slaver Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Am un kawasaki VN750 A model '86, am bagat in el axe cu came, lanturi de distributie,intinzatoare lant, semeringuri,lant+pinion pmpa de ulei,toate noi ca imi place motorul si vreau sa am grija de el, dar am mici probleme si am nevoie de putin ajutor, as dori niste sfaturi,informatii... 1. am o fisura mica la carter undeva jos pe langa el-motor si dupa ce am mers cu motorul si se incalzeste uleiul incepe sa picure nu foarte tare dar e rusinos, imi aduce aminte de ij, am incercat sa-l lipes cu ceva dar nu prea merge sau nu am folosit ce tb. daca stie cineva ce as putea folosi, please... 2. incarcarea e cam slabuta, am pe ea un regulator de tensiune de la kawa ninja, si in baterie incepe sa bage tens mai bine pe la 4000 rpm si numaI 13,9 V , in manual scrie ca tb 14-14.5 V la 4000rpm - ideea este ca pare sa am un consumator ,ceva imi fura curent ,sa fie un scurt, sa fie bateria care e mai veche, nu stiu, pt ca dupa ce incarc bateria la redresor motorul porneste la rece destul de repede, dar dupa ce merg - mai fol. si un far...- si se incalzeste am mari sanse sa raman pe un am oprit, nu mai vrea sa porneasca decat forta,adica tras tens. de la vreo masina, sau impinsa, si inca ceva demarorul se cam chinuie ii dau start, si am observat ca dc nu o i-a din prima si continui sa ii dau start se cam incalzeste + ca pe la mijl. carc asei demarorului s-a cam deschis vopseaua, de parca a fost suprasolicitat; la pornire imi i-a ca 4- 5 V, iar daca am intre 12-13V in baterie la star ajunge cam la 8-9V si sunt slabe sanse sa mai porneasa, in plus mi se sting luminile din bord cand apas pe butonul de start, spuneti-mi va rog ce ar putea fi si ce se poate face. 3. cand merg cu motorul bag in viteza a 4-a( pe la4500-5000rpm) , intai pare sa se plafoneze, dar dupa cateva sec. incepe sa o i-a in forta, la 5-a la fel doar - robinetul nu mai lucreaza cu vacuumul ca un tolomac de la service i-a rupt canalul unde intra furtunul de vacuum si acum e obturat canalul, deci benzina ajunge la carburatoare gravitational, numai ca furtunele desi originale par putin mai lungi chiar fac o bucla, iar pt situatia fara vacuum, cred ca gazul nu ajunge cum tb le carb, as vrea sa le mai scurtez dar nici nu am un traseu care sa mentina "o inclinatie" a furtunului ca sa faciliteze curgerea gazului in carb; inca ceva daca am ramas fara benzina ii dau la demaror dar pana ajunge gazul in carb si se amorseaza raman fara tens. Sper ca m-am facut cumva inteles, si v-am descris pbl. asa cum sunt ele, daca aveti idei,solutii, v-as ramane recunoscator, nu ma pot risca sa merg prin tara la vreo intrunire ca dc se termina benzina si tb sa opresc la peco sa reancarc, am pus-o, e posibil sa n-o mai i-a.Merci mult. ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Pe partea electrica se pare ca ai probleme cu releul de incarcare, nu incarca suficient deaia ramai fara curent . Incearca cu alt releu sa vezi cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slaver Postat Iulie 8, 2007 Autor Share Postat Iulie 8, 2007 (editat) Pe partea electrica se pare ca ai probleme cu releul de incarcare, nu incarca suficient deaia ramai fara curent . Incearca cu alt releu sa vezi cum se comporta M-am gandit si la asta, dar ar fi al 4-lea releu pe care il i-au, primul s-a stricat pe traseul Cluj-Constanta, undeva pe la Slobozia, am luat apoi unul SH , o teapa, si cineva mi-a zis ca se potriveste de la Kawa ninja, (tot cu 6 pini...)desi cred ca ar fi corect sa aiba alte caracteristici, doar difera motoarele (Chooper-Viteza), desi firma e aceeasi, pe asta il am eu pe motor, m-am grabit pt ca asta venea in 2 zile pe cand unul original in 14, m-as mai risca odata, dar sper sa nu fie si alta problema. Merci mult pt atentie.Multa bafta. ASFALT USCAT slaver--gabi free rider Constanta Editat Iulie 8, 2007 de slaver Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa Script Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 Am un kawasaki VN750 A model '86, am bagat in el axe cu came, lanturi de distributie,intinzatoare lant, semeringuri,lant+pinion pmpa de ulei,toate noi ca imi place motorul si vreau sa am grija de el, dar am mici probleme si am nevoie de putin ajutor, as dori niste sfaturi,informatii... 1. am o fisura mica la carter undeva jos pe langa el-motor si dupa ce am mers cu motorul si se incalzeste uleiul incepe sa picure nu foarte tare dar e rusinos, imi aduce aminte de ij, am incercat sa-l lipes cu ceva dar nu prea merge sau nu am folosit ce tb. daca stie cineva ce as putea folosi, please... ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta Cu un "plastic steel" mai de Doamne-Ajuta ai incercat? E fel de "poxipol" dar mult mai teapan care rezista si la temeraturi ridicate in functie de model. Personal, prin Romania nu prea am vazut dar fiind constantean ma gandesc ca poate poti lua legatura cu vreun marinar care ti-am putea aduce ori din "afara", ori direct de la nava pentru ca ei folosesc asa ceva la unele avarii ale pieselor pe care nu le pot inlocui la un moment dat. Mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slaver Postat Iulie 8, 2007 Autor Share Postat Iulie 8, 2007 Cu un "plastic steel" mai de Doamne-Ajuta ai incercat? E fel de "poxipol" dar mult mai teapan care rezista si la temeraturi ridicate in functie de model. Personal, prin Romania nu prea am vazut dar fiind constantean ma gandesc ca poate poti lua legatura cu vreun marinar care ti-am putea aduce ori din "afara", ori direct de la nava pentru ca ei folosesc asa ceva la unele avarii ale pieselor pe care nu le pot inlocui la un moment dat. Mult succes! Merci pentru pont, buna idee. Mult noroc. ASFALT USCAT slaver - gabi free rider Constanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprimann Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Am un kawasaki VN750 A model '86, am bagat in el axe cu came, lanturi de distributie,intinzatoare lant, semeringuri,lant+pinion pmpa de ulei,toate noi ca imi place motorul si vreau sa am grija de el, dar am mici probleme si am nevoie de putin ajutor, as dori niste sfaturi,informatii... 1. am o fisura mica la carter undeva jos pe langa el-motor si dupa ce am mers cu motorul si se incalzeste uleiul incepe sa picure nu foarte tare dar e rusinos, imi aduce aminte de ij, am incercat sa-l lipes cu ceva dar nu prea merge sau nu am folosit ce tb. daca stie cineva ce as putea folosi, please... 2. incarcarea e cam slabuta, am pe ea un regulator de tensiune de la kawa ninja, si in baterie incepe sa bage tens mai bine pe la 4000 rpm si numaI 13,9 V , in manual scrie ca tb 14-14.5 V la 4000rpm - ideea este ca pare sa am un consumator ,ceva imi fura curent ,sa fie un scurt, sa fie bateria care e mai veche, nu stiu, pt ca dupa ce incarc bateria la redresor motorul porneste la rece destul de repede, dar dupa ce merg - mai fol. si un far...- si se incalzeste am mari sanse sa raman pe un am oprit, nu mai vrea sa porneasca decat forta,adica tras tens. de la vreo masina, sau impinsa, si inca ceva demarorul se cam chinuie ii dau start, si am observat ca dc nu o i-a din prima si continui sa ii dau start se cam incalzeste + ca pe la mijl. carc asei demarorului s-a cam deschis vopseaua, de parca a fost suprasolicitat; la pornire imi i-a ca 4- 5 V, iar daca am intre 12-13V in baterie la star ajunge cam la 8-9V si sunt slabe sanse sa mai porneasa, in plus mi se sting luminile din bord cand apas pe butonul de start, spuneti-mi va rog ce ar putea fi si ce se poate face. 3. cand merg cu motorul bag in viteza a 4-a( pe la4500-5000rpm) , intai pare sa se plafoneze, dar dupa cateva sec. incepe sa o i-a in forta, la 5-a la fel doar - robinetul nu mai lucreaza cu vacuumul ca un tolomac de la service i-a rupt canalul unde intra furtunul de vacuum si acum e obturat canalul, deci benzina ajunge la carburatoare gravitational, numai ca furtunele desi originale par putin mai lungi chiar fac o bucla, iar pt situatia fara vacuum, cred ca gazul nu ajunge cum tb le carb, as vrea sa le mai scurtez dar nici nu am un traseu care sa mentina "o inclinatie" a furtunului ca sa faciliteze curgerea gazului in carb; inca ceva daca am ramas fara benzina ii dau la demaror dar pana ajunge gazul in carb si se amorseaza raman fara tens. Sper ca m-am facut cumva inteles, si v-am descris pbl. asa cum sunt ele, daca aveti idei,solutii, v-as ramane recunoscator, nu ma pot risca sa merg prin tara la vreo intrunire ca dc se termina benzina si tb sa opresc la peco sa reancarc, am pus-o, e posibil sa n-o mai i-a.Merci mult. ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta salut! am si eu un Vulcan 750 (inmatriculat 96) si am aceesai problema! cand este rece incarca un 14,2 (foarte bine) iar cand se incalzeste se "duce" in 11,5 .... ceea ce inseamna ca omoara bateria si apoi nu mai porneste deloc! din ce mi-a spus fostul proprietar sunt 2 posibilitati: - fie este de vina releul de incarcare - fie este vorba de alternator! cred ca ar trebui sa le verifici pe mandoua.. bafta! (sper sa-mi spui si mie care este problema) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Am un kawasaki VN750 A model '86, am bagat in el axe cu came, lanturi de distributie,intinzatoare lant, semeringuri,lant+pinion pmpa de ulei,toate noi ca imi place motorul si vreau sa am grija de el, dar am mici probleme si am nevoie de putin ajutor, as dori niste sfaturi,informatii... 1. am o fisura mica la carter undeva jos pe langa el-motor si dupa ce am mers cu motorul si se incalzeste uleiul incepe sa picure nu foarte tare dar e rusinos, imi aduce aminte de ij, am incercat sa-l lipes cu ceva dar nu prea merge sau nu am folosit ce tb. daca stie cineva ce as putea folosi, please... 2. incarcarea e cam slabuta, am pe ea un regulator de tensiune de la kawa ninja, si in baterie incepe sa bage tens mai bine pe la 4000 rpm si numaI 13,9 V , in manual scrie ca tb 14-14.5 V la 4000rpm - ideea este ca pare sa am un consumator ,ceva imi fura curent ,sa fie un scurt, sa fie bateria care e mai veche, nu stiu, pt ca dupa ce incarc bateria la redresor motorul porneste la rece destul de repede, dar dupa ce merg - mai fol. si un far...- si se incalzeste am mari sanse sa raman pe un am oprit, nu mai vrea sa porneasca decat forta,adica tras tens. de la vreo masina, sau impinsa, si inca ceva demarorul se cam chinuie ii dau start, si am observat ca dc nu o i-a din prima si continui sa ii dau start se cam incalzeste + ca pe la mijl. carc asei demarorului s-a cam deschis vopseaua, de parca a fost suprasolicitat; la pornire imi i-a ca 4- 5 V, iar daca am intre 12-13V in baterie la star ajunge cam la 8-9V si sunt slabe sanse sa mai porneasa, in plus mi se sting luminile din bord cand apas pe butonul de start, spuneti-mi va rog ce ar putea fi si ce se poate face. 3. cand merg cu motorul bag in viteza a 4-a( pe la4500-5000rpm) , intai pare sa se plafoneze, dar dupa cateva sec. incepe sa o i-a in forta, la 5-a la fel doar - robinetul nu mai lucreaza cu vacuumul ca un tolomac de la service i-a rupt canalul unde intra furtunul de vacuum si acum e obturat canalul, deci benzina ajunge la carburatoare gravitational, numai ca furtunele desi originale par putin mai lungi chiar fac o bucla, iar pt situatia fara vacuum, cred ca gazul nu ajunge cum tb le carb, as vrea sa le mai scurtez dar nici nu am un traseu care sa mentina "o inclinatie" a furtunului ca sa faciliteze curgerea gazului in carb; inca ceva daca am ramas fara benzina ii dau la demaror dar pana ajunge gazul in carb si se amorseaza raman fara tens. Sper ca m-am facut cumva inteles, si v-am descris pbl. asa cum sunt ele, daca aveti idei,solutii, v-as ramane recunoscator, nu ma pot risca sa merg prin tara la vreo intrunire ca dc se termina benzina si tb sa opresc la peco sa reancarc, am pus-o, e posibil sa n-o mai i-a.Merci mult. ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta daca se poate suda acolo te pot indruma la un vecin care iti poate suda in aluminiu . te"coasta"drumu la mangalia si cit mai cere omu....de ramas nu ramii aici k iti dam noi un "sut" cit sa iti ajunga pina la CT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slaver Postat Iulie 9, 2007 Autor Share Postat Iulie 9, 2007 salut! am si eu un Vulcan 750 (inmatriculat 96) si am aceesai problema! cand este rece incarca un 14,2 (foarte bine) iar cand se incalzeste se "duce" in 11,5 .... ceea ce inseamna ca omoara bateria si apoi nu mai porneste deloc! din ce mi-a spus fostul proprietar sunt 2 posibilitati: - fie este de vina releul de incarcare - fie este vorba de alternator! cred ca ar trebui sa le verifici pe mandoua.. bafta! (sper sa-mi spui si mie care este problema) Cand am luat al 2-lea regulator se comporta la fel ca la tine sa zicem ca la cald nu scadea sub 12V dar mai mult de 12,5V nu baga si s-a dovedit ca statorul dadea la masa,si mi-a bulit reg. ca nu am stiut de pbl. solutia l-am rebobinat, totusi acum nu face decat sa incarce vreo 13,8 - 14V dar incepe sa bage doar de pe la 4000 rpm,ideea e ca la cald nu vrea s-o i-a,dc am oprit si stau vreo 2-5 min. nema e moarta, o sa schimb regulatorul de tensiune am dat comanda de unul original, si va dura vreo 14 zile, te anunt eu de schimbari. Bafta si tie! ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta daca se poate suda acolo te pot indruma la un vecin care iti poate suda in aluminiu . te"coasta"drumu la mangalia si cit mai cere omu....de ramas nu ramii aici k iti dam noi un "sut" cit sa iti ajunga pina la CT. Salut manule sunt gabi care a avut IJ-ul Jup 5 negru cu lazi in lateral de la far/abator dupa cum vezi am trecut la altceva, si slaver e numele meu de scena o sa ajung pe la tine sper la sfarsitul saptamanii, eu am un nr de tel mai de demult nu stiu dc e acelasi poate mi-l trimiti intr-un pm, sper sa se poata suda desi imi e cam teama sa nu gaureasca mai rau carterul stiu ca e mai pretentios tipul de sudura, dar sa vedem ce zice omu tau, daca e meserias ma las pe mainile lui, dar cum o sa facem cu uleiul care cred ca va picura si in momentul ala...eee, gasim noi o solutie.Merci mult, ne auzim. ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 ok,vb cind vii incoa'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slaver Postat Iulie 13, 2007 Autor Share Postat Iulie 13, 2007 ok,vb cind vii incoa'. manule nu stiu dc ajung saptamana asta, probleme la munca...ramane sa ne auzim la un telefon. ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.