metaxa Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 bai fratilor, in ceconsta intretinerea lantului si cum se face ? mi-am luat si eu kit de lant regina nou si nu vreau sa imi bat joc de el ce spray-uri ar trebui folosite si asa mai departe ? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 curatare periodica cu spray de curatat lantul ( daca ai si aparat de-ala cu perii de curatat e cu atat mai bine). Apoi uns cu spray, preferabil cu teflon,ca celelalte pateaza in draci bascula, janta, aparatoarea lantului. Lantul trebuie sa fie cald cand faci curatarea, apoi ungerea. Dupa ungere, trebuie lasat un pic sa se usuce. Curatarea este recomandata la fiecare 500 km. Daca ploua, e bine sa il cureti /ungi din nou. De asemenea,e recomandat sa cureti lantul inaintea fiecarei ungeri. Foloseste sprayuri de curatat si de uns care sa fie pt O Ring, Z Ring, X ring...Multe sunt bune pt Z X O ring, si atunci n-ai treaba cu ce tip e al tau. Astea sunt recomandari. Nu le poti (si uneori nici nu vrei, n-ai timp) sa le urmezi pe toate,dar iti pot folosi drept un punct de reper. Curatarea se poate face si cu motorina, dar daca tii neaparat sa folosesti spray de curatare,e cu atat mai bine( si un pic mai scump ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 bai fratilor, in ceconsta intretinerea lantului si cum se face ? mi-am luat si eu kit de lant regina nou si nu vreau sa imi bat joc de el ce spray-uri ar trebui folosite si asa mai departe ? bafta sal si io mi-am luat gsxr kitul de lant regina si am facut 2000km fara sa-i fac nimic<a mers perfect>dupa care am zis sa fac si io o smecherie si sal curat +uns cu motorex<sprayul la 500ml> acum face ca dracu<zgomot>am inteles ca vaselina aia dupa el <cand e nou>e super tare da dupa ce se duce sau o speli o sa-ti faca zgomot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Aseara am facut operatiunea... am pus motocicleta in cric central (am eu un fel de cric construit de cineva) asa incat sa pot roti roata din spate... l-am spalat bine cu o carpa curata inmuiata in motorina (trebuie neaparat super-diesel-power-nonfreezing-super-mega-motorina-cea-mai-scumpa... alta nu e buna.. ) apoi l-am sters bine bine cu o carpa uscata curata (bumbac 100% - altceva nu e bun, si alb eventual sa vezi jegu care iese) apoi l-am lasat sa se usuce vreo ora, timp in care am mesterit si curatat ceva pe la pinionul de atac, apoi l-am dat cu spray de lant Castrol, recomandat de vanzator ca fiind cel mai bun, cam scumpicel, vreo 40lei. Apoi l-am lasat sa se usuce pana dimineata... dimineata azi pe drum mi s-a parut foarte silentios. Importand este sa aplici sprayul pe lantul uscat si curat si apoi sa-l lasi sa se usuce. Se aplica uniform pe toate partile sa fii sigur ca protejeaza la coroziune. Bafta! sal si io mi-am luat gsxr kitul de lant regina si am facut 2000km fara sa-i fac nimic<a mers perfect>dupa care am zis sa fac si io o smecherie si sal curat +uns cu motorex<sprayul la 500ml> acum face ca dracu<zgomot>am inteles ca vaselina aia dupa el <cand e nou>e super tare da dupa ce se duce sau o speli o sa-ti faca zgomot ieri am cumparat spray de lant si am vrut sa iau Motorex si cel de la magazin mi-a zis ca nu e asa bun si sa iau Castrol. Si am luat, cu 100kc mai mult (10 lei) dar sper sa merite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Lantul se poate unge si cu ulei pentru cutii de viteze, care impreuna cu motorina sau gazul lampant si o pereche antica de chiloti flausati alcatuiesc solutia 'buget' pentru intretinerea lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Salut! Vezi ca se gaseste pe Louis un kit format dintr-o periuta speciala cu 3 randuri de perii si o solutie Castrol pentru curatat lantul. Nu stiu cat de mult te tine solutia dar periuta este f,f buna si o poti folosi si la curatarea cu motorina. Curata extraordinar de bine lantul si cu un randament mult mai bun decat cu combinatii gen periute de dinti, pensule, carpe. Nici pretul nu este mare ~ 15 E. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Asa e, merge si cu ulei ptr cutie de viteze, va unge misto, insa va exista o problema: o sa zboare de pe lant si iti faci mobra ca o cocina! very good point! Intreaba pasagera mea cate bluze si-a patat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Sa moara CICI, mi'a venit o idee : Se executa un profil "U" din aluminiu, pe care se prind pe laturile interioare 3 perii meseriase din comertu' socialist. Eventual pe cele doua laturi paralele ale U'ului se prind doua manere cu care se tii "divaisu' ". Mai mult de 10-15Ron nu are cum sa coste realizarea unei asemenea piese de rezistenta in curatarea lantului. Bonus: U'ul se poate inchide in partea de sus cu o latura prinsa cu balama, pe care, evident, se monteaza inca o perie. In felul asta lantul e prins intre cele 4 perii siiiiiii, no escape! super tare ideea.... patent patent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Man 15E = ~ 45ron, gata facut, nu cred ca merita sa te mai complici sa "creezi" asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Sa moara CICI, mi'a venit o idee : Se executa un profil "U" din aluminiu, pe care se prind pe laturile interioare 3 perii meseriase din comertu' socialist. Eventual pe cele doua laturi paralele ale U'ului se prind doua manere cu care se tii "divaisu' ". Mai mult de 10-15Ron nu are cum sa coste realizarea unei asemenea piese de rezistenta in curatarea lantului. Bonus: U'ul se poate inchide in partea de sus cu o latura prinsa cu balama, pe care, evident, se monteaza inca o perie. In felul asta lantul e prins intre cele 4 perii siiiiiii, no escape! E fumata .... Ia gandeste-te la urmatoarea idee: Se ia una bucata cheie franceza (care se presupune ca e utila oricum la casa omului ) se monteaza pe cleme 2 bucati perii (eu inca caut acele perii montate pe partea inferioara a usilor automate culisante, gen Metro, Cora, bla bla ) si ai obtinut ditai divaisu' REGLABIL , si cu MANER. Poate fi folosit orizontal si vertical, prin treceri succesive. In teorie suna bine, acu sa vedem realitatea, va anunt cand e gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Asa e, merge si cu ulei ptr cutie de viteze, va unge misto, insa va exista o problema: o sa zboare de pe lant si iti faci mobra ca o cocina! Am luat Motul Road Plus cu Teflon. Recomand! Pret 45Ron. Ca idee, trebuie dat pe lantul curat si uscat si apoi lasat minim 15 minute pentru a se usca agentul care il tine lichid, dupa care ramane doar vaselina cu teflon foarte aderenta pe lant. de unde ai luat motulul cu teflon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 poze cu divais de ridicat motocicleta si "intretinut" lantul... sau roti sau whatever treaba mai ai pe sub ea.. cine are de-ala meserias... special de moto e fain, dar asta e home made si usor de folosit. e al meu, mi l-a dat cu tot cu moto vanzatorul. edit: uleiul din poza 2 de pe urechea de prindere cric e de la lant... si de fapt e jeg+ulei+motorina.. eram in plin proces de curatare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 eu imi iau de pe Louis la 10 euro setul (e la reducere). Sunt 2 pentru curatat, unul pt lant si unul pe ntru discurile de frana si unul pentru uns. Nu este cu teflon dar este foarte bun. Eu il ung cam la 500 de km si il curat la 1500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.