madendre Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 duminica asta voi merge pana in sibiu si daca nu gasesc nimic sh care sa fie pe plac o sa iau expertul.peste 2 ani ma gandesc la ceva mai maricel binenteles , de acea am zis " o sa ma tina motorul 7000-10 000km? " cu mopedul am 2600km la activ in 2 ani dar asta din cauza ca nam avut legislatia asfalt uscat si salutari cu farul ca acuma a venit vremea de moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Un scuter chinezesc JMstar al unui american a trecut de 10000 de km fara probleme. E drept ca l-a si ingrijit. Si nu e singurul. Eram la service la First Bike acum 2 ani, a veni un mosulica, avea 20000km pe bord la un scuter, Tornado sau nu stiu ce model, a zis ca nu i-a facut nimic, zicea ca merge ca in prima zi.LOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Mai 21, 2008 Autor Share Postat Mai 21, 2008 Eram la service la First Bike acum 2 ani, a veni un mosulica, avea 20000km pe bord la un scuter, Tornado sau nu stiu ce model, a zis ca nu i-a facut nimic, zicea ca merge ca in prima zi.LOL Cred ca mosulica ala mergea putin mai tare decat o bicicleta,probabil si-a cumparat scuter ca sa numai dea la pedale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Cred ca mosulica ala mergea putin mai tare decat o bicicleta,probabil si-a cumparat scuter ca sa numai dea la pedale Nu stiu cum a mers el dar presupun ca nu forja non-stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 de eri sunt posesor de FIRST BIKE EXPERT sa vad cat ma tine pana acuma am uns lantul, am schimbat un surub lipsa de la motor am sters bateria ca a curs din el acid am legat filtrul de benzina ca atarna alandala si am slabit ceva suruburi ce tineau carenele ca erau foarte stranse.a da si am verificat ca restul suruburilor inportante sa fie stranse , frana sa fie reglata , am reglat interupatorul si lam prins ca era pus asa de targ si am reglat si farul cam atat pentru primi 9km pana acuma nam avut probleme majore si sper sa nam asfalt uscat si salutari cu farul si sa vedem cat ne va tine chinezul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 FB expert e copie fidela dupa honda cub. Pe site http://www.lifan.com.ro/50q-2a.php exista un model cu motor de 50cmc. Transmisia scrie ca e semiautomata. Cum vine asta? si la expert transmisia e semiautomata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 si ala de 50cc si asta de 100cc schimbi vitezele manual fara sa cuplezi ambreajul care este centrifugal ca la mopeduri numai ca schimbi tu din treapta 1 in treapta 2 si asa maideparte. a daca e o copie dupa honda sper ca au copiat si motorul la capitolul fiabilitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Foltrans Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 de eri sunt posesor de FIRST BIKE EXPERT sa vad cat ma tine pana acuma am uns lantul, am schimbat un surub lipsa de la motor am sters bateria ca a curs din el acid am legat filtrul de benzina ca atarna alandala si am slabit ceva suruburi ce tineau carenele ca erau foarte stranse.a da si am verificat ca restul suruburilor inportante sa fie stranse , frana sa fie reglata , am reglat interupatorul si lam prins ca era pus asa de targ si am reglat si farul cam atat pentru primi 9km pana acuma nam avut probleme majore si sper sa nam asfalt uscat si salutari cu farul si sa vedem cat ne va tine chinezul asta eu am speedfight de la 6000 km am 12000 km si am facut mai putine reparatii decat ai facut tu in total.... Am doar 16 ani si doar peste cateva saptamani iau permisul A1 asa ca maxim de 125cc caut mai astept pareri sincer daca cad plasticurile si pierd suruburile numi pasa , fac cum au facut si posesori de daci , le antifonau dupa ce le luau din fabrica asa ca si eu voi strange/schimba suruburile problema .Pe mine ma intereseaza motorul si cutia , daca sunt destul de fiabile sa ma tina cam 7000-10 000km cam atat as face in 2 ani LE: am tras cu ochiul pe bikeshop la prilia leonardo de 125cc si sunt si la 800 de euro si chiar frumusele , acuma e cam discutabil subiectul la mine ma mai gandesc la ce iau til lasam a meu la 35 mil siti plateai si transportu din cluj.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 si ala de 50cc si asta de 100cc schimbi vitezele manual fara sa cuplezi ambreajul care este centrifugal ca la mopeduri numai ca schimbi tu din treapta 1 in treapta 2 si asa maideparte. a daca e o copie dupa honda sper ca au copiat si motorul la capitolul fiabilitate Eu am scuter chinezesc de 50cmc si nu am avut nici o problema cu motorul. Singurele probleme le-am avut cu cablul de kilometraj si cu carena care in partea din spate incepe sa se dezintergreze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Mai 27, 2008 Autor Share Postat Mai 27, 2008 Madendre sa-l stapanesti sanatos,fara probleme si fara incidente.Eu ma numar printre norocosi,pana acum nici o problema si il am de un an.Am facut rodajul calumea,uleiul schimbat mai devreme.Daca o sa faci astea bine nu prea o sa ai probleme la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 si ala de 50cc si asta de 100cc schimbi vitezele manual fara sa cuplezi ambreajul care este centrifugal ca la mopeduri numai ca schimbi tu din treapta 1 in treapta 2 si asa maideparte. a daca e o copie dupa honda sper ca au copiat si motorul la capitolul fiabilitate Si tot nu inteleg cum este cu ambreiajul centrifugal la acest model. Ambreiajul centrifugal cupleaza de la o anumita turatie a motorului. Sa zicem ca esti in a 2-a si accelerezi pentru a trece in a 3-a. Lasi acceleratia si imediat dai a 3-a. Dar tu cand lasi acceleratia, ambreiajul nu decupleaza pentru ca motorul este turat de la inertia motoretei (face frana de motor pentru scurt timp). Si atunci schimbi vitezele fara a decupla ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 (editat) Si tot nu inteleg cum este cu ambreiajul centrifugal la acest model. Ambreiajul centrifugal cupleaza de la o anumita turatie a motorului. Sa zicem ca esti in a 2-a si accelerezi pentru a trece in a 3-a. Lasi acceleratia si imediat dai a 3-a. Dar tu cand lasi acceleratia, ambreiajul nu decupleaza pentru ca motorul este turat de la inertia motoretei (face frana de motor pentru scurt timp). Si atunci schimbi vitezele fara a decupla ambreiajul? pur si simplu schimbi vitezele fara ambreiaj...iar cand stai pe loc nu moare,e la relanti ah si vezi k e copie dupa honda cub doar la aspect...k e in 2t si nuu se compara cu fb Editat Mai 28, 2008 de dOctOr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 multumesc pentru urari. uleiul o sal schimb mai repede si o sa incerc sa am grija la rodaj.pana acuma am 15km fara probleme sa vad in viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 fix dracie dasta am vrut si io sa-mi iau cu 4 viteze iar cand schimbai puteai sa dai din a 4-a in N sau ceva de genu .. cool oricum ..aduce putin a motocicleta si din ce tin minte avea ceva forta. sa o stapanesti sanatos si ai grija sa nu cazi pe schimbator ca se stramba urat pune niste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Honda Cub 90 e in 4 timpi. ah...scuze..nu eram bine informat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 cateva poze /index.php?...0&start=630 o sa pun altele mai detaliate dupa ce iau numarul . forta chiar are din motorul de 100cc si in treapta 1 abia ating accerelatia si fuge de sub mine mie cel putin imi place si na fost scump doar 3000 de ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 felicitari pt alegerea facuta. Daca ai A-ul merita cubul de 100; daca nu, e bun si de 50 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fabius Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Am mers o singura data pe un first bik cu pedale. Oricum sunt de proasta calitate scuterele first bike, as prefera orice la mana a2-a numai first bike nu. Daca vrei ceva adevarat iti cumperi ceva italian. Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 la 800 de euro ceva de 125cc in 4t in stare buna nam prea gasit ( cam asta a fost bugetul meu ) asa ca am ales firstul si peste 2 ani cand iau A-ul o sa iau altceva mai de firma dar pana atuncea ramane asta mai am de legat ceva cabluri acolo in fata am vazut ca atarna un picut cam mult si vreau ca totul sa fie perfect la motor pe parcurs o sa va mai spun ce am mai modificat la el ce am mai schimbat/reparat de cate ori ma lasat in drum momentan mai porneste la prima cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 800 euro nou? am un prieten care are tot expert dar a dat mai mult oricum el nu a avut probleme a fost si la mare cu el intr`o zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 2950 de ron cu toate taxele luat cu bani jos acuma imi va trebui vreo 40 de ron pentru numere rosi , RAR etc. cam inca 400 de ron as da numai pentru inscrierea lui ca firma asta minunata a facut rarul pe numele FIRST BIKULUI adica toate motoarele din reprezentanta din medias au numarul B 35 BVN toate motoarele peste 50cc.cand il scot din uzina ei radiaza din circulatie toate motoarele si eu trebuie sal duc pana in sibiu ca sa fac rarul din nou asa ca ei sunt varza la acte ca au ales sa dea taxa aia si sa inmatriculeze " nu stiu cum " atatea motoare cu un singur numar a si am aflat inca ceva despre garatie prima data au scris 12 luni dar la mine si la alti au taiat cu pixul si au scris 24 luni sau 3000 km si vanzatori sunt buni numai sa vanda ceva , dacai intrebi ceva raspund " nu stiu ..... habar nam .... trebuie sa intreb la brasov" asa ca numai am garantie a si eu am prins o oferta miau dat 2 scaune , un cort , si un sac de dormit si sa nu uit am terminat de legat cabluri de strans suruburi si de slabit pe cele de la carene si ce era de facut pe acolo asa ca sfatul meu ca proaspat posesor de FIRST BIKE cu numai 15km este asta " daca vrei un motor de la ei cautal pe cel mai eftin si cheama un mecanic priceput din prima zi" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 mai puneai 900 si iti dadeam eu un pont in bacau cu un Daelim NS III 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 navem de unde sa mai pun in + decat daca munceam eu personal pentru bani aia nu vam mai povestit despre FB EXPERT de mult. pai acuma are 200km si tocmai iam schimbat uleiul si am facut un calcul la consumul mediu si era 2,5% cred ca am gresit undeva dar in fine.pana acum 0 probleme mai putin in prima zi cand am gasit un surub lipsa si a trebuit sa leg toate cablurile care atarnau. a da era sa uit ulei de care am pus este castrol gtx 15-40w. o sa va tin la curent cu ce am mai schimbat la el si cati kilometri are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Chiar ca unele scutere first bike sunt vai de ele, dar nu toate chinezariile, eu am un gopop zip si nam probleme cu el deocamdata si am 145 km si mers mult cu el incontinu, drum lung. Am vazut la 2 prieteni care a luat de la first bike, unul galaxy care mi se pare cam mai inprastian mai alfel, deja nu ii porneste la buton, la pedala din a doua sau a treia, altul din ala mare dynamic sau ce o fi care are 60 in bord, nu prea sta la relanteu pleaca greu si cica nu merge f bine, si are sub 100 km in bord. Ciudat cu first bike arata bine dar lasa de dorit, calitate slaba facute la norma si scumpe. Si am mai gasit si pe uni care li sa defectat din senin scuterele, bar se ineaca si nu traje, nu merge frana de fata.... nu porneste repede. Daca nu gaseam gopop zip-ul nu imi luam de la first bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Toate chinezariile sunt la fel de proaste, au acelasi motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.