hogzilla Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 Salutare, Iaca problema ce mi-a aparut la Suzuki Bandit 400V din '97: Porneste, merge cateva minute si apoi se opreste. In timp ce merge, daca-l accelerez scoate fum negru pe la esapament. Daca-l las sa se raceasca porneste iar si povestea se repeta. Chestia s-a intamplat prima data intr-o buna zi fara nimic special, dupa ce in ziua anterioara a mers normal, ca de obicei. Are bujii noi, ulei nou, nivelul constant in carburatoare reglat cu precizie la minimul specificat in manualul de service... Jicloarele sunt aceleasi din totdeauna, carb-urile sunt curate... A mai avut careva problema asta? Daca da, de la ce a fost si cum s-a rezolvat? Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 Salutare, Iaca problema ce mi-a aparut la Suzuki Bandit 400V din '97: Porneste, merge cateva minute si apoi se opreste. In timp ce merge, daca-l accelerez scoate fum negru pe la esapament. Daca-l las sa se raceasca porneste iar si povestea se repeta. Chestia s-a intamplat prima data intr-o buna zi fara nimic special, dupa ce in ziua anterioara a mers normal, ca de obicei. Are bujii noi, ulei nou, nivelul constant in carburatoare reglat cu precizie la minimul specificat in manualul de service... Jicloarele sunt aceleasi din totdeauna, carb-urile sunt curate... A mai avut careva problema asta? Daca da, de la ce a fost si cum s-a rezolvat? Multzam! Amestecul mult prea bogat...cred. Da jos bujiile si vezi ce zic. Uita-te si la filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 28, 2007 Share Postat Iulie 28, 2007 Amestecul mult prea bogat...cred. Da jos bujiile si vezi ce zic. Uita-te si la filtrul de aer. ar fi fain sa scoata bujiile si sa arate caramizii si frumoase ca la carte... tot ce ai enumerat mai sus era bine pana acum, deodata ca de obicei s-a intamplat ceva acolo... nivel prea mare? Plutitor spart? Pot fi o sumedenie de cauze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hogzilla Postat Iulie 28, 2007 Autor Share Postat Iulie 28, 2007 Amestecul este intr-adevar foarte bogat, si totul s-a intamplat deodata, fara sa am o perioada in care sa-mi mearga din ce in ce mai prost. Bujiile sunt noi-noi, abia le-am pus ieri. Cele vechi erau negre si dadeau scantei pe langa electrod. Plutitoarele sunt ok, nivelul e ok (adica la minim). Dupa ce l-am reglat la minim s-a observat o imbunatatire, dar mica. Filtrul de aer in schimb... are vreo 2 ani. Asa ca l-am scos si am observat ca merge. Am sa cumpar unul nou luni si mai vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 28, 2007 Share Postat Iulie 28, 2007 Amestecul este intr-adevar foarte bogat, si totul s-a intamplat deodata, fara sa am o perioada in care sa-mi mearga din ce in ce mai prost. Bujiile sunt noi-noi, abia le-am pus ieri. Cele vechi erau negre si dadeau scantei pe langa electrod. Plutitoarele sunt ok, nivelul e ok (adica la minim). Dupa ce l-am reglat la minim s-a observat o imbunatatire, dar mica. Filtrul de aer in schimb... are vreo 2 ani. Asa ca l-am scos si am observat ca merge. Am sa cumpar unul nou luni si mai vedem... Pai de la filtru este. Daca nu poate sa traga aer suficient trage mai multa benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.