Sari la conținut

Scrisoare Deschisa


doi-zece
 Share

Postări Recomandate

A inceput ca o discutie constructiva si se termina cu o cearta, ca o lingura scufundata in borcanul cu IQ. Apriliabiker 2004, mai aveai putin si il citai pe McLuhan. Insa, daca ar fi sa privim lucrurile si mai in perspectiva, ceea ce ma ingrijoreaza pe mine nu este decadenta hartiei tiparite...De fapt...Imi spuneti si mie care sunt noile mass media, altele decat netul, ca observai ca si site-urile sunt perimate...

 

Incalzirea globala, raportul Al Gore, faza de platou a productiei de petrol... Inseamna ca motociclismul va fi radical schimbat in viitor sau chiar nu va mai fi. Si atunci o sa facem o revista despre aparatele de aer conditionat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati bikeri..imi permit un scurt comentariu la vorbele de duh..a lu' 2-10 care nu au facut altceva decat sa descrie perfect temperamentul balcanic al romanului in general si al motociclistului roman in special.omu' are perfecta dreptate,chiar daca s-a luat si de mine,intr-o fraza dar nu conteaza..a reusit sa ma puna la punct.personal credeam ca noi chiar reprezentam ceva si facem ceva frumos si constructiv.si eu sunt satul de intrunirile cu betivi si motoare turate la 3 dimi de vreun handicapat beat printre corturi.de aia nu mai merg la asa ceva,de aia am organizat aceasta intrunire speciala(care este la nivel national si nu un event local), dar nu conteaza..bagati-mi pumnul in gura ..asta e.

imi cer scuze fata de moto life si de toti care s-au simtit atacati de topic-ul meu promit ca voi organiza in continuare acest eveniment si nu am sa mai suflu un cuvintel.lasa sa scrie moto life despre intruniri clasice .restul de comentarii pe teme impuse...sunt clare,dar uite ce au generat: 3 pagini de injuraturi si acuze intelectuale..in rest numai de bine .cu respect :agree: :wave: :lol: :lol: :lol: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: Ce-i drept, Marque, pe mormantul lui McLuhan sta scris "The truth shall make you free"

Acuma departe de Academia MotoCatavencu de mai sus, am luat parte nu demult la un workshop international in care printre altele se punea problema acestei crize a mediei clasice.

Una din solutiile evidentiate era tranzitia de la definirea unui brand media prin suportul de comunicare (in spiritul clasic, revista X, televiziunea Y, radioul z) la brandul media de sine statator care presupune o identitate ce se extinde de data asta pe un portofoliu de mijloace suport, dar are carui valori sunt independente de el. In felul acesta se reduc limitarile de periodicitate sau generate de forma mesajului (video, text, poza etc.). Uite, desi nu vreau sa-i laud neaparat, Pro- tv, ProFm, Promotor, etc. sunt o ilustrare a acestui concept.

Nu in totalitate reusita implementarea, poate si din cauza contextului "balcanic" dar bun de exemplu.

 

Deci cind ma refeream la moarte, ma refeream la forma actuala, de sine statatoare.

Forumul iarasi e o forma de organizare "social-virtuala perimata.

E cam ca marea adunare nationala, in care se string bisericute bisericute, pe topicuri, dar prezinta si dezavantaje inerente.

Forumul e una din primele forme de social networking, derivata din vechile si mai putin structuratele BBS-uri (buletin board sistem, de la inceputurile netului, asa cum e mircul fata de messenger sa zicem)

Iar televiziunea se inclina spre interactiv. Vechiul format social paternalist in care redactorii propovaduiesc adevarul iar poporul asculta si se mira frumos, au devenit neatractive. Oamenii vor acum sa participe activ, nu pasiv. Insa pentru asta tb o structura in care aceasta noua interactiune sa raspunda acestor tendinte.

 

Vezi Yahoo360, digg, ca forme noi de interactivitate care definesc moartea forumului.

Si ar mai fi o discutie despre raportul intre tehnic si emotional in continut.

Dar nu vreau sa fac marketing aici, insa sa stii ca pe considerente de genul de mai sus se discuta constructia brandului Univers Moto la Stuttgart, nu pe saluturi cu farul, de aia am eu atitia "prieteni" pe aici. Iar astea nu se vad sau citesc direct in paginile unei reviste, dar se simt al dracu de tare in cifrele de vinzare si in pozitionarea advertiserilor fata de vehicolul tau media. Adica in banutul incasat pina la urma. Marketingul si scrisul sunt 2 parti distincte si ar trebui sa se completeze si sa se sprijine reciproc nu invers.

Da asta e alt subiect.

 

E, cam la asta vroiam sa bat apropouri in discutia cu doi-zece pina sa ma ia dusmanii in vizor.

:wave:

Editat de apriliabiker2004
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...