Mociclistu' Postat Noiembrie 5, 2004 Share Postat Noiembrie 5, 2004 Am nevoie de un releu de incarcare pentru Aprilia Pegaso 125 de 12dc sa ars si nu mai incarca si nu mai am cu ce porni nu am lumini Daca puteti sa aflati de cineva care se ocupa de piese eu pot sai dau o poza cu piesa respectiva si sa vedem ce poate sa rezolve .Astept din partea voastra ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Noiembrie 5, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2004 Daca stiti cumva ce eventuale modificari as putea sai fac si sai pun releu de altceva Am incercat cu releu de Kawasaki da nu a mers pt ca al meu are doar 2 fire galbene de la magnetou si cel de Kawasaki are 3fire galbene si nu sa potrivit . Nu stiu ce sa ma mai fac motorul merge de rupe si eu nu am curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 ai o schema, ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 Pune o poza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Noiembrie 7, 2004 Share Postat Noiembrie 7, 2004 Intreaba la Vanzari/piese de schimb.Este acolo Milu care aduce aproape orice numai sa gaseasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Noiembrie 8, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2004 Schema nu am dar tot ce pot sa spun este ca de la magnetoul meu vin 2 fire galbene care intra in releu si iese unul rosu care intra in baterie .Releul are 4 borne pe care scrie exact in ordinea asta de la dreapta spre stanga asa G G R B+ .la mine B+ nu a avut nici un fir pe el doar cele 2G-uri(galbene) si R (rosu)care duce la baterie. Am incercat cu bloc de diode de alternator sa redresez curentul si scoate multi volti nu am cum sa scot 13,8-14,2 pentru ca el trece de 40 volti la 7000 ture si ea ajunge la 11000 itzi dai seama ce iese de acolo.Dupa ce am redresat curentul lam trecut printr-un releu cu o nichelina destul de lunga si o incalzeste rau de se inroseste si mie ca ia dracu foc dar am reusit sa il aduc aproape de 15v cu chiu cu vai.daca aveti vreo varianta cum sa il aduc intre 13,8-14,2 volti va sunt recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Noiembrie 8, 2004 Share Postat Noiembrie 8, 2004 (editat) Nu mai fa de alea ca o sa iei foc cu tot cu infasurarile generatorului de curent.Uite aici schema.::Regulator Daca nu te descurci singur,mergi la un electronist.Se poate folosi o punte redresoare normala la intrarea careia legi montajul stabilizator,la tine doar doua ramuri. Si citeste mai intii atent ce scrie in topicul ala,ca nu am chef sa mai scriu inca odata.E explicata acolo functionarea stabilizatorului si diferenta dintre el si un releu de incarcare normal pentru un alternator. Editat Noiembrie 8, 2004 de Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Noiembrie 8, 2004 Share Postat Noiembrie 8, 2004 Stai ca mi-a venit o idee..Daca la tine era desfacut unul dintre fire?De ex.firul rosu ce se duce direct la baterie ar fi logic sa iasa din B+.Dar daca acolo se leaga + de dupa contact?Deci cel mai bine ar fi sa faci rost de o schema electrica originala a instalatiei sau sa compari cu alt motor identic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Noiembrie 9, 2004 Share Postat Noiembrie 9, 2004 G G R B+ G -generator G-generator R-...s-ar putea sa fie o lampa de control dar nu sunt sigur B+ - ala merge la baterie Si la al tau banuiesc ca masa e prin cadru...carcasa e de metal ? La releu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Noiembrie 11, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2004 Masa e pe cadru asta am vazut si eu dar firele mele cu care functiona releul erau doar 3 (2 galbene si unul rosu)Alea galbene intrau in cele 2 g-uri de pe releu iar cel rosu intra in R iar B+ de care spuneam ramanea liber pt ca nu mai am alte fire care sa intre in el.Releul meu a functionat pana cand sau slabit bornele la baterie si pe el scrie sa nu detasezi bornele la baterie in timp ce motorul merge si asta sa intamplat Necazu' La ce fel de electronist ar trebui sa ma duc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Noiembrie 14, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2004 si nu poate sa imi construieasca si mie nimeni un regulator din asta de tensiune Platesc indiferent de cat costa numai sa nu mai stau cu redresorul pe baterie ma capiaza nu mai pot mor >astept un raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banagaion Postat Noiembrie 18, 2004 Share Postat Noiembrie 18, 2004 (editat) Acelasi lucru l-am patit si eu.Nu te sfatuiesc sa il cumperi second-hand.Incearca sa il construiesti.Sint curios sa vad daca functioneaza.Unu nou te-ar costa in jur de 120 euro.Cred ca mi-au trecut prin mina vreo 5-6 regulatoare de la prieteni luate de "bune" si nici unu nu a mers.Se ard foarte repede.Pentru motoarele de 125 cm s-ar putea sa gasesti regulatoare fabricate prin China sau Taiwan la un pretz mai bun. Editat Noiembrie 18, 2004 de Banagaion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Noiembrie 18, 2004 Share Postat Noiembrie 18, 2004 De ce nu v-ati gandit sa folositi releul regulator de Minsk/Voshod ??? (Este tot cu magnet permanent-rotor si sunt renumite pentru fiabilitatea partii electrice, plus ca sunt ieftine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banagaion Postat Noiembrie 18, 2004 Share Postat Noiembrie 18, 2004 Unde as putea sa gasesc un regulator de comunista care sa fie compatibil cu un generator japonez?Ma refer prin zona Bucurestiului.Eu sint in Italia si pe aici astia nu improvizeaza nimic.Cumpara totul de nou.Am fost pe la vreo 5 electricieni "specialisti" si din start mi-au spus ca trebuie ala original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banagaion Postat Noiembrie 18, 2004 Share Postat Noiembrie 18, 2004 Facea-mi-s-ar dor de romania ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Noiembrie 18, 2004 Share Postat Noiembrie 18, 2004 Vezi ca am mai detaliat pe topicul celalalt cateva detalii constructive. Eu zic pune mana si fa-ti singur releul, o sa te simtzi mult mai bine sa vezi ca e facut de tine si mai si merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Noiembrie 25, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2004 esti sigur ca minsk sau voshod nu are alternator? Daca nu are alternator atunci are magnetou si nu are fir de excitatie exact ce ma intereseaza . De unde as putea face rost de unul? Poate la rusi care vin prin piete nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Noiembrie 26, 2004 Share Postat Noiembrie 26, 2004 Nu de la rusi, de la magazinul lui Cristi Tunaru, din Giulesti. Este pe www.motorlife.ro adresa si mai ales numarul de telefon (ca sa itzi zica daca are acum pe stoc si exact cum ajungi acolo). Totusi, s-ar putea sa fie o problema, anume minsk-ul si voshod-ul nu urca in turatzie la fel de mult ca un motor vestic, deci e posibil ca acel releu sa fie calibrat sa disipe caldura doar pana la un anumit nivel, deci s-ar putea sa aiba nevoie de un radiator suplimentar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Decembrie 20, 2004 Autor Share Postat Decembrie 20, 2004 haideti ca am facut poze si vi le arat si voua ca poate asa gasesc releu. Asta e una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Decembrie 20, 2004 Autor Share Postat Decembrie 20, 2004 Inca una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Decembrie 20, 2004 Autor Share Postat Decembrie 20, 2004 Inca una si ultima.Sper ca va puteti face o idee despre releu in ansamblu si ce alt tip s-ar mai potrivi.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 21, 2004 Share Postat Decembrie 21, 2004 Inca una si ultima.Sper ca va puteti face o idee despre releu in ansamblu si ce alt tip s-ar mai potrivi.Bafta ..releul meu tot asa arata.............si este.....culmea......releu regulator pe tensiunea de iesire .............adica are rortor cu magneti si bobina stator............nu am stiut pana acum...........exact ce discutam pe o alta tema............incerc sa-l desfac si sa-i scot schema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.