pucky Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 Salutari, ma bate gandul forate serios ca pana la anul cand da firul ierbii sa-mi achizitionez un "cross", ceva foarte ieftin, cu care sa am ceva "fun" si in care sa nu bag multi bani. Astept sfaturile voastre. MULTUMESC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 cross de 125 ... da bani bagi in toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamih Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 (editat) un ktm 125lc2 din '98. inmatriculat in 2000, 4000 km, , 2 seturi de gume, aripi, handguards, masti. Editat Octombrie 12, 2004 de Soso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamih Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 pornire la buton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 ..... iar va bagati la afaceri.... Omu' iti cere sfaturi...tu ii bagi motoru' pe gat ceva foarte ieftin, si in care sa nu bag multi bani departe de ce i-ai recomandat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 cca inceput consider ca cea mai buna alegere este un motor 4t de generatie mai veche, cum ar fi: suzuki dr350, honda xl350, xr250, yamaha xt350.sunt fiabile, nepretentioase si numai bune sa incepi "cariera" de offroad pe ele @neamih...anunturile se pun la partea de comerciale.merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Octombrie 12, 2004 Share Postat Octombrie 12, 2004 (editat) un "cross", ceva foarte ieftin, cu care sa am ceva "fun" si in care sa nu bag multi bani. Nu prea se nimereste ceeace vrei tu cum a zis si Pit si ieftin si sa nu bagi bani.Pentru inceput si eu te sfatuiesc la 2 T 125 care indiferent de motor are suficienti CP iar motorul nu este foarte greu si poti sa-l tii mai bine daca gresesti sau daca te prinde nu te loveste asa tare.In plus la un 4T daca nu te pricepi cat de cat la mecanica si n-ai idee de ce se intampla inauntru poti sa-l "cracanezi" pe motor pe cand la 2 timpi daca nu ai pompa de ulei tot ce tre` sa faci e sa pui corect proportia ulei\benzina. Daca ai prieteni cere moto sa faci o tura doua pe urma o sa poti sa alegi si singur. MAXIMA SANATATE Editat Octombrie 12, 2004 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 sa inteleg ca ti-ai luat azi examenul ? Sorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 ca bine le zici ma Zoso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 zici ca sunt om mare, nu? @dcsan.....chiar crezi ce e mai usor de stapanit un 2t de 125 cmc, decat un 4t de 350cmc??? desigur vorbim de aceeasi generatie de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 (editat) @dcsan.....chiar crezi ce e mai usor de stapanit un 2t de 125 cmc, decat un 4t de 350cmc??? desigur vorbim de aceeasi generatie de motociclete. In primul rand este vorba de greutate si de o diferenta de cel putin 45 kg.Una e sa-ti prinda piciorul 150 kg si alta e 85 kg. La 125 cc 2 T tragi de ambreiaj cu forta mai mica control mai bun iar la 350 cc 4 T tragi cu alta forta,la 2T tre sa mergi mai turat ca sa ai cuplu bun , ai sanse mai mici sa se opreasca motorul ,pe cand la 4T daca mergi turat il prajesti,in plus una e sa dai la kik la 125 si alta e la 350,la 125 nu tre` forta ci numai explozie pe cand la 350 tre` si forta si explozie in picior. Eu am si de una si de cealalta cu precizarea ca xt-ul porce la boton. Parerea mea ca pentru inceput daca omu are vana,sange ,vointa ,tupeu 125 cc/28-32 CP este potrivit pentru inceput pe urma cum am mai spus dupa ce-si face idee omu alege el singur ce vrea sa faca si pe unde sa mearga. La hard sunt trasee sau portiuni pe unde un 4T nici nu viseaza dar unde 2T trece fluierand.PAREREA MEA! MAXIMA Editat Octombrie 13, 2004 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 e problema ca la 2 timpi daca nu ai un pic de simt al mainii risti sa o musti urat de tot,mai ales cum spui tu la 28-32 de cai ,unde ,daca ai tras de gaz rupe aderenta repede si te arunca in cine stie ce tufe sau copaci,acelasi lucru si la urcari : cu un 2 timpi te chinui putin in schimb cel de 4 timpi merje ca un tractor fara sa-ti fuga roata de sub tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 (editat) NO OFENCE M-ai convins definitiv ,desi daca te uiti eu am inceput cu greutatea aderenta poa` s-o rupa la fel de bine si 4T depinde si de gume,iar pt un incepator sa deie incontinuu kikuri nu cred ca-i prea incurajator sau sa ridice incontinuu 150 de kg de la pamant.Daca ai putea sa-l sui pe ambele motoare in acelasi traseu sunt sigur ca o sa aleaga 2T. MAXIMA Editat Octombrie 13, 2004 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pucky Postat Octombrie 13, 2004 Autor Share Postat Octombrie 13, 2004 Multzam mult pentru sfaturi. Cam la ce pret se invarte un xt 350? si ce parere aveti de un CZ Cross vechi? Merita achizitionat cu pana in 200 euro daca e totul ok pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 pai fara sa ne contrazicem ramane la aprecierea lui pucky ce o sa aleaga ... noi i-am dat fiecare o idee de inceput,el de aici o sa aleaga cea care se potriveste lui in funcie de situatia lui materiala,de vointa,samd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 si ce parere aveti de un CZ Cross vechi? Merita achizitionat cu pana in 200 euro daca e totul ok pe el? NU , a avut un prieten cam pe la acelasi pret si a mers cu el cam 15 min dupa care buff.. iar dupaia repara 3 ore mergea 5 min si tot asa Odata a cazut si motoru de pe cadru in mers... s`a rupt cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adolphyno Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 Am eu Cz cross din 90. I-a crapat motorul !!! Acum ii adaptez unul de minsk . Cauta altceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 14, 2004 Share Postat Octombrie 14, 2004 dcsan....cred ca iti place tie prea mult 2t,...insa...baiatul a intrebat pentru inceput ce sa ia.mi e greu sa cred ca o sa faca nu stiu ce trasee la inceput si e demonstrat deja ca o curba a puterii cat mai liniara e atributul unui motor docil(adica bun de incepator) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Octombrie 14, 2004 Share Postat Octombrie 14, 2004 (editat) S-ar putea sa ai dreptate cu 2T eu pilotez foarte incisiv asta include si camionul pe valea oltului mai ales pe ploaie vad d`astia cu scule care daca nu au drum drept nu mai stiu mai departe si tre` sa-i depasesc eu pe curbe ca mai mult de 40-50 nu mai stiu sa mearga. Dupa cum am mai spus eu am si 2T si 4T dar sunt si mecanic mot.cu combustie interna si cam stiu ce se intampla prin`auntru. Nu stiu daca ai vazut postul cu plimbarea cu DRAGOS de la Piatra Mare unde am fost cu XT-ul si fara gume adecvate care nu erau bune decat pe piatra sau stanca in rest un dezastru si am mers dupa Dragos fara probleme oricum daca stiam ce traseu este nu ma pridea el pe acolo cu XT-ul neam`. de aceea zic ca pentru inceput e mai bine sa ia un 2T la care chiar daca se strica ceva e mai usor de remediat in plus revin si subliniez este foarte importanta GREUTATEA. ALT SFAT PENTRU OMU DACA SE DUCE SA VADA SA CUMPERE ETC SA SE DUCA CU UN PRIETEN CARE SE PRICEPE SI STIE UNDE SA SE UITE LA MOTO IN CAUZA,FOARTE IMPORTANT ACEST ASPECT. IN REST MAXIMA SANATATE. Editat Octombrie 14, 2004 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 14, 2004 Share Postat Octombrie 14, 2004 in cazul asta,eu am tacut.felicitari pt plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogu_Spartanu' Postat Octombrie 15, 2004 Share Postat Octombrie 15, 2004 Ce parere aveti de Aprilia MX 125 sau Mz SM 125?Sunt bune de oras?pt incepatori? Cauciucurile uc care vin au aderenta buna sau trebuie shimbate uc unele slick(pt oras)? Cam cit ia la ora fiecare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 15, 2004 Share Postat Octombrie 15, 2004 poate stau prea mult in casa, dar stiu ca o motocicleta cu slicuri nu are ce cauta in afara circuitului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Octombrie 15, 2004 Share Postat Octombrie 15, 2004 (editat) Am eu Cz cross din 90. I-a crapat motorul !!! Acum ii adaptez unul de minsk . Cauta altceva! Si eu am avut o Honda MTX 50 si i-am adaptat un motor de Minsk. Nu a mai mers nici macar ca inainte desi i-am schimbat aproape toate piesele din el (cu unele noi bineinteles) Cred ca o sa te dezamageasca si pe tine motorul de Minsk Editat Octombrie 15, 2004 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamih Postat Octombrie 15, 2004 Share Postat Octombrie 15, 2004 ma scuzati Soso si Spionutz, ca am indraznit. intr-adevar nu trebuia sa ii bag pe gat motorul. este KTM si cu 200 $ deabea face setul motor. asta e singura greseala pe care cred ca am facuto. mai scuzati si greutatea de 130 kg, pornirea la buton, faptul ca e inmatriculabil, si ca este excelent pt incepatori atat in oras cat si la munte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 15, 2004 Share Postat Octombrie 15, 2004 ma baiatule.nu am nimic special cu tine, dar puteai f bine sa i spui omului ca ai un motor pus la comerciale si ca eventual e numa bun de incepator.in rest, considera discutia incheiata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.