Rolly Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 Nu am zis ca Premium este doar benzina cu plumb, la o statie peco (la unele) exista PREMIUM (scris mare) si apoi mic cu plumb sau fara plumb. Oricare dintre nu este buna. Se foloseste doar benzina aia de culoare verde, ii spuneti cum vreti, la noi se numeste fara plumb, in alte tari v-am zis cum se numeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 faci o poza la o pompa deaia pe care scrie PREMIUM cu plumb ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 O sa fac Dar mai ajung la peco-ul ala cand oi trece pe la tara in vreo 2 saptamani . Crede-ma Snake intr-o regiune unde matrafuxul (gazolina) este de baza, se foloseste si benzina cu plumb de concentratie 50% (restul apa ). In oras nu o sa gasesti decat la cine stie ce statie no-name (cum e si asta de care vorbesc). Imi mentin ideea...nu trebuie folosita benzina premium(galbena), ci doar cea verde pe intelesul tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rususile Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 de ce tre benzina fara plumb la scuter?...eu de obicei folosesc carburant de la OMV carrera 95 dar odata am pus din greseala eco premium si la fel mergea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 Pai nu o sa se simta mare diferenta la motor.... dar iti vei distruge catalizatorul folosind benzina cu pb. Oricum benzina cu plumb nu se mai produce in Romania din motive ecologice... dar poate ca totusi se mai gaseste in stoc la benzinarii No-Name... care predomina in zone rurale si care adauga diferiti "aditivi" gen gazolina(matrafox) apa etc. Un articol pe tema asta: http://www.hotnews.ro/articol_2364-Petrom-...na-cu-plumb.htm arata ca benzina cu plumb s-a produs pana acum aproximativ 1 luna... deci este posibil sa se mai gaseasca in stoc la diferite benzinarii care au cumparat de la Petrom. Un sfat: evitati benzinariile No-Name... mai ales cele de la tara, incercati sa alimentati numai de la statiile recunoscute pe piata gen Petrom Omv Rompetrol Agip Shell etc si numai benzina fara pb. Asa veti avea garantia unui combustibil bun, fara "aditivi" nedoriti. Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 Am schimbat de la carrera 100 la 95 efix si sunt tare multumit de efix recomand ... pot sa spun ca trage mai bine cu efix 95 decat cu omv100 nu inteleg dc dar sunt extra multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 Asa e ady cosminake, am vazut mai de mult la 5th gear pe discovery influenta benzinei cu cifra octanica mai mare...la masinile economice (parca era un fiat panda) nu se observa nici o diferenta, la masinile sport (golf V) puterea creste cu 2-3cp, iar la masinile super-sport (impreza) cu vreo 7 cp sau ceva de genu...ideea e pentru ce e folosit motorul, cum e construit acesta. In nici un caz la un scuter nu prea o sa observi diferente la benzina cu cifre octanice diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 Pai nu o sa se simta mare diferenta la motor.... dar iti vei distruge catalizatorul folosind benzina cu pb. Oricum benzina cu plumb nu se mai produce in Romania din motive ecologice... dar poate ca totusi se mai gaseste in stoc la benzinarii No-Name... care predomina in zone rurale si care adauga diferiti "aditivi" gen gazolina(matrafox) apa etc. Un articol pe tema asta: http://www.hotnews.ro/articol_2364-Petrom-...na-cu-plumb.htm arata ca benzina cu plumb s-a produs pana acum aproximativ 1 luna... deci este posibil sa se mai gaseasca in stoc la diferite benzinarii care au cumparat de la Petrom. Un sfat: evitati benzinariile No-Name... mai ales cele de la tara, incercati sa alimentati numai de la statiile recunoscute pe piata gen Petrom Omv Rompetrol Agip Shell etc si numai benzina fara pb. Asa veti avea garantia unui combustibil bun, fara "aditivi" nedoriti. Numai bine ! daca tot ne-ai aratat articolul ala, tu l-ai citit ? daca l-ai citit, l-ai citit tot ? ai citit si unde scrie autorul si data ? "Gardianul, Laurentiu Solomon, 14 iul 2004" deci luna aia a trecut demult... Asa e ady nu-i asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Da asa e... nu am vazut data... faza e k produsa sau neprodusa la tara am vazut benzina cu plumb pana acum vreo luna cand am fost ultima oara. I'am intrebat daca sigur e benzina cu pb... k am auzit k nu se mai produce etc etc si raspunsul a fost k productia a fost interzisa de vreo 2 ani dar k majoritatea rafinariilor au ramas k stocuri mari de acest fel de benzina... iar cum nici o benzinarie de renume nu mai vinde acest produs singurii cumparatori au ramas aceste benzinarii No-Name iar stocul se epuizeaza incet. Eu cum nu mai am toba originala(cea cu catalizator) am bagat si nu am observat nici o diferenta. Am incercat toate felurile de benzina 95 pb 95 fara pb 98 100... nu se vede nici o diferenta. Parerea mea e ca motoarele sunt prea mici k o benzina cu o cifra octanica ridicata sa faca diferenta. Am vazut si eu testul de la top gear... era un Renault Clio un Fiat Panda un Golf 5 Gti si un Subaru Imprezza Wrx. Si au luat-o de la benzina de 95 pana la cea de 100+. La masinile cu motoare mici (Clio si Panda) la testele pe dyno puterea a fost aceeasi indiferent de benzina. Insa la Golf a crescut cu 7-8 cp iar la Imprezza cu 15 sau 20 cp am ramas uimit . Concluzia lor a fost k motoarele mici... reglate pt economie nu fac diferenta si k a baga benzina cu cifra octanica ridicata in aceste masini = bani pe geam. Iar la cele sport/super-sport aceasta benzina chiar face diferenta... 20 cp ! Parerea mea e ca aceasta regula e valabila si la scuter... si la un test pe dyno s'ar confirma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Am schimbat de la carrera 100 la 95 efix si sunt tare multumit de efix recomand ... pot sa spun ca trage mai bine cu efix 95 decat cu omv100 nu inteleg dc dar sunt extra multumit la mine este invers...duminica cand m-am intors din Vama Veche mi-a fost lene sa ma mai duc la OMV de unde incarc de obicei si am oprit la o statie Rompetrol...am pus efix95...nu imi place cum merge cu asta...mi se cam opreste motoru,scade inexplicabil din turatie la relanti etc...abia astept sa mi se termine benzina ( ) ca sa revin la benzina mea fara probleme si care merge excelent pt motoru meu - OMV Carrera 95 (n-am actiuni la OMV ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Si eu tot OMV Carrera 95 bag! Am fost vreo 2 saptamani pe efix... ce e drept e ca nu scoate fum... dar, scad turatiile la relantii, nu are vana in el, se incalzeste motorul fffffff greu (e pe apa) si il pornesc f greu de dimineatza! CU OMV nu am avut nici odata probleme! Am combinat la un moment dat 95 cu daia de 100 cu kerosen si am aflat k nu e de bine k iti papa mult mai mult ulei k sa nu se uzeze segmentii (oricum se uzeaza ffff tare de la asta cica) si de atunci numa dasta de 95 bag... e super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Pentru ludix-ul meu se vede, mai bine spus simte diferenta foarte foarte tare intre benzina de 95 si 99, dar cred ca are dreptate cine a zis ca mai trb completat ceva ulei de amestec direct in benzina, ptr ca nu mai scoate fum daca nu-i pui, si asta nu poate sa fie deloc bine. Cu cat mai mult fum, cu atat mai mult tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Eu de un timp , bag e-fix de la rompetrol , si chiar nu am avut probleme . Sunt multumit cum merge , porneste bine dimineata (cu socul) . Nu cred ca o sa o schimb pe altceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 PetromV Top 99+ sau Omv Carrera 100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 ce merge bine la unu poate sa nu mearga bine la altul...eu vam povestit ce am patit cu efixu si nu bag din burta..ma gandeam sa refac reglajele la carburator,dare bine ca am inceput sa vorbesc cu mine si mi-am zis "stai ba Dane ca problema ta a inceput fix de cand ai schimbat benzina"...diferentele dintre benzine de aceeasi cifra octanica creca consta in tipul de aditivi care ai foloseste firma respectiva,aditivi care se potrivesc bine la un motor,dar la altu poate sa nu mearga bine,mai ales ca tre sa bagam in calcul si uleiul care vine in amestec (la motoarele in 2 timpi).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 ce rost are sa bagi carrera 100 si sa bagi ulei in ea sa nu ucizi motorul ?? mai bine bagi 95 si mergi linistit On topic: Bag premium f.pb. 95 de la petrom si merge super. Desigur daca bag carrera 100 rup asfaltul dar si motorul Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flroctavian Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 ce rost are sa bagi carrera 100 si sa bagi ulei in ea sa nu ucizi motorul ?? mai bine bagi 95 si mergi linistit On topic: Bag premium f.pb. 95 de la petrom si merge super. Desigur daca bag carrera 100 rup asfaltul dar si motorul Bafta! io bag tot carera 100 si pot sa zic ca diferenta e destul de vizibila ... insa stau sa ma gandesc oare cu carera 100 consuma mai mult decat cu 95 ??? ca mi se oare ca alimentez cam des fata de cand foloseam 95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pentagonl Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 la scuteru'meu piaggio nrg alimente numai cu 98 de la mol,cateodata mai pisc o seringa de kerosen la un rezervor,fuge de rupe,da nici bine nu e pt motor(piaggio modificat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 la scuteru'meu piaggio nrg alimente numai cu 98 de la mol,cateodata mai pisc o seringa de kerosen la un rezervor,fuge de rupe,da nici bine nu e pt motor(piaggio modificat) ahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahha marpha cred ca fuge scooteru de sub tine cand bagi kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Nu-i mare chestie Am bagat eu intr-o dacie vreo 2 litrii de kerosen si tot asa merge . Chiar sunt curios cat costa litrul si pe unde se gaseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pentagonl Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 dacatzi zic k un preten de-al mea a pus intr-un scuter decat kerosen,nici nu pornea motoru',ia pus benzina in carburator k sa porneasca,da si cand a pornit,nu s-a mai oprit.Pacat de scuter k sa blocat motoru,i-a zburat pistonu,dezastru,asa k nu-mi spune mie k nu se simte nimik,poate k ce ai bagat u in dacie nu era kerosen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Sa stiti ca , iar am schimbat benzina . Prima data mergeam pe 95 petromV cu verde , dupa acea am schimbat pe e-fix rompetrol pt ca am auzit ca ar fi mai buna pt scuter . Am mers pe rompetrol destul de mult timp, si dupa o jumate de ora de mers , daca nu scadea la relantiu , si ajungea pe la o viteza de 25km/h si acceleram dura o vreme pana urca in ture , mergea greu . Si intr-o zi , era plin la rompetrol . Am mers la petromV am bagat 95 toppremium(verde) si nu mi sa m-ai intamplat faza asta. P.S daca scadea pana la 20km/h la 27km/h sa zik , era deja in ture bune , adica daca il acceleram zbura cu mn . daca aveam 25 km/h pe la 33 km/h abea urca la turatie . Nu stiu ce sa zik Acum raman pe petrom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 @pentagonl: am mai explicat faza asta pe forum: depinde de tipul motorului, nu poti compara reactia unui motor de 50 cc cu unul de 1400 cc e cat de cat logic nu? Plus ca n-am mentionat in ce conditii era intretinuta dacia aia (mergea si pe tuica ). Baga tu kerosen intr-o masina si vezi ca nu prea difera de benzina. Daca era performant nu crezi ca se folosea in lumea curselor? Din cate stiu eu nici la dragstere nu se foloseste, acolo se foloseste ceva cu metan parca, nu's sigur dar oricum nu kerosen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.