Sari la conținut

Honda Magna


daw_hanson
 Share

Postări Recomandate

Topcase pentru Magna cu tot cu suport se poate inchide cu cheita si oricind dezgata de pe suport. ( poza 2 ) Pasagerul sta comod la drum lung. Marfa de Louis, (informativ 40 de Euroi) Suportul e din Inox.

post-14820-1213087546_thumb.jpg

post-14820-1213087575_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 391
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

intrebare..

vreau si eu crashbaruri..asa se numesc nu? :P si cam cat ar costa perechea?..pt o honda magna 88...

veni si eu intr-o seara dupa o plimbarica si parcand-o acasa am vrut sa o dau mai aprope de gard sa o leg saltand-o de spate..singur....si am reusit sa o culc :D...si na...

Editat de logan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ori a scos sitele din tobe si nu a reglat dupa aia carb/aprindere..etc....ori a spalat-o cand era fierbinte.

 

Ma distrati pe bune...... NU a fost scos nimic din tobe si MOTORUL e reglat perfect. Arata-mi un motor cu tobe originale care se incing si-asa mai mult ca alea goale la care sa fie tobele ca din fabrica !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HA...HA.... HA....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man - poate ma insel eu..putem sa intrebam mecanicii de pe aici..sau pe aia mai piceputi...dar culoarea galbena cam de la asta vine - amestec prea bogat care nu arde tot in cilindru.

 

Stii ca daca ii schimbi tobele trebuie dusa din nou la reglat ? ca odata schimbate orice reglaj anterior e inutil ?

 

oricum nu sunt mecanic de meserie..doar din pasiune..asa ca sa asteptam pe cineva expert sa spuna de ce e galbena toba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrea cineva niste faruri cu tot cu suport de pe Magna mea?

 

Salut, sunt nou prin zona. Vroiam sa te intreb daca ai scapat de faruri sau nu? M-ar interesa si o grila cromata pentru radiator:D . O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu caut-sunt rare si scumpe-am gasit pe e-bay si erau 130$

 

Faruri suplimentare si suport, le dau cu 50 Euro, asta numai asa ca am o mica mila pt motociclistii din Ro. Dar multi mai comenteaza si la pretul asta. Aici in Austria ceream 100. Apropo de tobe, am citit discutia de mai sus, de iese mai mult fum fiind tobele un pic mai deschise ca cele originale, am si cele 4 jigloare care se baga in carburator, sa-i dea un pic de amestec mai bogat. Merge mai rotund si un pic de caluti mai multi. Nun trebuie sa si consume mai mult. Ca doar atingi viteza care ti-o doresti mai rapid dupa care inchizi gazul... Nu-i asa? Salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu ce tip de lichid pot completa ambreajul hidraulic?

am tinut-o o zi cu botul in sus si murea cand o bagam in viteza :D ..asta pt ca nu debreia..(de altfel nivelul era cam scazut dar nu ma gandeam ca poate pati asa ceva :blink: ..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buuun .. deci mi-am schimbat manere, manete (luate din US) , placute de frana, uleiul, etc, etc.

 

Mi-am mai schimbat si cauciucul pe spate. Am trecut pe 170 / 80 - 15 , in loc de 150/80/15.

 

Se vede diferenta de design, da mult mai bine, insa pana acum nu sunt multumit de loc de conduita lui. Bine... e nou, si pana isi face oleaca de uzura.

 

 

Acum. Proiect nou. Poate veniti cu idei vreunu, sau daca a mai facut cineva aceasta mica modificare.

 

- vreau sa modific un pic spatele, sa schimb stopul ala de pe spate, ala patratzos , mare si urat, cu unu mai finut, eventual pe leduri.

- vreau sa ridic numarul mai sus putin, sa vina imediatt sub STOP, sa renunt la acel ochi de pisica (sau sa-i gasesc alta pozitie)

- ridicand numarul, vreau sa modific si suportul de numar. Adica sa renunt la protectia aia mare de plastic de la roata, care are rolul si de suport de numar. Vreau sa il inlocuiesc cu ceva de inox, metal.. preferabil cromat.

 

Astfel vreau sa dau posibilitatea cauciucului sa se vada mai mult, sa-i dau un look mai agresiv. A mai facut careva ceva asemanator ? Idei , ceva ? vreo varianta de stop (ceva sa nu mai fie asa de patratos , ca cel de fabrica), care sa se potriveasca ? Ceva idei la suportul de numar cromat, sau de inox ? unde pot gasi ceva asemantor, sa se potriveasca ?

Editat de Poison
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii ca cunduita motorului nu o sa se schimbe in bine prea mult fata de acum.am avut pe o magna cauciuc de 180/80/15 si la curbe cam greu.in rest,tot la magna respectiva(ai vazuto la ploiesti)era taiat plasticul chiar de sub numar si se vedea destul de race.spor la modificari!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, de acord... asta vreau si io sa obtin.. lookul acela agresiv, mai "race". Insa as vrea sa schimb cumva si stopul ala urat.

 

A mers cauciuc de 180 sa bagi pe ea ? Asta de 170 mi se pare la merele fix. In fine, pana acum nu sunt multumit de cum se comporta, dar nu am facut decat vreo 50-60 de km cu noul cauciuc, si asta numai in oras in astea 2 zile. Nu am avut inca cum sa-l testez pe curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...