Sari la conținut

hogzilla

Membru
  • Număr conținut

    92
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.ultranetworks.ro
  • Yahoo
    alex6m

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2005
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki Bandit 400V

Vizitatori Recenți Profil

511 citiri profil

hogzilla's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Foarte misto asta, sunt interesat! Care's conditiile? Va rog sa comunicati prin PM pentru tranzactii rostul topicului nu se vrea in primul rand de vanzari.
  2. Salutare, Interesanta carena de la sa. De unde provine? (ce moto, sau cine a facut-o). Mersi!
  3. Foarte tare jucaria, de unde ai facut rost de ea? Putem sa mai aducem? Si inca o intrebare: intinzatorul de lant la ce foloseste? Eu am "preparat" ceva asemanator anul trecut, vezi poza, este exact cum zici mai sus, cu frane de cursiera. Mi-a iesit foarte usoara (sub 10 kg) si foarte rigida, am ales intentionat cel mai mare cadru posibil pentru mine, 60cm adica. Si tot viteze in butuc am vrut sa folosesc, ochisem Shimano Nexus dar era greu si scump asa ca am renuntat deocamdata, dar daca as folosi asa ceva ma gandesc sa elimin si schimbatorul de placa si intinzatorul de lant - de unde si intrebarea de mai sus. Anul asta am vazut ceva foarte asemanator la Decathlon dar mai greu si mai scump
  4. Foarte tare jucaria, de unde ai facut rost de ea? Putem sa mai aducem? Si inca o intrebare: intinzatorul de lant la ce foloseste? Eu am "preparat" ceva asemanator anul trecut, vezi poza, este exact cum zici mai sus, cu frane de cursiera. Mi-a iesit foarte usoara (sub 10 kg) si foarte rigida, am ales intentionat cel mai mare cadru posibil pentru mine, 60cm adica. Si tot viteze in butuc am vrut sa folosesc, ochisem Shimano Nexus dar era greu si scump asa ca am renuntat deocamdata, dar daca as folosi asa ceva ma gandesc sa elimin si schimbatorul de placa si intinzatorul de lant - de unde si intrebarea de mai sus. Anul asta am vazut ceva foarte asemanator la Decathlon dar mai greu si mai scump
  5. Hai ca am dat multe click-uri pe Add si v-am umplut de stima...
  6. Foarte tare jucaria, de unde ai facut rost de ea? Putem sa mai aducem? Si inca o intrebare: intinzatorul de lant la ce foloseste? Eu am "preparat" ceva asemanator anul trecut, vezi poza, este exact cum zici mai sus, cu frane de cursiera. Mi-a iesit foarte usoara (sub 10 kg) si foarte rigida, am ales intentionat cel mai mare cadru posibil pentru mine, 60cm adica. Si tot viteze in butuc am vrut sa folosesc, ochisem Shimano Nexus dar era greu si scump asa ca am renuntat deocamdata, dar daca as folosi asa ceva ma gandesc sa elimin si schimbatorul de placa si intinzatorul de lant - de unde si intrebarea de mai sus. Anul asta am vazut ceva foarte asemanator la Decathlon dar mai greu si mai scump
  7. Foarte tare jucaria, de unde ai facut rost de ea? Putem sa mai aducem? Si inca o intrebare: intinzatorul de lant la ce foloseste? Eu am "preparat" ceva asemanator anul trecut, vezi poza, este exact cum zici mai sus, cu frane de cursiera. Mi-a iesit foarte usoara (sub 10 kg) si foarte rigida, am ales intentionat cel mai mare cadru posibil pentru mine, 60cm adica. Si tot viteze in butuc am vrut sa folosesc, ochisem Shimano Nexus dar era greu si scump asa ca am renuntat deocamdata, dar daca as folosi asa ceva ma gandesc sa elimin si schimbatorul de placa si intinzatorul de lant - de unde si intrebarea de mai sus. Anul asta am vazut ceva foarte asemanator la Decathlon dar mai greu si mai scump
  8. Foarte tare jucaria, de unde ai facut rost de ea? Putem sa mai aducem? Si inca o intrebare: intinzatorul de lant la ce foloseste? Eu am "preparat" ceva asemanator anul trecut, vezi poza, este exact cum zici mai sus, cu frane de cursiera. Mi-a iesit foarte usoara (sub 10 kg) si foarte rigida, am ales intentionat cel mai mare cadru posibil pentru mine, 60cm adica. Si tot viteze in butuc am vrut sa folosesc, ochisem Shimano Nexus dar era greu si scump asa ca am renuntat deocamdata, dar daca as folosi asa ceva ma gandesc sa elimin si schimbatorul de placa si intinzatorul de lant - de unde si intrebarea de mai sus. Anul asta am vazut ceva foarte asemanator la Decathlon dar mai greu si mai scump
  9. Foarte tare jucaria, de unde ai facut rost de ea? Putem sa mai aducem? Si inca o intrebare: intinzatorul de lant la ce foloseste? Eu am "preparat" ceva asemanator anul trecut, vezi poza, este exact cum zici mai sus, cu frane de cursiera. Mi-a iesit foarte usoara (sub 10 kg) si foarte rigida, am ales intentionat cel mai mare cadru posibil pentru mine, 60cm adica. Si tot viteze in butuc am vrut sa folosesc, ochisem Shimano Nexus dar era greu si scump asa ca am renuntat deocamdata, dar daca as folosi asa ceva ma gandesc sa elimin si schimbatorul de placa si intinzatorul de lant - de unde si intrebarea de mai sus. Anul asta am vazut ceva foarte asemanator la Decathlon dar mai greu si mai scump
  10. Mila nu isi are rostul. Trebuie sa fii corecta fata de tine si fata de el. Depune declaratiile necesare si fa toate demersurile ca sa ti se faca dreptate. Cu sange rece, fara frustrari si sentimentalisme, fara "iertari" si "pedepse". Intre timp, ca sa grabesti lucrurile, cere-i banii de motor. Daca ti-i da poti sa-l ajuti oricum consideri dar fara sa-ti schimbi declaratia, asta ar insemna sa te minti singura si sa-l lasi sa ti se intoarca impotriva oricand doreste. Bafta!
  11. Aici in patrie nu pot sa-ti arat vreun service din asta de care imi ceri tu pentru ca e plin de carbelitori din astia care nu stau la discutii. Si apoi dupa 50 de ani de lumina ruseasca si ciordeala romaneasca de la C.A.P. la ce te astepti sa-i invete tatzii lor?
  12. Ok, deci cu sincronizarea ne-am lamurit. Dar fiindca tot vorbiram de facut chestii acasa, iata ca de fapt sincronizarea e doar o mica parte dintr-un reglaj de carburatoare care sa ne permita sa ne bucuram de mobre la maxim. Procedura completa de reglaj este aici: Factory Pro Carb Tuning Procedure Din cate vad mai trebuiesc niste scule si apoi tre sa te si dai vreo 100 de km pe mobra aia pana potrivesti totul la fix. Abia apoi sincronizezi... O gramada de munca. Cred ca de-aia au inventat injectia, ca sa se faca totul automat din calculator, fara service, fara scule..
  13. Super tare Hai sa-ti mai arat o metoda mai simpla si mai usoara pe care am testat-o acum vreo 2 ani si functioneaza perfect. Vacuumetrele (nu manometre) sunt usor de facut din piese ieftine si usor de gasit - vezi pozele atasate la finalul post-ului. 1. In primul rand trebuie sa te asiguri ca cele 4 carburatoare sunt curate, ca au nivel egal in camera de nivel constant, ca sunt montate corect si nu trag aer fals pe la conexiunile cu airbox-ul sau cu motorul sau pe la capace. De asemenea bujiile trebuie sa fie in stare buna impreuna cu conexiunile lor (fishele) si ale bobinelor de inductie. Unii producatori recomanda si reglarea jocului supapelor inainte de operatiunea asta (normal, vacuum-ul se "trage" prin supape...) 2. Trebuie sa demontezi rezervorul, sa gatui furtunul care aduce vacuum din motor la robinetul de benzina (daca ai) si sa folosesti un recipient de benzina + furtun lung ca sa alimentezi motorul (un vas de lichid de stergatoare de dacie e ok, ieftin si se gaseste pe toate drumurile). Recipientul respectiv il poti pune intr-o punga pe care o agati de ceva mai inalt (plafonul garajului...) si o gauresti in fund ca sa-i scoti furtunul Airbox-ul trebuie sa fie conectat si filtrul de aer montat. Atentie la manipularea recipientului de benzina, stiti treaba aia cu fumatul pe langa benzina sau cu scapatul ei pe (langa) motor. 3. Calibrezi vacuumetrele astfel: Pornesti motorul si il lasi sa se incalzeasca (atentie la gaze, daca faci asta in garaj te cam "ia somnul"). Apoi il opresti si cauti cele 4 "prize de vacuum" de pe carburatoare. Acestea se afla de obicei in capacele superioare (cele de plastic) si sunt acoperite cu niste capacele de cauciuc. Scoti capacelul de la al 2-lea cilindru si conectezi furtunul unuia din vacuumetre (primul). Pornesti motorul (care va avea o turatie de relanti mai mica decat de obicei pentru ca trage aer fals pe la cilindrul 2) si reglezi surubul de relanti astfel incat sa ajungi pe la vreo 2k rpm. Apoi (in functie de vacuumetru) iti notezi valoarea depresiunii sau reglezi surubul de ajustare a manometrului astfel incat acul sau bila sa ajunga la semn. Apoi deconectezi primul vacuumetru si il conectezi pe al 2-lea, reglezi turatia la 2k rpm daca mai e nevoie si observi valoarea vacuum-ului sau reglezi vacuumetrul ca sa indice la semn (dupa caz). Repeti operatiunea cu toate cele 4 vacuumetre astfel incat conectate pe rand la acelasi cilindru toate sa indice la fel sau macar sa stii valorile fiecaruia pentru acelasi vacuum (de la cilindrul 2 la 2k rpm). ATENTIE LA TEMPERATURA MOTORULUI, DACA O LALAI PREA MULT SE INCINGE SI TREBUIE SA IEI O PAUZA. Nu neglija asta, valoarea vacuum-ului variaza putin cu temperatura si iti afecteaza calibrarea. 4. Scoti si celelalte 3 capacele si conectezi toate vacuumetrele la cilindri. Ajustezi din nou surubul de relanti astfel incat sa ajungi la cca 2k rpm (acum va avea eficienta si mai mica la relanti pentru ca treage putin aer fals la fiecare carburator) si observi indicatiile celor 4 vacuumetre. Ideal ar fi sa fie egale, asta inseamna ca cele 4 carb-uri sunt echilibrate. Daca nu se intampla asa trebuie sa ajustezi suruburile de balansare dintre carburatoare. Acestea sunt in numar de 3 si sunt pozitionate in zonele de acitonare ale clapetelor, unul in mijloc chiar langa prinderile cablurilor de acceleratie si celelalte 2 in pozitii similare intre celelalte carb-uri. Se ajusteaza intai suruburile de pe margine astfel incat sa se echilibreze cilindrii 1-2 si 3-4 si apoi se echilibreaza perechile intre ele de la surubul din mijloc. Eventual repeti operatiunea de cate ori e nevoie ca sa iasa corect. O idee des vehiculata este sa reglezi astfel incat cilindrii de pe exterior sa "traga" putin mai tare pentru ca sunt mai bine raciti, insa n-am vazut-o mentionata in nici un manual original de service... 5. Opresti motorul, deconectezi recipientul de benzina (CU GRIJA), montezi rezervorul si conectezi toate furtunele. Apoi poti sa faci o verificare suplimentara astfel: Te dai cu motoreta vreo 10 minute prin oras si apoi pui degetul ud pe esapament (un timp foarte scurt) chiar langa iesirea din motor, pe rand la fiecare cilindru. Trebuie sa "sfaraie" la toti nu doar la unii. Cam asta e tot. Vacuumetrul e facut dupa un manual de service de Suzuk cu 4 cilindrii, nu mai stiu exact care anume. Uite asa arata:
×
×
  • Creează nouă...