Sari la conținut

Fostul meu motor


Klaus
 Share

Postări Recomandate

Deoarece stau si ma gandesc la faptul ca n-am facut pana acum o prezentare a motorului astuia detaliata mai ales in stare finala, decat pe la anunturi de vanzare-cumparare, voi face o mica prezentare a motorului cu scopul de a starni interesul vostru de a construi si de a forta o leaca lucrurile in Romania ca prea suntem in urma iar romanu prea e inapoiat. Spun asta deoarece daca esti pasionat de choppere si le construiesti in Romania risti sa dai mai multi bani pe fabricare si sa nu-ti scoti banii la vanzare lucru ce se intampla des pe la noi prin montarea fara estetica pe cadru a unor piese de japoneze care ar imbunatatii performantele.

Alt aspect ar fi oamenii din orase ( sa nu vorbim de Gheorghe de la tara pe care-l inteleg), tinerii care, daca i-ar aparea in fata un chopper care se fabrica in afara s-ar da cu curu de pamant chiar daca toata viata lui a ascultat numai manele si s-a plimbat numa` in BMW-uri.

post-24-1099395055_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De exemplu cand am iesit prima oara cu motorul printr-un sat in apropierea Pitestiului ma oprit unul dintr-o masina si mi-a zis ceva de genu" Oaah asta-i harley !! nu????". In fine, eram la tara, ma asteptam, dupa aia prin oras mergeam de parca eram marea vedeta, :D toata lumea belea ochii ca la masini straine :yikes: (deci le place si la manelari) chiar daca n-are roata groasa. Bine-nteles ca lumea zice ca stai pe harley ci nu pe o drujba( avantaj tu)

Alta faza tare care mi-a placut, m-a plimbam printre blocuri si-mi franeaza unu in fatza era Opel Vectra l-am ocolit am trecut de el, prostu s-antors dupa mine si m-a urmarit pana acasa, cand am ajuns acasa m-am trezit cu grasul langa mine luandu-ma la intrebari ca ce-i asta, ca daca e scumpa, ca e beton ,ca da-mi numarul de telefon ,cand i-am zis ca o dau cu 600 euro, "o gata facem o combinatie" saracu n-a mai avut noroc ca m-a sunat cam tarziu.

Deci se poate face si la noi dar i-ti trebuie doar ceva mai multa pasiune si idei pentru a face din rahat bici.

post-24-1099395802_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo klaus, baga mare

dupa ce reusesc am sa bag si eu modificarile aduse monstrului

sper sa reusesc sa ii pastrez formele si sa adaug cateceva in plus fara sa iti stric munca

multumesc inca o data

motoru asta chiar e bestial : shit, am mers 350 km pe el fara nici o problema

adevaru e ca se uita lumea la el in disperare, din pacate nu m-am uitat sa vad daca se d-au si cu curu de pamant dar banuiesc ca !!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum i-mi dau seama ca de fapt la romani daca pui o roata de 250 pe un nipru l-ai dat usor cu mia de euro pentru ca chestiile sunt la inceput incep romanii sa-nteleaga ce-i ala chopper.

 

Bun .

Motor Simson Awo S 250cc

AF: 1961

Lustruit: Eu+basici in palme la greu

Aprindere:electronica Minsk

Carburatie: Minsk

Piston: Skoda

Esapament: modificat cotul original si imbinat cu un cot de Dacie

post-24-1099396282_thumb.jpg

Editat de Klaus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul: Eu + sudor

Proiect cadru: eu

Teava de 35 cu grosime in carne de 4

inaltimea seii: 45 cm(parca)

Furca: originala fara modificari

Inclinatie: mare :D

Jugurile n-au inclinatie dar merge si fara

Ghidon: eu (unii au spus ca e cam incomod dar mie mi-a placut)

Ghidonul de fapt venea cu 5 cm mai in spate dar am fost nevoit sa-l mut mai in fatza deoarece lovea in rezervor

Acceleratie:eu

Comenzi frana si schimbator:lucrator necunoscut dintr-o rafinarie

Sunt facute din placa de 10 taiata la autogen, mie mi-a revenit sarcina sa polizez toate marginile si arcurile de cerc deoarece n-a vrut sa m-i le bage la freza.

Cardan: lungit cu 14.5cm (flansa bagata la presa,centrata pe strung si apoisudata)

post-24-1099397041_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

manere:inox(eu)

rezervor:Ij modificat(eu)

Far: proiectoare ceata auto 2*35W, 12 V

Cauciucuri:

Fatza Metzeler 100 /18

Spate rusesc 100 /18

Seaua: eu

Aripa spate : eu

Chituit: eu

Vopsit: negru mat + visina

post-24-1099397444_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Timp de constructie: 4 luni

Zile de munca: cateva :D ( multe alergaturi fara sens)

Cand faci asa ceva in romania si nu ai un atelier mai bine nu te apuci deoarece dai de mult prea multi prosti dupa care nu stai zile sau saptamani, stai luni chiar daca le spui ca-i platesti.

 

- stat de geaba la inceput deoarece iti spune cinava ca-ti face rost de teava moca, stai degeaba ca doar zice.

- dupa o luna te duci siti iei teava noua

- ai proiectul gata dar sudorul n-are chef de tine chiar daca-i spui ca tu faci absolut totul (indoiri, polizari, taieri, aftuiri) iar el nu trebe decat sa dea sudura finala.

- astepti 2 saptamani cu rezervorul taiat in multe bucatele sa-l alameasca amaratu

- cand totul capata forma, incepe stresul, n-ai unde-l vopsii, la fel te plimbi cu fiarele in camioneta pe la diferiti iar tocmai romanaul care-ti spune ca ti-l vopseste tocmai ala te tapuieste si te tine o luna pe bara.

 

Deci asta-i Romania cu tot cu meseriasii ei.

post-24-1099398052_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acu ca mi-am mai adus aminte de cate ceva:

Protectie baie de ulei - teava inox

suporti pisioare : teava inox

amortizor sunet :D : sa fim seriosi ,, ca d-aia mi-au scos vecinii benzina din nipru. :yikes:

lungimea initiala s-a modificat asa:

14.5 cm in spate

25 cm in fata

post-24-1099398390_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Klaus.....bravo.

se pare ca ai intrat pana la urma sa postezi si aici.....

cred ca am avut placerea sa te vad din intamplare ,odata,in Petromu' din Sebes,in vara asta,erai cu motoru......corecteaza-ma daca gresesc.

 

 

 

Blackrider

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-i s-a mai spus, pletosii seamana-ntre ei

 

P.S.

Da pana-acu unde-am postat ??? la speederisti sau la enduristi, cred ca nu mi-am dat seama, greseala mea :D :yikes:

Editat de Klaus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai klaus pozele astea le stim toti numai ca erau color si acum sunt sepia.....ce ti so facut dor de motorul tau....uital.ca nui mai al tau lai vindut ....fa sii tu alta creatie ca nu degeaba iti merge capul

te salut :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand faci asa ceva in romania si nu ai un atelier mai bine nu te apuci deoarece dai de mult prea multi prosti dupa care nu stai zile sau saptamani, stai luni chiar daca le spui ca-i platesti....................

mai klaus iti mai zic ceva....asta ce zici tu mai sus depinde mult si de orasul in care esti si de cunostiintele care le ai.....

eu am avut un strungar in tm,la care ma duceam azi cu o schita si sa intimplat ca imi spunea sa vin in aceiasi zii dupa ea....

in general bikerii din timisoara avem destui strungari la dispozitie ,avind mai multe fabrici si uzine in tm

iti spun eu sigur ca depinde mult de orasul unde esti...uitate la resiteni ce motoare au scos acum citiva ani in urama au fost cele mai faine motoare modificate din tara si asa pt ca resita e un oras mic si are o uzina siderurgica

cam atit :baldy:

parerea mea este ca si daca nu aveti un strungar aproape sau o fabrica unde va puteti face piesele......MODIFICATI BAIETI MOTOARELE.........ca pentru tot este un inceput si incet incet va faceti cunostinte despre ce aveti nevoie si unde puteti gasii strungari si frezori buni..........

:yikes: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand faci asa ceva in romania si nu ai un atelier mai bine nu te apuci deoarece dai de mult prea multi prosti dupa care nu stai zile sau saptamani, stai luni chiar daca le spui ca-i platesti....................

mai klaus iti mai zic ceva....asta ce zici tu mai sus depinde mult si de orasul in care esti si de cunostiintele care le ai.....

eu am avut un strungar in tm,la care ma duceam azi cu o schita si sa intimplat ca imi spunea sa vin in aceiasi zii dupa ea....

in general bikerii din timisoara avem destui strungari la dispozitie ,avind mai multe fabrici si uzine in tm

    iti spun eu sigur ca depinde mult de orasul unde esti...uitate la resiteni ce motoare au scos acum citiva ani in urama au fost cele mai faine motoare modificate din tara si asa pt ca resita e un oras mic si are o uzina siderurgica 

    cam atit :cheers:

  parerea mea este ca si daca nu aveti un strungar aproape sau o fabrica unde va puteti face piesele......MODIFICATI BAIETI MOTOARELE.........ca pentru tot este un inceput si incet incet va faceti cunostinte despre ce aveti nevoie si unde puteti gasii strungari si frezori buni..........

:cheers:  :cheers:

robi shi stii ce apreciez cel mai mult la klaus ...nu stiu citi ar mai face ceea ce a facut el ...chinuinduse sa seplimbe cu cadrul de colo colo shi neavind nici macar garaj unde sal tina ... shi eu lucrz in casa dar cind e gata stic ca daca am ceva de sudat ma duc jos shi sudez sau na ..dar sa tii un asemenea motor in bloc ..shi in fatza blocuclui e ceva de apreciat ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

klaus fa rost la dnepr care o ai de un cadru de m shi cu citeva zile de lucru iti faci un rigid superb ...sau daca nu ia bani detzeava shi electrozi shi hai la mine sa iti faci un cadru ...chit ca eu nu prea sunt decit dupamasa nosey vine de dimineatza shi lucra shi el ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am postat iar aici deoarece nu l-am mai aratat pe grupul chopperistillor si am zis ca mai e destula lume care nu intra la vanzari sa caute motoare modificate :cheers: logic nuu? plus ca de fapt principalu motiv a fost ca i-mi plac super mult fotografiile alb negru si grafica in creion, iar cand am vazut pozele astea sepia aproape de alb-negru am zis "trebe sa le vada si altii"... :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

klaus fa rost la dnepr care o ai de un cadru de m shi cu citeva zile de lucru iti faci un rigid superb ...sau daca nu ia bani detzeava shi electrozi shi hai la mine sa iti faci un  cadru ...chit ca eu nu prea sunt decit dupamasa nosey vine de dimineatza shi lucra shi el ...

Se modifica la fel de usor si asta de nipru pentru un cadru clasic terminat in V iar cu ajutoru jugurilor de M72 am si inclinatia necesara la furca, nu prea mai am chef sa mai apelez la pretenu asta cu camioneta ca dee :cheers: :cheers: am apelat destul, strang niste bani sa-mi fac o indoitoare de tevi, sa-mi fac un electric si o masa schiloada de cadre si apoi ma apuc de treaba la nipru, oricum cam stiu cum va arata si pot sa spun ca va pune in poponeata toate neprele de pa la noi si de pe la rusi oricum nu va fi un cadru terminat in V , nu ca nu i-mi plac astea dar nu-i poti da o forma super tare dintr-un cadru d-ala, ai vazut ce ai fost nevoit sa-i faci la bietul simson sa arate a bomba si sti si tu ca mi-a placut.

Un lucru e sigur, ca am mai vorbit eu cu tine, daca umflatii aia de american au reusit, pai reusim si noi ca creier avem, asa ca apuca-te de treaba ca ai unde.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce naspa suna cenzura asta cica " o sa pun in poponeata" :cheers: ma doare si capu cand vad.o sa deschid un topic despre chestia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...