Sari la conținut

Nevoie Urgenta De Ajutor Pt Jawa 350 California,un Specialist!


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

Am o jawa 350 de 1 an si ceva.am scos motoru pe sosea de vreo 2-3 luni,si numai probleme am cu el.De cate ori se intampla ceva la motor am pe cineva care ma ajuta,dar vad k nici el nu se pricepe prea bine.Am refacut-o complet de cand am luat-o,dar la motor nu ma prea pricep,desi as vrea sa invat sa nu mai am probleme!!! Adevaru e k merg cam tare cu ea,o cam tin in 4 mii de ture ,dar nu inteleg de ce motoru se defecteaza asa des,la fiecare 100-200 de kilometrii apare o problema la motor,si ma seaca.Nu vreau sa o dau pt k imi creeaza probleme,vreau doar sa imi faca cineva motoru brici,cineva din prahova,vreau sa invat sa il fac si eu dar de prin manuale"Stiti cu e cu teoria!!!"Practica e mai buna

Una e sa inveti de la cineva si alta e sa faci ceva de capu tau si sa strici un motor ale carei piese se gasesc cam greu.pana de curand nu primea curent cum trebuie,,la aprindere din cauza vibratiilor se desfaceau piulitele(acum am pus doua)am rezolvat probelma asta,dupa vreo 100 km se aude un tacanit aiurea in motor,si parca nu mai are vlaga pe care o avea......in fine,astept opiniile voastre ..................numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai de ,nu se gaseste careva sa dea o mana de sfaturi de ajutor sau macar un deget????de ajutor??

Stiu k e in afara topicului dar in fine,,,,Coburile erau prinse de un cadru facut din placbanda,confectionat de vechiul proprietar,dak ai jawa si iti trebuie,nu ai decat sa vii sa le iei.Mai am suportu si cele laterale.eu sunt din o comuna de langa campina,dak treci pe aici poti sa le iei,e pacat de ele si asa le ploua. Ne mai auzim..... Asfalt uscat Si desigur sa nu uit multa TIMISOREANA :bigstar: :) :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

avansul reglat la 500 de km sau mai bine scapi de platini si pui o aprindere facuta de gotronic, at-011, mie mi-a proptit omul 2 senzori pe platou si merge foarte fain motorul :bigstar:, ulei nu pune 25 ml/litru, e o prostie, pune 35-40, cuiul urca-l pe penultima pozitie (cel de dozaj), ulei bun in amestec, nu arol, nu p(t)rista si alte rahaturi, unul ieftin si bun e repsol full-sintetic, e 210.000 litrul si un ulei bun in cutie, la jawa am folosit liquy-moly 80w90 api gl 5 pt. transmisii si nu se mai auzea cutia si mergea super :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

avansul reglat la 500 de km sau mai bine scapi de platini si pui o aprindere facuta de gotronic, at-011, mie mi-a proptit omul 2 senzori pe platou si merge foarte fain motorul :bigstar:, ulei nu pune 25 ml/litru, e o prostie, pune 35-40, cuiul urca-l pe penultima pozitie (cel de dozaj), ulei bun in amestec, nu arol, nu p(t)rista si alte rahaturi, unul ieftin si bun e repsol full-sintetic, e 210.000 litrul si un ulei bun in cutie, la jawa am folosit liquy-moly 80w90 api gl 5 pt. transmisii si nu se mai auzea cutia si mergea super :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avansul reglat la 500 de km sau mai bine scapi de platini si pui o aprindere facuta de gotronic, at-011, mie mi-a proptit omul 2 senzori pe platou si merge foarte fain motorul :bigstar:, ulei nu pune 25 ml/litru, e o prostie, pune 35-40, cuiul urca-l pe penultima pozitie (cel de dozaj), ulei bun in amestec, nu arol, nu p(t)rista si alte rahaturi, unul ieftin si bun e repsol full-sintetic, e 210.000 litrul si un ulei bun in cutie, la jawa am folosit liquy-moly 80w90 api gl 5 pt. transmisii si nu se mai auzea cutia si mergea super :)

ulei de amestec pun 20ml la litru,e Q8,ulei in cutie cred k e T 90.Vreau de mult o aprindere electronica!!!!!

O sa incerc sfaturile tale.Unde gasesc aprinderea,cat ma costa???Iar uleiurile de unde le iau???

Ink o intrebare:Eu am garnitura de clingherit doar la carburator,unde se prinde el de motor.Din pacate la motor,am pus doar silicon rosu,iar sub el e mereu ulei de cutie.Cred k am probleme si cu semeringurile,da ulei pe afara pe la schimbator si pe partea cealalta pe la lant.As vrea sa duc ;la cineva motoru,sa mi-l faca, da nu prea am incredere,sa imi puna aprinderea electronica,sa verifice tot:cutie,ambielaj,pistoane,segmentii,semeringuri,sa mi-l faca la cota 0....dar ma rog visez.Fostu proprietar mi-a spus k a pus cindrii de cz 250 pe motoru asta,cu ce ma afecteaza???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

ulei de amestec pun 20ml la litru,e Q8,ulei in cutie cred k e T 90.Vreau de mult o aprindere electronica!!!!!

O sa incerc sfaturile tale.Unde gasesc aprinderea,cat ma costa???Iar uleiurile de unde le iau???

Ink o intrebare:Eu am garnitura de clingherit doar la carburator,unde se prinde el de motor.Din pacate la motor,am pus doar silicon rosu,iar sub el e mereu ulei de cutie.Cred k am probleme si cu semeringurile,da ulei pe afara pe la schimbator si pe partea cealalta pe la lant.As vrea sa duc ;la cineva motoru,sa mi-l faca, da nu prea am incredere,sa imi puna aprinderea electronica,sa verifice tot:cutie,ambielaj,pistoane,segmentii,semeringuri,sa mi-l faca la cota 0....dar ma rog visez.Fostu proprietar mi-a spus k a pus cindrii de cz 250 pe motoru asta,cu ce ma afecteaza???

 

 

ulei pui mult prea putin. la carte scrie 25, pune 40 si ridica acel cui de dozaj, se duc mai greu rolele de la bolt. nu ca s-ar uza prea tare dar caraie urat, e una din bolile jawelor. t90 e caca, crede-ma :bigstar: aprindere electronica iei de la gotronic srl, patronul are aici userul GOTRONIC, da-i un mesaj personal, nu musca, e un om foarte de treaba si binevoitor! :) m-a ajutat mult cu platoul meu, mi l-a facut intr-o saptamana. costa putin, nu spun cat ca nu l-am intrebat pe om daca am voie sa spun dar o sa iti spuna el pretul. uleiurile de amestec nu stiu de unde le iei, sunt din galati eu dar despre cel de cutie iti zic sigur ca il gasesti la magasinele mai rasarite auto. pune-i garnitura jos la cilindrii. ai modificat echivalentul distribuiei la 4t. ulei pe la pedala mai pierde, ai un o-ing acolo, trebuie schimbat, pe la pinion e normal, se unge lantul automat in felul asta. cilindrii de cz 250 nu stiu daca merg, nu am vazut nici un cz desfacut dar daca merg te afecteaza cu 100 cc in minus :blink: . de dus mai greu, sunt din galati cum am mai spus ca ti-l faceam eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei de amestec pun 20ml la litru,e Q8,ulei in cutie cred k e T 90.Vreau de mult o aprindere electronica!!!!!

O sa incerc sfaturile tale.Unde gasesc aprinderea,cat ma costa???Iar uleiurile de unde le iau???

Ink o intrebare:Eu am garnitura de clingherit doar la carburator,unde se prinde el de motor.Din pacate la motor,am pus doar silicon rosu,iar sub el e mereu ulei de cutie.Cred k am probleme si cu semeringurile,da ulei pe afara pe la schimbator si pe partea cealalta pe la lant.As vrea sa duc ;la cineva motoru,sa mi-l faca, da nu prea am incredere,sa imi puna aprinderea electronica,sa verifice tot:cutie,ambielaj,pistoane,segmentii,semeringuri,sa mi-l faca la cota 0....dar ma rog visez.Fostu proprietar mi-a spus k a pus cindrii de cz 250 pe motoru asta,cu ce ma afecteaza???

ulei de calitate se pune 30 ml l litru[1:33];40 ml[1:25]deja e prea mult si nu ajuta cu absolut nimic.

tu ai jawa 634 cu dinm pe 6v sau TS cu alternator pe 12v?nu de alta dar cilindrii din fonta sunt doar la aia pe 6v,iar CZ are doar cilindri de fonta.de fapt daca motorul tau e de 350 atunci cilindrii de 250 nu merg de nici un fel.si ca o precizare:motorul de cz 250 si 350 e de fapt tot motor de Jawa[acelasi bloc,dar difera ambielajele,pistoanele,cursa si alezajul si carburatoarele].

imposibil sa imperechezi cilindrii de 250 cu ambielaj de 350! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

ulei de calitate se pune 30 ml l litru[1:33];40 ml[1:25]deja e prea mult si nu ajuta cu absolut nimic.

 

depinde de ce carburator are si de ce bujii foloseste (cifra termica) ca sa nu fie prea mult 40 ml. eu la 638 foloseam 40 ml/litru repsol sintetic sau castrol super tt. ala era cam prost, fiind mineral desi e recomandat la carte, se auzea motorul cum batea in ture mai ales.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei de calitate se pune 30 ml l litru[1:33];40 ml[1:25]deja e prea mult si nu ajuta cu absolut nimic.

tu ai jawa 634 cu dinm pe 6v sau TS cu alternator pe 12v?nu de alta dar cilindrii din fonta sunt doar la aia pe 6v,iar CZ are doar cilindri de fonta.de fapt daca motorul tau e de 350 atunci cilindrii de 250 nu merg de nici un fel.si ca o precizare:motorul de cz 250 si 350 e de fapt tot motor de Jawa[acelasi bloc,dar difera ambielajele,pistoanele,cursa si alezajul si carburatoarele].

imposibil sa imperechezi cilindrii de 250 cu ambielaj de 350! :bigstar:

Am jawa 634 dar cu dinam pe 12,a fost modificat sa gasesc mai usor piese de schimb.Nu stiu sigur dar ala a zis k a schimat cilindrii,...cei de 634 cu unii de cz da nu mai stiu de cati cc.O sa il intreb si o sa va spun.Bujii am bosch:Sunt verzi,pana mea,carbu cred k e de california. Oare de ce pistonu de pe stanga e mai lenes,se aude k lucreaza mai greu,si imi scuipa pe toba mult mai mult ulei decat celalat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

regleaza-i avansul, curata platinile si vezi daca se amelioreaza. s-ar putea sa iti manance ulei din cutie :bigstar:

A fost facuta asta de mai multe ori,platinile le-am curatat chiar eu,chestia e k cel care imi regleaza aprinderea o face la 3,5,,iar eu am citit undeva k trebuie pe la 2,5sau ceva de genu.E posibil sa imi manance ulei din cutie?Asa ma gandeam si eu,dar cum ajunge acolo?Vreun semering varza???Cel care a avut-o inainte ii reglase avansu mai mare la pistonu pe stanga si cik mergea mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avansul se regleaza in functie de uzura setului motor intre 2,5 si 3 mm . Se face la fel pe ambii cilindrii daca compresia este egala, daca nu... e mai complicat... trebuie avans diferit pt ca amestecul arde mai lent sub compresie mai mica.Deci, compresie mai mica => avans mai mare

 

ps : scrie mai detaliat cum sa reglezi aprinderea in ceea ce am atasat, bafta!

aprindere.txt

Editat de c0zmin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

A fost facuta asta de mai multe ori,platinile le-am curatat chiar eu,chestia e k cel care imi regleaza aprinderea o face la 3,5,,iar eu am citit undeva k trebuie pe la 2,5sau ceva de genu.E posibil sa imi manance ulei din cutie?Asa ma gandeam si eu,dar cum ajunge acolo?Vreun semering varza???Cel care a avut-o inainte ii reglase avansu mai mare la pistonu pe stanga si cik mergea mai bine.

 

 

ti-a aratat cozmin cum se regleaza. de papat poate sa manance ulei din cutie pe la simeringul care desparte carterul motorului de carterul cutiei de viteze, este sub pinionul de transmisie primara sau, cum multi ar spune gresit, pinionul de distributie. sfatul meu e sa dai motorul in 2 si sa schimbi tot ce inseamna rulment si simering. daca ai ambielajul bun pune-i skf. sunt scumpe dar nu te mai doare capul cu ele deloc. 3.5 a mult prea mare chiar daca ai compresia jos de tot. intre 2.5 si 3, nu uita. oricum eu cred ca e din cauza uleiului de la cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-a aratat cozmin cum se regleaza. de papat poate sa manance ulei din cutie pe la simeringul care desparte carterul motorului de carterul cutiei de viteze, este sub pinionul de transmisie primara sau, cum multi ar spune gresit, pinionul de distributie. sfatul meu e sa dai motorul in 2 si sa schimbi tot ce inseamna rulment si simering. daca ai ambielajul bun pune-i skf. sunt scumpe dar nu te mai doare capul cu ele deloc. 3.5 a mult prea mare chiar daca ai compresia jos de tot. intre 2.5 si 3, nu uita. oricum eu cred ca e din cauza uleiului de la cutie.

Vreau sa ii desfac motoru dar imi trebuie asa:clingherit,pt garnituri,semeringuri,rulmenti noi pt tot motoru,SKF??? De unde gasesc toate astea? E primul meu motor,chiar nu vreau sa renunt la el,are ceva aparte,vreau sa invat sa il fac singur dar mai greu cu piesele.Voi ma ajutati cu sfaturi si va multumesc dar nu gasesc ceea ce imi trebuie...ce ma fac? :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intra pe www.motorlife.ro la sectiunea motociclete/jawa

 

:hurt:

 

 

citeste ce am scris pe acolo , dupa acre ce nelamuriri mai ai iti raspundem aici.

 

 

 

PS ulei din cutie nu-ti mananca, pt ca in cazul ala un cilindru nu mai mergea de loc, se ancrasa bujia. Mare atentie la avans, e de importanta vitala , altfel nu merge bine orice i-ai face.

 

Ulei de amestec pune unul cat de cat bun....orice e peste 30ml/L e prea mult, ce e sub e prea putin.

 

 

SPOR :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa ii desfac motoru dar imi trebuie asa:clingherit,pt garnituri,semeringuri,rulmenti noi pt tot motoru,SKF??? De unde gasesc toate astea? E primul meu motor,chiar nu vreau sa renunt la el,are ceva aparte,vreau sa invat sa il fac singur dar mai greu cu piesele.Voi ma ajutati cu sfaturi si va multumesc dar nu gasesc ceea ce imi trebuie...ce ma fac? :burnout:

salut. eu am un CZ 175 sport...deci juma' din al tau. carton pt. blocul motor am folosit..bloc de desen-coperta, rulmenti gasesti la magazinele cu specific auto. Alte piese, adica semeringuri mai ciudate la cote, pistoane, segmenti...s.a. incearca la MOTOR-LINE tg.mures, Zoltan Okanyi. tel 0722669946, sau in magazin 0747106860. De la el am gasit aproape tot pt. motoare, mai putin elemente de caroserie-plastice, table.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...