garantie". Cand insa mergi la ei. le vine foarte usor sa iti zica ceva de genul: ne pare rau dar piesa asa nu intra in garantie sau ati facut dvs accident cu ea sau tot felul de chestii cea mai valabila e prima. Si uite asa ramai cu buza umflata si in plus cred ca sunt asa de versati incat iti arata si negru pe alb. Cam asa e cu garantiile, si asta in general nu numai la fb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 Sa ne auzim d bine,tot FB am si eu si sunt deocamdata multumit,mie knd l-am cumparat mi-au zis k au fost probleme cu scootere da cu sprinter modelele astea noi cik nu ar fi avut reclamati d la clienti si sper k asa sa fie Ieri am facut prima suta de km. Am menajat motorul, am variat regimul de turatie, am studiat comportamentul la drum. Este ciudat cit de putin ai de lucru mergind cu scuterul, dar " manopera" de schimbare a vitezelor si ambreiajul se compenseaza cu atentia sporita la configuratia drumului, scuterul fiind sensibil la ogasele in asfalt presate de camioanele de mare tonaj, foarte periculoase sint ridicaturile acelea de-a lungil soselei pe margine - aparute din acelasi motiv, care poate da pe ud linistit efectul de linie de tranvai. Farul are faze destul de bine adaptate pentru mediul urban, faza lunga- vede bine si departe, faza scurta- delimiteaza un trapez destul de clar conturat si cu striatii. Motorul fiind nou, relanti-ul devine instabil la cald. In rezervor au incaput vre-o 12 l, inca nu arata sa fie gol cind l-am alimentat, desi in carte scrie ca are rezervor de 9 l. Oricum mi-a iesit un consum foarte mare si asta probabil ca din cauza ca toate piesele fiind noi inca produc frecari, inclusiv placutele de frina si sistemul de transmisie. Revin cu detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 15, 2007 Autor Share Postat Iulie 15, 2007 (editat) Ieri am facut prima suta de km. Am menajat motorul, am variat regimul de turatie, am studiat comportamentul la drum. Este ciudat cit de putin ai de lucru mergind cu scuterul, dar " manopera" de schimbare a vitezelor si ambreiajul se compenseaza cu atentia sporita la configuratia drumului, scuterul fiind sensibil la ogasele in asfalt presate de camioanele de mare tonaj, foarte periculoase sint ridicaturile acelea de-a lungil soselei pe margine - aparute din acelasi motiv, care poate da pe ud linistit efectul de linie de tranvai. Farul are faze destul de bine adaptate pentru mediul urban, faza lunga- vede bine si departe, faza scurta- delimiteaza un trapez destul de clar conturat si cu striatii. Motorul fiind nou, relanti-ul devine instabil la cald. In rezervor au incaput vre-o 12 l, inca nu arata sa fie gol cind l-am alimentat, desi in carte scrie ca are rezervor de 9 l. Oricum mi-a iesit un consum foarte mare si asta probabil ca din cauza ca toate piesele fiind noi inca produc frecari, inclusiv placutele de frina si sistemul de transmisie. Revin cu detalii. Uite sfat d la mine.......Citeste cartea scooterului,sa vezi cu ce viteza s merge in primi kilometri si scrie multe kesti kre t vor ajuta,consumul kre il scrie p net s va face dupa 1500km ,a si inca cva sa nu tii motorul pornit fara sa mergi,racire p aer si s incalzeste si risti sa-l prajesti Bft in continuare Editat Iulie 15, 2007 de adysme55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 ...a si inca cva sa nu tii motorul pornit fara sa mergi,racire p aer si s incalzeste si risti sa-l prajesti Bft in continuare are racire pe aer fortata. nu are absolut nimic daca il ti pornit pe loc. ar avea daca ar fi ca si la mobre, sau ca si la chopperele alea mari, care au doar aripioare de racire pe cilindrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 are racire pe aer fortata. nu are absolut nimic daca il ti pornit pe loc. ar avea daca ar fi ca si la mobre, sau ca si la chopperele alea mari, care au doar aripioare de racire pe cilindrii. frate nu e bine sa il ti in loc daca are racirea pe aer, chiar daca are racire fortata cum zici tu el tot in mers se raceste... ventilatorul se invarte mai tare cand turezi motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 frate nu e bine sa il ti in loc daca are racirea pe aer, chiar daca are racire fortata cum zici tu el tot in mers se raceste... ventilatorul se invarte mai tare cand turezi motorul! Funny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 frate nu e bine sa il ti in loc daca are racirea pe aer, chiar daca are racire fortata cum zici tu el tot in mers se raceste... ventilatorul se invarte mai tare cand turezi motorul! auzi nu conteaza pt ca sta pe loc si se incalzeste ca ala se invarte la cat are turatia de mare si dak sta la relatiu nu poate sa se incalzeasca motoru asa tare ca si cum lai tine in forja nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 are racire pe aer fortata. nu are absolut nimic daca il ti pornit pe loc. ar avea daca ar fi ca si la mobre, sau ca si la chopperele alea mari, care au doar aripioare de racire pe cilindrii. Mobra am avut si inca mai am epava si muuulte piese...pot spune ca varianta " 50 super" si " turist" avind turbina puteai sa-l tii pe loc cit vrei. N-aveai sanse sa-l prajesti decit daca acopereai intrarea aerului. Totusi, la scuter motorul in 4 timpi se roteste mai incet si aerul abia se misca la relanti. In carte scrie de pastrarea unei viteze de 25 km/ora...am incercat sa ma conformez pe cit posibil...in trafic nu prea ai cum decit in anumite locuri sa mergi asa de incet...macar in medie am reusit sub 30, mai incolo se contrazice cu " variati des viteza..." ideea este ca incerc sa-l rodez cu simt...cit mai cu simt. Sper sa-l formez asa incit sa mearga mult fara probleme. Ma tenteaza sa-l tratez cu xeramic sau duralube imediat dupa rodaj. Voi ce parere aveti de asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da'beorz Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 In cartea de la al meu zice ca nu e bine sa il lasi pornit prea mult pe loc ca se supraincalzeste. Dar intrebarea e De Ce ai vrea sa il lasi o ora pornit pe cric? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vetruvius Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 In cartea de la al meu zice ca nu e bine sa il lasi pornit prea mult pe loc ca se supraincalzeste. Dar intrebarea e De Ce ai vrea sa il lasi o ora pornit pe cric? Nu vrea nimeni asa ceva, doar ca in traficul urban se intimpla sa ai timpi de asteptare oricit ai fi de agil. Pe caldura asta si la locul unde este amplasat motorasu', aproape de asfaltul incins nu cred ca-i este prea usor. Sper ca turbina este mai mult decit un ornament... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_bc Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 E ca si cum ai da banii pe fereastra, mai bine iti ei ceva SH decat sa ei de la ei, unii au noroc si le merge bine dar cum au mai zis altii pe aici vor avea si ei probleme stiu pe cineva care are un model si sta la tara, a tras de el la inceptu cam tare, mergea mai tot timpu pe drumuri de tara pietriti si dupa 2 mii de km au inceput problemele, acuma scuteru e fiare vechi ca la cate probelme o avut cu el nu ii mai trebuie am observat la ei pe site ceva, de ce in partea dreapta sus unde se schimba pozele au o poza unde sunt 3 scutere aprilia si se vede mare cum scrie pe scutere aprilia, ce vor sa arate prin poza aia? crede ca lumea nu stie sa citeasca si zic ca alea sunt modelele lor, sa fiti atenti ca o sa apara si poza aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 17, 2007 Autor Share Postat Iulie 17, 2007 (editat) E ca si cum ai da banii pe fereastra, mai bine iti ei ceva SH decat sa ei de la ei, unii au noroc si le merge bine dar cum au mai zis altii pe aici vor avea si ei probleme stiu pe cineva care are un model si sta la tara, a tras de el la inceptu cam tare, mergea mai tot timpu pe drumuri de tara pietriti si dupa 2 mii de km au inceput problemele, acuma scuteru e fiare vechi ca la cate probelme o avut cu el nu ii mai trebuie am observat la ei pe site ceva, de ce in partea dreapta sus unde se schimba pozele au o poza unde sunt 3 scutere aprilia si se vede mare cum scrie pe scutere aprilia, ce vor sa arate prin poza aia? crede ca lumea nu stie sa citeasca si zic ca alea sunt modelele lor, sa fiti atenti ca o sa apara si poza aia Omule eu am 600km si merg aproape numai p drum d tara,nush d c vorbesti aiurea,nu ai nici scooter,nu ai mers p asa cva da comentezi Editat Iulie 17, 2007 de adysme55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei765 Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 maine cred ca il iau si pe al meu...FB Confort..ala de 150cc am o intrebare pt cei care aveti, cam care e treaba cu inmatricularea?? si voua v-a spus cand l-ati luat ca e inmatriculat pe BV?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.