Jorj Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 (editat) Banuiesc ca e ceva simplu deci intrebarea mea e un pic cam stupida dar nu am reusit sa aflu nivelul uleiului din cutia de viteze. Surubul care se scoate din orificiul prin care se toarna uleiul nu este prevazut cu nici o joja si nic nu pare ca Jawa ar fi prevatuta cu asa ceva. Care cunoaste va rog luminati-ma.Numai bine! Editat Iulie 7, 2007 de Jorjel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Am avut Jawa acum vreo 10 ani si, din cate imi amintesc, surubul respectiv (de plastic, de culoare alba, parca) are 4 zone: 1. capul surubului, care iese afara din motor si de care apuci cu mana. 2. Filetul 3. o portiune tronconica mult mai lunga, care se ingusteaza spre capatul ce intra in motor 4. Un stutz cilindric de vreo 2 cm, cu diametrul mai mic decat diametrul bazei mici a tronconului. Ei bine, acel stutz iti da nivelurile maxim si minim ale uleiului. Opresti motorul, il lasi 10-15 minute sa se scurga uleiul din instalatie, scoti surubul, il stergi cu carpa, apoi il insurubezi la loc. Cand il desurubezi, urma de ulei trebuie sa pateze doar pe lungimea stutzului. Daca nu e nimic patat de ulei, ai nivelul prea mic. Daca uleiul urca si pe portiunea tronconica, ai nivelul prea mare. Capetele stutzului joaca roul marcajelor de pe joja de la masini. Bafta! Sper sa fi fost destul de coerent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Eu stiu ca are sub schimbator, mai in spate putzintel, un surub (?cu doua sageti?). Ala trebuie sa-l scoti si trebuie sa se prelinga ulei. Daca nu curge ulei pe acolo, completezi pana incepe sa curga Asha era si la Jawa mea de doi juma´, doar ca ceva mai in fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Eu stiu ca are sub schimbator, mai in spate putzintel, un surub (?cu doua sageti?). Ala trebuie sa-l scoti si trebuie sa se prelinga ulei. Daca nu curge ulei pe acolo, completezi pana incepe sa curga Asha era si la Jawa mea de doi juma´, doar ca ceva mai in fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Iulie 8, 2007 Autor Share Postat Iulie 8, 2007 Multumesc mult de raspunsuri, SRY m-ai luminat, am gasit intr-adevar surubul in cauza si am aflat ca e cam uscat pe acolo. sorinavaram: ce ai zis acolo cu surubul tronconic ma asteptam si eu sa gasesc prima data dar negasind asa ceva am ramas nedumerit si am intrebat aici. Multumesc inca o data si va doresc numai rezervoare pline! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Da, mi-am amintit si eu de acel surub, dar ala nu iti da nivelurile de maxim-minim, ci e pentru eliminarea surplusului de ulei in cazul in care pui prea mult. Probabil ca la tine vreun fost proprietar a inlocuit acel surub cu tija tronconica. Ar fi bine sa cumperi unul sau sa iti faci dupa un model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 (editat) 1 litru de ulei in carte zice castrol ep80w, api gl 4, sae 80w. eu asta am folosit cu schimbare la 3500km si n-am avut parte de zmucituri si lipiri de placi de ambreiaj Editat Iulie 15, 2007 de catutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.