Sari la conținut

Racire Ulei Dnepr


kanvulf
 Share

Postări Recomandate

daca nu merge la 36 gr. celsius o lasi in pace, ce sa-i faci? sa-i bagi dinamita in fund sa o faci avion? am ajuns la o concluzie: niprul nu e rentabil financiar, e bun pentru om, pentru ca un om fara pasiune moare dupa un an de pensie ca e leguma, asa e frumoasa viata, de ce sa o stricam frecandu-ne creierii sa gasim solutii pe care nici inginerii nu le-au gasit, mergi iarna pe zapada? de ce nu-i pui senile doar sint peisaje frumoase si iarna inainte de craciun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau cu ulei de calitate premium + aditiv cu MoS2 (nu sariti ca nu e bun pina nu studiati despre proprietatile bisulfurii de molibden ). Nu stiu de ce dar am impresia ca multi nepristi folosec uleiuri de slaba calitate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

stressule , AM FOLOSIT MOBIL 10W40 semi-sintetic.... DAR acum sta si asteapta 4litri de 20W50 tot Mobil.... sa vad cand o sa mai ies cu el la plimbare :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

n-a spus nimeni sa pui sintetic in lepra, nici nu e bun pt. ea :wave: are tolerante prea mari, nu face fata sinteticul (culmea) chiar daca reusesti sa o faci sa nu curga. un 20w50 mineral de calitate e de ajuns. dar sa fie moto, nu auto. nu pt. ca ar avea treaba cu ambreiajul umed care la nepra nu exista ci pt. ca motorul merge la temp. mai mari. mos2 e foarte bun. mai puteti incerca si metabond. eu am folosit la ij, la oltcit si la un chevy. la toate mi-a scazut consumul. la chevy am folosit metabond megalene pt. benzina si metabond m pt. ulei. vara, in oras, mers sportiv cu aer conditionat fara nici un aditiv 10% in oras. cu megalene am scazut la 9.5% in aceleasi conditii. cu metabond m am scazut la 8.5. am mai pus si bujii denso iridium si acum am 8% in oras. zic eu ca e bine. temperatura nu mai trece de 3/4 in forja pe cand inainte se ducea si mai sus. nu am fiert apa niciodata in schimb. la oltcit am folosit la fel si am pus si pt. cutia de viteze. ulei sintetic mobil. de la 15% in oras in forja am 12. la ij am pus metabond old special in amestec si metabond m in cutie. si am 4 in loc de 4.5 afara. la oltcit si la ij a scazut si zgomotul. la chevy nu mi-a scazut nici un zgomot ca oricum nu facea, am masina de noua si are doar 16.000 de km, ar fi fost culmea sa fie zgomotos motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleko de la alt calculator ca nu pot sa ma loghez ca sunt moderator:

 

1. Stressule uleiul sintetic este perfect pt orice motor daca iti permiti schimbul si eventualele completari, ca vascozitate este identic cu unul mineral ca de aia au acelasi indice de vascozitate pe eticheta. Uleiul sintetic adevarat 100% e rar. Eu folosesc la Uralul 750 Agip full syn 20W50 intrucat nu consuma ulei (insesizabil).

http://www.agip.ro/webcontent.omeco/folder_4502.html

Iarna bag 15W50 Mobil full syn.

Printre avantajele uleiului sintetic:

arde la o temperatura cu 100 grade Celsius mai inalta decat uleiul mineral si nu lasa depuneri, deci este foarte potrivit la Nipru sau Ural,

se subtiaza mai greu.

Parleala mi-o scot ca nu schimb uleiul la 1000km (ca la mineral) ci la 2500km si e clar ca motociletei ii place.

 

2. Dark Rider ma obosesti. Te rog sa te abtii de la atatea emoticonuri fiindca sunt penibile. Te rog sa iti aranjezi posturile sa fie mai cursive si logice. Te rog sa urmaresti subiectul. Nu iti voi umbla in ce scrii dar te faci de cacao. Mai lasa vorba si plimba si tu o motocicleta, pe la vreo intalnire sa bei o bere cu alti nipristi.

Editat de hexstatic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Aleko de la alt calculator ca nu pot sa ma loghez ca sunt moderator:

 

1. Stressule uleiul sintetic este perfect pt orice motor daca iti permiti schimbul si eventualele completari, ca vascozitate este identic cu unul mineral ca de aia au acelasi indice de vascozitate pe eticheta. Uleiul sintetic adevarat 100% e rar. Eu folosesc la Uralul 750 Agip full syn 20W50 intrucat nu consuma ulei (insesizabil).

http://www.agip.ro/webcontent.omeco/folder_4502.html

Iarna bag 15W50 Mobil full syn.

Printre avantajele uleiului sintetic:

arde la o temperatura cu 100 grade Celsius mai inalta decat uleiul mineral si nu lasa depuneri, deci este foarte potrivit la Nipru sau Ural,

se subtiaza mai greu.

Parleala mi-o scot ca nu schimb uleiul la 1000km (ca la mineral) ci la 2500km si e clar ca motociletei ii place.

 

2. Dark Rider ma obosesti. Te rog sa te abtii de la atatea emoticonuri fiindca sunt penibile. Te rog sa iti aranjezi posturile sa fie mai cursive si logice. Te rog sa urmaresti subiectul. Nu iti voi umbla in ce scrii dar te faci de cacao. Mai lasa vorba si plimba si tu o motocicleta, pe la vreo intalnire sa bei o bere cu alti nipristi.

 

 

eu am bagat intr-un simson culmea, tot agip 20w50 syn. batea ca dracu'. am pus mineral 20w50 (valvoline pt. motoare vechi) si a incetat. dreq stie. merita incercat odata cu un sintetic gros. daca merge bine e super ca e evident ca e mai bun. daca nu, mineral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lebadau daca te uiti in urma pe forum cu search o sa vezi 100 de posturi de-ale lui Dark -Rider cu pompa dubla necesara montarii radiatorului... Si-o injura DARK-RIDER-82 Niprul dar ce l-o injura Niprul pe DARK-RIDER.

...stai oleaca... Pompa dubla? Pentru ce? vrei sa tii supapa de presiune a pompei deschisa? Presiune in punctu A => presiune si in B oriunde in circuit. Nu vad de ce nu. Dak pui radiatoru a.i. sa nu se goleasca cu motoru oprit nu vad de ce sa nu mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Scuze ca ma amestec in discutie dar problema racirii la ulei la motorul de Nipru este interesanta si dureroasa in acelasi timp. Cum am vazut eu montajele (poate am vazut gresit) prezentate in diferite topicuri, consider ca este o mare greseala sa montezi radiatorul de racire in paralel pe refularea pompei de ulei cu linia de ungere. Mai clar, s-a facut o legatura de la presostatul pres. min. ulei la radiator si de la radiator direct in baia de ulei. Cel putin asa am vazut eu. In acest caz nu mai comentez nimic ptr. ca nu mai am ce. Greseala totala. Exista, dupa mine, 2 variante de montaj. 1: modificat refularea pompei de ulei, prin o retea de conducte uleiul sa treaca intai la radiator si apoi intors la motor prin legatura de la presostatul de ulei. Este o varianta mecanica dar pretentioasa. Sint treceri de executat prin carter s-au prin carter si capacul de la pinioanele de distributie. Trebuie tinut cont de faptul ca uleiul va circula in tot timpul functionarii motorului prin radiator, in caz de vreme rece viscozitate mare, presiune mare, ungere defectuoasa,iar nu e bine. Trebuie inbunatatita varianta cu un termometru si o valva cu trei cai prin care se va comanda cind sa se faca trecerea uleiului prin radiator. Nu este imposibil de realizat dar am spus pretentioasa si cu bataie de cap. Varianta 2 : termometru montat in baia de ulei, indicator de temperatura, pompa de ulei actionata electric care va fi pornita functie de temperatura aratata de indicatorul de temperatura. Pompa aspira uleiul din baie trimite la radiator de la radiator direct in baia de ulei. Se poate folosi o pompa electrica de benzina (Matiz, Espero, Cielo) nu trebuie sa fie neaparat noua. Consumul de curent nu este mare, debitul pompei aprox. 4-5 l / min. la t=20/25 grade C. Cine vrea poate sa incerce. Eu am sa incerc, macar asa de orgoliu, sa vad daca mai sint in forma. Asfalt uscat numai sub roti.

Hai noroc. Bun raspuns! Am cunoscut un tip anu asta la intrunire la BC care avea pe nipru un radiator scos din circuitu de presiune cu returu in baie. La prima vedere am crezut ca sunt prea beat ca sa mai pricep. Dimineata am vb. cu omu si mi-a zis ca chiar asa e. Cica a mers cu el 40.000 km fara belele cu ungerea... cum nu stiu. Tipu chiar credea ca a reinventat roata! Ma rog, sa mai zic ceva: am un prieten care a pus radiator sub presiune intre pompa si cuzineti, cu pompa originala de nipru (fara comanda functie de temperatura). Mere f bine si la -15 grade, cu motoru rece, datorita unei supape de suprapresiune facuta tot de el (cea originala a fost anulata). Nipru e proiectat pt. temperaturile mici din rusia. Oricum uleiu se subtiaza repede. Poate BEM candva pe la vreo intrunire!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...