smokefield Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 ori a scos sitele din tobe si nu a reglat dupa aia carb/aprindere..etc....ori a spalat-o cand era fierbinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
logan Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 (editat) intrebare.. vreau si eu crashbaruri..asa se numesc nu? si cam cat ar costa perechea?..pt o honda magna 88... veni si eu intr-o seara dupa o plimbarica si parcand-o acasa am vrut sa o dau mai aprope de gard sa o leg saltand-o de spate..singur....si am reusit sa o culc ...si na... Editat Iunie 11, 2008 de logan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 pai mah..nu e pacat de ea...ia du-te si trage de ceva fiare sa mai creasca muschiu Nu stiu precis pt modelul tau dar cam sar de 100€ plus transport... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 ori a scos sitele din tobe si nu a reglat dupa aia carb/aprindere..etc....ori a spalat-o cand era fierbinte. Ma distrati pe bune...... NU a fost scos nimic din tobe si MOTORUL e reglat perfect. Arata-mi un motor cu tobe originale care se incing si-asa mai mult ca alea goale la care sa fie tobele ca din fabrica !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HA...HA.... HA.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
logan Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 (editat) ufff.. cred ca mai bine mi le fac eu.. Editat Iunie 11, 2008 de logan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 man - poate ma insel eu..putem sa intrebam mecanicii de pe aici..sau pe aia mai piceputi...dar culoarea galbena cam de la asta vine - amestec prea bogat care nu arde tot in cilindru. Stii ca daca ii schimbi tobele trebuie dusa din nou la reglat ? ca odata schimbate orice reglaj anterior e inutil ? oricum nu sunt mecanic de meserie..doar din pasiune..asa ca sa asteptam pe cineva expert sa spuna de ce e galbena toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 nu trebuie dusa din nou la reglat,schimbi tobele cu unele mai permisive -schimbi si filtru ,pui k&n si se pastreaza raportul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 eu am zis doar de tobe. si oricum , personal, tot as duce motoru la reglat daca i-am schimbat tobele, indiferent ca ii pun filtre sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 si ce reglezi?singurul lucru ce il poti regla relativ usor e sincronizarea carburatoarelor.reglarea debitului de aer se regleaza mult mai greu.daca faci ce am spus vei vedea ca culoarea bujiilor e perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sol_invictus Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 Vrea cineva niste faruri cu tot cu suport de pe Magna mea? Salut, sunt nou prin zona. Vroiam sa te intreb daca ai scapat de faruri sau nu? M-ar interesa si o grila cromata pentru radiator:D . O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 si eu caut-sunt rare si scumpe-am gasit pe e-bay si erau 130$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 si eu caut-sunt rare si scumpe-am gasit pe e-bay si erau 130$ Faruri suplimentare si suport, le dau cu 50 Euro, asta numai asa ca am o mica mila pt motociclistii din Ro. Dar multi mai comenteaza si la pretul asta. Aici in Austria ceream 100. Apropo de tobe, am citit discutia de mai sus, de iese mai mult fum fiind tobele un pic mai deschise ca cele originale, am si cele 4 jigloare care se baga in carburator, sa-i dea un pic de amestec mai bogat. Merge mai rotund si un pic de caluti mai multi. Nun trebuie sa si consume mai mult. Ca doar atingi viteza care ti-o doresti mai rapid dupa care inchizi gazul... Nu-i asa? Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 ai inteles gresit, radiator cover am gasit pe ebay ,si era 130$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 ai inteles gresit, radiator cover am gasit pe ebay ,si era 130$ Ma rog...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 Vand tobe si telescoape pt Honda Magna. Tobele au un sunet fantastic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
logan Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 cu ce tip de lichid pot completa ambreajul hidraulic? am tinut-o o zi cu botul in sus si murea cand o bagam in viteza ..asta pt ca nu debreia..(de altfel nivelul era cam scazut dar nu ma gandeam ca poate pati asa ceva ..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 vezi ca modelul rc9 foloseste ca lichid de frana DOT 3,deci,asta trebuie sa folosesti.io am folosit la un prieten MOTUL DOT 3. te salut,cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
logan Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 multam.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poison Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) buuun .. deci mi-am schimbat manere, manete (luate din US) , placute de frana, uleiul, etc, etc. Mi-am mai schimbat si cauciucul pe spate. Am trecut pe 170 / 80 - 15 , in loc de 150/80/15. Se vede diferenta de design, da mult mai bine, insa pana acum nu sunt multumit de loc de conduita lui. Bine... e nou, si pana isi face oleaca de uzura. Acum. Proiect nou. Poate veniti cu idei vreunu, sau daca a mai facut cineva aceasta mica modificare. - vreau sa modific un pic spatele, sa schimb stopul ala de pe spate, ala patratzos , mare si urat, cu unu mai finut, eventual pe leduri. - vreau sa ridic numarul mai sus putin, sa vina imediatt sub STOP, sa renunt la acel ochi de pisica (sau sa-i gasesc alta pozitie) - ridicand numarul, vreau sa modific si suportul de numar. Adica sa renunt la protectia aia mare de plastic de la roata, care are rolul si de suport de numar. Vreau sa il inlocuiesc cu ceva de inox, metal.. preferabil cromat. Astfel vreau sa dau posibilitatea cauciucului sa se vada mai mult, sa-i dau un look mai agresiv. A mai facut careva ceva asemanator ? Idei , ceva ? vreo varianta de stop (ceva sa nu mai fie asa de patratos , ca cel de fabrica), care sa se potriveasca ? Ceva idei la suportul de numar cromat, sau de inox ? unde pot gasi ceva asemantor, sa se potriveasca ? Editat Iunie 19, 2008 de Poison Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 sa stii ca cunduita motorului nu o sa se schimbe in bine prea mult fata de acum.am avut pe o magna cauciuc de 180/80/15 si la curbe cam greu.in rest,tot la magna respectiva(ai vazuto la ploiesti)era taiat plasticul chiar de sub numar si se vedea destul de race.spor la modificari!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poison Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 da, de acord... asta vreau si io sa obtin.. lookul acela agresiv, mai "race". Insa as vrea sa schimb cumva si stopul ala urat. A mers cauciuc de 180 sa bagi pe ea ? Asta de 170 mi se pare la merele fix. In fine, pana acum nu sunt multumit de cum se comporta, dar nu am facut decat vreo 50-60 de km cu noul cauciuc, si asta numai in oras in astea 2 zile. Nu am avut inca cum sa-l testez pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Cumpar urgent magna, preferabil '97-'03 estetic si tehnic impecabil 0745.057.751 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 (editat) .... Contacteaza-ma sz_andrei1968@yahoo.de Editat Iunie 25, 2008 de kawasakivn800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 schimb vfr800,rc 46,pe o magna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 heheheehe,or sa se inmulteasca rau magnele in galati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.