Sari la conținut

Mz-etz: Se Poate Reconditiona Ambelajul?


lwiq
 Share

Postări Recomandate

conteaza ce tre reconditionat la ea, daca trebe doar schimbat boltul, nu e mare lucru, un mecanic bun o poate face, o poate si echilibra

dar daca trebe de exemplu refacut conul, pe care vine butucul de ambreiaj, treaba se complica, nu merge sa o incarci cu sudura si apoi refacut conul la cota exacta (se uzeaza f repede , in cateva sute de km) , pt aceasta trebe sa o duci la un atelier specializat in rectificari, prelucrari prin aschiere, trebe metalizat (incarcat cu crom zona unde vine conul prin electroliza.... cred) si apoi refacut la cota originala, astfel v-a fii ca si nou.

 

toate acestea stiu din propria experienta, io am reconditionat ambielajul la fostu motor in cluj si m-o cam costat mult, aproape cat unu nou.

 

:wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conteaza ce tre reconditionat la ea, daca trebe doar schimbat boltul, nu e mare lucru, un mecanic bun o poate face, o poate si echilibra

dar daca trebe de exemplu refacut conul, pe care vine butucul de ambreiaj, treaba se complica, nu merge sa o incarci cu sudura si apoi refacut conul la cota exacta (se uzeaza f repede , in cateva sute de km) , pt aceasta trebe sa o duci la un atelier specializat in rectificari, prelucrari prin aschiere, trebe metalizat (incarcat cu crom zona unde vine conul prin electroliza.... cred) si apoi refacut la cota originala, astfel v-a fii ca si nou.

 

toate acestea stiu din propria experienta, io am reconditionat ambielajul la fostu motor in cluj si m-o cam costat mult, aproape cat unu nou.

 

:wave:

 

si cat costa un ambielaj nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu vreo 4.5 - 5 mil

 

oooooooooooooooooooooooooooooooo

cam mult. speram sa scap mai usor. am raspuns (la mz-uri) ce are ambielajul. a si am mai gasit si o foita din tabla subtire pe acolo.... pe langa ambielaj

biela are ceva joc, in anumite locuri se invarte bine pe con, in altele se blocheaza. nu stiu mai mult, tre sa desfac placa de presiune... adik tre sa fac rost de o presa. te tin la curent

 

ms.

Editat de lwiq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oooooooooooooooooooooooooooooooo

cam mult. speram sa scap mai usor. am raspuns (la mz-uri) ce are ambielajul. a si am mai gasit si o foita din tabla subtire pe acolo.... pe langa ambielaj

biela are ceva joc, in anumite locuri se invarte bine pe con, in altele se blocheaza. nu stiu mai mult, tre sa desfac placa de presiune... adik tre sa fac rost de o presa. te tin la curent

 

ms.

ma, lasa biela... motoru bate? Dak nu lasa-l asa. La respectivu con FA-I UN CANAL DE PANA, cum e la ij. Trebe freza. 2-3 sute de mii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, lasa biela... motoru bate? Dak nu lasa-l asa. La respectivu con FA-I UN CANAL DE PANA, cum e la ij. Trebe freza. 2-3 sute de mii.

 

ce sa bata... s-a blocat biela. cand l-am desfacut am si gasit o bucata de tabla (subtire - probabil de la anterioarele reconditionari). acum merge greu biela pe boltul ala + ca nu reusesc sa scot placa de presiune de pe con.. desi i-am facut o presa. a inceput sa se crape axul de la ambielaj si placa nu iasa. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...