Sari la conținut

Ce recomandti pentru inceput?


Postări Recomandate

:what: ..... iar va bagati la afaceri.... :laugh:

 

Omu' iti cere sfaturi...tu ii bagi motoru' pe gat

 

ceva foarte ieftin, si in care sa nu bag multi bani

 

departe de ce i-ai recomandat... B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un "cross", ceva foarte ieftin, cu care sa am ceva "fun" si in care sa nu bag multi bani.

Nu prea se nimereste ceeace vrei tu cum a zis si Pit si ieftin si sa nu bagi bani.Pentru inceput si eu te sfatuiesc la 2 T 125 care indiferent de motor are suficienti CP iar motorul nu este foarte greu si poti sa-l tii mai bine daca gresesti sau daca te prinde nu te loveste asa tare.In plus la un 4T daca nu te pricepi cat de cat la mecanica si n-ai idee de ce se intampla inauntru poti sa-l "cracanezi" pe motor pe cand la 2 timpi daca nu ai pompa de ulei tot ce tre` sa faci e sa pui corect proportia ulei\benzina. Daca ai prieteni cere moto sa faci o tura doua pe urma o sa poti sa alegi si singur.

 

 

 

MAXIMA SANATATE

Editat de DCSAN20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dcsan.....chiar crezi ce e mai usor de stapanit un 2t de 125 cmc, decat un 4t de 350cmc??? desigur vorbim de aceeasi generatie de motociclete.

In primul rand este vorba de greutate si de o diferenta de cel putin 45 kg.Una e sa-ti prinda piciorul 150 kg si alta e 85 kg. La 125 cc 2 T tragi de ambreiaj cu forta mai mica control mai bun iar la 350 cc 4 T tragi cu alta forta,la 2T tre sa mergi mai turat ca sa ai cuplu bun , ai sanse mai mici sa se opreasca motorul ,pe cand la 4T daca mergi turat il prajesti,in plus una e sa dai la kik la 125 si alta e la 350,la 125 nu tre` forta ci numai explozie pe cand la 350 tre` si forta si explozie in picior.

Eu am si de una si de cealalta cu precizarea ca xt-ul porce la boton.

Parerea mea ca pentru inceput daca omu are vana,sange ,vointa ,tupeu 125 cc/28-32 CP este potrivit pentru inceput pe urma cum am mai spus dupa ce-si face idee omu alege el singur ce vrea sa faca si pe unde sa mearga. La hard sunt trasee sau portiuni pe unde un 4T nici nu viseaza dar unde 2T trece fluierand.PAREREA MEA!

 

 

MAXIMA

Editat de DCSAN20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e problema ca la 2 timpi daca nu ai un pic de simt al mainii risti sa o musti urat de tot,mai ales cum spui tu la 28-32 de cai ,unde ,daca ai tras de gaz rupe aderenta repede si te arunca in cine stie ce tufe sau copaci,acelasi lucru si la urcari : cu un 2 timpi te chinui putin in schimb cel de 4 timpi merje ca un tractor fara sa-ti fuga roata de sub tine... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NO OFENCE M-ai convins definitiv ,desi daca te uiti eu am inceput cu greutatea aderenta poa` s-o rupa la fel de bine si 4T depinde si de gume,iar pt un incepator sa deie incontinuu kikuri nu cred ca-i prea incurajator sau sa ridice incontinuu 150 de kg de la pamant.Daca ai putea sa-l sui pe ambele motoare in acelasi traseu sunt sigur ca o sa aleaga 2T.

 

MAXIMA

Editat de DCSAN20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai fara sa ne contrazicem ramane la aprecierea lui pucky ce o sa aleaga ... noi i-am dat fiecare o idee de inceput,el de aici o sa aleaga cea care se potriveste lui in funcie de

situatia lui materiala,de vointa,samd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce parere aveti de un CZ Cross vechi? Merita achizitionat cu pana in 200 euro daca e totul ok pe el?

 

NU , a avut un prieten cam pe la acelasi pret si a mers cu el cam 15 min dupa care buff.. iar dupaia repara 3 ore mergea 5 min si tot asa :D

Odata a cazut si motoru de pe cadru in mers... s`a rupt cadru :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa ai dreptate cu 2T eu pilotez foarte incisiv asta include si camionul pe valea oltului mai ales pe ploaie vad d`astia cu scule care daca nu au drum drept nu mai stiu mai departe si tre` sa-i depasesc eu pe curbe ca mai mult de 40-50 nu mai stiu sa mearga.

Dupa cum am mai spus eu am si 2T si 4T dar sunt si mecanic mot.cu combustie interna si cam stiu ce se intampla prin`auntru. Nu stiu daca ai vazut postul cu plimbarea cu DRAGOS de la Piatra Mare unde am fost cu XT-ul si fara gume adecvate care nu erau bune decat pe piatra sau stanca in rest un dezastru si am mers dupa Dragos fara probleme oricum daca stiam ce traseu este nu ma pridea el pe acolo cu XT-ul neam`. de aceea zic ca pentru inceput e mai bine sa ia un 2T la care chiar daca se strica ceva e mai usor de remediat in plus revin si subliniez este foarte importanta GREUTATEA.

 

 

ALT SFAT PENTRU OMU DACA SE DUCE SA VADA SA CUMPERE ETC SA SE DUCA CU UN PRIETEN CARE SE PRICEPE SI STIE UNDE SA SE UITE LA MOTO IN CAUZA,FOARTE IMPORTANT ACEST ASPECT.

 

IN REST MAXIMA SANATATE.

Editat de DCSAN20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu Cz cross din 90. I-a crapat motorul !!! 

Acum ii adaptez unul de minsk  .

Cauta altceva!

 

Si eu am avut o Honda MTX 50 si i-am adaptat un motor de Minsk. Nu a mai mers nici macar ca inainte desi i-am schimbat aproape toate piesele din el (cu unele noi bineinteles) Cred ca o sa te dezamageasca si pe tine motorul de Minsk

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma scuzati Soso si Spionutz, ca am indraznit. intr-adevar nu trebuia sa ii bag pe gat motorul. este KTM si cu 200 $ deabea face setul motor. asta e singura greseala pe care cred ca am facuto. mai scuzati si greutatea de 130 kg, pornirea la buton, faptul ca e inmatriculabil, si ca este excelent pt incepatori atat in oras cat si la munte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai baiatule, nu o sa pun nici o data motorul ala la vanzari

pt ca nu o sal vand asa. este un motor pt cunoscatori, pt cei interesati de asa ceva.

MAISTRE NU ARE NIMENI NIMIC CU TINE DAR SA STII CA RECOMANDAREA AVENIT DE LA UN MODERATOR .

DACA CITESTI MAI CU ATENTIE MACAR TITTLUL TOPICULUI OMUL IN CAUZA PE CARE INCERCAM SA-L SFATUIM NU ESTE EXPERT CA ALTFEL NU MAI CEREREA PAREREA AICI. SI DACA RECITESTI NU VREA SA DEA PREA MULTI BANI PE MOTOR CA-I INCEPATOR SI NU CRED CA-SI PERMITE SA ARUNCE NISTE BANI PE UN MOTOR CAPABIL CA AL TAU CA APOI SA DEA CU EL DE PAMANT. SA MAI STII CA-I MAI BINE PENTRU INCEPUT SA MAI DEA SI LA PEDALA CAND SE OPRESTE MOTORUL CA SA INVETE SI SA NU-L MAI OPREASCA (AL TAU PORNESTE LA BOTON).

IAR ULTIMA DAR CEA MAI IMPORTANTA INVATATURA PE CARE AR TREBUI S-O TRAGI ESTE FAPTUL CA PUN PARIU CU TINE DACA AR FI SA FACEM UNA-N DOI "CE FAC EU SA FACEM TOTI" TE FAC "MUCI" CU CAGIVA MEA CARE NU ESTE KTM DAR PE CARE POT S-O DAU DE TOTI PERETII CA NU ARE NICI PE NAIBA IAR PIESELE SUNT DE 60 DE ORI MAI IEFTINE CA LA KTM.

 

IN SPERANTA CA NU TE-AI SUPARAT ITI UREZ MAXIMA SANATATE. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PUN PARIU CU TINE DACA AR FI SA FACEM UNA-N DOI "CE FAC EU SA FACEM TOTI" TE FAC "MUCI" CU CAGIVA MEA CARE NU ESTE KTM DAR PE CARE POT S-O DAU DE TOTI PERETII CA NU ARE NICI PE NAIBA IAR PIESELE SUNT DE 60 DE ORI MAI IEFTINE CA LA KTM.

 

:D :baldy: :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...