Sari la conținut

Honda Magna


daw_hanson
 Share

Postări Recomandate

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 389
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutari,

 

Ma numesc Bogdan si sunt motociclist de mai bine de 4 ani. Am avut 2 MZ-uri, 1 Simson ( ce vremuri si-alea .... crapau de numa ) 1 KTM LC4 din 97' care l-am cumparat cu 3000E, am mai bagat 1000E in 2 sezoane in el si l-am vandut sub 2000 de euro, si nu in ultimul rand, am avut o Honda Africa Twin de 750 RD02 din '91 care o mers foarte bine in ciuda varstei ei. Mi-o ramas in cap fiabilitatea Honda dintr-un motiv asa ca am inceput recent sa caut pe net un nou motor pentru sezonul viitor avand in vedere ca is pieton momentan. Mi-o placut mult Magna de 750 ( modelele noi ) si am vazut ca pe net se invart in Germania pe undeva pe la 3500-4000E de prin 93-96 anul.

 

O problema care am observat-o la aceasta motocicleta ( mai mult particularitate decat problema ) este exact aceeasi ca si la Honda Africa Twin: 80%-90% din modelele expuse au intre 25.000 si 50.000 de km. Nu conteaza anul, ca ii 92,95,98 ... au toate atatia kilometrii. La Twin faima o preceda si de-aia am avut incredere sa o cumpar ( fiind o legenda in termeni de fiabilitate ). As vrea sa stiu parerile unor posesori relativ la fiabilitatea acestei motocielte ( Magna ), kilometraje parcurse si probleme istorice care pot aparea la acest motor. ( la Twin de exemplu este o problema cu releul de incarcare la modelele post 93 ).

 

Is convins ca motorul trage de rupe ( V4 n-are cum sa nu dea randament ) dar totusi 4000 de euro sunt o suma pe care as prefera sa nu o arunc pe gard ( cum am facut cu KTM-ul ).

 

Spor tuturor si numai bine.

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Salutari,

 

Ma numesc Bogdan si sunt motociclist de mai bine de 4 ani. Am avut 2 MZ-uri, 1 Simson ( ce vremuri si-alea .... crapau de numa ) 1 KTM LC4 din 97' care l-am cumparat cu 3000E, am mai bagat 1000E in 2 sezoane in el si l-am vandut sub 2000 de euro, si nu in ultimul rand, am avut o Honda Africa Twin de 750 RD02 din '91 care o mers foarte bine in ciuda varstei ei. Mi-o ramas in cap fiabilitatea Honda dintr-un motiv asa ca am inceput recent sa caut pe net un nou motor pentru sezonul viitor avand in vedere ca is pieton momentan. Mi-o placut mult Magna de 750 ( modelele noi ) si am vazut ca pe net se invart in Germania pe undeva pe la 3500-4000E de prin 93-96 anul.

 

O problema care am observat-o la aceasta motocicleta ( mai mult particularitate decat problema ) este exact aceeasi ca si la Honda Africa Twin: 80%-90% din modelele expuse au intre 25.000 si 50.000 de km. Nu conteaza anul, ca ii 92,95,98 ... au toate atatia kilometrii. La Twin faima o preceda si de-aia am avut incredere sa o cumpar ( fiind o legenda in termeni de fiabilitate ). As vrea sa stiu parerile unor posesori relativ la fiabilitatea acestei motocielte ( Magna ), kilometraje parcurse si probleme istorice care pot aparea la acest motor. ( la Twin de exemplu este o problema cu releul de incarcare la modelele post 93 ).

 

Is convins ca motorul trage de rupe ( V4 n-are cum sa nu dea randament ) dar totusi 4000 de euro sunt o suma pe care as prefera sa nu o arunc pe gard ( cum am facut cu KTM-ul ).

 

Spor tuturor si numai bine.

Bogdan

 

acum depinde si de unde o cumperi...daca ai ocazia sa o cumperi de la vr'un dealer roman, m-ash razgandi...cel mai bine ai face sa o cumperi direct de "afara", de la proprietarii de varsta a 3-a, care nu mai"pot" :lol:)nu o gaseshti la preturi mici dar ai garantia ca aia sunt km shi pe deasupra au shi grija de ele...vorbesc din experienta, eu cumparandu-mi pana acum 2 motociclete care puteai sa juri ca is fabricatie recenta....si inca ceva: NU-TZI IMPRUMUTA MOTOCICLETA DECAT DUPA CE LE SPUI CAT TE-A COSTAT MOTOCICLETA, IN CAZ DE...

 

p.s. negociaza dar nu te calicii! pretul mai mare poate insemna asigurarea plusului de calitate.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Ma numesc Bogdan si sunt motociclist de mai bine de 4 ani. Am avut 2 MZ-uri, 1 Simson ( ce vremuri si-alea .... crapau de numa ) 1 KTM LC4 din 97' care l-am cumparat cu 3000E, am mai bagat 1000E in 2 sezoane in el si l-am vandut sub 2000 de euro, si nu in ultimul rand, am avut o Honda Africa Twin de 750 RD02 din '91 care o mers foarte bine in ciuda varstei ei. Mi-o ramas in cap fiabilitatea Honda dintr-un motiv asa ca am inceput recent sa caut pe net un nou motor pentru sezonul viitor avand in vedere ca is pieton momentan. Mi-o placut mult Magna de 750 ( modelele noi ) si am vazut ca pe net se invart in Germania pe undeva pe la 3500-4000E de prin 93-96 anul.

 

O problema care am observat-o la aceasta motocicleta ( mai mult particularitate decat problema ) este exact aceeasi ca si la Honda Africa Twin: 80%-90% din modelele expuse au intre 25.000 si 50.000 de km. Nu conteaza anul, ca ii 92,95,98 ... au toate atatia kilometrii. La Twin faima o preceda si de-aia am avut incredere sa o cumpar ( fiind o legenda in termeni de fiabilitate ). As vrea sa stiu parerile unor posesori relativ la fiabilitatea acestei motocielte ( Magna ), kilometraje parcurse si probleme istorice care pot aparea la acest motor. ( la Twin de exemplu este o problema cu releul de incarcare la modelele post 93 ).

 

Is convins ca motorul trage de rupe ( V4 n-are cum sa nu dea randament ) dar totusi 4000 de euro sunt o suma pe care as prefera sa nu o arunc pe gard ( cum am facut cu KTM-ul ).

 

Spor tuturor si numai bine.

Bogdan

 

Vezi aici daca e ceva de gustul tau, sunt pe Austria. Daca doresti ceva ajutor, sa-ti traduc etc, apeleaza. Am fost proprietar de Magna, an 96. Sall, Andrei

 

http://www.1000ps.at/gebrauchte-motorraede..._VF_750_C_Magna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Uite si magna mea. Am sa mai pun poze.

M-a cam necajit. M-a lasat releul de incarcare. Din cate am inteles e un bai cu releul asta. De ziua mea am primit unul nou de la baieti. :laugh: Cei mai tari prieteni...

 

Nu mai e nimeni pe topicul asta? Cum ati pregatit calutul pentru iarna? Eu am avut probleme cu carburatoarele primavara trecuta... Cred ca cel de la care am luat-o nu i-a facut nimic pentru conservare. Mi-a dat ceva batai de cap pana sa imi dau eu seama care e treaba. Dar pana la urma s-a rezolvat si am avut un sezon plin...

 

Salutari,

 

Ma numesc Bogdan si sunt motociclist de mai bine de 4 ani. Am avut 2 MZ-uri, 1 Simson ( ce vremuri si-alea .... crapau de numa ) 1 KTM LC4 din 97' care l-am cumparat cu 3000E, am mai bagat 1000E in 2 sezoane in el si l-am vandut sub 2000 de euro, si nu in ultimul rand, am avut o Honda Africa Twin de 750 RD02 din '91 care o mers foarte bine in ciuda varstei ei. Mi-o ramas in cap fiabilitatea Honda dintr-un motiv asa ca am inceput recent sa caut pe net un nou motor pentru sezonul viitor avand in vedere ca is pieton momentan. Mi-o placut mult Magna de 750 ( modelele noi ) si am vazut ca pe net se invart in Germania pe undeva pe la 3500-4000E de prin 93-96 anul.

 

O problema care am observat-o la aceasta motocicleta ( mai mult particularitate decat problema ) este exact aceeasi ca si la Honda Africa Twin: 80%-90% din modelele expuse au intre 25.000 si 50.000 de km. Nu conteaza anul, ca ii 92,95,98 ... au toate atatia kilometrii. La Twin faima o preceda si de-aia am avut incredere sa o cumpar ( fiind o legenda in termeni de fiabilitate ). As vrea sa stiu parerile unor posesori relativ la fiabilitatea acestei motocielte ( Magna ), kilometraje parcurse si probleme istorice care pot aparea la acest motor. ( la Twin de exemplu este o problema cu releul de incarcare la modelele post 93 ).

 

Is convins ca motorul trage de rupe ( V4 n-are cum sa nu dea randament ) dar totusi 4000 de euro sunt o suma pe care as prefera sa nu o arunc pe gard ( cum am facut cu KTM-ul ).

 

Spor tuturor si numai bine.

Bogdan

Eu sunt posesor de magna numai de sezonul asta, dar tin sa te anunt ca sunt sper multumit de ea, din mai toate punctele de vedere. Trage de rupe, fuge, nu consuma mult... Aceeasi numultumire ca si colegii de mai inainte: autonomia mica... In rest...daca vrei sa te dai tare, te dai tare, daca vrei sa mergi molcom, mergi chitara de nu se poate...

Motorul de pe magna este acelasi motor ca si pe VFR 750, una din legendele sport touring. La 50 de mii de km, motorul asta deabea se aseaza cum trebuie...

bafta multa si numai de bine sa auzim... Ne vedem la anu in trafic...

Si cred ca ar fi o chestie daca am sti si cati posesori de magna suntem. Dupa ce stiam io pana acu, nu cred ca sunt 10 in tara, si asta si cu modelele mai vechi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

si aci..si aci.. rc 28 :D

 

si mi-am avut si eu prima iesire pe anu asta...valeuuuu ce bine o fu..orgasmmmmmm!!

si a pornit bine :scratch:

ca fiind prea comod nu am dat jos bateria ci am lasato pe ea..si normal ca la prima cheie nu vru...dar am curata bujiile, un preten a tras masina langa mine a pus oleaca de curent de la masina si .... a pornit!!!

a mers ..pffffffffffffffff.. exact cum o stiam..maine o so curat o fac frumoasa ca merita!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

   Sal'tare si numai bine in noul sezon...

   Mai fratilor, voi stiti bancul ala cu tricoul cu metallica? Cam asa ceva am patit si eu cand am dat rezervoru' de la motoreta la vopsit.

   Coastache (Lapte si miere de la bacau), meseriashul de la care am luat motorul a avut inspiratia si bunul simt sa isi vopseasca manual (cu pensula si cu guashe) rezervorul peste o minunatie de aerograf, care cred ca a costat ceva bag io de sama...

   Primesc un tel de la meseriashu vopsitor care imi zice ca pe sub chestia aia neagra care era pe rezervor a gasit un desen pe care il poate salva... si iata ce a gasit...

Inainte ("arta" bruta a la Costache)...

 

si dupa...

 

Norocul meu a fost ca desenul a fost protejat de un strat de lac...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
   Sal'tare si numai bine in noul sezon...

   Mai fratilor, voi stiti bancul ala cu tricoul cu metallica? Cam asa ceva am patit si eu cand am dat rezervoru' de la motoreta la vopsit.

   Coastache (Lapte si miere de la bacau), meseriashul de la care am luat motorul a avut inspiratia si bunul simt sa isi vopseasca manual (cu pensula si cu guashe) rezervorul peste o minunatie de aerograf, care cred ca a costat ceva bag io de sama...

   Primesc un tel de la meseriashu vopsitor care imi zice ca pe sub chestia aia neagra care era pe rezervor a gasit un desen pe care il poate salva... si iata ce a gasit...

Inainte ("arta" bruta a la Costache)...

 

si dupa...

 

Norocul meu a fost ca desenul a fost protejat de un strat de lac...

 

Cand si unde se poate vedea?

 

P.S. Vad ca il cunosti pe Costache, zi-mi si mie, asta-i imbecil tot timpul sau doar la intruniri, cred ca doar faptul ca este mascariciul adunarilor il scapa de la cate-o chelfaneala?

 

Numai bine!

Editat de O.S.I.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand si unde se poate vedea?

 

P.S. Vad ca il cunosti pe Costache, zi-mi si mie, asta-i imbecil tot timpul sau doar la intruniri, cred ca doar faptul ca este mascariciul adunarilor il scapa de la cate-o chelfaneala?

 

Numai bine!

 

 Motorul se poate vedea in Buzau si pe la cateva intruniri anul asta (daca ne lasa criza si ratele)...

 Costache e mascarici, dar sa stii ca nu e baiat rau cand e treaz... si nici prost nu e...

  Numai ca a cam inceput lumea sa se cam sature de iesirile lui in crizele bahice de la adunari... Il salveaza faptul ca e clei si ca nimeni nu isi pune mintea cu el..

 Asfalt uscat si  mii de km...

   SAL'TARE SI LUI COSTACHE!!! :friends:  LAPTE SI MIERE SA CURGA... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
De ieri sunt si eu in clubul proprietarilor de Magna!

 

Multa bafta si asfalt uscat... Sa o stapanesti sanatos...

 Ar fi interesant sa mai postezi niste poze cum arata cu farul ala...

  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasim oare pe cineva care sa ne faca nishte '' airdam''-uri din fibra??

 

intrebare..

 

de la modelele mai noi, aripa fata s-ar potrivi si la modelul meu ?

?i-am vazut motoreta la Apa?u...eu am o ariopă de ?adău, pu?in indoită dar nu ca a ta ...de la modelul nou nu ?tiu dacă merge că-i din plastic.

post-3165-1241690887_thumb.jpg

post-3165-1241690914_thumb.jpg

post-3165-1241690928_thumb.jpg

post-3165-1241690942_thumb.jpg

Editat de Joe Black
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea este.. :moto:

si tare dor mie de ea..dar momentam stau cuminte sa se faca bine piciorul.. :wacko:

macar incercam sa vedem ?..cine stie poate se potriveste si atunci caut una de noua..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna, a urcat o Magna si la munte, la Piatra Neamt.Dupa ce am calarit o Jawa peste 10 ani(dupa "rodajul " cu Hoinar, Un fiabil GPZ si un puternic GSX 1100F, m'am chopperit, si Magna e un motor care nici daca as castiga la Loto nu l-as schimba.Suficient de calm in orasul aglomerat, suficient de comod la drum lung, suficient de puternic la o depasire, si consum de bun simt

1) unde gasesc girobare (crash-engine), am vazut ca s-a mai intrebat si tot la solutia e-bay s-a ajuns, sau la meseriasi de cartier

2) Am citit in carte ca vrea ulei 10w, si pe forum ca i s-a pus 15 w, care-i relitatea?

3) am vazut ca la rece are un tacanit care dispare dupa ce se incalzeste motorul .E normal la motoarele de Honda, sau...sa caut un mecanic?

4) privitor la ciclistica, face ca o capra pe drum prost, e normal sau...sa vad de telescoape?

post-36132-1241777782_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna, a urcat o Magna si la munte, la Piatra Neamt.Dupa ce am calarit o Jawa peste 10 ani(dupa "rodajul " cu Hoinar, Un fiabil GPZ si un puternic GSX 1100F, m'am chopperit, si Magna e un motor care nici daca as castiga la Loto nu l-as schimba.Suficient de calm in orasul aglomerat, suficient de comod la drum lung, suficient de puternic la o depasire, si consum de bun simt

1) unde gasesc girobare (crash-engine), am vazut ca s-a mai intrebat si tot la solutia e-bay s-a ajuns, sau la meseriasi de cartier

2) Am citit in carte ca vrea ulei 10w, si pe forum ca i s-a pus 15 w, care-i relitatea?

3) am vazut ca la rece are un tacanit care dispare dupa ce se incalzeste motorul .E normal la motoarele de Honda, sau...sa caut un mecanic?

4) privitor la ciclistica, face ca o capra pe drum prost, e normal sau...sa vad de telescoape?

sa-ti traiasca si tu odata cu ea.

de unde ti-ai luat costumul?

asflat uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna, a urcat o Magna si la munte, la Piatra Neamt.Dupa ce am calarit o Jawa peste 10 ani(dupa "rodajul " cu Hoinar, Un fiabil GPZ si un puternic GSX 1100F, m'am chopperit, si Magna e un motor care nici daca as castiga la Loto nu l-as schimba.Suficient de calm in orasul aglomerat, suficient de comod la drum lung, suficient de puternic la o depasire, si consum de bun simt

1) unde gasesc girobare (crash-engine), am vazut ca s-a mai intrebat si tot la solutia e-bay s-a ajuns, sau la meseriasi de cartier

2) Am citit in carte ca vrea ulei 10w, si pe forum ca i s-a pus 15 w, care-i relitatea?

3) am vazut ca la rece are un tacanit care dispare dupa ce se incalzeste motorul .E normal la motoarele de Honda, sau...sa caut un mecanic?

4) privitor la ciclistica, face ca o capra pe drum prost, e normal sau...sa vad de telescoape?

    De acord cu tine in toate cele...

1. Pe la noi prin europa nu prea gasesti. Variantele ar fi alea pe care le-ai spus tu. Iti recomand cu caldura sa iti montezi cat mai repede crash-bar-uri. pe mine m-au salvat de 2 ori intr-o luna...

2. suporta si 10 si 15. Din toate uleiurile pe care le recomanda ei, cred ca 10w40 acopera toata gama de temperaturi. eu de asta am pus...

3. Nu e bai cu tacanitu'. Si la a mea e la fel cat e rece motoru.. Pe la ghidon sa nu aiba tacanit, ca e mai naspa... :P

4. depinde cum ai reglata suspensia spate, si cat de moale e furca... Motorul e de drum bun in principiu, dar cred ca tu ai suspensia spate moale... Mai incearca un reglaj si dupa aia mai vezi...

 

  Daca aveti nevoie de manualul service magna VF750C/CD (dupa 1992 parca), si de manualul comun honda, le am pe amandoua...

  asfalt uscat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

    De acord cu tine in toate cele...

1. Pe la noi prin europa nu prea gasesti. Variantele ar fi alea pe care le-ai spus tu. Iti recomand cu caldura sa iti montezi cat mai repede crash-bar-uri. pe mine m-au salvat de 2 ori intr-o luna...

2. suporta si 10 si 15. Din toate uleiurile pe care le recomanda ei, cred ca 10w40 acopera toata gama de temperaturi. eu de asta am pus...

3. Nu e bai cu tacanitu'. Si la a mea e la fel cat e rece motoru.. Pe la ghidon sa nu aiba tacanit, ca e mai naspa... :D

4. depinde cum ai reglata suspensia spate, si cat de moale e furca... Motorul e de drum bun in principiu, dar cred ca tu ai suspensia spate moale... Mai incearca un reglaj si dupa aia mai vezi...

 

  Daca aveti nevoie de manualul service magna VF750C/CD (dupa 1992 parca), si de manualul comun honda, le am pe amandoua...

  asfalt uscat...

Multumesc mult, m-am mai luminat.Cu tacanitul, e posibil sa fie dereglati tachetii, mai caut explicatii, dar, daca zici sa nu ma ingrijorez, merg asa, decat sa ma apuc de desfacut..

Sper sa ne vedem la veo intalnire, sa vad cum arata crashbar-ul, si, eventual, sa fac o plimbare sa-i dau...un plus de siguranta..

Am gasit pe net un manual care se paotiveste bine cu ce am (RC 43), tot pe forumul acesta, dar cu ce se mananca "comun Honda?"

Sper sa ne vedem la Bacau, e aproape pentru amandoi,

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...