vetruvius Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 maine cred ca il iau si pe al meu...FB Confort..ala de 150cc am o intrebare pt cei care aveti, cam care e treaba cu inmatricularea?? si voua v-a spus cand l-ati luat ca e inmatriculat pe BV?? da si va trebui sa astepti dupa acte si apoi sa-i faci transcrierea. La confort nu mi-au placut plasticele...de aceea am ales tiger-ul...si gumele la oglinzi erau rasucite si nu mai puteau fi refacute. Linga el era un "tiger"...nu l-am luat nici pe ala ca n-a pornit si am luat unu' din alt magazin...Pina acum am 255 km fara baiuri. Mai vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 17, 2007 Autor Share Postat Iulie 17, 2007 maine cred ca il iau si pe al meu...FB Confort..ala de 150cc am o intrebare pt cei care aveti, cam care e treaba cu inmatricularea?? si voua v-a spus cand l-ati luat ca e inmatriculat pe BV?? I-ati si u tot Tiger,e mai bun k comfort,are disc si p spate si viteza este mai mare,al meu d 50cc si nu e vorba d inmatriculare aici e d inregistrare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_bc Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 eu am zis ce am vazut la ala, ca il facuse cam praf dar treaba cu poza de la ei pe site, oare de ce au puso? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Iulie 18, 2007 Autor Share Postat Iulie 18, 2007 eu am zis ce am vazut la ala, ca il facuse cam praf dar treaba cu poza de la ei pe site, oare de ce au puso? De varza c sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLAMINGO Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 (editat) Si eu tot de la First Bike mi-am luat scuter si as spune si eu 2-3 vorbe si de bine si de rau si de ce mai vreti voi. Eu sunt sincer si nu vorbesc din auzite... Prima buba, de fapt asa am plecat cu el din magazin pentru ca am fost gasca proasta si am pus botul, a reprezentat-o faptul ca nu pornea decat la "pedala" si nicidecum din buton. Mi s-a spus ca bateria nu este incarcata si ca va trebui sa merg cativa km cu el dupa care nu vor mai fi probleme, automat scuterul va porni si din "boton"... A doua probema a fost ca motorul nu prea statea la relanti. A treia problema sau poate doar mi se pare, este ca scartzaie din toate incheieturile. Ma rog, o fi si de la gropi, denivelari sau poate de la faptul ca pe scutere nu prea am avut experienta inainte de a-l achizitioan pe acesta sau daca am mai mers, nu m ainteresa deloc acest aspect... Cum s-au rezolvat hibele...? Dupa un anumit nr. de km, timp in care s-ar fi incarcat si mama bateriilor, am observat ca problema persista. Avand in vedere ca scuterul era prea nou sa il trimita la Brasov la reparat, cei de la service au fost oarecum amabili cu mine si sper sa fie la fel si in continuare., astfel ca piesa cu bube de la pornirea electrica s-a schimbat cu succes pe loc. Carburatorul si el. Se pare ca din cauza lui nu statea motorul la relanti. In total sa tot fi fost vreo 3 sau 4 caburatoare. Tot ref. la asta... am fost sfatuit sa bag pt inceput benzina scumpa de tipul Carera 100 de la OMV. Costa ea 40.000 ei vechi, insa acum merge mult mai bine motorul... Cu scartzaiturile si zdranganelile mi-au zis ca nu au ce face si ca sa fiu si eu atent la drum... Pe de-o parte au dreptate, astea-s soselele din Romania. Scuterica are si parti bune. In primul rand fac de la munca pana acasa cam 25-30 de minute, fata de cat faceam cu conserva (in jur de 1 ora, chiar mai mult) sau cu autobuzul (1 ora si jumatate). Ma pot deplasa / strecura usor, bashca consuma de vreo 3-4 ori mai putin decat daca as fi mers cu masina. Imi mai place si ca am am alarma cu telecomanda si pornire automata din buton de la distanta. Wow... super tare... Mdeh, poate ma bucur eu acum ca un copil mic si tamp dar sunt foarte mandru de el. Sa vad acum pana cand... In caz de ceva, in sesnul ca vor mai apare probleme iar comportamentul celor de la service va lasa de dorit, nu e bai, dau o fuga pana la OPC unde chiar cunosc pe cineva "specializat" in dosare "scuteristice"... dar sincer, nu prea as vrea sa ajung acolo... Era sa uit. Modelul de scuter First Bike pe care-l detin se numeste RIDER. Si poate ce este mai important >>> faptul ca nu l-am luat sa ma mai bucur de el si la pensie. Si cu asta cred ca am zis foarte multe. Editat Octombrie 12, 2007 de Catalin S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 pf.. eu nu inteleg.. de ce v-ati luat navete de astea in 4Timpi pff... aiurea... trb voastra.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 (editat) pf.. eu nu inteleg.. de ce v-ati luat navete de astea in 4Timpi pff... aiurea... trb voastra.. ce nu intelegi ??? poate omu` nu avea bani sa`si cumpere ceva de firma ( sau n`a vrut) .....cat despre motor ca e in 4 t ce are??? mi`e personal nu`mi place motoru in 2 t ...mi`se pare prea infect mai ales daca e de 49 cc ....mai rau ca o drujba...tu avand 15 ani poate da bine un gilera 2t (viteza , acc , arata bine ) pt fetele care au orgasm daca vad ceva pe 2 roti cu motor care sa faca pĂĽr pĂĽr pĂĽr ....sau daca nu ai obs....omu si`a luat scuteru ca sa se "miste" mai repede ieftin si fara prea multe chieltuieli servici-casa-altele .... Editat Octombrie 18, 2007 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 O parere despre First Bike. Pretenu meu cel mai bun sia luat acuma un firs bike de asta de la varus-o.scuterul e din 2004.Un an a fost plimbat, circa 1100 km. dupa aceea a stat in garaj pana anu acesta.El cand la cumparat la dus sa-i curete carburatoru.a mers 90 km dupa care nu mai pornea.a facut set motor. dupa care a facut cu el 617 km dupa care iar a avut nevoie de o segmentare. si acuma dupa 900 km din nou cred ca mai are nevoie de segmentare caci iar nu porneste. La inceput am crezut ca nu a bagt ulei in el dar ulei baga.inca semisintetic nu fiece stift. O fi chiar asa slabe? De fainutz arata fainutz, cu semnalizari pe oglinzi, stopuri faine, farurile vad binisor,dar tehnic is jalnic jalnic. Cius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Ba.. in primu rand eu am 13 ani si... oricum... nu mi-as lua un 4T de 50.. nici in viata.. de dupa La 125 ma mai gandesc daca sa iau RS 125 sau Yamaha YZF 125 R in 4T dar cred ca tot la 125 raman --- Mesaj completat în 19 Oct 2007 07:55 -------------Si in + cu banii care i-ai dat pe kktu ala de FB care ii nou iti luai scuter.. sh.. mai bun de 100 ori.. dekt panarama aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Am si eu un preten care o achizitionat un motor de la Firs Bike si cam toata vara o stat cu el in service. mi se par foarte slabutze . si gileRik poate ca tu alegi 2 timpi pt ca ai timp si nervii necesari sa tot lucri la motor . Cele in 4 timpi sunt mult mai fiabile si durata de viata a motorului ii mult mai mare. am avut un scuter in 2 timpi si acuma am motorul in 4 timpi dar ii mult mai bine . Nu am acceleratia cum o am alte motoare in 2 T dar nu se compara cand mergi la drum lung cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLAMINGO Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 @gileRik... Nu toti au banii pe care parintii tai ii au. Probabil au fost multi care au profitat de anumite oferte de la First Bike, probabil au optat pentru asa ceva mai ales ca nu au avut cash (stii ce-i aia cash ?), si au preferat sa plateasca in rate. Sunt foarte multe motive pentru care unii apeleaza la un anumit brand in defavoarea altuia. Pe cine credeti ca am vazut ieri la Fisrt Bike ? Pe Vali Vijelie ! Da, era la magazinul din Titan, din intersectie. Bucurestenii din acea zona tre' sa stie... Crezi ca el nu avea bani pentru alt tip de scuter ? Nu cred... Probabil cineva i-a recomandat sa cumpere de acolo. E chestiune de gust, de comoditate. Pe mine de pilda ma doare undeva ca scuterul Piagio este mai frumos decat Vespa, mai urat decat Gilera si mult mai bun decat Fiorst Bike. Mai ia o data la rand postul meu pentru ca bag de seama ca nu ai citit esentialul, special "aruncat" undeva la finalul mesajului... Si inca ceva... Spune merci ca inca te mai tin parintii pe banii lor. Daca ti-i castigi singur, atunci jos palaria si imi cer scuze de pe acum... Nu, nu sunt suparat pe tine, incerc doar sa fac ordine in gandurile tale, pentru ca nu tot ce zboara se mananca ! Putin respect fata de colegii de forum nu strica niciodata... Peace ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Ai perfecta dreptate... fiecare alege in functie de posibilitati si de capacitatile proprii. Este bine stiut lucrul ca scuterele de firma... chiar si Sh sunt mult mai bune/fiabile decat un Fb nou, dar la unii poate ca este primul scuter, poate ca nu au cunostintele mecanice necesare surubaritului sau poate ca isi doresc comfortul legat de achizitionarea unui scuter nou cu garantie. Iar daca nu cunosti pe cineva de incredere care sa ti-l aduca din afara intr-o stare buna... scuterul Sh de marca se poate transforma in ceva mult mai rau decat un Fb nou. La ce cazaturi "de marca" au inceput sa aduca majoritatea celor care mai ies p'afara... mai bine iti iei un Fb nou si stii ca ai garantie. Pentru ca acum nu se mai uita la calitate... ci se aduc la numar... cat mai multe. Daca ai pe cineva in afara... sau cunosti un om de incredere atunci da poti sa il iei din strainatate... dar asa sa-l iei si sa-ti crape la cateva zile si sa ramai in pom mai bine iti iei ceva din tara gen Kimco/Rieju/Fb. Numai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 @gileRik... Nu toti au banii pe care parintii tai ii au. Probabil au fost multi care au profitat de anumite oferte de la First Bike, probabil au optat pentru asa ceva mai ales ca nu au avut cash (stii ce-i aia cash ?), si au preferat sa plateasca in rate. Sunt foarte multe motive pentru care unii apeleaza la un anumit brand in defavoarea altuia. Pe cine credeti ca am vazut ieri la Fisrt Bike ? Pe Vali Vijelie ! Da, era la magazinul din Titan, din intersectie. Bucurestenii din acea zona tre' sa stie... Crezi ca el nu avea bani pentru alt tip de scuter ? Nu cred... Probabil cineva i-a recomandat sa cumpere de acolo. E chestiune de gust, de comoditate. Pe mine de pilda ma doare undeva ca scuterul Piagio este mai frumos decat Vespa, mai urat decat Gilera si mult mai bun decat Fiorst Bike. Mai ia o data la rand postul meu pentru ca bag de seama ca nu ai citit esentialul, special "aruncat" undeva la finalul mesajului... Si inca ceva... Spune merci ca inca te mai tin parintii pe banii lor. Daca ti-i castigi singur, atunci jos palaria si imi cer scuze de pe acum... Nu, nu sunt suparat pe tine, incerc doar sa fac ordine in gandurile tale, pentru ca nu tot ce zboara se mananca ! Putin respect fata de colegii de forum nu strica niciodata... Peace ! da nu pot sa nu rad de faza cu vijelie apropo de copii de bani gata (ca sigur nu isi cumpara scuteru pentru el) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocdamian2004 Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 Toti utilizatori de scutere First Bike sa posteze aici,problemele care le aveti cu ele,performante,poze....etc Mi se pare o mare teapa. Am si motive. Am un prieten foarte bun care si-a luat un scuter acum 3 luni si e defect. Nu se mai opreste si cand s-a dus cu el la garantie i-au spus ca numai la Brasov au service si sa-l duca acolo. Apoi nu te supara frate dar sa dau 30 mil. pe un scuter si care e in garantie iar reprezentanta din Timisoara sa-mi zica sa-l duc eu la Brasov!!!! Si apoi tineti minte un lucru: piesele sunt fabricate in China si este asamblat la Brasov. Asta e parerea mea despre aceasta marca si nu mi-o schimba nimeni. Eu am un PIAGGIO si modificat care merge cu 90 km/ora si nu l-as schimba cu nici un scooter din clasa "50 cm3" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLAMINGO Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 Nu se mai opreste ? Intreaba de care scuter are amicul tau si mai ales daca are alarma cu telecomanda si (ATENTIE) pornire din butonul de la telecomanda. Daca este asa, iti / ii spun eu care este solutia. Este foarte posibil sa se fi inselat. Scuterul nu are absolut nimic. Totul este din setarile telecomenzii, dar repet... numai in cazul in care scuterul pe care si l-a achizitionat este prevazut cu alarma si telecomanda, cum este al meu. Treaba este simpla. In fine... Te astept sa-mi spui daca din cauza asta este. Daca nu, atunci vezi ca este de la contact. Iar ref. ca trebuie trimis la Brasov, sugereaza-i tu sa mearga cu 1-2 beri la mecanic si-l rezolva pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 cand nu se mai opreste nici cand iei contactul face autoaprindere...fenomenul este intalnit la motoare la care nu i-ai pus o bujie corespunzatoare,ea se incinge pina la inrosire si de aici practic nu iti mai trebuie scanteie electrica la bujie...se autoaprinde prin compresie....am vazut fenomenul asta la unele scutere GoPOP...nu avea nici o legatura asta cu telecomanda...cele care au pornire pe telecomanda se opresc de asemenea numai din telecomanda....ocdamian2004 - ce caz din astea 2 se intampla la prietenul tau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLAMINGO Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 Dezkreator, daca pun contactul si-l pornesc din telecomanda, pai afla ca NUMAI din telecomda il mai pot opri ! Pana sa ma prind am injurat de toti dumnezeii, ca trebuia sa-l las sa "moara" singur, taindu-i avansaul (sau cum se zice) din carburator... Desfaceam saua si capacul si "desurubam" la carburator... In fine... Apoi dintr-o intamplare, in aceeasi zi, pe cand ma jucam cu butoanele de la telecomanda ca unul care taie frunza la caini... am vazut acul de la benzina cu se duce la locul lui in stanga, ca si cand ramai fara benzina... Hopaaa, am zis... In acel moment am pus cheia in contact si a pornit din butonul de la ghidon. Iti dai seama ca eram fericit ca scurul nu are nimic. Deja imi faceam tot felul de scenarii cum sa ma iau de aia de la service, etc... in fine. Si ca sa ma asigur ca de aici a fost problema, am scos cheia, am apasat iar pe butonul cu "fulger" de pe telecomanda, acul s-a ridicat, semn ca s-a pus contactul, iar la o a doua apasare a aceluiasi buton, scuterul a pornit. Repet, daca se porneste din telecomanda, atunci NUMAI din telecomanda il puteti opri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLAMINGO Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 Treaba valabila pentru toate scuterele chinezesti, inclusiv al meu, ca au acelasi cip de alarma. Ca sa opresti scuterul din cheie, se pune un fir din CDi la masa. Daca cheia nu e pe contact, si pornesti din telecomanda, firul ala e pus la masa de alarma, si evident ca numai ea il poate scoate din starea asta. Einstein, ai vreun ID de mess ? As vrea sa vorbesc ceva cu tine... Ti-am lasat si PM. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 Dezkreator, daca pun contactul si-l pornesc din telecomanda, pai afla ca NUMAI din telecomda il mai pot opri ! Pana sa ma prind am injurat de toti dumnezeii, ca trebuia sa-l las sa "moara" singur, taindu-i avansaul (sau cum se zice) din carburator... Desfaceam saua si capacul si "desurubam" la carburator... In fine... Apoi dintr-o intamplare, in aceeasi zi, pe cand ma jucam cu butoanele de la telecomanda ca unul care taie frunza la caini... am vazut acul de la benzina cu se duce la locul lui in stanga, ca si cand ramai fara benzina... Hopaaa, am zis... In acel moment am pus cheia in contact si a pornit din butonul de la ghidon. Iti dai seama ca eram fericit ca scurul nu are nimic. Deja imi faceam tot felul de scenarii cum sa ma iau de aia de la service, etc... in fine. Si ca sa ma asigur ca de aici a fost problema, am scos cheia, am apasat iar pe butonul cu "fulger" de pe telecomanda, acul s-a ridicat, semn ca s-a pus contactul, iar la o a doua apasare a aceluiasi buton, scuterul a pornit. Repet, daca se porneste din telecomanda, atunci NUMAI din telecomanda il puteti opri. nu chiar...uite, la scuteru meu ..daca`l pornesc de la buton..cand e pe cricu central .....pot sa`l opresc prin 2 posibilitati : din butonu telecomenzii, sau din cricu lateral....si asa e orice scuteru....nu am vazut pana acuma un scuter care sa porneasca cand e lasat cu cricu lateral jos ...e ca la motor ....nu poate fi bagat in viteza cand e pe cric ...motivu` il stii prea bine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLAMINGO Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 Mi se pare o mare teapa. Am si motive. Am un prieten foarte bun care si-a luat un scuter acum 3 luni si e defect. Nu se mai opreste si cand s-a dus cu el la garantie i-au spus ca numai la Brasov au service si sa-l duca acolo. Apoi nu te supara frate dar sa dau 30 mil. pe un scuter si care e in garantie iar reprezentanta din Timisoara sa-mi zica sa-l duc eu la Brasov!!!! Si apoi tineti minte un lucru: piesele sunt fabricate in China si este asamblat la Brasov. Asta e parerea mea despre aceasta marca si nu mi-o schimba nimeni. Eu am un PIAGGIO si modificat care merge cu 90 km/ora si nu l-as schimba cu nici un scooter din clasa "50 cm3" Tocmai s-a intors un coleg de-al meu cu un scuter de la service. I l-au facut pe loc si nu a platit decat 20 RON spaga sa nu-l trimita la Brasov. Avea exact aceeasi problema cu al amicului tau. Era de la supapa. Mai multe nu stiu... Deci nu e grav... Se schimba supapa si gata. Am impresia ca o poti schimba si tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 Dezkreator, daca pun contactul si-l pornesc din telecomanda, pai afla ca NUMAI din telecomda il mai pot opri ! Repet, daca se porneste din telecomanda, atunci NUMAI din telecomanda il puteti opri. pai eu ce am zis ? ia citeste inca o data.... ...cele care au pornire pe telecomanda se opresc de asemenea numai din telecomanda.... de aia l-am intrebat pe om ce caz este la el...cazul "autoaprindere" sau cazul "aprindere din telecomanda" ca atunci nu-l mai opresti din cheie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 (editat) OMFG ce nu intelegi ca DACA UN SCUTER E PORNIT PRIN TELECOMANDA/BUTON PORNIRE GHIDON SE POATE OPRII SI PRIN CRICU LATERAL ?? nu neaparat din telecomanda --- Mesaj completat în 25 Oct 2007 17:08 ------------- Pai daca e pe cricul lateral nici nu porneste din telecomanda. Dar asta nu insemna ca e o metoda buna de a opri motorul, sau ca ce am zis noi e eronat! nu are nimik daca opresti scuteru din cric ...ca sa va explic ...la cric e un "dispozitiv" care taie curentu atunci cand e actionat..la fel ca un contact sau telecomanda Editat Octombrie 25, 2007 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 la scuterul meu pot porni din telecomanda indiferent daca - este pe cricul central,este pe cricul lateral sau nu este pe nici un cric.... -daca l-am pornit la cheie il opresc numai de la cheie (nu si din telecomanda) -daca il pornesc din telecomanda il opresc numai din telecomanda,indiferent de pozitia cricului central , lateral , spatial , orbital etc...... faza cu cricul lateral am observat-o la GoPOP...dar nu toate scuterele sunt la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 la scuterul meu pot porni din telecomanda indiferent daca - este pe cricul central,este pe cricul lateral sau nu este pe nici un cric.... -daca l-am pornit la cheie il opresc numai de la cheie (nu si din telecomanda) -daca il pornesc din telecomanda il opresc numai din telecomanda,indiferent de pozitia cricului central , lateral , spatial , orbital etc...... faza cu cricul lateral am observat-o la GoPOP...dar nu toate scuterele sunt la fel... mi`se pare naspa sa`l poti pornii cand e pe cricu lateral...se poate intampla orice oricand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 mi`se pare naspa sa`l poti pornii cand e pe cricu lateral...se poate intampla orice oricand ceva de genu se intampla si la motoare...de pornit poti sa-l pornesti,dar cand bagi 1-a moare motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.