F_Krisztian Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 ... MOZ: vezi ca scrie in manualul motorului. Eu la mine folosesc 1/25 sau 1/30, depinde cum ma trezesc Nu sunt sigur ca-i o idee buna sa le amesteci o data 1/25 si alta data 1/30. La amestec 1/30 amestecul de aer si benzina devine mai bogata, deci primeste mai mult benzina (si mai putin ulei). Ar trebui setat si carburatorul in functie de cat ulei 2t amesteci cu benzina. Probabil nici atunci daca nu faci nimic cu carburatorul nu se va intampla nimic, dar totusi... La topic: eu folosesc Motorex. Habar nu am daca ii buna sau nu. Motorul merge, si asta-i important pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treephoo Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 eu bag la tdr-ica al meu omv bixxol 2T...pana mea sunt multumit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freddy99 Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Eu cred ca nu este mare diferenta intre marcile bune de uleiuri. Sunt convins ca numai profesionistii adevarati isi pot da seama de eventuala (mica) diferenta intre produsele din aceeasi categorie a marcilor consacrate. Probabil daca mergi cu 2 motoare identice in paralel cu 2 tipuri de ulei si apoi le desfaci pe amandoua. Se simte diferenta, chiar am testat pe 2 suzuki rm250 2 timpi, eu folosesc putoline MX 7 si se comporta foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr 125 KGL Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Salutare! Am si eu nevoie de un sfat pt amestec la un CR125 din 92. Am folosit mai multe marci (castrol, mol, mobil1) acum folosesc Motul 1:25 si motorul fumega cam tare. In cartea tehnica a motorului scrie ca indicat e amestecul de 1:20. Am uitat sa precizez ca motorul nu e folosit in regim de competitii. Ce amestec imi recomandati? Astept cu nerabdare raspunsurile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 .... merg pe principiul ce e scump e si bun, yacco 2T competition, bidon roshu, 7 8 sute de mii litru dar... isi face treaba, am ramas intro excursie fara ulei in bidonash si un prieten mia dat ce avea, ulei de amestec Shtil, can am iesit la drum (aveam honda nsr 2T 125) si a inceput sa bage pompa ulei shtil din 120 nu mai iesea, cum am ajuns acasa si am golit bidonashul si am pus yacco .... zburam cu 180! asta a contat mult pt mine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Motul M800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Aaaaa. Ma dezamagesti. Nu ai auzit de contracte comerciale si sponsorizare?Aia folosesc ce ulei "trebuie". Evident ca un ulei bun, dar asta nu este garantia ca este cel mai tare ulei din toate timpurile. KTM are contract comercial cu Motorex de vreo 5 ani. Pana acum 5 ani avea cu Shell pe care il recomanda ca fiind cel mai bun pentru motoarele lor. Deci...? PERFECT DE ACORD CU TINE !!!!!! MARKETING SI SPONSORIZARE..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F_Krisztian Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Salutare!Am si eu nevoie de un sfat pt amestec la un CR125 din 92. Am folosit mai multe marci (castrol, mol, mobil1) acum folosesc Motul 1:25 si motorul fumega cam tare. In cartea tehnica a motorului scrie ca indicat e amestecul de 1:20. Am uitat sa precizez ca motorul nu e folosit in regim de competitii. Ce amestec imi recomandati? Astept cu nerabdare raspunsurile voastre. Parerea mea e, ca daca folosesti amestec de 1:25 atunci e normal sa faca mult fum. Acel ulei arde, deci face fum, nu poti face nimic impotriva. Totusi daca fumul scos se pare prea mult, atunci verifica daca nu-i cumva dereglat carburatorul si primeste amestec prea bogat. Sau un pic nu se lipeste soc-ul sau ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Petak Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Yacco MVX sau ce...bidon rosu, 1:50 scoate fum daca merg in turatii joase dar care 2t nu face? oricum yacco are un miros placut. Am mers si cu Putoline MHX tot bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 noul meu ulei pt scoot': exceptional, nu scoate fum aproape deloc, motorul merge silentios si nu se ineaca cand e rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 Motul Off Road 800 2T 1:60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 am incercat mai multe pana acum si am ramas la motorex 2t racing gp...il folosesc la 2 cruri 250 unu din 91 su celalalt din 97. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F_Krisztian Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) Stie cineva care ulei de 2T e mai mult facut pentru motoare care nu se tureaza asa de tare? Ma gandesc ca uleiurile care sunt pt. road racing, si pt. motociclete de sport sunt facute pentru turatii mai mari. Iar cele pentru cross, tot turatii mari, dar totusi nu chiar asa de mari. E asa???? Motorex Cross Power ar fi ideal mie?? Eu nu prea folosesc dur motorul, foarte foarte rar il folosesc la turatii mai mari, si de multe ori am observat, ca dupa ce mult timp il las la relantin, sau la turatii sub. 2500, atunci ramane ulei nears in camera de combustitie (sau ceva de genul), si cand trag un gaz mare, atunci face mult fum, si suna ciudat motorul, si nu vrea sa atinga turatia maxim, numai dupa ce a ars acel ulei ramas acolo. Ceva pareri, idei, ca ce ulei ar trebui sa incerc? Editat Iulie 22, 2008 de F_Krisztian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) cred ca asta e bun pt ce faci tu: Putoline Name: TT Trials Pro Pre-Mix 2-Stroke Oil TT Trials Pro Scented is a synthetic 2-stroke oil specially developed for Trial sports. Its new developed additive system provides, cleaner- more efficient burning and exceptional engine protection. Its temperature stabil, has exceptional film- and shear strength, reduces fuel consumption due to friction minimalization, no deposit build up on piston rings, power valve and exhaust system, excelent throttle response (even in wet conditions), long term optimised engine performance, maximum engine relaibility and improved starting quality. Composition: Synthetic http://www.putoline.com/en/product_detail....mp;catalogId=69 daca nu gasesti vb cu un dealer de putoline sa-ti aduca, daca nu rezolvi da-mi un PM poate reusesc sa te ajut Editat Iulie 22, 2008 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 (editat) pana acum in rm asta am bagat putoline mx7 full sintetic...zbura cu el...si mi placea ca colora benzina albastra (era destul de vascos curgea ca mierea statuta) acum maine testez yacco ala in bidon rosu full sintetic(nu e asa de vascos dar imi place ca are un paharel pe capac cu care masori exact 30ml) ..o sa va spun daca o sa simt diferentza desi parerea mea este ca nu ne prea putem da seama .....la 58de cp....zbori cu orice ulei...daca e de calitate cat de cat...cu conditzia sa nu pui prea mult si sa mergi cu motorul inecat (eu pun 30ml la 1litru) am mai avut un rm in care am bagat de la putoline,shell,omv si alte rahaturi si mergea la fel de bine cu toate si cand am desfacut motorul pistonul avea o uzura normala Editat Iulie 26, 2008 de solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.