Sari la conținut

Unde Pot Schimba Motorul


Postări Recomandate

am un kawasaki gpz 500 s din '87 si mi se duce distributia.

as vrea sa schimb motorul(piesa, nu motocicleta :bounce: ) cu totul, sa iau si unul de generatie mai noua

stie cineva unde se poate face asta?

 

va rog, cine ma poate ajuta....

 

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi pe la firme de dezmembrari din Anglia/Germania. Multi vand si pe ebay. Problema e ca daca motorul in sine e destul de ieftin (probabil max 300 in cazul tau), o sa te rupa transportul (daca il accepta mai intai) din cauza greutatii. Eventual sa gasesti unul prin Germania si sa vorbesti apoi cu una din firmele care aduc motociclete de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi pe la firme de dezmembrari din Anglia/Germania. Multi vand si pe ebay. Problema e ca daca motorul in sine e destul de ieftin (probabil max 300 in cazul tau), o sa te rupa transportul (daca il accepta mai intai) din cauza greutatii. Eventual sa gasesti unul prin Germania si sa vorbesti apoi cu una din firmele care aduc motociclete de acolo.

 

 

as fi preferat o firma din tara,

transportul m-ar rupe la bani si nu fac nimic din afacerea asta

mersi oricum

mai caut... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit si eu la varianta asta... de luat un motor nou. Se gasesc pe la dezmembrari, ebay, etc...

Insa ce te faci cu RAR-ul...ca trebuie omologat individual.

Printre cerinte:

- motorul sa NU aiba mai mult cu 40% performante decat cel original (cai putere adica)

- sistemul de prindere sa se potriveasca

- sa ai proiect facut de un inginer din domeniu care sa "ateste ca va tine cadrul noul motor" (asta te rupe de bani)

- sa se monteze motorul nou intr-un service autorizat de firma constructoare (Kawa nu are service autorizat oficial din cate stiu in Romania)

- inca vreo suta si ceva de euro taxele de omologare...

 

 

Desigur traim in Romania si probabil multe puncte se pot rezolva in stilul mioritic (s.p.a.g.a.) insa ... ajungi la mana cine stie cui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit si eu la varianta asta... de luat un motor nou. Se gasesc pe la dezmembrari, ebay, etc...

Insa ce te faci cu RAR-ul...ca trebuie omologat individual.

Printre cerinte:

- motorul sa NU aiba mai mult cu 40% performante decat cel original (cai putere adica)

- sistemul de prindere sa se potriveasca

- sa ai proiect facut de un inginer din domeniu care sa "ateste ca va tine cadrul noul motor" (asta te rupe de bani)

- sa se monteze motorul nou intr-un service autorizat de firma constructoare (Kawa nu are service autorizat oficial din cate stiu in Romania)

- inca vreo suta si ceva de euro taxele de omologare...

Desigur traim in Romania si probabil multe puncte se pot rezolva in stilul mioritic (s.p.a.g.a.) insa ... ajungi la mana cine stie cui.

 

 

nu cred ca trebuie chiar atatea etape de parcurs...

din cate stiu, trebuie doar reactualizate datele din talon(adica seria noului motor)

motoarele de gpz din cate stiu nu s-au modificat ca si constructie si mod de prindere in timp.

eu practic vreau sa schimb un motor de gpz cu alt motor de gpz...

chiar nu a mai facut nimeni asta? :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca iei un motor Sh cu distributia 50% e si mai fain!! :wave:

Daca iei alta motocicleta ce-are? O vrei tu pe aia neaparat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca iei un motor Sh cu distributia 50% e si mai fain!! :lol:

Daca iei alta motocicleta ce-are? O vrei tu pe aia neaparat?

 

 

cred ca pana la urma, daca e prea complicata treaba cu schimbatul motorului, mai bine ii repar distributia si gata...

da, frate, o vreau neaparat pe asta

:lol:

 

1. e prima moto pe care am luat-o si e destul de personalizata

2. sa o vand pe un pret de nimic si sa-mi iau alta in care tre sa bag iar bani, nu se merita (adevarul ca daca vrei sa-ti cumperi un motor pe care sa fii cate de cat sigur ca nu ai probleme , tre sa bagi cel putin vreo 3 mii de euroi)...asa ca mai bine pun la punct ce am acum si cu ce bani dispun

 

s-auzim de bine!

bafta :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

cred ca pana la urma, daca e prea complicata treaba cu schimbatul motorului, mai bine ii repar distributia si gata...

da, frate, o vreau neaparat pe asta

:wave:

 

1. e prima moto pe care am luat-o si e destul de personalizata

2. sa o vand pe un pret de nimic si sa-mi iau alta in care tre sa bag iar bani, nu se merita (adevarul ca daca vrei sa-ti cumperi un motor pe care sa fii cate de cat sigur ca nu ai probleme , tre sa bagi cel putin vreo 3 mii de euroi)...asa ca mai bine pun la punct ce am acum si cu ce bani dispun

 

 

Bravo!

Exact la punctele 1 si 2 se incadreaza si Suzuka mea de acasa, si tot probleme cu distributia are... O tin si o fac, nu vreau sa o dau pe nimica toata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca iei un motor Sh cu distributia 50% e si mai fain!! :wave:

Daca iei alta motocicleta ce-are? O vrei tu pe aia neaparat?

 

 

si mai e un aspect...o vand pe asta...dar nu o sa am bani sa-mi iau ceva bunicel...sar din lac in put....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...