vlad2709 Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Un Gianelli care are si role in pachet costa vreo 450ron la Ciprian la service la Budapesta...se simte diferentza...mai mult nu am apucat sa tunez la el , dar fuge cam cu 70-75...dar cel mai bine se simte pe accel pana pe la vreo 50.... un site de tuning care descrie foarte multi pasi : http://www.rollertuningpage.de/thread.php?threadid=198588 traduceti in engleza cu un traducator online.... salut... daca ai traducere sa mi-o dai si mie te rog..am incercat cu traducator online...dar nu traduce in intregime textul.. multumesc ! .. cat despre scuter..e in service ca am directia stramba..am dat comanda de alta... ca mecanicul a zis ca nu o indreapta ca e prea riscant :-| ..asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 seamana izbitor de mult motorul,variatorul de la xor cu cel de la magnet city....ma uitam la pozele voastre...chiar si pozitia suruburilor este identica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat August 25, 2007 Autor Share Postat August 25, 2007 seamana izbitor de mult motorul,variatorul de la xor cu cel de la magnet city....ma uitam la pozele voastre...chiar si pozitia suruburilor este identica... ce i-ai facut la al tau magnet city in cazul astA ? (schimbat role, carb, etc? ) cu cat fuge ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 ce i-ai facut la al tau magnet city in cazul astA ? (schimbat role, carb, etc? ) cu cat fuge ? n-am schimbat rolele (ele sunt de 4 grame)..carburatorul este suficient (Mikuni VM18) doar un mic reglaj la aer pentru optimizarea amestecului...la curea m-am uitat alaltaieri dupa 2300 km este in stare buna...i-am schimbat doar aprinderea CDI (cdi-ul original era limitat la 6500 rpm,aprox 50 km\h in drum drept)...cu noua aprindere am ajuns si la cca 9000 rpm cand am fost la Vama,care,dupa vitezometru de pe bord ar fi vreo 80 km\h...am mai montat un turometru digital (foarte util,mai ales cand faci reglaje la carb)...stiu ca odata cand ma intorceam de la mangalia iam dat in vale cat am putut si mi sa oprit vitezometrul in limitatorul de cursa (ar fi un peste 90,dar nu poate fi luat in seama ca era in vale).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat August 25, 2007 Autor Share Postat August 25, 2007 n-am schimbat rolele (ele sunt de 4 grame)..carburatorul este suficient (Mikuni VM18) doar un mic reglaj la aer pentru optimizarea amestecului...la curea m-am uitat alaltaieri dupa 2300 km este in stare buna...i-am schimbat doar aprinderea CDI (cdi-ul original era limitat la 6500 rpm,aprox 50 km\h in drum drept)...cu noua aprindere am ajuns si la cca 9000 rpm cand am fost la Vama,care,dupa vitezometru de pe bord ar fi vreo 80 km\h...am mai montat un turometru digital (foarte util,mai ales cand faci reglaje la carb)...stiu ca odata cand ma intorceam de la mangalia iam dat in vale cat am putut si mi sa oprit vitezometrul in limitatorul de cursa (ar fi un peste 90,dar nu poate fi luat in seama ca era in vale).... hm.... al tau tot in doi timpi este? posteaza si tu schema de la cdi-ul ala sau manufactureaza una si spune-mi cat ma costa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 da,motor in 2 timpi...cred ca avem acelasi motor...schema o postez fara probleme,tre sa fac si o poza la cablaj...tre sa identifici firele ca sa o montezi...dar...tu esti limitat din cdi ?ca daca nu esti limitat din cdi nu are rost sa o faci...cat prinde al tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat August 25, 2007 Autor Share Postat August 25, 2007 (editat) da,motor in 2 timpi...cred ca avem acelasi motor...schema o postez fara probleme,tre sa fac si o poza la cablaj...tre sa identifici firele ca sa o montezi...dar...tu esti limitat din cdi ?ca daca nu esti limitat din cdi nu are rost sa o faci...cat prinde al tau? 75 prindea cu role schimbate si toba Gianelli. acum a umblat un meserias la el si prinde maxim 65 da, e limitat si din CDI Editat August 25, 2007 de cristigrig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 75 prindea cu role schimbate si toba Gianelli. acum a umblat un meserias la el si prinde maxim 65 da, e limitat si din CDI pai uite aprinderea (schema) m-am kinuit putin in foamea aia de Paint....este usor de facut de un electronist experimentat care trebuie sa iti identifice si firele...tre sa ai minim 5 fire : Alternator , Senzor , Bobina inductie , Masa (1 sau 2 fire) , Kill Switch (contactul inchidere).... schema functioneaza pe scuterul meu in acest moment,nu are limitare de rpm dar nici control de avans (scuterele noastre,din motive de simplitate,au un avans fix,de cca 12 grade ,util pt pornire usoara,dar la turatie mare inseamna pierdere de putere la motor)...merge pe multe scutere in 2 t,problema consta in identificarea firelor care sunt diferite la diferite scutere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat August 25, 2007 Autor Share Postat August 25, 2007 pai uite aprinderea (schema) m-am kinuit putin in foamea aia de Paint....este usor de facut de un electronist experimentat care trebuie sa iti identifice si firele...tre sa ai minim 5 fire : Alternator , Senzor , Bobina inductie , Masa (1 sau 2 fire) , Kill Switch (contactul inchidere).... schema functioneaza pe scuterul meu in acest moment,nu are limitare de rpm dar nici control de avans (scuterele noastre,din motive de simplitate,au un avans fix,de cca 12 grade ,util pt pornire usoara,dar la turatie mare inseamna pierdere de putere la motor)...merge pe multe scutere in 2 t,problema consta in identificarea firelor care sunt diferite la diferite scutere... multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad2709 Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 multam fain cristi ma pui si pe mine in tema cu toata problema asta de limtiare... nu e saiba aia la variator.. ce inseamna schema asta.... dak il delimitezi sa ma anunti si pe mine... 10x, asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat August 27, 2007 Autor Share Postat August 27, 2007 cristi ma pui si pe mine in tema cu toata problema asta de limtiare... nu e saiba aia la variator.. ce inseamna schema asta.... dak il delimitezi sa ma anunti si pe mine... 10x, asfalt uscat ! pai sunt cam 4 limitari, saiba de la vatiator, toba, cdi-ul si carburatorul. pe primele doua le-am delimitat... au mai ramas doua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 Baieti Cum merg Genericurile??La aspect asa sunt Frumoase o Sa achizitionez si eu unul acum Generic Trgger SM 50 dar nush cum e motorul..E bun?Merita sa il iau?Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat August 27, 2007 Autor Share Postat August 27, 2007 Baieti Cum merg Genericurile??La aspect asa sunt Frumoase o Sa achizitionez si eu unul acum Generic Trgger SM 50 dar nush cum e motorul..E bun?Merita sa il iau?Salutari! n-am avut nici o problema cu motorul. nu stiu ce sa-ti spun. personal caut sa dau xor ul si o diferenta de bani pt un Aprilia rs 50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 n-am avut nici o problema cu motorul. nu stiu ce sa-ti spun. personal caut sa dau xor ul si o diferenta de bani pt un Aprilia rs 50. deja? mie mi-ar parea rau sa dau asa frumusete de scuter. demarajul e bestial, usor de manevrat si arata bine (ai vazut ce intorcea lumea capetele dupa el; nu nu e reclama mascata ). ai renuntat la planurile cu chopperul? daca ai A nu cred ca merita sa-l schimbi pentru ceva de aceeasi capacitate cilindrica, chiar daca vorbim de cutie manuala... oricum indiferent ce ti-ai lua sper sa mai vii cu baietii pe aici intr-un weekend (incepe scoala... ); de data asta fac eu cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad2709 Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 pai sunt cam 4 limitari, saiba de la vatiator, toba, cdi-ul si carburatorul. pe primele doua le-am delimitat... au mai ramas doua la toba ce e de facut mai precis ? ) schimbata ? ... de carburator habar naveam... acolo ce *** mai are ? :-| asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Ce tare e darksider asta ma esti mortal cu textu ala de sub poze waaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat August 29, 2007 Autor Share Postat August 29, 2007 deja? mie mi-ar parea rau sa dau asa frumusete de scuter. demarajul e bestial, usor de manevrat si arata bine (ai vazut ce intorcea lumea capetele dupa el; nu nu e reclama mascata ). ai renuntat la planurile cu chopperul? daca ai A nu cred ca merita sa-l schimbi pentru ceva de aceeasi capacitate cilindrica, chiar daca vorbim de cutie manuala... oricum indiferent ce ti-ai lua sper sa mai vii cu baietii pe aici intr-un weekend (incepe scoala... ); de data asta fac eu cinste choperul e mare si greu de strecurat cu el prin oras , Bucurestiul e super super aglomerat la un rs ai cutie de viteze si asta te ajuta cand (vrei sa urci de exemplu) . nu e musai sa-l dau, era mai mult o idee sigur ca mai venim la Moreni cat de curand --- Mesaj completat în 29 Aug 2007 08:52 ------------- Ce tare e darksider asta ma esti mortal cu textu ala de sub poze waaa e haios si tipul si mesajul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 (editat) choperul e mare si greu de strecurat cu el prin oras , Bucurestiul e super super aglomerat la un rs ai cutie de viteze si asta te ajuta cand (vrei sa urci de exemplu) . nu e musai sa-l dau, era mai mult o idee sigur ca mai venim la Moreni cat de curand <small>--- Mesaj completat în 29 Aug 2007 08:52 -------------</small><br/> e haios si tipul si mesajul lui. si constat ca ii cam place si offtopicul tipului... serios mai veniti? am remarcat ca se mareste comunitatea aceea unita pe care o vroiai, de data asta chiar cred ca voi vedea 15-20 de scuteristi prin moreni...abia astept, fie anul asta, fie la anul doar sa mai veniti... presimt ca voi trece la ceva mai mare sezonul viitor, poate un kymco agility de 125 si atunci puteti sa contati pe mine la drumetii mai lungi, ne intalnim pe drum p.s andreas facem o liniuta? dar promiti sa nu urci mai sus de treapta I (stiu ca nici asa nu as avea sanse , dar lipsa de ocupatie e tare plictisitoare, de acolo a pornit si semnatura) Editat August 29, 2007 de TheDarksider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Cristiqriq spunea ca e haios si tipul si mesajul deci tipul caruia ii place offtopic esti tu ....Da chiar iti place sa mergi cu mopedul??Facem si liniute =)))) bine hai ca il iau la impins ca sa nu zici tu ca nu ai sanse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 (editat) Cristiqriq spunea ca e haios si tipul si mesajul deci tipul caruia ii place offtopic esti tu ....Da chiar iti place sa mergi cu mopedul??Facem si liniute =)))) bine hai ca il iau la impins ca sa nu zici tu ca nu ai sanse eu prin offtopic nu inteleg 5 cuvinte care nu sunt strict pe tema intr-un post de 10 randuri... ci mai degraba o singura replica ce nu are nicio legatura cu topicul cum procedat tu, dar incep sa fac offtopic in adevaratul sens al cuvantului asa ca nu mai continuu, nici nu vreau sa ne certam, ar fi o prostie pornind de la asta... ms de opinie cristi, si tu esti super haios, si acum imi amintesc cand am oprit pentru...necesitati, si ai avut grija sa ne anunti inainte ca poate doream sa imortalizam momentul (doamne cat am ras atunci). pana la urma XOR-ul ce mai face? (ca topicul este dedicat modelului astuia) p.s. andreas, nu cred ca e nevoie sa te pui pe impins jucaria ca sa am sanse, mai degraba sa ma tracteze avionul; stiu ca e piesa rs-ul, sa-l calaresti sanatos in continuare sau daca iti iei genericul acela, sper sa ai parte numai de placeri din partea lui. --- Mesaj completat în 30 Aug 2007 18:37 -------------am remarcat si greseala mea... cristi se referea la mine si eu am inteles ca tu esti haios, andreas stiuatia... mdah, pei am fost plecat cu niste prieteni o noapte si acum sunt cam obosit imi e greu sa interpretez reply-urile... am ajus cu totii haiosi cu polemica asta si eu sunt si putin cam vesel de la..."apa minerala si sucul" de aseara scuze de dublu post si incurcatura, toate cele bune Editat August 30, 2007 de TheDarksider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 auziti...am o curiozitate...xor-ul asta cum este trecut in cartea de identitate?nume,prenume,putere etc etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat August 31, 2007 Autor Share Postat August 31, 2007 auziti...am o curiozitate...xor-ul asta cum este trecut in cartea de identitate?nume,prenume,putere etc etc.... tipul BNOT/4S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 si putere la 7500 rpm sau cat dau aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Septembrie 1, 2007 Autor Share Postat Septembrie 1, 2007 si putere la 7500 rpm sau cat dau aia? de azi sunt (ne) fericitul posesor al unui Aprilia RS50 negru ,cam baba ea (din 97) si cam jalnica dar o pun pe "picioare" soon. adieu xor ps. i-am dat 100 intr-a 4 a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 (ne)fericit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.